Ja, daarom juist typte ik ontvangen. Ik had eerst 'krijgen' staan maar dat vond ik zelf ook verkeerd want het is geen cadeautje oidquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
naja ontvangen, had het blijkbaar gewoon teveel betaald...
Hmmhmm, maak alsnog kei hard verlies als ik straks moet studeren maarja geeft nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon denken aan je bazensalaris die je in de decembermaand krijgt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarom juist typte ik ontvangen. Ik had eerst 'krijgen' staan maar dat vond ik zelf ook verkeerd want het is geen cadeautje oid.
[..]
Hmmhmm, maak alsnog kei hard verlies als ik straks moet studeren maarja geeft niet
dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
Die Utopia slowchat heeft nu al meer topics dan deze reeks
Ik snap gewoon niet hoe je sochtends vroeg daar al naar wil kijken, en dan de hele dagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
Die Utopia slowchat heeft nu al meer topics dan deze reeks
schuld van de jodenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Dit geld is gewoon nooit van mij geweest. Had 't alleen eventjes onbewust geleend
alles goed?quote:
Het is wel verslavend om te volgen, mijn zus kijkt het altijd en je wilt dan toch weten wie er uit is etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe je sochtends vroeg daar al naar wil kijken, en dan de hele dag
Je kan toch werken? Wel flink wat minder uur natuurlijk maar oke.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie er tegenop dat ik straks geen inkomen heb, ja
Nee, WUR is vijf dagen in de week van 9 tot 5quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch werken? Wel flink wat minder uur natuurlijk maar oke.
Oh jemigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, WUR is vijf dagen in de week van 9 tot 5
Ik ga niet lenen wanneer het niet nodig is want waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jemig
Ik zou ook gewoon gaan lenen als ik jou was. Ik weet dat je daar niet heel erg voorstander van bent maar het maakt het allemaal wel een stuk gemakkelijker en minder stressvol volgens mij voor je.
ohjaaa dat is ook wel leuk een keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof over je oven....
Je kunt ook een x kip in braadzak maken als je kip droog is
Omdat je er over inzit dat je straks geen inkomen hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga niet lenen wanneer het niet nodig is want waarom zou ik dat doen?
dan kun je nog steeds werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, WUR is vijf dagen in de week van 9 tot 5
Het probleem dat ik geen inkomen heb wordt niet opgelost door dan maar iemand anders zn geld te gaan gebruiken. Dat is niet van mij en ik heb nog steeds geen inkomen dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je er over inzit dat je straks geen inkomen hebt.
Lenen is geen inkomen, dat is lenen. Dat moet je gewoon terug betalen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
Dan heb je in ieder geval het gevoel dat je nog een beetje inkomen hebt
Ja, het zou wel kunnen maar ik denk niet dat ik mn opleiding dan vol hou. Ik zie niet in hou ik dan moet leren en hoe ik dan nog mn familie en vrienden moet zienquote:
Weet ik weet ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lenen is geen inkomen, dat is lenen. Dat moet je gewoon terug betalen.
Ja, en? Nogmaals, waarom zou ik geld lenen als ik zelf geld hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik weet ik
Maar het rentepercentage bij DUO is niet te vergelijken als dat je geld leent bij de bank ofzo
En je mag er iets van 25 jaar over doen ofzo?
15 tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik weet ik
Maar het rentepercentage bij DUO is niet te vergelijken als dat je geld leent bij de bank ofzo
En je mag er iets van 25 jaar over doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |