Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
En stelde jouw vriendin zich ook zo op als Ts hier?
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Elan het volgende:
Dan werk je zonder vast contract TS, kun je tegenwoordig ook prima een hypotheeksom of een gedeelde hypotheeksom mee rond krijgen.
Kap eens met dat eindeloos slachtoffertje spelen, godverdomme zeg.
Ik zou als ik jou was even de posthistorie van ts lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.
Alleen zou ze het besef moeten krijgen dat haar kerel niet gaat veranderen, al was het maar omdat hij dat kennelijk niet wil. Een relatie die gedoemd is te mislukken, maar zo lang beiden het niet opgeven duurt het natuurlijk nog.
Gelukkig werk jij in een sector waar mensenkennis niet per se noodzakelijk is. Nondejuu zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.
Alleen zou ze het besef moeten krijgen dat haar kerel niet gaat veranderen, al was het maar omdat hij dat kennelijk niet wil. Een relatie die gedoemd is te mislukken, maar zo lang beiden het niet opgeven duurt het natuurlijk nog.
Waarom niet. Geef daar eens antwoord op. En waarom is het onwaarschijnlijk dat je een vast contract krijgt ooit ergens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij werkte toch in een branche die volstrekt baanzeker is? Wat krijgen we nou!
Jij moet realistisch worden. Ik geloof best dat deze woning een perfecte kans was en dat hij al lang en breed had mogen beslissen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.
Dan ga jij er vanuit dat ik mij enorm interesseer in TS...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou als ik jou was even de posthistorie van ts lezen.
Serieus, ik zou me om zoiets echt geen verwijten maken. Iemand was sneller, jammer dan. Liever zo dan halsoverkop in een huis storten, en óf teveel betalen omdat de makelaar de bieders tegen elkaar speelt, óf een tweede bezichtiging en/of keuring laten vallen om het maar snel rond te krijgen, en dan later tegen een berg gebreken aan lopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, en hij kan natuurlijk alleen zichzelf verwijten maken.
Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een huis niet gekregen omdat anderen (achter onze rug om) 2000 euro meer betaalden aan de verkopende partij en gebak voor hun bruiloft hebben geregeld.
Move the fuck on, zijn genoeg andere huizen die te koop staan.
Je kan dat toch mee laten wegen bij de hypotheekverstrekker of verdien je 700 euro in de maand??quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Want je bent een hoer, die zwart geld verdient?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Precies, dat is echt gelul. Mijn vorige huis kocht ik met iemand die per definitie in een branche werkte waar nooit contracten voor onbepaalde tijd worden gegeven, altijd aanstellingen voor bepaalde tijd. Prima hypotheekje mee gekregen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom niet. Geef daar eens antwoord op. En waarom is het onwaarschijnlijk dat je een vast contract krijgt ooit ergens.
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef Elan het volgende:
Gelukkig werk jij in een sector waar mensenkennis niet per se noodzakelijk is. Nondejuu zeg.
Er zijn vele vormen van pushen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij dit huis moet kopen en wel nu. Dat is pushen.
Ik heb hem gevraagd of hij het aan durfde om het traject in te gaan (tweede bezichtiging, gesprek met Hypotheker en daarna beslissen). En of hij de makelaar wilde bellen om te zeggen dat wij serieuze interesse in het huis hadden.
Dat is niet hetzelfde als zeggen dat we het willen kopen.
Ik lees dat zijn baanzekerheid nu ineens van een vast contract af hangt en een vast contract biedt feitelijk heel erg weinig zekerheid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:11 schreef Dondergat het volgende:
Lees nog eens.Ik zeg hetzelfde wat jij ook zegt.
Het feit dat hij wellicht teveel twijfelt verantwoord haar houding niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.
Haar vriend heeft anders totaal geen stem (behalve de compleet bevooroordeelde stem van TSquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.
De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
En zo is het.
Je moet gewoon vooraf weten wat je wil en dan kun je na een bezichtiging en eventueel een check over de staat van de woning ja of nee zeggen. Het is allemaal niet zo gecompliceerd.
(maar goed, verreweg de meeste mensen zijn niet in staat tot het doorhakken van knopen en daarom doen anderen dat voor ze en dan kunnen zij daar weer over kankeren als "wat hij kan, kan ik ook, moet hij daar nou echt zoveel geld voor krijgen?")
Het is al janktopic zoveel over je vriend, na die hele swingerssoap. Maar je speelt niet het slachtoffer nee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Misgrijpen als je op dat moment geen ja kan zeggen is niet zo'n probleem inderdaad. Zeker in de lagere prijsklasse is er weinig unieks...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, ik zou me om zoiets echt geen verwijten maken. Iemand was sneller, jammer dan. Liever zo dan halsoverkop in een huis storten, en óf teveel betalen omdat de makelaar de bieders tegen elkaar speelt, óf een tweede bezichtiging en/of keuring laten vallen om het maar snel rond te krijgen, en dan later tegen een berg gebreken aan lopen.
Toch is dat niets wat vrouwen nou vaak net niet doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...
Nee maar volgens TS was dit écht een once in a lifetime opportunity. Mooi, groot, goedkoop. ALLES!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misgrijpen als je op dat moment geen ja kan zeggen is niet zo'n probleem inderdaad. Zeker in de lagere prijsklasse is er weinig unieks...
Dat klopt, maar dan had hij wel een beslissing genomen die mij blij had gemaakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Er zijn vele vormen van pushen.
Dat buiten beschouwing latende: de tweede bezichtiging, Hypotheker en makelaar bellen, bouwkundig onderzoek laten uitvoeren. Dan was dat huis toch evengoed al verkocht geweest?
Straks is er weer een ander leuk huis met andere voordelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dondergat het volgende:
Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd.
Heb je de indruk dat hij dat nu wel beseft? Dat het de volgende keer anders zou gaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan had hij wel een beslissing genomen die mij blij had gemaakt.
Hij beseft niet dat het traject ingaan niet gelijk betekent dat je zegt te willen kopen.
Dat lees je dan verkeerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik lees dat zijn baanzekerheid nu ineens van een vast contract af hangt en een vast contract biedt feitelijk heel erg weinig zekerheid.
Het is een wisselwerking. Op dit punt botsen ze kennelijk en dan gaan bij veel mensen de hakken in het zand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Het feit dat hij wellicht teveel twijfelt verantwoord haar houding niet.
Hou toch op joh, de verkoop van dat huis was allang bezig, al had hij maandag om 09.00 uur de vraagprijs geboden was het nog te laat geweest.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd.
Zou nou echt het inkomen moeten bepalen wie de broek aan heeft in een relatie. Lijkt mij niet zo gezond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:
De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...
Slachtofferrol.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Hij werkt al 5 dagen van 7:00 tot 17:00 (reistijd inbegrepen). Voor mij is het heel onwaarschijnlijk dat ik ooit een vast contract krijg ergens.
Misplaatste boosheid.quote:De angst om weer zo teleurgesteld te worden door mijn vriend bij een volgend huis.
Dat "als ik het niet krijg, dan niemand" herken ik wel. Ik ben zo kwaad dat ik een steen door de ruit zou willen gooien.
Je emotionele chantage backfirede dus gewoon. En terecht.quote:We hebben gisteravond gepraat. Ik heb mijn gevoel op tafel gegooid wat betreft het moeilijk aan kunnen gaan van vaste dingen met mij en dat hij mij daar (al jaren) mee kwetst. Zijn reactie was dat ik hem ook kwets. Geen excuus en een knuffel omdat hij me al jaren kwetst, hij keert het gewoon om.
En toch behandel je hem als een pot met goud die niet doet wat jij en jij alleen wil.quote:Mijn vriend past heel goed bij mij. Hij is er zeker van dat hij oud met mij wil worden.
Heel goed, doe voorlopig je plannen maar in de ijskast zetten.quote:Ik had al zo'n gevoel dat dit zou gebeuren. Dat heb ik hem ook gezegd. (Ik weet al hoe het gaat, jij blijft er maar over nadenken en twijfelen, wil aankomende week nog eens kijken en daarna nog meer bedenktijd en in de tussentijd wordt het verkocht.) En zie, die angst is uitgekomen. Waardoor ik niet meer verder wil kijken naar huizen.
Neem een voorschot daarop, maak het uit. Hij is gigantisch ongelukkig met een vrouw naast hem die hem alleen ziet als bron van inkomsten.quote:Met dit past hij misschien minder bij mij. En als we te lang stil blijven staan ga ik bij hem weg. Ik blijf niet op mijn vriend wachten tot hij eindelijk dingen aan durft te gaan. Ook dat heb ik gezegd in het gesprek gisteren.
