Jouw visie op de werkelijkheid is echt vertroebeld door je nationalisme en haat jegens Koerden, gelukkig kom je er voor uit een Grijze Wolf te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja, moet men naar luisteren naar Erdogan en zijn Obama-puppet.
Waarom wil de USA dan volgens stylo dat Ayn-Al-Kobane valt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
YPG is niet trouw aan Assad, maar "neutraal".
Recentelijk is er in Hasakah wat toenadering vanwege de ISIS dreiging.
Daarom verbaast mij dit ook. Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap. En ik ken ook zulke Turken elders. Erdogan moet ook hen beetje tevreden houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Davutoglu en Erdoğan zijn niet echt Kemal aanbidders toch?
Turkije maakt er een oneerlijke strijd van door de grens selectief te sluiten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)chten_Kobani___.html
Turkije kijkt lachend toe
YPG moet kiezen tussen zelf door gaan of autonomie opgeven en vechten tegen Assad. Ze winnen er dus niks mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom wil de USA dan volgens stylo dat Ayn-Al-Kobane valt?
Dat laatste lijkt echt persoonlijke haat ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daarom verbaast mij dit ook. Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap. En ik ken ook zulke Turken elders. Erdogan moet ook hen beetje tevreden houden.
Zelf dacht ik dat ze wel zouden handelen als de nood het hoogst is om zichzelf te kunnen profileren als redder de Koerden om politiek gewin uit te slaan, maar nu blijkt dat de Assad-obsessie van de Sultan nog sterker is.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap.
Niet gek ook met de door Turkije bedreven assimilatiepolitiek, de angst en de institutionele vernietiging van de Koerdische cultuur zit er goed in.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste 'Koerden' daar zijn geen Koerden meer. Allemaal Uncle Toms.
Dan is er voor de Turken een drempel vervallen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom wil de USA dan volgens stylo dat Ayn-Al-Kobane valt?
De harde waarheid is dat dit nooit het geval is geweest sinds 1912.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef De_Guidance het volgende:
Het verstand regeert niet meer in Turkije.
Amerikanen staan in de rij om een bruine arm te halen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Biebsie het volgende:
Amerika wil Turkije destabiliseren middels de PKK, dat is wel duidelijk toch? Turkije weet dat heel goed en speelt ook een spelletje mee!
Nee joh. Israël en Amerika steunen Turkije en ISIS. De Koerden zijn onbetrouwbaar gebleken en ze zitten op waardevolle grond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Biebsie het volgende:
Amerika wil Turkije destabiliseren middels de PKK, dat is wel duidelijk toch? Turkije weet dat heel goed en speelt ook een spelletje mee!
Dus jij vond de Ottomanen (Kalifaat) wel coole gozers?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De harde waarheid is dat dit nooit het geval is geweest sinds 1912.
EDIT: Ook ik zag hoop in Erdogan...
Soort van.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dus jij vond de Ottomanen (Kalifaat) wel coole gozers?
Heeft ie ons mooi om de tuin geleid met zijn mooie praatjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat was de coole kalifaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dus jij vond de Ottomanen (Kalifaat) wel coole gozers?
Dat was dan naïef. En ja, achteraf is het makkelijk praten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
99% van de YPG zijn locals die hun huis en haard willen beschermen. Het is niet zo dat zij wilde plannen maken om Turkse schoolbussen op te blazen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Aloulou het volgende:
Het is toch logisch dat na jaren terreur en bevechten van de Turkse staat door de PKK Turkije nu niet in Syrisch Kobane gaat ingrijpen om diezelfde PKK-ers van een slachting te redden? Ik zou ze dood laten creperen als ik Erdogan was. ISIS is een perfect middel om de PKK aan te pakken in Syrie blijkt wel. Grenzen muurdicht houden dus en hopen dat er zoveel mogelijk PKK-ers sterven.
Dat snappen Turken nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
99% van de YPG zijn locals die hun huis en haard willen beschermen. Het is niet zo dat zij wilde plannen maken om Turkse schoolbussen op te blazen.
Alleen zitten er in verhouding vrij weinig PKK strijders.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Aloulou het volgende:
Het is toch logisch dat na jaren terreur en bevechten van de Turkse staat door de PKK Turkije nu niet in Syrisch Kobane gaat ingrijpen om diezelfde PKK-ers van een slachting te redden? Ik zou ze dood laten creperen als ik Erdogan was. ISIS is een perfect middel om de PKK aan te pakken in Syrie blijkt wel. Grenzen muurdicht houden dus en hopen dat er zoveel mogelijk PKK-ers sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |