Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
En stelde jouw vriendin zich ook zo op als Ts hier?
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Elan het volgende:
Dan werk je zonder vast contract TS, kun je tegenwoordig ook prima een hypotheeksom of een gedeelde hypotheeksom mee rond krijgen.
Kap eens met dat eindeloos slachtoffertje spelen, godverdomme zeg.
Ik zou als ik jou was even de posthistorie van ts lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.
Alleen zou ze het besef moeten krijgen dat haar kerel niet gaat veranderen, al was het maar omdat hij dat kennelijk niet wil. Een relatie die gedoemd is te mislukken, maar zo lang beiden het niet opgeven duurt het natuurlijk nog.
Gelukkig werk jij in een sector waar mensenkennis niet per se noodzakelijk is. Nondejuu zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik lees in de posts van TS dat haar kerel een notoire twijfelaar is en zij zich daar al jaren aan kapot ergert, wat de opstelling van haar verklaart.
Alleen zou ze het besef moeten krijgen dat haar kerel niet gaat veranderen, al was het maar omdat hij dat kennelijk niet wil. Een relatie die gedoemd is te mislukken, maar zo lang beiden het niet opgeven duurt het natuurlijk nog.
Waarom niet. Geef daar eens antwoord op. En waarom is het onwaarschijnlijk dat je een vast contract krijgt ooit ergens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.
Lees nog eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij werkte toch in een branche die volstrekt baanzeker is? Wat krijgen we nou!
Jij moet realistisch worden. Ik geloof best dat deze woning een perfecte kans was en dat hij al lang en breed had mogen beslissen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.
Dan ga jij er vanuit dat ik mij enorm interesseer in TS...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou als ik jou was even de posthistorie van ts lezen.
Serieus, ik zou me om zoiets echt geen verwijten maken. Iemand was sneller, jammer dan. Liever zo dan halsoverkop in een huis storten, en óf teveel betalen omdat de makelaar de bieders tegen elkaar speelt, óf een tweede bezichtiging en/of keuring laten vallen om het maar snel rond te krijgen, en dan later tegen een berg gebreken aan lopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, en hij kan natuurlijk alleen zichzelf verwijten maken.
Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens een huis niet gekregen omdat anderen (achter onze rug om) 2000 euro meer betaalden aan de verkopende partij en gebak voor hun bruiloft hebben geregeld.
Move the fuck on, zijn genoeg andere huizen die te koop staan.
Je kan dat toch mee laten wegen bij de hypotheekverstrekker of verdien je 700 euro in de maand??quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Want je bent een hoer, die zwart geld verdient?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Precies, dat is echt gelul. Mijn vorige huis kocht ik met iemand die per definitie in een branche werkte waar nooit contracten voor onbepaalde tijd worden gegeven, altijd aanstellingen voor bepaalde tijd. Prima hypotheekje mee gekregen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom niet. Geef daar eens antwoord op. En waarom is het onwaarschijnlijk dat je een vast contract krijgt ooit ergens.
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef Elan het volgende:
Gelukkig werk jij in een sector waar mensenkennis niet per se noodzakelijk is. Nondejuu zeg.
Er zijn vele vormen van pushen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:04 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij dit huis moet kopen en wel nu. Dat is pushen.
Ik heb hem gevraagd of hij het aan durfde om het traject in te gaan (tweede bezichtiging, gesprek met Hypotheker en daarna beslissen). En of hij de makelaar wilde bellen om te zeggen dat wij serieuze interesse in het huis hadden.
Dat is niet hetzelfde als zeggen dat we het willen kopen.
Ik lees dat zijn baanzekerheid nu ineens van een vast contract af hangt en een vast contract biedt feitelijk heel erg weinig zekerheid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:11 schreef Dondergat het volgende:
Lees nog eens.Ik zeg hetzelfde wat jij ook zegt.
Het feit dat hij wellicht teveel twijfelt verantwoord haar houding niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.
Haar vriend heeft anders totaal geen stem (behalve de compleet bevooroordeelde stem van TSquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat voor de meeste schaapjes het gedrag van de vriend van TS vrij normaal lijkt.
De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
En zo is het.
Je moet gewoon vooraf weten wat je wil en dan kun je na een bezichtiging en eventueel een check over de staat van de woning ja of nee zeggen. Het is allemaal niet zo gecompliceerd.
(maar goed, verreweg de meeste mensen zijn niet in staat tot het doorhakken van knopen en daarom doen anderen dat voor ze en dan kunnen zij daar weer over kankeren als "wat hij kan, kan ik ook, moet hij daar nou echt zoveel geld voor krijgen?")
Het is al janktopic zoveel over je vriend, na die hele swingerssoap. Maar je speelt niet het slachtoffer nee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:
[..]
Misgrijpen als je op dat moment geen ja kan zeggen is niet zo'n probleem inderdaad. Zeker in de lagere prijsklasse is er weinig unieks...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, ik zou me om zoiets echt geen verwijten maken. Iemand was sneller, jammer dan. Liever zo dan halsoverkop in een huis storten, en óf teveel betalen omdat de makelaar de bieders tegen elkaar speelt, óf een tweede bezichtiging en/of keuring laten vallen om het maar snel rond te krijgen, en dan later tegen een berg gebreken aan lopen.
Toch is dat niets wat vrouwen nou vaak net niet doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...
Nee maar volgens TS was dit écht een once in a lifetime opportunity. Mooi, groot, goedkoop. ALLES!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misgrijpen als je op dat moment geen ja kan zeggen is niet zo'n probleem inderdaad. Zeker in de lagere prijsklasse is er weinig unieks...
Dat klopt, maar dan had hij wel een beslissing genomen die mij blij had gemaakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Er zijn vele vormen van pushen.
Dat buiten beschouwing latende: de tweede bezichtiging, Hypotheker en makelaar bellen, bouwkundig onderzoek laten uitvoeren. Dan was dat huis toch evengoed al verkocht geweest?
Straks is er weer een ander leuk huis met andere voordelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dondergat het volgende:
Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |