abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145287978
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan had hij wel een beslissing genomen die mij blij had gemaakt.
Hij beseft niet dat het traject ingaan niet gelijk betekent dat je zegt te willen kopen.
Heb je de indruk dat hij dat nu wel beseft? Dat het de volgende keer anders zou gaan?
Of denk je dat hij zal blijven twijfelen?
Make my day!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:20:07 #177
430400 Dondergat
Dondersgoed
pi_145287981
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik lees dat zijn baanzekerheid nu ineens van een vast contract af hangt en een vast contract biedt feitelijk heel erg weinig zekerheid.
Dat lees je dan verkeerd. :)
pi_145287988
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef FouteMensenStaff het volgende:

Het feit dat hij wellicht teveel twijfelt verantwoord haar houding niet.
Het is een wisselwerking. Op dit punt botsen ze kennelijk en dan gaan bij veel mensen de hakken in het zand.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:21:15 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145288017
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Die andere huizen zijn niet zo dichtbij, niet met 4 slaapkamers, niet met grote voor- en achtertuin, voor dat geld! Heb ik vaker gezegd. :)
Hou toch op joh, de verkoop van dat huis was allang bezig, al had hij maandag om 09.00 uur de vraagprijs geboden was het nog te laat geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145288050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:16 schreef Forbry het volgende:

De één is daar nou eenmaal anders in dan de ander, maar aangezien het de vriend van TS is bij wie de kosten en het risico komen te liggen, vind ik dat TS zich eerder aan hem moet aanpassen dan hij aan haar...
Zou nou echt het inkomen moeten bepalen wie de broek aan heeft in een relatie. Lijkt mij niet zo gezond.

Wie weet is TS wel een lekker wijf met dikke tieten die zuigt als een Hoover... is ook wat waard. ;)
pi_145288055
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:51 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Hij werkt al 5 dagen van 7:00 tot 17:00 (reistijd inbegrepen). Voor mij is het heel onwaarschijnlijk dat ik ooit een vast contract krijg ergens.

Slachtofferrol.

quote:
De angst om weer zo teleurgesteld te worden door mijn vriend bij een volgend huis.
Dat "als ik het niet krijg, dan niemand" herken ik wel. Ik ben zo kwaad dat ik een steen door de ruit zou willen gooien.
Misplaatste boosheid.

quote:
We hebben gisteravond gepraat. Ik heb mijn gevoel op tafel gegooid wat betreft het moeilijk aan kunnen gaan van vaste dingen met mij en dat hij mij daar (al jaren) mee kwetst. Zijn reactie was dat ik hem ook kwets. Geen excuus en een knuffel omdat hij me al jaren kwetst, hij keert het gewoon om. |:(
Je emotionele chantage backfirede dus gewoon. En terecht.

quote:
Mijn vriend past heel goed bij mij. Hij is er zeker van dat hij oud met mij wil worden.
En toch behandel je hem als een pot met goud die niet doet wat jij en jij alleen wil.

quote:
Ik had al zo'n gevoel dat dit zou gebeuren. Dat heb ik hem ook gezegd. (Ik weet al hoe het gaat, jij blijft er maar over nadenken en twijfelen, wil aankomende week nog eens kijken en daarna nog meer bedenktijd en in de tussentijd wordt het verkocht.) En zie, die angst is uitgekomen. Waardoor ik niet meer verder wil kijken naar huizen.
Heel goed, doe voorlopig je plannen maar in de ijskast zetten.

quote:
Met dit past hij misschien minder bij mij. En als we te lang stil blijven staan ga ik bij hem weg. Ik blijf niet op mijn vriend wachten tot hij eindelijk dingen aan durft te gaan. Ook dat heb ik gezegd in het gesprek gisteren.
Neem een voorschot daarop, maak het uit. Hij is gigantisch ongelukkig met een vrouw naast hem die hem alleen ziet als bron van inkomsten.

quote:
Mijn vriend heeft zijn les geleerd. Hij zei zelf letterlijk: volgende keer eerder beslissen dus. Zodra dit huis in prijs was gezakt, hadden we met het balletje moeten gaan rollen. Bezichtigingen, gesprekken met Hypotheker en na aanvang van die gesprekken beslissen of we het wilden doen.
Dat zegt hij alleen maar omdat hij van het gezeik van jou af is.

quote:
Zo gaat het hier dus niet. Ik push hem niet!! Heb mijn vriend ook nooit gepusht! Ik vroeg hem alleen hoe hij erover dacht en toen hij zei dat hij er een nachtje over wilde slapen neem ik dat ook aan als 1 nacht.
:') je snapt niet wat pushen betekent.

quote:
Hij had best eerder kunnen instemmen met een tweede bezichtiging met onze vaders. Dat is niet hetzelfde als tegen de makelaar zeggen dat we het huis willen kopen. Maar dan was ik wel blij geweest en iets minder boos dat het huis verkocht is.
Welnee, dan was je vast weer over je theewater gegaan omdat hij niet gelijk na de 2e bezichtiging naar de makelaar was gerend om de hoofdprijs neer te leggen voor het huis. Want lets face it; jij en jij alleen maakt dit huis jouw projectje, en dat is dan ook gelijk de enige reden waarom je zo in de pubermodus schiet; je had al vergevorderde plannen en je zag je vriend zijn mening alleen maar als formaliteit. Daarmee doe je hem tekort en eerlijk gezegd is hij niet de gelijkwaardige in jullie relatie.

Jij misbruikt hem.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:22:35 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145288067
Volgens mij kan TS slecht met teleurstelling omgaan. Daarom bombardeert ze haar vriend tot de zondebok, dan kan ze haar emotie uiten door kwaad te zijn op hem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145288077
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:

Nee maar volgens TS was dit écht een once in a lifetime opportunity. Mooi, groot, goedkoop. ALLES!

En heus niet in de categorie 'If it looks to good to be true...' _O-
Jeugdig enthousiasme... ;)
pi_145288082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zou nou echt het inkomen moeten bepalen wie de broek aan heeft in een relatie. Lijkt mij niet zo gezond.
Nee, maar eigen baas over eigen geld lijkt me niet meer dan redelijk.
pi_145288089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij kan TS slecht met teleurstelling omgaan. Daarom bombardeert ze haar vriend tot de zondebok, dan kan ze haar emotie uiten door kwaad te zijn op hem.
Een soort goedzak die als punching bag dient.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:24:02 #186
430400 Dondergat
Dondersgoed
pi_145288109
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je de indruk dat hij dat nu wel beseft? Dat het de volgende keer anders zou gaan?
Of denk je dat hij zal blijven twijfelen?
Die indruk heb ik inderdaad. ^O^
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:24:09 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145288111
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een soort goedzak die als punching bag dient.
Dat gedrag is volgens mij heel ondermijnend voor een relatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_145288124
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef Scorpie het volgende:

Nee, maar eigen baas over eigen geld lijkt me niet meer dan redelijk.
Daar moeten ze lekker zelf afspraken over maken. Als zij hun inkomen op een hoop willen gooien, dan is het ook echt één hoop...
pi_145288142
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat gedrag is volgens mij heel ondermijnend voor een relatie.
Nou ja, TS haar vriend zal ook wel een klein krasje ofzo hebben, anders blijf je niet zitten in zo`n situatie.
pi_145288176
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Goedzo!
En als je de indruk weer krijgt, gewoon direct uitspreken. Niet op gaan kroppen, want dan loop je straks over van frustratie.
Hoop dat het moeilijke beslissen van je vriend niet een zwaar issue blijft in jullie relatie.
Make my day!
pi_145288194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:24 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Ik zie het volgende draadje met spanning tegemoet.

Waarom, waarom denk jij dat het nu ineens wel gaat veranderen ondanks dat dit kennelijk al jaren speelt? Omdat hij achteraf baalt van het mislopen van de woning? Nou, dat effect duurt maar kort en de volgende "perfecte" woning kan zo maar eens enkele maanden verwijderd zijn. Dag effect!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:27:49 #192
430400 Dondergat
Dondersgoed
pi_145288239
Tl:dr

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Slachtofferrol.

[..]

Misplaatste boosheid.

[..]

Je emotionele chantage backfirede dus gewoon. En terecht.

[..]

En toch behandel je hem als een pot met goud die niet doet wat jij en jij alleen wil.

[..]

Heel goed, doe voorlopig je plannen maar in de ijskast zetten.

[..]

Neem een voorschot daarop, maak het uit. Hij is gigantisch ongelukkig met een vrouw naast hem die hem alleen ziet als bron van inkomsten.

[..]

Dat zegt hij alleen maar omdat hij van het gezeik van jou af is.

[..]

:') je snapt niet wat pushen betekent.

[..]

Welnee, dan was je vast weer over je theewater gegaan omdat hij niet gelijk na de 2e bezichtiging naar de makelaar was gerend om de hoofdprijs neer te leggen voor het huis. Want lets face it; jij en jij alleen maakt dit huis jouw projectje, en dat is dan ook gelijk de enige reden waarom je zo in de pubermodus schiet; je had al vergevorderde plannen en je zag je vriend zijn mening alleen maar als formaliteit. Daarmee doe je hem tekort en eerlijk gezegd is hij niet de gelijkwaardige in jullie relatie.

Jij misbruikt hem.
pi_145288395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wie weet is TS wel een lekker wijf met dikke tieten die zuigt als een Hoover... is ook wat waard. ;)
In principe moet je gewoon samen beslissen natuurlijk, ongeacht het inkomen van beide. Echter, als de één er heel anders in staat dan de ander en het is alleen die vriend die met de gebakken peren zit als één en ander misgaat... ja, dan vind ik zeker wel dat zij zich een beetje moet schikken. In ieder geval niet het tegenovergestelde, dat hij zich volledig moet schikken naar haar!
Tails tell tales
pi_145288474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

In principe moet je gewoon samen beslissen natuurlijk, ongeacht het inkomen van beide. Echter, als de één er heel anders in staat dan de ander en het is alleen die vriend die met de gebakken peren zit als één en ander misgaat... ja, dan vind ik zeker wel dat zij zich een beetje moet schikken. In ieder geval niet het tegenovergestelde, dat hij zich volledig moet schikken naar haar!
Dat valt nog maar te bezien, wie er straks met de gebakken peren zit:
Hij kan haar zo op straat zetten.

Dit soort constructies raad ik iedereen af. Zij is straks totaal afhankelijk van hem.
Make my day!
pi_145288483
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Dondergat het volgende:

[..]

Mijn salaris kan niet worden meegerekend. Ik speel geen slachtoffer, het is niet mogelijk.
Hoezo eigenlijk niet, verdien je zwart? Val je onder bewind? Heb je schulden? Je verdient (neem ik aan) toch wel genoeg om jezelf (mocht je zonder vriend zitten) te onderhouden?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145288509
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:33 schreef agter het volgende:

[..]

Dat valt nog maar te bezien, wie er straks met de gebakken peren zit:
Hij kan haar zo op straat zetten.

Dit soort constructies raad ik iedereen af. Zij is straks totaal afhankelijk van hem.
Ben jij veel teleurgesteld door mannen in het leven? Je klinkt heel bitter in dit topic.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_145288529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:

Dat ben ik wel met je eens.

Maar als je vooraf bespreekt om een woning te gaan kopen en budget vastlegt, alsmede eisen... Ja, dan moet je op zeker moment als je binnen die kaders blijft en iets vindt waar beiden gelukkig van kunnen worden ook de knoop doorhakken en niet ineens weer gaan fiepen over "ja, maar als". Dat had in het voortraject gemoeten.

Tenzij er iets wezenlijks is veranderd natuurlijk.

Als we TS moeten geloven (daar hebben sommigen problemen mee, maar in R&P doe ik dat in beginsel omdat het dan ieders eigen verantwoordelijkheid is in hoeverre die bruikbaar advies kan krijgen) is het haar vriend eigen om de knoop niet door te kunnen hakken, ook al is voldaan aan alle voorwaarden.

Dat is natuurlijk wel een vervelende eigenschap. Maar goed, het is wel zijn eigenschap en TS moet daar iets mee. Ik lees momenteel vooral dat de kop in het zand gaat. Haar probleem verder...
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:36:03 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145288544
TS is gewoon een grote troll, iedere keer wordt het net iets erger.
Ik geloof echt niet dat al die verhalen waar zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145288581
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben jij veel teleurgesteld door mannen in het leven? Je klinkt heel bitter in dit topic.
Haha! Nee hoor.
Maar ik zorg wel dat ik financieel voor mijzelf kan zorgen. Heel gezond!
Make my day!
pi_145288593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef snakelady het volgende:
TS is gewoon een grote troll, iedere keer wordt het net iets erger.
Ik geloof echt niet dat al die verhalen waar zijn.
Nou ken ik de andere draadjes van TS niet, maar in zijn algemeenheid wil men hier al snel iets in twijfel trekken als het afwijkt van de norm...

Wat daar ook van moge zijn: het is wel vermakelijk. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')