Waarom is dat triest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel triest. En totaal niet nodig.
Ik weet helaas niet wie de concurrenten zijn of eigenlijk ook niet óf het wel concurrenten zijn want geen idee hoe het er van binnen uit ziet. Misschien mega pauperquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed. Nu maar duimen dan ervan uitgaande dat je niet bereid bent om zelf de concurrenten uit de weg te ruimen
Ik help mee als je je bedenkt hoor.
Waarschijnlijk gaat het over 1,5 jaar incl vakantiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je gaat nu al je inkomen gebruiken voor de komende jaren right?
Waarom niet? Goedkoopste lening die je ooit zult krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind geld lenen alleen normaal voor je studie of voor een huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Goedkoopste lening die je ooit zult krijgen
Waarom vinden mensen het wel normaal om geld te lenen voor een auto maar is lenen voor je toekomst dan weer raar
kuch aldoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.
Ik deed het voor Braziliaanse grill arrangementen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom wellicht, maar wel een eigen keuze en derhalve alles behalve triest. Al kan ik mensen die maximaal bijlenen om op vakantie te kunnen gaan wel minder serieus nemen.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind geld lenen alleen normaal voor je studie of voor een huis.
Omdat ik bij andere dingen denk van 'spaar dan nog maar even door'.quote:
Zeker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij daar ook?
Gezellig.
nee maar kon niet slapen echt kaka al hele vakantiequote:
Dubbele standaard dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik bij andere dingen denk van 'spaar dan nog maar even door'.
Haha, dat is waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wie de concurrenten zijn of eigenlijk ook niet óf het wel concurrenten zijn want geen idee hoe het er van binnen uit ziet. Misschien mega pauper![]()
. Maarja, als ik nog geen eens kan/mag komen kijken dan voelt het wel als verliezen
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Het blijven immers oudere huurwoningen. Laat ik het zo stellen. Ik hoop oprecht voor je dat je uberhaupt de keuze krijgt om het af te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |