Dan kunnen ze ook opgeruimd worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:09 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Prachtig nieuws, ook de IF gaat stoppen met het bevechten van IS.
Ik kijk meer Safaa, wisal en mustaqila.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ah oke. Teveel Al-Jazeera gekeken jij.
Kijk even wat hij allemaal postquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij steunt de PKK en YPG?
Zo'n enge pacifist.quote:
Ik juich het toe dat terroristen elkaar de pan inslaan. Nergens juich ik het toe dat onschuldige mensen doodgaan, waar lees jij dat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even wat hij allemaal posthij juicht her systematisch uitmoorden van een stad vol Koerden toe, dwaas dat het er is. En jij verdedigt zo'n debiel ook nog? Ben je wel goed bij je hersenpan of wat?
De mensen die daar strijden zijn PKK/YPG-ers vs ISISquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even wat hij allemaal posthij juicht her systematisch uitmoorden van een stad vol Koerden toe, dwaas dat het er is. En jij verdedigt zo'n debiel ook nog? Ben je wel goed bij je hersenpan of wat?
Mashallah, van kwaad naar ergerquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ik kijk meer Safaa, wisal en mustaqila.
Dat was ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, wereldvreemde lui.
Iemand had van de week een mooie quote over pacifisten.
Doe eve normaal... Wat kijk jij dan? Manara? Arour is soms achterlijk maar over het algemeen zegt die gewoon de waarheid over de sjiieten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mashallah, van kwaad naar erger
De meest leugenachtige sektarische kanalwn die je kunt bedenken zijn Safaa en Wisal. Dat is met de homo Imam Arour en die andere Baathist Dulaymi of zo toch?
En wie verdedigen ze denk je? In de stad wonen normale Koerden die straks afgeslacht gaan worden, en daar hebben jij en je matties totaal geen moeite mee blijkbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De mensen die daar strijden zijn PKK/YPG-ers vs ISIS
Ja, zijn waarheidquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Doe eve normaal... Wat kijk jij dan? Manara? Arour is soms achterlijk maar over het algemeen zegt die gewoon de waarheid over de sjiieten.
Broerquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Biebsie het volgende:
Ik kijk meer Safaa, wisal en mustaqila.
De stad is leeg, de normale koerden zijn allemaal al gevlucht....quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wie verdedigen ze denk je? In de stad wonen normale Koerden die straks afgeslacht gaan worden, en daar hebben jij en je matties totaal geen moeite mee blijkbaar.
Zolang dat niet het geval is kun je het jezelf niet veroorloven om pacifist te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef De_Guidance het volgende:
Als iedereen pacifist was had je die hele klerezooi niet natuurlijk
The pacifist is as surely a traitor to his country and to humanity as is the most brutal wrongdoer.quote:
Of gewoon seculiere zenders.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Broer, kijk gewoon 2M ofzo. Keep it simple ipv die bullshitkanalen
Klopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zolang dat niet het geval is kun je het jezelf niet veroorloven om pacifist te zijn.
2M is een kanaal waar je hoofdpijn van krijgt, dan kijk ik liever Sadisa (van Koning mohammed 6)quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Broer, kijk gewoon 2M ofzo. Keep it simple ipv die bullshitkanalen
Stoere quote.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
The pacifist is as surely a traitor to his country and to humanity as is the most brutal wrongdoer.
Als. Maar dat is dus niet zo en dat is een gegeven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef De_Guidance het volgende:
Als iedereen pacifist was had je die hele klerezooi niet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |