Ik gister Golden Tate bankie gezet..quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ellende is dat mijn team zo goed is dat ik onderaan in de waiver wire sta
De QB is niet het grootste probleem, dat zag je wel toen Vick mocht spelen. De offensive line is gewoon matig en Eric Decker is hun beste receiver (mits fit) terwijl dat de 4e beste receiver bij de Broncos was. En de Broncos hebben nog een betere vervanger gehaald ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat Rex Ryan nog steeds zijn baan heeft is me een compleet raadsel na 2 mislukte seizoenen en een 1-4 start, en daarbij het constante falen van de QB(wie het ook is).
Ja, als coach opzich is hij ook nog goed vind ik. Maar een goed roster samenstellen en alles op alles gooien om topspelers te halen en te behouden is niet echt aan BB besteed. Kijk naar de Broncos, die doen dat wel wat beterquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha twee posts achter elkaar die Rex Ryan en Bill Belichick weg willen hebben. Zit wel een verschilletje hoor. Ryan teert nog steeds op een paar goede jaren met Sanchez. Toen had hij een defense die absoluut fantastisch was. Belichick wordt genaaid door z'n eigen domme personeel-moves. Als coach vind ik hem nog steeds prima, eigenlijk. Die twee TE-offense van vannacht was geniaal!
Ja want daarna heeft BB ook helemaaaaaaaaaaaaaal geen succes behaaltquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
So true..quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Andy Dalton verslaan op prime-time is niet echt bijzonder, gebeurd ook elk jaar in de play-offs.
En Brady was het probleem niet, het was de O-line.
Wat headlines voor overreaction Monday:
- Brady strikes back, Super Bowl confirmed
- Dallas 4-1, Super Bowl confirmed
- Eagles 4-1, Super Bowl confirmed
- Geno Smiths the bed, Tebow confirmed
- Bills lead AFC East, 0-11 streak to end the season confirmed
- Jaguars 0-5, London Jaguars confirmed
- Rams lose, move to LA confirmed
- Chargers impress, nobody cares
- Manning throws 500th TD pass and Denver is now 4-, did I say 500+ TD PASSES for Manning.
- Brees will use OT more often to gain additional passing yards.
- Simms: "you gotta play conservative"
- Browns lose, Manziel to start soon.
- Browns win, Manziel happy to learn behind Hoyer
Falende trol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
Als Brady het materiaal had van Manning was het 100% garantie voor SBquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef rgras het volgende:
[..]
So true..![]()
Ik heb geen enkel moment aan Brady getwijfeld, ik ben gewoon benieuwd hoe de personen die hem vorige week met pensioen wilden sturen nu over hem denken.
[..]
Falende trol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Mha ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen hoor. Maar goed zul je zien dat ik er weer totaal naast zitquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef maerk het volgende:
Die overwinning van de Browns was erg gaaf, daar heb je toch altijd sympathie voor.
Dat de Bills lekker trollen door Schwartz op de schouders tillen kan ik eigenlijk wel waarderen:
[ afbeelding ]
![]()
Vannacht gaat Harvin de Redskins burnen is mijn voorspelling.
Als die drie TD's niet waren teruggehaald..quote:Vannacht gaat Harvin de Redskins burnen is mijn voorspelling.
Talib was op een pick play waarbij ze vaak te vroeg contact maken met de defender. Het is goedkoop, net als deze hit van Thomas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:05 schreef Moonlighter het volgende:
De Broncos zijn een stelletje dirty motherfuckers!![]()
Vorig jaar Aqib Talib en nu Calais Campbell.
Ik zou mijn defense tegen hun laten spelen tot ver na het fluitje, Manning optillen, draaien en met volle gewicht op zijn schouders landen!!![]()
Kut Donkeys!
Maarja dat is offense en die kunnen niet smerig spelen, beter gooi je meer vlaggetjes tegen de defensequote:Among all 675 of Denver's pass attempts during the 2013 regular season, the Broncos executed a pick play on 90 of them, or 13%.
According to the referee, 21 of those 90 plays should have drawn a flag for offensive pass interference, which is punished with a 10-yard penalty. But of those 21 plays, the Broncos were flagged only once.
Om gek van te worden ja. Begint echt te treurig voor woorden te worden de manier waarop de defense gedwongen wordt te spelen. Volgens mij kan je ook zowat elke play een flag gooien voor holding van een OL.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Talib was op een pick play waarbij ze vaak te vroeg contact maken met de defender. Het is goedkoop, net als deze hit van Thomas.
[..]
Maarja dat is offense en die kunnen niet smerig spelen, beter gooi je meer vlaggetjes tegen de defense.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:48 schreef SteveBudin het volgende:
Hier nog een fantastische football-move van een speler op offense![]()
.
http://ftw.usatoday.com/2(...)-shermans-dreadlocks
quote:"Pierre doesn't matter in this league," Sherman said, according to CSN Washington. Asked to clarify his comments, Sherman replied, "I mean exactly what I said."
quote:Given that Sherman has publicly ripped players like San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree, Arizona Cardinals cornerback Patrick Peterson and now Garcon, the NFC locker room at the Pro Bowl might end up being quite the interesting scene.
NFL begint me daarom ook steeds minder te boeien. Al die regeltjes tegenwoordig, het lijkt wel flag football. Ik heb dit jaar pas 2 Packers wedstrijden gezien. Na 15 minuten erger ik me al aan al die gele zakdoekjes die weer op het veld liggen. Je mag tegenwoordig niks meer, vooral niet op defense. Ik ben opgegroeid met het football dat in de jaren '90 en '00 gespeeld werd. Dan is dit wel anders en niet in positieve zin. Laat die jongens toch gewoon fysiek football spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Om gek van te worden ja. Begint echt te treurig voor woorden te worden de manier waarop de defense gedwongen wordt te spelen. Volgens mij kan je ook zowat elke play een flag gooien voor holding van een OL.
Wat een mongool is het ook, Pierre Garcon was vorig jaar league leader in receptions. Sherman is een kinderachtig ventje aan het worden die maar schreeuwt en schreeuwtquote:
Is post-game en een reactie op het gedrag van Garcon tijdens de wedstrijd. Maarja een receiver mag natuurlijk gewoon aan het haar van de DB trekken, want offensequote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Wat een mongool is het ook, Pierre Garcon was vorig jaar league leader in receptions. Sherman is een kinderachtig ventje aan het worden die maar schreeuwt en schreeuwt
quote:While dismissing Garcon, Sherman praised the speedy Jackson.
"He's going to get a couple, he's a Pro Bowl receiver," Sherman said of Jackson. "We didn't allow anybody else to get much."
Want Sherman is zo'n lieverdje, die hoor je nooit.... Na zn playoff tirade is hij een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Is post-game en een reactie op het gedrag van Garcon tijdens de wedstrijd. Maarja een receiver mag natuurlijk gewoon aan het haar van de DB trekken, want offenseen die facemask tijdens een andere play is gewoon legal
. Maar vooruit, Garcon maakte het verschil met zijn 2 receptions. Dat je league leader bent in receptions zegt ook weinig, 80% zal wel in garbage time zijn als de Redskins dik achterstaan, want winnen doen ze zelden.
Tevens hoor je Sherman niet als hij keihard geowned wordt (@Chargers) en hij heeft wel degelijk respect voor echt goede receivers.
[..]
Er zit nogal een verschil tussen trash-talken en haren trekken. Elk team heeft wel een prater, maar haren trekken is meer iets voor op het schoolplein van een meisjesschool.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want Sherman is zo'n lieverdje, die hoor je nooit.... Na zn playoff tirade is hij een karikatuur van zichzelf geworden.
Haden is beter BTW
De beste spelers praten niet is mijn mening maar laten het simpelweg zien op het veld. Sherman laat het regelmatig zien op het veld maar schreeuwt zo hard (als hij wint) dat het zn prestaties ondermijntquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen trash-talken en haren trekken. Elk team heeft wel een prater, maar haren trekken is meer iets voor op het schoolplein van een meisjesschool.
Het kan best dat Haden beter is (is die ook), maar daar gaat het nu niet over. Er zijn 3 spelers van Seattle waar ik me zorgen om maak als ze op de grond liggen, dat zijn Wilson, Thomas en Wagner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch niet winnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
Wat een game van JJ weer, double en zelfs triple teams en dan nog sacks, batted passes en een TD.
Hij wordt al voorzichtig genoemd als league MVP.
Dat ligt dan weer aan de offense, 2 fumbles in the 4thquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef PirE het volgende:
[..]
En toch niet winnen.
Rivers is ook wel een kandidaat als die zo blijft spelen, beste QB tot nu toe.
ja idd, al zag het er tegen de Redskins vorige week wel goed uit. En het is in Seattle. Maar verwacht dat het een mooie wedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ga in de early games supporteren voor de Cleveland Browns(en de Bills, maar dat wordt niks natuurlijk). Beetje saai programma om 7 uur om eerlijk te zijn.
22.25 wel 3 mooie wedstrijden, ben zeer benieuwd naar Dallas. Heb het idee dat de Seahawks niet zo sterk zijn als vorig jaar.
Pilsie Prater gaat 't doen.quote:
Zal hij helaas niet winnen. Het blijft een award voor de offensive spelers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
Wat een game van JJ weer, double en zelfs triple teams en dan nog sacks, batted passes en een TD.
Hij wordt al voorzichtig genoemd als league MVP.
Tweede helft de backups erinquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
1 minuut verder en Ravens op 35-0.
Halen we de 100 vandaag?
Wat krijg je bij de wedkantoortjes/websites als nu zegt dat de bucs met +6 winnen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat de Bucs gaan verliezen vandaag
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik vind dat er hier te weinig aandacht is voor de echte topper vandaag, Titans - Jaguars
quote:
twitter:MichaelDavSmith twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:59:51The Lions have already missed more field goals this season than Jason Hanson ever missed in any of his 21 seasons. reageer retweet
Ja treurig. 't Is altijd wel wat. Tenminste de defense is dit seizoen dik in orde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef BobW het volgende:
[..]twitter:MichaelDavSmith twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:59:51The Lions have already missed more field goals this season than Jason Hanson ever missed in any of his 21 seasons. reageer retweet
En dat zonder ook maar een FG te scoren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef popolon het volgende:
Geef de Lions zo'n QB en je wint vijf superbowls. Op rij.
Week 17, Lions @ Packers. Dat kan wel eens een mooie game worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef popolon het volgende:
Geef de Lions zo'n QB en je wint vijf superbowls. Op rij.
Who needs a kicker?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dat zonder ook maar een FG te scoren.
Dan gaat Carolina uit het lijstje van teams die nog nooit een tie hebben gehad.quote:
Vind het ook maar een rare regel. Gewoon doorspelen tot er een winnaar is net zoals in de playoffsquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan gaat Carolina uit het lijstje van teams die nog nooit een tie hebben gehad.
Beetje zoals tegen de Chargers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Special teams doen het voor Seattle, voor de rest is de offense non-existent
Je moet wat als de groene niet klaar zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 02:38 schreef The_Playmaker het volgende:
Die zwarte jerseys van de Eagles blijven toch wel mooi.
Chargers ook al woodhead, hardwick en vervanger legursky. Daarnaast nog veel lange injuries als ryan matthews, manti te'o, melvin ingram en vele andere. Zo'n beetje alle starters, echt bizar. Lijkt elk jaar erger te worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef artm het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er zo belachelijk veel season ending injuries dit seizoen? Nu Cruz, Mack, Bryant en wss Mayo en Ridley erbij gekomen...
Spelers worden steeds groter en sterker, dat is misschien een reden dat het onderlijf het niet altijd houdt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef artm het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er zo belachelijk veel season ending injuries dit seizoen? Nu Cruz, Mack, Bryant en wss Mayo en Ridley erbij gekomen...
Vooral de pezen en banden in dat geval idd. In KC bijvoorbeeld al 3 gescheurde achillespezen dit jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Spelers worden steeds groter en sterker, dat is misschien een reden dat het onderlijf het niet altijd houdt.
Panthers, wat een bloedspannende wedstrijd was datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:49 schreef Mind_State het volgende:
Goddamn, gister even de Eagles teruggekeken, maar wat hadden die Giants het zwaar zeg, QB werd aan de lopende band gesacked haha. En McCoy en Sproles hadden een lekkere avond. Leuke pot, saai einde.
Nog andere potjes van zondagnacht die de moeite waard zijn om terug te kijken?
Misschien heeft Harvin ook wat uitgespookt met de ex van Wilsonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef ssebass het volgende:
Hmm Percy Harvin naar de Jets. Dat had ik niet verwacht. Dacht dat hij pas na dit seizoen weg zou gaan. Dat terwijl de Hawks juist meer passing game doen dit jaar. Al speelde hij niet best.
Benjamin kan meedoen lees ik net, dat is wel belangrijk voor de Panthers. Voor de Packers doet Sam Shields sowieso niet mee en Tramon Williams is twijfelachtig dus het kan spannend worden. Ook zeker aangezien de Packers al seizoenen lang de read-option niet kunnen verdedigen. Gelukkig kunnen de Panthers ook niet al te best verdedigen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:29 schreef Seam het volgende:
Ik ga weer de Panthers checken. Nu Cam los aan het komen is en bijna blessure vrij is gaat het een stuk spannender worden. Zal ook wel moeten gezien hun zware programma komende weken.
ik nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:31 schreef ssebass het volgende:
Ah ben er eindelijk door. Kan nu weer kijken. Gelukkig, was anders geen leuke zondagavond.
Probeer het nog eens, ik kwam er net wel door nadat ik eerst geen website kreeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik geef het op, na 3 kwartier proberen nog geen beeld.
Dan maar Seahawks @ Rams op FOX.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niks van. De spelers van de Seahawks kijken toch ook wel waar hun punter de bal plaatst?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef ssebass het volgende:
Haha geweldige play van de rams. Had deze nog nooit gezien, maar werkte echt perfect.
Hoe denk je dat te zien als je als gunner full speed ahead gaat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niks van. De spelers van de Seahawks kijken toch ook wel waar hun punter de bal plaatst?
De punt returner (de fake) maakte ook een fair catch signaal. Ze dachten echt dat hij daar heen ging. Ze kijken niet naar achteren nee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niks van. De spelers van de Seahawks kijken toch ook wel waar hun punter de bal plaatst?
Ja hij had totaal niet door dat het een official was. Was ook meer een beweging van laat me los. Beetje ongelukkig.quote:
Ik ben niet zo van maturequote:
We're talking about women now, right?quote:
tja het blijven de Brownsquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zul je zien dat de Browns na alle positieve geluiden van de laatste weken gaan verliezen van de Jaguars. Hoyden is 11/32
Niet haten op Hoyer the Destroyerquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zul je zien dat de Browns na alle positieve geluiden van de laatste weken gaan verliezen van de Jaguars. Hoyer is 11/32
jinxquote:
Lol wat? Hij werd van achter vastgepakt, dacht waarschijnlijk gewoon dat het een Packer wasquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef PirE het volgende:
[..]
jinx
Hopelijk schorsen ze Kuechly voor een jaar
Ja dat zou mooi zijn, zou wel bij de NFL passen... Lekker traag of niet reageren op alles wat je spelers buiten het veld doen, maar dit... oh no we can't have that...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef PirE het volgende:
[..]
jinx
Hopelijk schorsen ze Kuechly voor een jaar
Kuechly is een homofoobquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Lol wat? Hij werd van achter vastgepakt, dacht waarschijnlijk gewoon dat het een Packer was
Dat wordt vroeg opstaan volgende week met een wedstrijd om 9:30 in de ochtend. Volgens mij is het voor europa ook een vroege wedstrijd (14:30) ivm de wintertijd.quote:
Dat wordt nog haasten dan om op tijd thuis te zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg opstaan volgende week met een wedstrijd om 9:30 in de ochtend. Volgens mij is het voor europa ook een vroege wedstrijd (14:30) ivm de wintertijd.
Ik heb een zesjarige dus dat moet lukken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg opstaan volgende week met een wedstrijd om 9:30 in de ochtend. Volgens mij is het voor europa ook een vroege wedstrijd (14:30) ivm de wintertijd.
Je kunt trein pakken en goedkoop hoteletje net buiten london.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef bambino het volgende:
Zat te denken om tickets te kopen voor Cowboys in Londen.
Vlucht, hotel kaartjes (2 personen) ben je gewoon 400 euro kwijt. En dan komt er nog vervoer bij van en naar vliegveld (zowel hier als in Londen), parkeren op vliegveld voor een dag, eten en drinken.
Reken maar op 500 euro.
Dat is het helaas niet waard
Vlucht is juist het goedkoopste van het hele gebeurenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt trein pakken en goedkoop hoteletje net buiten london.
Dat word een record dat hij nog héél lang zal hebben. De enigste speler die het misschien kan breken is Rodgers. Peyton heeft een career gemiddelde van 2.07 TD/wedstrijd en Rodgers zit op 2.04 TD/wedstrijd. Ik betwijfel alleen of Rodgers wel zo lang zal willen doorgaan als Peyton.quote:Op maandag 20 oktober 2014 03:48 schreef BobW het volgende:
En Peyton heeft het all-time passing TD record met 509 (en dat wordt nog meer).