Dat zegt hij alleen maar omdat hij van het gezeik van jou af is.quote:Mijn vriend heeft zijn les geleerd. Hij zei zelf letterlijk: volgende keer eerder beslissen dus. Zodra dit huis in prijs was gezakt, hadden we met het balletje moeten gaan rollen. Bezichtigingen, gesprekken met Hypotheker en na aanvang van die gesprekken beslissen of we het wilden doen.
quote:Zo gaat het hier dus niet. Ik push hem niet!! Heb mijn vriend ook nooit gepusht! Ik vroeg hem alleen hoe hij erover dacht en toen hij zei dat hij er een nachtje over wilde slapen neem ik dat ook aan als 1 nacht.
Welnee, dan was je vast weer over je theewater gegaan omdat hij niet gelijk na de 2e bezichtiging naar de makelaar was gerend om de hoofdprijs neer te leggen voor het huis. Want lets face it; jij en jij alleen maakt dit huis jouw projectje, en dat is dan ook gelijk de enige reden waarom je zo in de pubermodus schiet; je had al vergevorderde plannen en je zag je vriend zijn mening alleen maar als formaliteit. Daarmee doe je hem tekort en eerlijk gezegd is hij niet de gelijkwaardige in jullie relatie.quote:Hij had best eerder kunnen instemmen met een tweede bezichtiging met onze vaders. Dat is niet hetzelfde als tegen de makelaar zeggen dat we het huis willen kopen. Maar dan was ik wel blij geweest en iets minder boos dat het huis verkocht is.
Jeugdig enthousiasme...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar volgens TS was dit écht een once in a lifetime opportunity. Mooi, groot, goedkoop. ALLES!
En heus niet in de categorie 'If it looks to good to be true...'
Nee, maar eigen baas over eigen geld lijkt me niet meer dan redelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou nou echt het inkomen moeten bepalen wie de broek aan heeft in een relatie. Lijkt mij niet zo gezond.
Een soort goedzak die als punching bag dient.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij kan TS slecht met teleurstelling omgaan. Daarom bombardeert ze haar vriend tot de zondebok, dan kan ze haar emotie uiten door kwaad te zijn op hem.
Die indruk heb ik inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je de indruk dat hij dat nu wel beseft? Dat het de volgende keer anders zou gaan?
Of denk je dat hij zal blijven twijfelen?
Dat gedrag is volgens mij heel ondermijnend voor een relatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een soort goedzak die als punching bag dient.
Daar moeten ze lekker zelf afspraken over maken. Als zij hun inkomen op een hoop willen gooien, dan is het ook echt één hoop...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Nee, maar eigen baas over eigen geld lijkt me niet meer dan redelijk.
Nou ja, TS haar vriend zal ook wel een klein krasje ofzo hebben, anders blijf je niet zitten in zo`n situatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gedrag is volgens mij heel ondermijnend voor een relatie.
Goedzo!quote:
Ik zie het volgende draadje met spanning tegemoet.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slachtofferrol.
[..]
Misplaatste boosheid.
[..]
Je emotionele chantage backfirede dus gewoon. En terecht.
[..]
En toch behandel je hem als een pot met goud die niet doet wat jij en jij alleen wil.
[..]
Heel goed, doe voorlopig je plannen maar in de ijskast zetten.
[..]
Neem een voorschot daarop, maak het uit. Hij is gigantisch ongelukkig met een vrouw naast hem die hem alleen ziet als bron van inkomsten.
[..]
Dat zegt hij alleen maar omdat hij van het gezeik van jou af is.
[..]je snapt niet wat pushen betekent.
[..]
Welnee, dan was je vast weer over je theewater gegaan omdat hij niet gelijk na de 2e bezichtiging naar de makelaar was gerend om de hoofdprijs neer te leggen voor het huis. Want lets face it; jij en jij alleen maakt dit huis jouw projectje, en dat is dan ook gelijk de enige reden waarom je zo in de pubermodus schiet; je had al vergevorderde plannen en je zag je vriend zijn mening alleen maar als formaliteit. Daarmee doe je hem tekort en eerlijk gezegd is hij niet de gelijkwaardige in jullie relatie.
Jij misbruikt hem.
In principe moet je gewoon samen beslissen natuurlijk, ongeacht het inkomen van beide. Echter, als de één er heel anders in staat dan de ander en het is alleen die vriend die met de gebakken peren zit als één en ander misgaat... ja, dan vind ik zeker wel dat zij zich een beetje moet schikken. In ieder geval niet het tegenovergestelde, dat hij zich volledig moet schikken naar haar!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou nou echt het inkomen moeten bepalen wie de broek aan heeft in een relatie. Lijkt mij niet zo gezond.
Wie weet is TS wel een lekker wijf met dikke tieten die zuigt als een Hoover... is ook wat waard.
Dat valt nog maar te bezien, wie er straks met de gebakken peren zit:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
In principe moet je gewoon samen beslissen natuurlijk, ongeacht het inkomen van beide. Echter, als de één er heel anders in staat dan de ander en het is alleen die vriend die met de gebakken peren zit als één en ander misgaat... ja, dan vind ik zeker wel dat zij zich een beetje moet schikken. In ieder geval niet het tegenovergestelde, dat hij zich volledig moet schikken naar haar!
Hoezo eigenlijk niet, verdien je zwart? Val je onder bewind? Heb je schulden? Je verdient (neem ik aan) toch wel genoeg om jezelf (mocht je zonder vriend zitten) te onderhouden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ben jij veel teleurgesteld door mannen in het leven? Je klinkt heel bitter in dit topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef agter het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien, wie er straks met de gebakken peren zit:
Hij kan haar zo op straat zetten.
Dit soort constructies raad ik iedereen af. Zij is straks totaal afhankelijk van hem.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
In principe moet je gewoon samen beslissen natuurlijk, ongeacht het inkomen van beide. Echter, als de één er heel anders in staat dan de ander en het is alleen die vriend die met de gebakken peren zit als één en ander misgaat... ja, dan vind ik zeker wel dat zij zich een beetje moet schikken. In ieder geval niet het tegenovergestelde, dat hij zich volledig moet schikken naar haar!
Haha! Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij veel teleurgesteld door mannen in het leven? Je klinkt heel bitter in dit topic.
Nou ken ik de andere draadjes van TS niet, maar in zijn algemeenheid wil men hier al snel iets in twijfel trekken als het afwijkt van de norm...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef snakelady het volgende:
TS is gewoon een grote troll, iedere keer wordt het net iets erger.
Ik geloof echt niet dat al die verhalen waar zijn.
Ik raad je aan om dat net iets anders te formuleren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef snakelady het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:58 schreef Re het volgende:
ik ga het oude beleid maar weer eens op tafel gooien, het is aan de modjes om te bepalen of iemand wel of geen trol is, daar doen we checks voor etc. dus op zet een TR of blijf gewoon weg met je opmerkingen
Ik vind haar hierin gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij veel teleurgesteld door mannen in het leven? Je klinkt heel bitter in dit topic.
Idd. Straks hebben ze mss kinderen. En dan is en blijft het huis alleen van hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind haar hierin gewoon realistisch.
Waarom ben je dan boos op hem?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:40 schreef Dondergat het volgende:
Bij de vorige woningen heb ik mijn vriend ook niet gepusht. En bij deze woning ook niet. Ik wilde alleen een bevestiging om verder te gaan en te laten weten dat onze interesse serieus was. En mocht blijken bij de Hypotheker dat het maandelijkse bedrag te hoog zou zijn, dan zou het jammer zijn en zouden we naar andere eventueel nog goedkopere huizen gaan kijken.
Ik heb nooit gezegd dat hij deze woning moet kopen. Ik - en mijn vader ook - heb wel gezegd dat deze woning een unieke kans is wat betreft ligging en bouw.
Ik heb echt nooit gepusht, alleen gevraagd. (Op vragen kun je nee zeggen.) Ik heb hem nooit ergens toe gedwongen.
Dat mijn vriend een tweede bezichtiging wilde met onze vaders kwam vanuit hem.
Trollgeroep, mag niet (meer).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef snakelady het volgende:
Het is gewoon dat het iedere keer net iets erger wordt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ken ik de andere draadjes van TS niet, maar in zijn algemeenheid wil men hier al snel iets in twijfel trekken als het afwijkt van de norm...
Wat daar ook van moge zijn: het is wel vermakelijk.
Waarom zou het in godsnaam anders 'moeten' gaan. Die jongen loopt alle risico. Hij bepaalt. Klaar. Als jij een beetje vrijblijvend 'wel wat bijdraagt' lijkt het me dat je in dit soort keuzes verre van leidend bent.quote:
Ik kan moeilijk dat andere gevoel toelaten (dat ik een steen door de ruit zou willen gooien).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ben je dan boos op hem?
Omdat iemand de schuld moet krijgen?
Dus hoezo ben je nou boos op hem? Hij heeft toch gewoon normaal gehandeld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk dat andere gevoel toelaten (dat ik een steen door de ruit zou willen gooien).
Ik heb sowieso moeite met emoties en hoe die in welke hoeveelheden toe te laten.
Ga daar dan eens mee aan de slag zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Dondergat het volgende:
Ik heb sowieso moeite met emoties en hoe die in welke hoeveelheden toe te laten.
Nee, want de papa's moesten nog mee gaan kijken voor eventuele gebreken in het huis geszien TS en vriend daar geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:28 schreef Janneke141 het volgende:
Hij had nog een maand of drie kunnen wachten met ja of nee zeggen, maar alle informatie die hij nodig had om een beslissing te nemen had hij al in zijn bezit. Het was hun droomhuisje, hij kon het betalen, kon er een hypotheek voor krijgen, klussers voor handen en vriendin ging bijdragen aan de lasten.
Dan kun je wel heel lang blijven nadenken, maar dan komt er echt niet ineens een moment dat je heel zeker van je zaak ja of nee gaat zeggen. Je maakt het jezelf (en de mensen om je heen) alleen maar moeilijk op die manier.
Maar ja, dit soort twijfelaars bestaan en die veranderen ook niet.
Omdat hij het dichtst bij is. Overigens merkt hij er niks van dat ik hierover boos op hem ben, afgezien van dat ik hem gezegd heb dat ik even niet zo blij ben met hem. Ik doe gewoon normaal tegen hem, net zoals anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dus hoezo ben je nou boos op hem? Hij heeft toch gewoon normaal gehandeld?
Dus reageer je je maar af op je vriend, die echt werkelijk niks geks heeft gedaan. Serieus, lees je de reacties hier wel? Echt >90% zegt dat hij gewoon normaal heeft gehandeld en jullie waarschijnlijk sowieso naast het huis zouden grijpen als ze blijkbaar al zo goed als rond waren met anderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk dat andere gevoel toelaten (dat ik een steen door de ruit zou willen gooien).
Precies, net zo goed als een fietser niks merkt van een aanrijding met een auto, afgezien van dat hun fiets stuk is en ze in het ziekenhuis liggen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Omdat hij het dichtst bij is. Overigens merkt hij er niks van dat ik hierover boos op hem ben, afgezien van dat ik hem gezegd heb dat ik even niet zo blij ben met hem. Ik doe gewoon normaal tegen hem, net zoals anders.
Dan was je toch alsnog te laat geweest? Jammer maar zo gaat dat in het leven. Jullie vinden vast een ander droomhuis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:54 schreef Dondergat het volgende:
We hadden het huis niet zomaar gekocht zonder te kijken naar eventuele gebreken! Daarom gingen we kijken met onze vaders, die hebben er meer verstand van dan ons.
En we hadden uiteraard een bouwkundige inspectie laten doen.
Keer op keer kom jij met posts waarin je klaagt over je vriend en keer op keer komt het er uiteindelijk op neer dat vooral jij degene bent met problemen die jullie relatie ondermijnen...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Jij weet hoe het hier in huis gaat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, net zo goed als een fietser niks merkt van een aanrijding met een auto, afgezien van dat hun fiets stuk is en ze in het ziekenhuis liggen.
Dat klopt, dan was ik alleen teleurgesteld geweest, niet boos zoals nu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan was je toch alsnog te laat geweest? Jammer maar zo gaat dat in het leven. Jullie vinden vast een ander droomhuis.
+ kosten koper + het gewone onderhoud. Volgens mij verkijkt TS zich enorm op de bijkomende kosten...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het isbgewoon dat het iedere keer net iets erger wordt.
In het vorige topic van de kamasutra riep ze ook al dat ze het wilde stoppen met de relatie en nu weer.
TS, kap er gewoon mee, hij verdiend beter.
Jullie waren vet in de schulden gekomen in dit huis maar dat wil je zelf niet eens zien.
Hij zat aan de top van zijn hypotheek (6000 euro is niks op zo'n bedrag) en daarnaast moest er heel wat aan gedaan worden.
Je houdt totaal geen rekening met eventuele mankementen in het huis en met energiewaarde.
Dat je de hypotheek kan opbrengen betekend niet dat je het huis ook daadwerkelijk kan betalen.
Degen die het nu gekocht heeft kan waarschijnlijk een hogere hypotheek krijgen en hebben het gekocht met het idee van renovatie en daar een extra lening op genomen.
Dat is 9 van de 10 keer met dit soort oude huizen.
Dat is ze sowieso al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef agter het volgende:
. Zij is straks totaal afhankelijk van hem.
Vieze kut troll ben je, met je tl;dr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |