abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145265159
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tja, moet men naar luisteren naar Erdogan en zijn Obama-puppet.
Jouw visie op de werkelijkheid is echt vertroebeld door je nationalisme en haat jegens Koerden, gelukkig kom je er voor uit een Grijze Wolf te zijn ^O^
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_145265162
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef IPA35 het volgende:

[..]

YPG is niet trouw aan Assad, maar "neutraal".
Recentelijk is er in Hasakah wat toenadering vanwege de ISIS dreiging.
Waarom wil de USA dan volgens stylo dat Ayn-Al-Kobane valt?
pi_145265173
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Davutoglu en Erdoğan zijn niet echt Kemal aanbidders toch?
Daarom verbaast mij dit ook. Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap. En ik ken ook zulke Turken elders. Erdogan moet ook hen beetje tevreden houden.

Zelf dacht ik dat ze wel zouden handelen als de nood het hoogst is om zichzelf te kunnen profileren als redder de Koerden om politiek gewin uit te slaan, maar nu blijkt dat de Assad-obsessie van de Sultan nog sterker is.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:13:41 #54
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145265209
quote:
Turkije maakt er een oneerlijke strijd van door de grens selectief te sluiten.
Say what?
pi_145265218
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

YPG moet kiezen tussen zelf door gaan of autonomie opgeven en vechten tegen Assad. Ze winnen er dus niks mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145265232
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Daarom verbaast mij dit ook. Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap. En ik ken ook zulke Turken elders. Erdogan moet ook hen beetje tevreden houden.

Zelf dacht ik dat ze wel zouden handelen als de nood het hoogst is om zichzelf te kunnen profileren als redder de Koerden om politiek gewin uit te slaan, maar nu blijkt dat de Assad-obsessie van de Sultan nog sterker is.
Dat laatste lijkt echt persoonlijke haat ja.

En Erdoğans wil is het.
Het verstand regeert niet meer in Turkije.
pi_145265238
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar deze mensen creamen zich echt helemaal. Kijk naar ClapClap.

pi_145265257
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De meeste 'Koerden' daar zijn geen Koerden meer. Allemaal Uncle Toms.
Niet gek ook met de door Turkije bedreven assimilatiepolitiek, de angst en de institutionele vernietiging van de Koerdische cultuur zit er goed in.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_145265263
Die eerste paar jaren van de AKP waren erg hoopgevend vond ik.

Daarom zeg ik 'niet meer'
pi_145265287
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dan is er voor de Turken een drempel vervallen?
pi_145265340
quote:
9s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef De_Guidance het volgende:
Het verstand regeert niet meer in Turkije.
De harde waarheid is dat dit nooit het geval is geweest sinds 1912.

EDIT: Ook ik zag hoop in Erdogan...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145265367
Amerika wil Turkije destabiliseren middels de PKK, dat is wel duidelijk toch? Turkije weet dat heel goed en speelt ook een spelletje mee!
pi_145265388
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Biebsie het volgende:
Amerika wil Turkije destabiliseren middels de PKK, dat is wel duidelijk toch? Turkije weet dat heel goed en speelt ook een spelletje mee!
Amerikanen staan in de rij om een bruine arm te halen.
pi_145265397
Ook grappig dat veel Arabieren zich tegenwoordig een slag in de rondte slaan om hun sympathie jegens Erdogans Turkije te tentoonspreiden, dat weet ie dan wel weer goed te doen.
pi_145265402
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Biebsie het volgende:
Nee joh. Israël en Amerika steunen Turkije en ISIS. De Koerden zijn onbetrouwbaar gebleken en ze zitten op waardevolle grond.
pi_145265411
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dus jij vond de Ottomanen (Kalifaat) wel coole gozers?
pi_145265426
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Soort van.
pi_145265460
quote:

[..]

Heeft ie ons mooi om de tuin geleid met zijn mooie praatjes :')
pi_145265463
Het is toch logisch dat na jaren terreur en bevechten van de Turkse staat door de PKK Turkije nu niet in Syrisch Kobane gaat ingrijpen om diezelfde PKK-ers van een slachting te redden? Ik zou ze dood laten creperen als ik Erdogan was. ISIS is een perfect middel om de PKK aan te pakken in Syrie blijkt wel. Grenzen muurdicht houden dus en hopen dat er zoveel mogelijk PKK-ers sterven.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_145265495
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Dat was de coole kalifaat.

Deze is ziek.
pi_145265506
quote:

[..]

Dat was dan naïef. En ja, achteraf is het makkelijk praten.
pi_145265516
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Aloulou het volgende:
Het is toch logisch dat na jaren terreur en bevechten van de Turkse staat door de PKK Turkije nu niet in Syrisch Kobane gaat ingrijpen om diezelfde PKK-ers van een slachting te redden? Ik zou ze dood laten creperen als ik Erdogan was. ISIS is een perfect middel om de PKK aan te pakken in Syrie blijkt wel. Grenzen muurdicht houden dus en hopen dat er zoveel mogelijk PKK-ers sterven.
99% van de YPG zijn locals die hun huis en haard willen beschermen. Het is niet zo dat zij wilde plannen maken om Turkse schoolbussen op te blazen.
pi_145265562
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

99% van de YPG zijn locals die hun huis en haard willen beschermen. Het is niet zo dat zij wilde plannen maken om Turkse schoolbussen op te blazen.
Dat snappen Turken niet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:20:46 #75
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145265587
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:18 schreef Aloulou het volgende:
Alleen zitten er in verhouding vrij weinig PKK strijders.
Say what?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')