Rodgers zit net in de 200 en het helpt ook niet dat hij 3 jaar achter Favre heeft verloren. Hij wordt dit jaar 31 en dit is zijn 7e seizoen als starter. Nog 7 jaar erbij en hij is 38 (net zo oud als Peyton nu). Denk dat hij ergens in de 400-450 range uitkomt als hij zo doorgaat, 500 wordt heel moeilijk imo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat word een record dat hij nog héél lang zal hebben. De enigste speler die het misschien kan breken is Rodgers. Peyton heeft een career gemiddelde van 2.07 TD/wedstrijd en Rodgers zit op 2.04 TD/wedstrijd. Ik betwijfel alleen of Rodgers wel zo lang zal willen doorgaan als Peyton.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Vermakelijk maar ook ironisch dat een speler die zelf in teams gespeeld heeft die het seizoen begonnen met een 2-7 (2005) en 1-8 (2006) record de Raiders fans gaat vertellen hoe slecht ze wel niet zijn. Hij zal wel weten hoe het voelt.
quote:We heard some complaints that Dockett was being classless by making the sign, but it's hard not to laugh. And the fans had it coming. Dockett wrote on Twitter that fans were yelling things about the Cardinals' mothers and fathers while throwing coins and ice at them.
The Raiders have some of the most passionate fans in the league, but there's no arguing Dockett's main point. After Jacksonville's victory Sunday, the Raiders are the only winless team in the NFL.
Ja het wordt nu krap voor de Seahawks, deze moeten ze wel winnen. Dat zou ook de NFC South nog slechter maken, ik ben benieuwd of daar een winning record uit komt.quote:
GOTY? Waarom dat nou weer?quote:
Ik was al sceptisch bij het uitkomen van het schedule (ongelofelijk kut schedule) en de O-line is nog slechter dit jaar. Ik mis Breno "holding" Giacomini gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja het wordt nu krap voor de Seahawks, deze moeten ze wel winnen. Dat zou ook de NFC South nog slechter maken, ik ben benieuwd of daar een winning record uit komt.
Zondag trouwens al om 14:30 Lions @ Falcons (in Londen). Dus als je wilt kan je van 14:30 tot een uur of 5 de volgende ochtend football kijken.
Guard weet wel waarom.quote:
Ik denk dat de score wel wat hoger uitvalt dit jaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zal niet spannend worden vrees ik
Mwah, ik krijg nog steeds een BREAKING push bericht over het waiven van een practice squad speler.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm Michael Sam waived from practice squad Dallas. Ik vond hem verrassend goed in preseason en de ophef valt ook wel mee. Ben benieuwd of hij nog bij een team komt.
Ja. Teams zouden hem niet willen contracteren omdat het een grote afleiding zou zijn. Nou, dat is flink meegevallen, eigenlijk helemaal niets over gehoord behalve nu weer dan.quote:
Baastwitter:SportsCenter twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 03:25:02History for Antonio Gates. He now has the most receiving yards in Chargers history. http://t.co/OqD4Lq6RKg reageer retweet
Ja inderdaad, het blijft vreemd om dat wekelijkse gepruts van Eli en de Giants aan te zien tot het moment dat je je realiseert dat hij meer SB's heeft gewonnen dan zijn broer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef maerk het volgende:
Buitenom de Eagles, wat niet likely is, hoop ik dat de Broncos dit jaar de SB winnen. Alleen maar vanwege Peyton, het zou zijn grootsheid niet meer in twijfel trekken en wat gun ik het de man. Bovendien heeft hij dan iig geval net zoveel SB's als zijn kleine broertje.
Wat een klasbak, zelden vertoond in welke sport dan ook.
ELItequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het blijft vreemd om dat wekelijkse gepruts van Eli en de Giants aan te zien tot het moment dat je je realiseert dat hij meer SB's heeft gewonnen dan zijn broer.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb gewoon helemaal niks met die Peyton. Vind dat zo'n verschrikkelijke gastquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef maerk het volgende:
Buitenom de Eagles, wat niet likely is, hoop ik dat de Broncos dit jaar de SB winnen. Alleen maar vanwege Peyton, het zou zijn grootsheid niet meer in twijfel trekken en wat gun ik het de man. Bovendien heeft hij dan iig geval net zoveel SB's als zijn kleine broertje.
Wat een klasbak, zelden vertoond in welke sport dan ook.
Je bent niet alleenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb gewoon helemaal niks met die Peyton. Vind dat zo'n verschrikkelijke gast
Eigenlijk ook de reden waarom ik anti Broncos ben
En ik heb geen idee waarom eigenlijk, staat me gewoon niet aan die vent.
Drommels drommels en nog eens drommels!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Volgens mij is het allemaal een grote act (dat aardige, sympathieke) en zonder camera is het net zo'n klootzak als Michael Jordan. Maar dat is puur speculeren
Peyton na een telefoontje van Eli.
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld zal hij een harde zijn, maar je wordt niet zo goed door de brave kees uit te hangen. Kijk naar Brady, is net zo competitief. Maar een klootzak geloof ik niet, kijk maar naar de reacties van al zijn medespelers, die spelen echt wel graag met zo'n stabiele topper. Bovendien, is er ooit maar een slecht verhaal geweest rondom zijn persoontje, in de kantlijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je bent niet alleen. Volgens mij is het allemaal een grote act (dat aardige, sympathieke) en zonder camera is het net zo'n klootzak als Michael Jordan. Maar dat is puur speculeren
[ afbeelding ]
Kaepernick is gewoon een beest. Sowieso iedere sporter die in twee totaal verschillende sporten prof kan worden is een held. Ik ben ook geen fan van Peyton. Sowieso vind ik de moderne QB die ook durft te rennen veel mooier om te zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb gewoon helemaal niks met die Peyton. Vind dat zo'n verschrikkelijke gast
Eigenlijk ook de reden waarom ik anti Broncos ben
En ik heb geen idee waarom eigenlijk, staat me gewoon niet aan die vent.
Maar zo zijn er wel meer rare gevalletjes.
Keapernick bijvoorbeeld vind ik een toffe speler, terwijl er veel mensen zijn die hem juist niet mogen
En ik hoop dit jaar weer eens Cowboys in SB![]()
Dan krijgen ze ook record, vaakst in SB
Ik quote Doug Baldwin even:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef maerk het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal hij een harde zijn, maar je wordt niet zo goed door de brave kees uit te hangen. Kijk naar Brady, is net zo competitief. Maar een klootzak geloof ik niet, kijk maar naar de reacties van al zijn medespelers, die spelen echt wel graag met zo'n stabiele topper. Bovendien, is er ooit maar een slecht verhaal geweest rondom zijn persoontje, in de kantlijn?
Als je bijna 20 jaar aan de top staat, altijd een constant topniveau haalt en in je eentje een complete franchise naar de next level kan tillen ben je echt once in a generation, ik heb daar veel respect voor.
Dan neem ik die 'Dirk Kuyt' reacties op de koop toe.![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel een goede football player. Als iemand zegt dat die slecht is dan heeft die simpel weg geen verstand van football.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:15 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Als Pats fan heb ik niks met Manning, maar hoe kun je zo'n klasbak haten?! Hij heeft football uitgespeeld, niet normaal hoe gemakkelijk het er uit ziet.
Achter de decoderquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zie net dat FOX de wedstrijd Falcons - Lions om 14.30 uitzendt op FOX Sports 8! Iemand enig idee waar deze zit op je TV? Mijn UPC FOX Sports internationaal abonnement gaat maar t/m FOX Sports 5 op kanaal 225.
Overigens zend FOX om 18.00 weer de Carolina Panthers uit, ik denk voor de 6e keer in 8 weken.
Panthersquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zie net dat FOX de wedstrijd Falcons - Lions om 14.30 uitzendt op FOX Sports 8! Iemand enig idee waar deze zit op je TV? Mijn UPC FOX Sports internationaal abonnement gaat maar t/m FOX Sports 5 op kanaal 225.
Overigens zend FOX om 18.00 weer de Carolina Panthers uit, ik denk voor de 6e keer in 8 weken.
Play through the whistle...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:41 schreef rgras het volgende:
Omdat iedereen weet dat de play niet doorgaat.
Er is geen offense, ja Tate maar is 't genoeg? Ben bang van niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:01 schreef Guard het volgende:
3 FF en geen enkele recovery![]()
Lions zouden dit moeten gaan winnen, maar ik vermoed een last second FG win voor de Falcons
En anders met heel weinig tijd. Nog 1 first down nodig voor de zekere winst Falcons.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Guard het volgende:
Hmm, Lions krijgen de ball niet meer terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |