abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:37:26 #1
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:38:10 #2
371833 BlauweTijger
pi_145251960
Oliver _O_ Gelijk even adden met de aankomende waivers.
En altijd het laatste woord.
pi_145252150
Ellende is dat mijn team zo goed is dat ik onderaan in de waiver wire sta :'(

;)
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:46:25 #4
371833 BlauweTijger
pi_145252181
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ellende is dat mijn team zo goed is dat ik onderaan in de waiver wire sta :'(

;)
Ik gister Golden Tate bankie gezet.. :'( En Cj2k basis... wat een teleurstelling.

Oh en Graham out na 1Q...
pi_145252211
Dat Rex Ryan nog steeds zijn baan heeft is me een compleet raadsel na 2 mislukte seizoenen en een 1-4 start, en daarbij het constante falen van de QB(wie het ook is).
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:54:23 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145252412
Mooie win van de pats. Al wordt het wel tijd dat BB eens weggaat daar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145252785
Haha twee posts achter elkaar die Rex Ryan en Bill Belichick weg willen hebben. Zit wel een verschilletje hoor. Ryan teert nog steeds op een paar goede jaren met Sanchez. Toen had hij een defense die absoluut fantastisch was. Belichick wordt genaaid door z'n eigen domme personeel-moves. Als coach vind ik hem nog steeds prima, eigenlijk. Die twee TE-offense van vannacht was geniaal!
pi_145252827
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat Rex Ryan nog steeds zijn baan heeft is me een compleet raadsel na 2 mislukte seizoenen en een 1-4 start, en daarbij het constante falen van de QB(wie het ook is).
De QB is niet het grootste probleem, dat zag je wel toen Vick mocht spelen. De offensive line is gewoon matig en Eric Decker is hun beste receiver (mits fit) terwijl dat de 4e beste receiver bij de Broncos was. En de Broncos hebben nog een betere vervanger gehaald ook.
pi_145253525
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_145254076
Hoe waren de Bengals gisteren?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:51:59 #11
371833 BlauweTijger
pi_145254420
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Seam het volgende:
Hoe waren de Bengals gisteren?
kut
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:59:05 #12
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145254635
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha twee posts achter elkaar die Rex Ryan en Bill Belichick weg willen hebben. Zit wel een verschilletje hoor. Ryan teert nog steeds op een paar goede jaren met Sanchez. Toen had hij een defense die absoluut fantastisch was. Belichick wordt genaaid door z'n eigen domme personeel-moves. Als coach vind ik hem nog steeds prima, eigenlijk. Die twee TE-offense van vannacht was geniaal!
Ja, als coach opzich is hij ook nog goed vind ik. Maar een goed roster samenstellen en alles op alles gooien om topspelers te halen en te behouden is niet echt aan BB besteed. Kijk naar de Broncos, die doen dat wel wat beter :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:05:51 #13
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145254850
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
Ja want daarna heeft BB ook helemaaaaaaaaaaaaaal geen succes behaalt _O-
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_145255882
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Andy Dalton verslaan op prime-time is niet echt bijzonder, gebeurd ook elk jaar in de play-offs ;).

En Brady was het probleem niet, het was de O-line.
Wat headlines voor overreaction Monday:
- Brady strikes back, Super Bowl confirmed
- Dallas 4-1, Super Bowl confirmed
- Eagles 4-1, Super Bowl confirmed
- Geno Smiths the bed, Tebow confirmed
- Bills lead AFC East, 0-11 streak to end the season confirmed
- Jaguars 0-5, London Jaguars confirmed
- Rams lose, move to LA confirmed
- Chargers impress, nobody cares
- Manning throws 500th TD pass and Denver is now 4-, did I say 500+ TD PASSES for Manning.
- Brees will use OT more often to gain additional passing yards.
- Simms: "you gotta play conservative"
- Browns lose, Manziel to start soon.
- Browns win, Manziel happy to learn behind Hoyer
So true.. _O-

Ik heb geen enkel moment aan Brady getwijfeld, ik ben gewoon benieuwd hoe de personen die hem vorige week met pensioen wilden sturen nu over hem denken.

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Falende trol.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:41:31 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145256223
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef rgras het volgende:

[..]

So true.. _O-

Ik heb geen enkel moment aan Brady getwijfeld, ik ben gewoon benieuwd hoe de personen die hem vorige week met pensioen wilden sturen nu over hem denken.

[..]

Falende trol.
Als Brady het materiaal had van Manning was het 100% garantie voor SB :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145262805
Poor Popo...

quote:
The Detroit Lions are 4/12 on field goals for the season
  maandag 6 oktober 2014 @ 19:30:59 #17
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145266117

Thomas :r :r :r,
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_145266953
Lastig.. ik heb niet het idee dat hij hem bewust probeert te injuren, al weet je wel dat de kans een stuk groter is bij dit soort blocks..
pi_145269092
Die overwinning van de Browns was erg gaaf, daar heb je toch altijd sympathie voor.
Dat de Bills lekker trollen door Schwartz op de schouders tillen kan ik eigenlijk wel waarderen:

_O-

Vannacht gaat Harvin de Redskins burnen is mijn voorspelling.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:03:10 #20
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_145273914
Peterson is wel klaar met ze NFL carriere als dit allemaal waar is: http://www.startribune.co(...)7431.html?page=1&c=y

6 kinderen bij 6 vrouwen in 3 states.
Orgie houden met je minderjarige broertje, betalen met een credit card van je goede doel.
Andere vrouwen neuken, maar zeggen dat je verloofd bent en een kind krijgt is niet de beste reactie als een vrouw je meer dan leuk vindt.
En dan ook nog een zooitje dubieuze uitspraken over waar het geld van je goede doel heen gaat.

Hij heeft zat goed gedaan, maar je krijgt het idee dat het allemaal een façade was. Zeker met ze gelul over god etc.
pi_145282880
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef maerk het volgende:
Die overwinning van de Browns was erg gaaf, daar heb je toch altijd sympathie voor.
Dat de Bills lekker trollen door Schwartz op de schouders tillen kan ik eigenlijk wel waarderen:

[ afbeelding ]

_O-

Mha ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen hoor. Maar goed zul je zien dat ik er weer totaal naast zit :')
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 07:28:47 #22
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_145283638
quote:
Als die drie TD's niet waren teruggehaald..
pi_145285047
Geno had afgelopen wedstrijd een passer rating van 7.6 en nee dat is geen typfout...
pi_145285098
Als je Jackson zo ziet spelen bij de Redskins krijg je als Eagles fan toch wel een beetje heimwee.
Harvin zat het niet mee, ik denk dat er vandaag heel wat balende fantasy owners zijn.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_145285909
De Broncos zijn een stelletje dirty motherfuckers! :(
Vorig jaar Aqib Talib en nu Calais Campbell.
Ik zou mijn defense tegen hun laten spelen tot ver na het fluitje, Manning optillen, draaien en met volle gewicht op zijn schouders landen!! o|O
Kut Donkeys!
if you ain't cheating you ain't trying
pi_145286607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:05 schreef Moonlighter het volgende:
De Broncos zijn een stelletje dirty motherfuckers! :(
Vorig jaar Aqib Talib en nu Calais Campbell.
Ik zou mijn defense tegen hun laten spelen tot ver na het fluitje, Manning optillen, draaien en met volle gewicht op zijn schouders landen!! o|O
Kut Donkeys!
Talib was op een pick play waarbij ze vaak te vroeg contact maken met de defender. Het is goedkoop, net als deze hit van Thomas.

quote:
Among all 675 of Denver's pass attempts during the 2013 regular season, the Broncos executed a pick play on 90 of them, or 13%.

According to the referee, 21 of those 90 plays should have drawn a flag for offensive pass interference, which is punished with a 10-yard penalty. But of those 21 plays, the Broncos were flagged only once.
Maarja dat is offense en die kunnen niet smerig spelen, beter gooi je meer vlaggetjes tegen de defense :').
Get it and Bet it
pi_145286907
Hier nog een fantastische football-move van een speler op offense _O_ _O_.

http://ftw.usatoday.com/2(...)-shermans-dreadlocks
Get it and Bet it
pi_145288235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:37 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Talib was op een pick play waarbij ze vaak te vroeg contact maken met de defender. Het is goedkoop, net als deze hit van Thomas.

[..]

Maarja dat is offense en die kunnen niet smerig spelen, beter gooi je meer vlaggetjes tegen de defense :').
Om gek van te worden ja. Begint echt te treurig voor woorden te worden de manier waarop de defense gedwongen wordt te spelen. Volgens mij kan je ook zowat elke play een flag gooien voor holding van een OL.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_145288434
Ook weer wat PI bullshit calls gezien dit weekend. Als de receiver geen catch maakt is het PI :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145294075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:48 schreef SteveBudin het volgende:
Hier nog een fantastische football-move van een speler op offense _O_ _O_.

http://ftw.usatoday.com/2(...)-shermans-dreadlocks
quote:
"Pierre doesn't matter in this league," Sherman said, according to CSN Washington. Asked to clarify his comments, Sherman replied, "I mean exactly what I said."
quote:
Given that Sherman has publicly ripped players like San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree, Arizona Cardinals cornerback Patrick Peterson and now Garcon, the NFC locker room at the Pro Bowl might end up being quite the interesting scene.
pi_145308681
SherMAN _O_
pi_145320489
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Om gek van te worden ja. Begint echt te treurig voor woorden te worden de manier waarop de defense gedwongen wordt te spelen. Volgens mij kan je ook zowat elke play een flag gooien voor holding van een OL.
NFL begint me daarom ook steeds minder te boeien. Al die regeltjes tegenwoordig, het lijkt wel flag football. Ik heb dit jaar pas 2 Packers wedstrijden gezien. Na 15 minuten erger ik me al aan al die gele zakdoekjes die weer op het veld liggen. Je mag tegenwoordig niks meer, vooral niet op defense. Ik ben opgegroeid met het football dat in de jaren '90 en '00 gespeeld werd. Dan is dit wel anders en niet in positieve zin. Laat die jongens toch gewoon fysiek football spelen.

Ik kijk voornamelijk alleen nog maar college football en honkbal. College football blijft vermakelijk ondanks alle regels.
pi_145320619
Zat laatst een college game te kijken (geloof Florida @ Tennessee) waarin specifiek gezegd werd dat "er in college er nu eenmaal meer contact tussen DB en WR toegestaan is dan in de NFL"
Terwijl ik vroeger altijd dacht dat de college spelers meer beschermd werden, don't need to be touched to ruled down enzo...
Straks is de SEC nog tougher than de NFL _O-
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:32:28 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145321673
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef Seam het volgende:
SherMAN _O_
Wat een mongool is het ook, Pierre Garcon was vorig jaar league leader in receptions. Sherman is een kinderachtig ventje aan het worden die maar schreeuwt en schreeuwt
Luck is for losers
pi_145323627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wat een mongool is het ook, Pierre Garcon was vorig jaar league leader in receptions. Sherman is een kinderachtig ventje aan het worden die maar schreeuwt en schreeuwt
Is post-game en een reactie op het gedrag van Garcon tijdens de wedstrijd. Maarja een receiver mag natuurlijk gewoon aan het haar van de DB trekken, want offense :') en die facemask tijdens een andere play is gewoon legal _O_. Maar vooruit, Garcon maakte het verschil met zijn 2 receptions. Dat je league leader bent in receptions zegt ook weinig, 80% zal wel in garbage time zijn als de Redskins dik achterstaan, want winnen doen ze zelden.

Tevens hoor je Sherman niet als hij keihard geowned wordt (@Chargers) en hij heeft wel degelijk respect voor echt goede receivers.

quote:
While dismissing Garcon, Sherman praised the speedy Jackson.

"He's going to get a couple, he's a Pro Bowl receiver," Sherman said of Jackson. "We didn't allow anybody else to get much."
Get it and Bet it
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:12:10 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145323752
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:06 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Is post-game en een reactie op het gedrag van Garcon tijdens de wedstrijd. Maarja een receiver mag natuurlijk gewoon aan het haar van de DB trekken, want offense :') en die facemask tijdens een andere play is gewoon legal _O_. Maar vooruit, Garcon maakte het verschil met zijn 2 receptions. Dat je league leader bent in receptions zegt ook weinig, 80% zal wel in garbage time zijn als de Redskins dik achterstaan, want winnen doen ze zelden.

Tevens hoor je Sherman niet als hij keihard geowned wordt (@Chargers) en hij heeft wel degelijk respect voor echt goede receivers.

[..]

Want Sherman is zo'n lieverdje, die hoor je nooit.... Na zn playoff tirade is hij een karikatuur van zichzelf geworden.

Haden is beter BTW
Luck is for losers
pi_145324681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:12 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Want Sherman is zo'n lieverdje, die hoor je nooit.... Na zn playoff tirade is hij een karikatuur van zichzelf geworden.

Haden is beter BTW
Er zit nogal een verschil tussen trash-talken en haren trekken. Elk team heeft wel een prater, maar haren trekken is meer iets voor op het schoolplein van een meisjesschool.

Het kan best dat Haden beter is (is die ook), maar daar gaat het nu niet over :). Er zijn 3 spelers van Seattle waar ik me zorgen om maak als ze op de grond liggen, dat zijn Wilson, Thomas en Wagner.
Get it and Bet it
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:47:45 #38
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145328385
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen trash-talken en haren trekken. Elk team heeft wel een prater, maar haren trekken is meer iets voor op het schoolplein van een meisjesschool.

Het kan best dat Haden beter is (is die ook), maar daar gaat het nu niet over :). Er zijn 3 spelers van Seattle waar ik me zorgen om maak als ze op de grond liggen, dat zijn Wilson, Thomas en Wagner.
De beste spelers praten niet is mijn mening maar laten het simpelweg zien op het veld. Sherman laat het regelmatig zien op het veld maar schreeuwt zo hard (als hij wint) dat het zn prestaties ondermijnt
Luck is for losers
pi_145384793
Haha zieke onside kick _O-
pi_145384917
wat een 1st quarter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145385112
Watt een TD
pi_145385680
Haha jij praat ook niet, Kidkash?
pi_145405219
Wat een game van JJ weer, double en zelfs triple teams en dan nog sacks, batted passes en een TD.
Hij wordt al voorzichtig genoemd als league MVP.
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:40:28 #44
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145405807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
Wat een game van JJ weer, double en zelfs triple teams en dan nog sacks, batted passes en een TD.
En toch niet winnen ;).

Rivers is ook wel een kandidaat als die zo blijft spelen, beste QB tot nu toe.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_145406504
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:40 schreef PirE het volgende:
[..]
En toch niet winnen ;).
Rivers is ook wel een kandidaat als die zo blijft spelen, beste QB tot nu toe.
Dat ligt dan weer aan de offense, 2 fumbles in the 4th :N
pi_145435170
De Duitse 'Superbowl': http://www.filmon.com/channel/eurosport-deutschland.. de Lions tegen de Unicorns :D
pi_145454598
Mooi programma vandaag :)

De early games maar Redzone aan, daarna Cowboys @ Seahawks en natuurlijk Giants @ Eagles *O*
pi_145454756
Ik ga in de early games supporteren voor de Cleveland Browns(en de Bills, maar dat wordt niks natuurlijk ;) ). Beetje saai programma om 7 uur om eerlijk te zijn.

22.25 wel 3 mooie wedstrijden, ben zeer benieuwd naar Dallas. Heb het idee dat de Seahawks niet zo sterk zijn als vorig jaar.
pi_145454929
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ga in de early games supporteren voor de Cleveland Browns(en de Bills, maar dat wordt niks natuurlijk ;) ). Beetje saai programma om 7 uur om eerlijk te zijn.
22.25 wel 3 mooie wedstrijden, ben zeer benieuwd naar Dallas. Heb het idee dat de Seahawks niet zo sterk zijn als vorig jaar.
ja idd, al zag het er tegen de Redskins vorige week wel goed uit. En het is in Seattle. Maar verwacht dat het een mooie wedstrijd gaat worden.
  zondag 12 oktober 2014 @ 14:48:30 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145455531
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:20 schreef rgras het volgende:
Poor Popo...
[..]
Pilsie Prater gaat 't doen. :Y
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_145457331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 19:26 schreef Guard het volgende:
Zal hij helaas niet winnen. Het blijft een award voor de offensive spelers.

Hij had in 2012 een fenomenaal seizoen maar kreeg geen enkele MVP stem. Hij had dat jaar maar liefst 60 negative outcome plays (sacks+runs stuffed+batted balls). Tot dat jaar had nog geen enkele defensive speler meer dan 33.5 negative outcome plays in één seizoen gehad. En negative outcome plays word al sinds 1992 bijgehouden. Wat hij dus deed was ongekend.

Hij is de meest dominante defensive speler in de NFL en hij is pas 25.
pi_145459483
LT was de laatste in '86..

The fuck... een kicker is MVP geworden in '82?!
  zondag 12 oktober 2014 @ 18:24:01 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145461781
Ditka met de gympies onder z'n pak. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_145463007
*G* Game time
pi_145464115
Manning heeft last van flashbacks naar de SB _O-
pi_145464735
Lions :')
pi_145464961
Ravens 28-0 voor na 1 kwart :)
pi_145464975
Wat is er aan de hand in Tampa? zie een score van 28-0 in Q1
pi_145465019
Bucs :')
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_145465145
nice run van Bernard (Bengals) .. 98 yards
pi_145465192
Kom op Cam *O*
pi_145465271
1 minuut verder en Ravens op 35-0.

Halen we de 100 vandaag? :)
pi_145465282
Vikings offense mag ook wel eens uit een ander vaatje gaan tappen
  zondag 12 oktober 2014 @ 19:53:09 #64
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_145465325
Joe Flacco :D
10/13 met 5 TD'S _O-
Trotse Belg.
pi_145465339
gaat lekker in Tampa :P
pi_145465376
Seriously Tampa. :')
pi_145465421
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 19:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
1 minuut verder en Ravens op 35-0.
Halen we de 100 vandaag? :)
Tweede helft de backups erin :P
pi_145465703
lekkere penalty daar _O_
houdt de drive levend voor Panthers _O_
pi_145466189
Panthers D dit jaar ;(
pi_145466259
Record voor punten in een helft staat op 49, zeker haalbaar! Voor een hele wedstrijd 72
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:16:58 #71
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_145466605
Joe Flacco.. Space Jam.. Just sayin' ..
pi_145466949
Ik denk dat de Bucs gaan verliezen vandaag
pi_145467074
quote:
7s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:22 schreef Seam het volgende:
Ik denk dat de Bucs gaan verliezen vandaag
Wat krijg je bij de wedkantoortjes/websites als nu zegt dat de bucs met +6 winnen?
pi_145467077
Zo, daar komen de Vikings goed weg
pi_145467303
Ik vind dat er hier te weinig aandacht is voor de echte topper vandaag, Titans - Jaguars ;)
pi_145467347
Bridgewater al 2 ints...
pi_145467358
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik vind dat er hier te weinig aandacht is voor de echte topper vandaag, Titans - Jaguars ;)
_O-
pi_145467411
Vanavond in ieder geval Cowboys @ Hawks, dat gaat mooi worden.
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:36:45 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145467813
WE SCORED A FIELD GOAL. WHOOOHOOOOOOOOO
pi_145468479
Wat was dat voor rare throw van Dalton, playoffs zijn nog niet begonnen toch?
pi_145468677
Fozzy *G*
pi_145468778
Welja, nog een INT voor Bridgewater
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:58:37 #83
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145469217
Prater. :D

o|O
pi_145469361
Steelers krijgen het ook behoorlijk voor de kiezen tegen de Browns, 21-3.
Pats lijken wel in control tegen de Bills.
pi_145469463
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef popolon het volgende:
Prater. :D
o|O
MichaelDavSmith twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:59:51 The Lions have already missed more field goals this season than Jason Hanson ever missed in any of his 21 seasons. reageer retweet
pi_145470174
Aaron Rodgers is best goed.
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:25:33 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145470978
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef BobW het volgende:
[..]
MichaelDavSmith twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:59:51 The Lions have already missed more field goals this season than Jason Hanson ever missed in any of his 21 seasons. reageer retweet
Ja treurig. 't Is altijd wel wat. Tenminste de defense is dit seizoen dik in orde.

Maar deze zit in de broekzak. A win is a win.
pi_145471096
Cleveland Browns gaan de playoffs halen
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:48:56 #89
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145472428
De Packers zakken ff in elkaar zeg. :D
pi_145472592
Jets! Wie? DE JETS!
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:56:14 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145472915
Zonder Bush en Calvin. 't Was niet mooi maar dat maakt niet uit. :P Dit team had met gemak 5-1 kunnen zijn. Moeten zijn.
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:58:21 #92
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_145473067

Maar voor hoelang nog _O- . Tijd dat ze daar eens een QB kopen die een bal kan gooien.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_145473391
Panthers geven het weg
pi_145473463
Packers hebben een TD nodig met twee minuten te gaan. 60 yards van de end zone.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:08:31 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145473633
Dolphins D prima in orde in de vierde.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:09:22 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145473674
Laatste kans....
pi_145473750
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef popolon het volgende:
Laatste kans....
Hopelijk net als tegen de Bears vorig jaar Week 17
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:11:38 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145473800
Die donderse Rodgers gaat 't gewoon doen.
pi_145474002
Fake spike :D
pi_145474033
Wow, dit is spannend. :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:16:46 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145474116
LOL, Geno Shit gooit nog even een pick six en dat vinden de mensen met een Jets +10 ticket niet leuk :D
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:16:46 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145474117
Ja die zag je aankomen.
pi_145474141
Een spike fake :)

Nog een geluk dat de receiver out of bounds ging, hij had ook getackled kunnen worden inbounds
pi_145474171
Ja *O* *O*
pi_145474180
TD Packers, geniaal!
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:17:49 #106
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145474184
Lol, AFC East _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_145474198
_O_ Packers
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:18:27 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145474222
Geef de Lions zo'n QB en je wint vijf superbowls. Op rij.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:19:52 #109
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_145474325
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef popolon het volgende:
En dat zonder ook maar een FG te scoren.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_145474348
quote:
6s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:18 schreef popolon het volgende:
Week 17, Lions @ Packers. Dat kan wel eens een mooie game worden. :)
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:20:26 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145474362
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dat zonder ook maar een FG te scoren.
Who needs a kicker?
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:22:10 #112
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145474468
The Panthers do. :P
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:25:16 #113
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145474666
En hopla, OT. Paar leuke finales zo.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:26:45 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145474777
Tijd voor Seattle :)
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:34:37 #115
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145475303
Geen Joe ;(
pi_145475358
Tis weer MLB play-offs dus
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:41:25 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145475756
TD Seahawks special teams *O* *O* *O*
pi_145475761
Nice special teams play Hawks _O_
pi_145476488
Er zit een Tie aan te komen
pi_145476518
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Goeie kans ja.
  zondag 12 oktober 2014 @ 22:54:47 #121
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_145476633
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dan gaat Carolina uit het lijstje van teams die nog nooit een tie hebben gehad.
pi_145476944
quote:
14s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan gaat Carolina uit het lijstje van teams die nog nooit een tie hebben gehad.
Vind het ook maar een rare regel. Gewoon doorspelen tot er een winnaar is net zoals in de playoffs
pi_145476976
Panthers lose
pi_145477062
tie
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:02:39 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145477101
Lions syndroom. :+
pi_145477137
_O- Jinxed it (it worked *O* )
pi_145477138
Hahaha.. faal even hard!
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 23:03:27 #128
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_145477141
Mis!
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_145477215
Tie _O-
  zondag 12 oktober 2014 @ 23:26:18 #130
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145478295
Zal nog lastig worden zonder Wagner en Maxwell.
pi_145479991
Special teams doen het voor Seattle, voor de rest is de offense non-existent
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:16:23 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145480097
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 00:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Special teams doen het voor Seattle, voor de rest is de offense non-existent
Beetje zoals tegen de Chargers.
pi_145480237
Nog een fumbled snap erbij, zo ga je niet winnen in Seattle.
pi_145480748
Chargers spelen vandaag ook om te huilen. Laten een rookie qb 4tds maken en geen int. Ook de hele tijd penalties. Dat is zo frustrerend bij dit team. Ze geven je iedere keer hoop en gaan er dan tegen de slechte teams af.
pi_145481037
Oh oh, stomme play van Carr terwijl je bijna in FG range was.

Chargers win.
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:21:42 #136
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145481122
Cowboys to win Super Bowl confirmed :D.
pi_145481125
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:21 schreef PirE het volgende:
Als Murray heel blijft.
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:23:21 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_145481134
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:21 schreef PirE het volgende:
Ik geef ze nog een grote kans ook.
pi_145481135
Jerry Jones heeft de laatste jaren veel fout gedaan maar ik moet hem een compliment geven voor wat ze daar met de OL gedaan hebben. Die spelen al het hele seizoen dominant. Murray haalt op deze manier elke wedstrijd minimaal 100 yards rushing.
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:32:18 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145481220
Zegt toch niks. De boys vinden altijd wel een manier om te choken.
pi_145481230
Zou Percy Harvin weten dat je niet elke kickoff uit de endzone moet rennen?
pi_145481241
Fuck yeah 5-1 :D
Go boys!
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145481261
Eagles ook winnen, is er helemaal niks aan de hand :)
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:43:39 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145481347
Dankjewel Cardinals voor die TD *O* *O*
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:58:36 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145481451
Mayo blessure, again, ffs.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:34:14 #146
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145481574
Zo ken ik Burfict :r :N.

pi_145481589
Die zwarte jerseys van de Eagles blijven toch wel mooi.
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:40:20 #148
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145481601
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:38 schreef The_Playmaker het volgende:
Die zwarte jerseys van de Eagles blijven toch wel mooi.
Je moet wat als de groene niet klaar zijn.
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:48:07 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145481626
De rest kijk ik morgenochtend wel met een lekker ontbijtje :W

:z :Z
pi_145481641
TD *O*
pi_145481685
Fly Eagles Fly *O*
pi_145481714
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 03:09 schreef remi1986 het volgende:
Fly Eagles Fly *O*
Zelfs de defense speelt goed tot nu toe. :o
  maandag 13 oktober 2014 @ 04:41:29 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145481790
Giants :') 't Is echt hit or miss met die lui. 27-0
pi_145482252
Dat is nog eens wakker worden, een blow-out tegen de Giants in die badass uniforms. :Y
McCoy weer in oude doen zo te zien, dat is altijd goed.
pi_145490706
Speelden de Giants nu met of zonder een O-line?
pi_145492355
Redskins fans zijn ook weer genezen van kirk cousins _O- :')
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:41:00 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_145496582
Ga je als Giants heel stoer doen en stampen op het logo van de Eagles en je team break erop doen en dan presteer je zo
Luck is for losers
pi_145498470
Rodgers heeft nu een career TD/INT ratio van 3,83. Brady is 2de op de all time list met een 2,71 ratio. Rodgers heeft dus de kans om dit seizoen boven de 4(!) te komen. Zijn career QB rating is nu 105,3. Peyton staat 2de met een 97,5 career rating.

Op de all time list staat hij nu:

1ste in Career QB rating
1ste in Career TD/INT ratio
1ste in Passing Interception Percentage
3de in Passing Completion Percentage
3de in Passing Touchdown Percentage
4de in Career Passing Yards/Attempt.
pi_145500725
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:34 schreef PirE het volgende:
Zo ken ik Burfict :r :N.
[ afbeelding ]
Burfict had het druk gisteravond:
https://vine.co/v/OAEVi0xWEnJ
pi_145507654
Ik weet dat ik erg voorbarig ben maar Cleveland is 3-2 en heeft die losses verloren met opgeteld 5 punten, man wat zou ik het toch gaaf vinden als de Browns eens de playoffs halen.

Wishful thinking..
pi_145507676
Ligt het nou aan mij of zijn er zo belachelijk veel season ending injuries dit seizoen? Nu Cruz, Mack, Bryant en wss Mayo en Ridley erbij gekomen...
pi_145508504
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef artm het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er zo belachelijk veel season ending injuries dit seizoen? Nu Cruz, Mack, Bryant en wss Mayo en Ridley erbij gekomen...
Chargers ook al woodhead, hardwick en vervanger legursky. Daarnaast nog veel lange injuries als ryan matthews, manti te'o, melvin ingram en vele andere. Zo'n beetje alle starters, echt bizar. Lijkt elk jaar erger te worden.
pi_145514478
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:06 schreef artm het volgende:
Spelers worden steeds groter en sterker, dat is misschien een reden dat het onderlijf het niet altijd houdt.
pi_145521309
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:51 schreef BobW het volgende:
[..]
Spelers worden steeds groter en sterker, dat is misschien een reden dat het onderlijf het niet altijd houdt.
Vooral de pezen en banden in dat geval idd. In KC bijvoorbeeld al 3 gescheurde achillespezen dit jaar.
pi_145523838
Goddamn, gister even de Eagles teruggekeken, maar wat hadden die Giants het zwaar zeg, QB werd aan de lopende band gesacked haha. En McCoy en Sproles hadden een lekkere avond. Leuke pot, saai einde.

Nog andere potjes van zondagnacht die de moeite waard zijn om terug te kijken?
pi_145529307
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:49 schreef Mind_State het volgende:
Goddamn, gister even de Eagles teruggekeken, maar wat hadden die Giants het zwaar zeg, QB werd aan de lopende band gesacked haha. En McCoy en Sproles hadden een lekkere avond. Leuke pot, saai einde.
Nog andere potjes van zondagnacht die de moeite waard zijn om terug te kijken?
Panthers, wat een bloedspannende wedstrijd was dat _O_
pi_145534273
Thnx Seam, ga ik die vanavond lekker terugkijken. Ben benieuwd!
pi_145596213
De Giants zijn gerust gesteld dat het wel goed komt met Ebola. Ze spelen tenslotte in Sierra Leone.. eeuh.. Dallas zondag. :')

http://www.si.com/nfl/201(...)efing-dallas-cowboys
pi_145632637
Spannende wedstrijd tussen de Pats en Jets.. maar het is duidelijk dat de Pats Mayo hard missen en dat Wilfork snel achteruit gaat.
pi_145656367
Hmm Percy Harvin naar de Jets. Dat had ik niet verwacht. Dacht dat hij pas na dit seizoen weg zou gaan. Dat terwijl de Hawks juist meer passing game doen dit jaar. Al speelde hij niet best.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:30:01 #171
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145657899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:47 schreef ssebass het volgende:
Hmm Percy Harvin naar de Jets. Dat had ik niet verwacht. Dacht dat hij pas na dit seizoen weg zou gaan. Dat terwijl de Hawks juist meer passing game doen dit jaar. Al speelde hij niet best.
Misschien heeft Harvin ook wat uitgespookt met de ex van Wilson :D.

Hij is gehaald voor heel veel geld en de ROI is gewoon slecht. Dan kan je hem maar beter dumpen en de cap-hit opeten zodat je echt belangrijke spelers kan extenden. Ik lig er niet wakker van. En Seattle heeft nooit echt veel geluk met WRs waarvoor ze traden :D.
pi_145699933
Vandaag lijkt Saints @ Lions me de leukste early game.

Wie er ook verliest, er zal een hoop kritiek op 1 van deze 2 ploegen neerkomen.
pi_145701428
Bengals @ Colts vind ik de leukste.
  zondag 19 oktober 2014 @ 16:10:35 #174
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145701988
19:00 Seahawks @ LA Rams *O*

pi_145702603
Ik ga weer de Panthers checken. Nu Cam los aan het komen is en bijna blessure vrij is gaat het een stuk spannender worden. Zal ook wel moeten gezien hun zware programma komende weken.
pi_145703215
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 16:29 schreef Seam het volgende:
Ik ga weer de Panthers checken. Nu Cam los aan het komen is en bijna blessure vrij is gaat het een stuk spannender worden. Zal ook wel moeten gezien hun zware programma komende weken.
Benjamin kan meedoen lees ik net, dat is wel belangrijk voor de Panthers. Voor de Packers doet Sam Shields sowieso niet mee en Tramon Williams is twijfelachtig dus het kan spannend worden. Ook zeker aangezien de Packers al seizoenen lang de read-option niet kunnen verdedigen. Gelukkig kunnen de Panthers ook niet al te best verdedigen.
pi_145703303
Ja verbazingwekkend hoe zwak de D is in vergelijking met vorig jaar. Kuechly doet het nog altijd goed, maar de rest :')
pi_145707484
Redzone on en gassen met die 7 hours commercial free football *O*
pi_145708379
Anderen ook problemen met gamepass?

Eerst kon ik niet inloggen en nu kom ik niet eens op de site... :(
pi_145708381
Uh bij mij werkt de game pass niet meer. Hij wilt maar niet laden. Gelukkig betaal ik er voor.... Ben al een kwartier bezig.
pi_145708516
Ah ben er eindelijk door. Kan nu weer kijken. Gelukkig, was anders geen leuke zondagavond.
pi_145708672
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:31 schreef ssebass het volgende:
Ah ben er eindelijk door. Kan nu weer kijken. Gelukkig, was anders geen leuke zondagavond.
ik niet :?

Ben nu inmiddels wel ingelogd maar krijg geen beeld
pi_145708851
Panthers ;(
pi_145708946
GamePass doet het hier wel (Vikes @ Bills), af en toe een beetje matige beeldkwaliteit alleen.
pi_145708951
Ik ga wel naar de Hawks kijken nu, dit kan ik niet meer aanzien :')
pi_145708954
Gamepass was wel een beetje laggy hier bij het inloggen.
Eenmaal ingelogd was het wel weer prima.
pi_145709078
Ik geef het op, na 3 kwartier proberen nog geen beeld.

Dan maar Seahawks @ Rams op FOX.
pi_145709362
Hij sprint ineens aan! Na 50 minuten pfff.....

Lions inmiddels 7-0 achter :)
pi_145709375
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik geef het op, na 3 kwartier proberen nog geen beeld.

Dan maar Seahawks @ Rams op FOX.
Probeer het nog eens, ik kwam er net wel door nadat ik eerst geen website kreeg.
Weet niet in hoeverre een herstart van me pc heeft geholpen, maar daarna was het de eerste keer direct raak.
Niet meer relevant.

Begon het al aardig benauwd te krijgen toen ik niet op de gamepass kwam nadat ik eerst al een uur vertraging had om thuis te komen...
pi_145709410
Shit quote mezelf ipv edit...
pi_145709559
Nou Hawks doen het ook niet veel beter dan de Panthers :')
pi_145709630
Rams :o
pi_145709815
De term "home field advantage" is dit seizoen niet van toepassing op de Bears.
pi_145709848
Haha geweldige play van de rams. Had deze nog nooit gezien, maar werkte echt perfect.
pi_145710019
Bridgewater gaat weer lekker met zijn interceptions :(
pi_145710154
21 yard FG van de Lions. Binnenkantje paal dus ze hoeven nog geen nieuwe kicker te signen :)
pi_145710323
Panthers D better doublecheck their helmetstraps, rungame is comming second half
pi_145711729
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef ssebass het volgende:
Haha geweldige play van de rams. Had deze nog nooit gezien, maar werkte echt perfect.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niks van. De spelers van de Seahawks kijken toch ook wel waar hun punter de bal plaatst?
pi_145711840
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er niks van. De spelers van de Seahawks kijken toch ook wel waar hun punter de bal plaatst?
Hoe denk je dat te zien als je als gunner full speed ahead gaat?
Je kijkt gewoon waar de rest heen rent, en die kant ga jij ook op
pi_145712325
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:40 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

De punt returner (de fake) maakte ook een fair catch signaal. Ze dachten echt dat hij daar heen ging. Ze kijken niet naar achteren nee.
pi_145712877
Goede TD Wilson. Kan nu nog spannend worden daar.
pi_145712940
De Packers en Ravens zijn ook wel goed bezig de laatste 2 weken
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:17:55 #203
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_145713980
Russel gaat allemaal maar zelf doen.
pi_145714283
Gaat een close call worden bij de Rams :o
pi_145714458
Kuechly -O-
pi_145715160
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef Guard het volgende:
Kuechly -O-
Ja hij had totaal niet door dat het een official was. Was ook meer een beweging van laat me los. Beetje ongelukkig.
pi_145715389
Rams *O*
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:41:18 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145715490
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:39 schreef Guard het volgende:
Rams *O*
Packers *O* *O*
Kuechly ejected *O* *O* *O*
pi_145715590
quote:
16s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:41 schreef PirE het volgende:

[..]

Packers *O* *O*
Kuechly ejected *O* *O* *O*
:D
Real mature ;)
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:44:43 #210
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145715663
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Real mature ;)
Ik ben niet zo van mature :D.
pi_145715736
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:44 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van mature :D.
We're talking about women now, right?
*nudge nudge*
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:49:43 #212
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145715889
ADB *O* *O*

Fuck die thug van Florida :D
pi_145715890
'Hawks nu weer.. leuke game :Y
pi_145715942
Ik zou mijn geld terug vragen als ik Bears fan was :{
pi_145716057
Zul je zien dat de Browns na alle positieve geluiden van de laatste weken gaan verliezen van de Jaguars. Hoyer is 11/32 :')
pi_145716148
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zul je zien dat de Browns na alle positieve geluiden van de laatste weken gaan verliezen van de Jaguars. Hoyden is 11/32 :')
tja het blijven de Browns
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:54:41 #217
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716173
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zul je zien dat de Browns na alle positieve geluiden van de laatste weken gaan verliezen van de Jaguars. Hoyer is 11/32 :')
Niet haten op Hoyer the Destroyer :(
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:55:12 #218
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716200
Sherman stepping up _O_
pi_145716213
'Hawks get the ball back....

Owh nee toch niet :D
pi_145716257
Die plays van de Rams pakken goed uit. Hebben toch niets te verliezen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:56:16 #221
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716263
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:55 schreef Guard het volgende:
'Hawks get the ball back....
jinx -O-

Hopelijk schorsen ze Kuechly voor een jaar :6
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:56:28 #222
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_145716277
Rams _O_
Trotse Belg.
pi_145716315
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef PirE het volgende:

[..]

jinx -O-

Lol wat? Hij werd van achter vastgepakt, dacht waarschijnlijk gewoon dat het een Packer was :{
pi_145716388
Wat een play van de Rams *O*
pi_145716391
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef PirE het volgende:

[..]

jinx -O-

Ja dat zou mooi zijn, zou wel bij de NFL passen... Lekker traag of niet reageren op alles wat je spelers buiten het veld doen, maar dit... oh no we can't have that...
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:59:12 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145716441
INT !
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:00:51 #227
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716530
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:57 schreef Seam het volgende:

[..]

Lol wat? Hij werd van achter vastgepakt, dacht waarschijnlijk gewoon dat het een Packer was :{
Kuechly is een homofoob :o
pi_145716566
Double fumble what :')
pi_145716575
Wat een geweldige fumble
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:02:24 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716637
Rams recovery, sure :') :') :') :') :')

Belachelijk, fucking kutzebras
pi_145716668
Die bal was voor Seattle. Komen de Rams goed mee weg
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:46:45 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145716863
Wel netjes van de Bills om in de laatste minuut van de Vikings te winnen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:48:22 #233
65674 RCHY
Go Cards!
pi_145716951
De Cardinals kunnen vandaag een mooie slag slaan met het verlies van de Seahawks en de 49'ers die nog tegen de Broncos moeten spelen later vandaag. Go Cards!
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  zondag 19 oktober 2014 @ 22:58:06 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145717425
Wat een ontypische Lions comeback. _O_ :D
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:08:08 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145717813
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef popolon het volgende:
Wat een ontypische Lions comeback. _O_ :D
Dat wordt vroeg opstaan volgende week met een wedstrijd om 9:30 in de ochtend. Volgens mij is het voor europa ook een vroege wedstrijd (14:30) ivm de wintertijd.
pi_145717922
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat wordt vroeg opstaan volgende week met een wedstrijd om 9:30 in de ochtend. Volgens mij is het voor europa ook een vroege wedstrijd (14:30) ivm de wintertijd.
Dat wordt nog haasten dan om op tijd thuis te zijn
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:17:07 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145718159
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik heb een zesjarige dus dat moet lukken. :P

Lions blijven volgens mij de nummer 1 defense, what's happening?
  maandag 20 oktober 2014 @ 00:21:05 #238
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145720648
Waarom wordt de gamepass niet goedkoper zoals MLB premium en NHL gamecenter wel worden evenredig met het aantal nog te spelen wedstrijden :(?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145721909
Go boys *O* 6-1
pi_145722057
DeMarco Murray de eerste RB in de geschiedenis van de NFL die het seizoen begint met 7 achtereenvolgende 100 yard games.
pi_145722928
En Peyton heeft het all-time passing TD record met 509 (en dat wordt nog meer).
pi_145730577
Zat te denken om tickets te kopen voor Cowboys in Londen.
Vlucht, hotel kaartjes (2 personen) ben je gewoon 400 euro kwijt. En dan komt er nog vervoer bij van en naar vliegveld (zowel hier als in Londen), parkeren op vliegveld voor een dag, eten en drinken.
Reken maar op 500 euro.

Dat is het helaas niet waard ;(
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:01:03 #243
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145732414
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef bambino het volgende:
Zat te denken om tickets te kopen voor Cowboys in Londen.
Vlucht, hotel kaartjes (2 personen) ben je gewoon 400 euro kwijt. En dan komt er nog vervoer bij van en naar vliegveld (zowel hier als in Londen), parkeren op vliegveld voor een dag, eten en drinken.
Reken maar op 500 euro.

Dat is het helaas niet waard ;(
Je kunt trein pakken en goedkoop hoteletje net buiten london.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145734176
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:01 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je kunt trein pakken en goedkoop hoteletje net buiten london.
Vlucht is juist het goedkoopste van het hele gebeuren :')
Vliegen kost 30 euro retour.
En hoe verder ik van het stadion zit, hoe duurder het is om er te komen (aangezien het om 1 nacht gaat). Maar met de tram/trein zal dat wel niet heel duur zijn (geen idee).

Tickets alleen zijn al 320 pond voor 2 personen. Dat is het duurste van het hele verhaal.
Arsenal - Man U kost nog niet eens de helft bijvoorbeeld :P
pi_145737773
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 03:48 schreef BobW het volgende:
En Peyton heeft het all-time passing TD record met 509 (en dat wordt nog meer).
Dat word een record dat hij nog héél lang zal hebben. De enigste speler die het misschien kan breken is Rodgers. Peyton heeft een career gemiddelde van 2.07 TD/wedstrijd en Rodgers zit op 2.04 TD/wedstrijd. Ik betwijfel alleen of Rodgers wel zo lang zal willen doorgaan als Peyton.

Van de jonge generatie heeft Luck de beste kans maar die zit "slechts" op 1.67 TD/wedstrijd. Die zou dus flink TDs moeten gaan gooien de komende jaren want hij loopt al achter.
pi_145739591
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Dat word een record dat hij nog héél lang zal hebben. De enigste speler die het misschien kan breken is Rodgers. Peyton heeft een career gemiddelde van 2.07 TD/wedstrijd en Rodgers zit op 2.04 TD/wedstrijd. Ik betwijfel alleen of Rodgers wel zo lang zal willen doorgaan als Peyton.
Rodgers zit net in de 200 en het helpt ook niet dat hij 3 jaar achter Favre heeft verloren. Hij wordt dit jaar 31 en dit is zijn 7e seizoen als starter. Nog 7 jaar erbij en hij is 38 (net zo oud als Peyton nu). Denk dat hij ergens in de 400-450 range uitkomt als hij zo doorgaat, 500 wordt heel moeilijk imo.
Get it and Bet it
pi_145747884
Over London: Ben er denk ik een keer of acht geweest. Ik boek altijd gewoon een hostel. Leuke ervaringen mee, ik vind dat contact met anderen sowieso vet. En dan ben je echt wel klaar voor 25 of 30 pond per nacht. Vlucht vanuit Eindhoven voor een paar tientjes en retour Stansted - Kings Cross of iets dergelijks kost 12 of 13 pond geloof ik. Dat is allemaal heel goed te doen. Maar die tickets, inderdaad...
pi_145752592
Kwam vandeweek nog een towel tegen van de eerste international series in London, Dolphins vs Giants.
Ik boekte altijd een hotel, voor 50 tot 70 euro, ik bleef maar 1 nacht.
Meestal gevlogen, en bij voorkeur BMI Midlands, die vlogen lekker goedkoop op Heathrow. Maar ja dat duurde ook niet lang helaas, dus was het met de oranje vliegende bus naar een weiland ergens in Zuid-Engeland en hopen dat de treinen stoppen in betreffend weiland.
Een keer echt heel lang op Luton staan te wachten op een trein naar London, toen was het nog haasten om op tijd te zijn op Wembley.
Jaar later reed de trein maar tot de buitenwijken, en mocht de rest met een coach, ook niet fijn
Trein vanuit Brussel is wel relaxt, lekker hartje London uitstappen, lekker comfy zitten enzo, twee keer gedaan. Maar toen men de benelux trein ophief en die rammelbakken van de Fyra niet mochten of konden rijden ging dat ook niet meer, want dan kon je niet meer op tijde in Brussel komen om een beetje op tijd in London te zijn.
Ben vorig jaar wel voor het laatst geweest denk ik, tis allemaal wel leuk enzo, maar toch een hoop geld wat je alles bij elkaar kwijt bent. En ik heb andere hobbys gevonden om geld tegenaan te smijten :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:50:38 #249
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145764363
Wat een geweldige play vd Steelers, Antonio Brown met de TD pass. :D De truukendoos ging eindelijk weer eens open.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 03:54:10 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145764387
En nog een opmerkelijke, Keisel met de INT en pats, 2 TD's in 4 minuten.
pi_145765911

_O-
pi_145768257
Vermakelijk maar ook ironisch dat een speler die zelf in teams gespeeld heeft die het seizoen begonnen met een 2-7 (2005) en 1-8 (2006) record de Raiders fans gaat vertellen hoe slecht ze wel niet zijn. Hij zal wel weten hoe het voelt.
pi_145769354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef The_Playmaker het volgende:
Vermakelijk maar ook ironisch dat een speler die zelf in teams gespeeld heeft die het seizoen begonnen met een 2-7 (2005) en 1-8 (2006) record de Raiders fans gaat vertellen hoe slecht ze wel niet zijn. Hij zal wel weten hoe het voelt.
quote:
We heard some complaints that Dockett was being classless by making the sign, but it's hard not to laugh. And the fans had it coming. Dockett wrote on Twitter that fans were yelling things about the Cardinals' mothers and fathers while throwing coins and ice at them.

The Raiders have some of the most passionate fans in the league, but there's no arguing Dockett's main point. After Jacksonville's victory Sunday, the Raiders are the only winless team in the NFL.
pi_145776303
Oh ja want dat gebeurt alleen in Oakland natuurlijk, dat je van alles en nog wat naar hoofd krijgt, en dan is het prima in orde om gezellig met het publiek mee kinderachtig te gaan doen, als professional zijnde.
Wat een Calimero argument zeg: "zij begonnen hoor" :'(
pi_145776614

pi_145788862
Als iemand geen gamepass heeft
Aankomend weekend gratis kijken door free trial:
https://gamepass.nfl.com/(...)isplay_retar.default

Niet vergeten te annuleren tho :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:29:52 #257
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145789205
Zondag 18:00 GOTY: Seahawks @ Panthers
pi_145789672
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:29 schreef PirE het volgende:
Ja het wordt nu krap voor de Seahawks, deze moeten ze wel winnen. Dat zou ook de NFC South nog slechter maken, ik ben benieuwd of daar een winning record uit komt. _O-

Zondag trouwens al om 14:30 Lions @ Falcons (in Londen). Dus als je wilt kan je van 14:30 tot een uur of 5 de volgende ochtend football kijken.
pi_145790075
quote:
Dat zal niet spannend worden vrees ik :{
pi_145790619
quote:
GOTY? Waarom dat nou weer?

Moet trouwen niet vergeten om inderdaad een uurtje eerder in te schakelen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door Seam op 21-10-2014 21:06:47 ]
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:08:06 #261
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145791761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:37 schreef BobW het volgende:

[..]

Ja het wordt nu krap voor de Seahawks, deze moeten ze wel winnen. Dat zou ook de NFC South nog slechter maken, ik ben benieuwd of daar een winning record uit komt. _O-

Zondag trouwens al om 14:30 Lions @ Falcons (in Londen). Dus als je wilt kan je van 14:30 tot een uur of 5 de volgende ochtend football kijken.
Ik was al sceptisch bij het uitkomen van het schedule (ongelofelijk kut schedule) en de O-line is nog slechter dit jaar. Ik mis Breno "holding" Giacomini gewoon :D, van mij mag Incognito zelfs komen :D. En vorig jaar had Seattle echt heel weinig injuries, dat is dit jaar wel anders. Ik verwacht 9 of 10 wins max. en dat is niet genoeg voor wild-card.

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef Seam het volgende:

[..]

GOTY? Waarom dat nou weer?
Guard weet wel waarom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zal niet spannend worden vrees ik :{
Ik denk dat de score wel wat hoger uitvalt dit jaar :D.
pi_145797289
Hmm Michael Sam waived from practice squad Dallas. Ik vond hem verrassend goed in preseason en de ophef valt ook wel mee. Ben benieuwd of hij nog bij een team komt.
pi_145807978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef ssebass het volgende:
Hmm Michael Sam waived from practice squad Dallas. Ik vond hem verrassend goed in preseason en de ophef valt ook wel mee. Ben benieuwd of hij nog bij een team komt.
Mwah, ik krijg nog steeds een BREAKING push bericht over het waiven van een practice squad speler.

Maar goed, het blijft dan ook ESPN.
pi_145814918
Sam was de homo toch?
pi_145815599
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 13:55 schreef Seam het volgende:
Sam was de homo toch?
Ja. Teams zouden hem niet willen contracteren omdat het een grote afleiding zou zijn. Nou, dat is flink meegevallen, eigenlijk helemaal niets over gehoord behalve nu weer dan.
pi_145880047
SportsCenter twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 03:25:02 History for Antonio Gates. He now has the most receiving yards in Chargers history. http://t.co/OqD4Lq6RKg reageer retweet
Baas _O_.
Get it and Bet it
pi_145886704
Buitenom de Eagles, wat niet likely is, hoop ik dat de Broncos dit jaar de SB winnen. Alleen maar vanwege Peyton, het zou zijn grootsheid niet meer in twijfel trekken en wat gun ik het de man. Bovendien heeft hij dan iig geval net zoveel SB's als zijn kleine broertje.

Wat een klasbak, zelden vertoond in welke sport dan ook.
pi_145887207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef maerk het volgende:
Buitenom de Eagles, wat niet likely is, hoop ik dat de Broncos dit jaar de SB winnen. Alleen maar vanwege Peyton, het zou zijn grootsheid niet meer in twijfel trekken en wat gun ik het de man. Bovendien heeft hij dan iig geval net zoveel SB's als zijn kleine broertje.

Ja inderdaad, het blijft vreemd om dat wekelijkse gepruts van Eli en de Giants aan te zien tot het moment dat je je realiseert dat hij meer SB's heeft gewonnen dan zijn broer.
pi_145889822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het blijft vreemd om dat wekelijkse gepruts van Eli en de Giants aan te zien tot het moment dat je je realiseert dat hij meer SB's heeft gewonnen dan zijn broer.
ELIte _O_, zijn naam zegt het al _O_.

Ik heb weinig met de AFC, paar teams waar ik een hekel aan heb. Chargers vind ik dit jaar wel een leuk team maar dat is puur financieel :').
Get it and Bet it
pi_145891908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef maerk het volgende:

Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb gewoon helemaal niks met die Peyton. Vind dat zo'n verschrikkelijke gast :P
Eigenlijk ook de reden waarom ik anti Broncos ben :')
En ik heb geen idee waarom eigenlijk, staat me gewoon niet aan die vent.

Maar zo zijn er wel meer rare gevalletjes.
Keapernick bijvoorbeeld vind ik een toffe speler, terwijl er veel mensen zijn die hem juist niet mogen :P

En ik hoop dit jaar weer eens Cowboys in SB :D
Dan krijgen ze ook record, vaakst in SB :P
pi_145893248
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb gewoon helemaal niks met die Peyton. Vind dat zo'n verschrikkelijke gast :P
Je bent niet alleen :D. Volgens mij is het allemaal een grote act (dat aardige, sympathieke) en zonder camera is het net zo'n klootzak als Michael Jordan. Maar dat is puur speculeren

Peyton na een telefoontje van Eli.
Get it and Bet it
pi_145897421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Je bent niet alleen :D. Volgens mij is het allemaal een grote act (dat aardige, sympathieke) en zonder camera is het net zo'n klootzak als Michael Jordan. Maar dat is puur speculeren

Peyton na een telefoontje van Eli.
[ afbeelding ]
Drommels drommels en nog eens drommels!!!
haha :D
pi_145905733
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:51 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ongetwijfeld zal hij een harde zijn, maar je wordt niet zo goed door de brave kees uit te hangen. Kijk naar Brady, is net zo competitief. Maar een klootzak geloof ik niet, kijk maar naar de reacties van al zijn medespelers, die spelen echt wel graag met zo'n stabiele topper. Bovendien, is er ooit maar een slecht verhaal geweest rondom zijn persoontje, in de kantlijn?

Als je bijna 20 jaar aan de top staat, altijd een constant topniveau haalt en in je eentje een complete franchise naar de next level kan tillen ben je echt once in a generation, ik heb daar veel respect voor.
Dan neem ik die 'Dirk Kuyt' reacties op de koop toe. ;)
pi_145905764
/

[ Bericht 99% gewijzigd door maerk op 24-10-2014 21:59:12 ]
pi_145907390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef bambino het volgende:

[..]

Maar zo zijn er wel meer rare gevalletjes.
Keapernick bijvoorbeeld vind ik een toffe speler, terwijl er veel mensen zijn die hem juist niet mogen :P

En ik hoop dit jaar weer eens Cowboys in SB :D
Dan krijgen ze ook record, vaakst in SB :P
Kaepernick is gewoon een beest. Sowieso iedere sporter die in twee totaal verschillende sporten prof kan worden is een held. Ik ben ook geen fan van Peyton. Sowieso vind ik de moderne QB die ook durft te rennen veel mooier om te zien.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:29:34 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145907399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef maerk het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zal hij een harde zijn, maar je wordt niet zo goed door de brave kees uit te hangen. Kijk naar Brady, is net zo competitief. Maar een klootzak geloof ik niet, kijk maar naar de reacties van al zijn medespelers, die spelen echt wel graag met zo'n stabiele topper. Bovendien, is er ooit maar een slecht verhaal geweest rondom zijn persoontje, in de kantlijn?

Als je bijna 20 jaar aan de top staat, altijd een constant topniveau haalt en in je eentje een complete franchise naar de next level kan tillen ben je echt once in a generation, ik heb daar veel respect voor.
Dan neem ik die 'Dirk Kuyt' reacties op de koop toe. ;)
Ik quote Doug Baldwin even:
"However, I think the biggest problem that we have in the media is when you lose, everything is magnified, and when you win, everything is covered up. That's just the nature of the business"

Je kan het je permitteren om een klootzak te zijn als je zo goed bent als Manning. Peyton heeft ook een gevalletje sexual misconduct op zijn cv ;).

Ik heb respect voor wat Manning op veld doet, maar er is iets aan hem waardoor ik het geen prettig persoon vind (kan het net als bambino niet goed uitleggen).
pi_145918522
Als Pats fan heb ik niks met Manning, maar hoe kun je zo'n klasbak haten?! Hij heeft football uitgespeeld, niet normaal hoe gemakkelijk het er uit ziet.
pi_145918835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:15 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Als Pats fan heb ik niks met Manning, maar hoe kun je zo'n klasbak haten?! Hij heeft football uitgespeeld, niet normaal hoe gemakkelijk het er uit ziet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel een goede football player. Als iemand zegt dat die slecht is dan heeft die simpel weg geen verstand van football.
Maar ik stoor me aan hem, en dankzij hem aan de broncos.
Ik heb donderdag ook niet gekeken, maar wel de highlights de volgende ochtend. En als ik dan alleen al dat "OMAHA" hoor, dan denk ik "argh heb je hem weer" :D

Ik stoor me bijvoorbeeld ook aan die kut reclames van hem :') pappa johns

En zoals hierboven ook gezegd, volgens mij is die gast in het echte leven echt een lul. Maar goed dat is meer hoe ik hem zie dan dat het misschien in het echt is.
pi_145955120
Ik zie net dat FOX de wedstrijd Falcons - Lions om 14.30 uitzendt op FOX Sports 8! Iemand enig idee waar deze zit op je TV? Mijn UPC FOX Sports internationaal abonnement gaat maar t/m FOX Sports 5 op kanaal 225.

Overigens zend FOX om 18.00 weer de Carolina Panthers uit, ik denk voor de 6e keer in 8 weken.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:26:57 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_145955584
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zie net dat FOX de wedstrijd Falcons - Lions om 14.30 uitzendt op FOX Sports 8! Iemand enig idee waar deze zit op je TV? Mijn UPC FOX Sports internationaal abonnement gaat maar t/m FOX Sports 5 op kanaal 225.

Overigens zend FOX om 18.00 weer de Carolina Panthers uit, ik denk voor de 6e keer in 8 weken.
Achter de decoder :D.
pi_145955776
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:12 schreef Boezeidekoe het volgende:

Panthers _O_
Maar vanavond sowieso een van de mooiste matches.
pi_145958038
Zo sunday afternoon football _O_
Dit is game 10 of zo in London?
Nog steeds dat gezeur dat men zo verwonderd is wat een knowledgable crowd er is en zo...
Mensen buiten Noord Amerika snappen het spelletje ook, dat mogen ze onderhand wel weten
pi_145959001
Dat was een mooie play fake van de Falcons ^O^
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:06:34 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145959015
Ik ga maar weer slapen, man man.
pi_145959932
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:06 schreef popolon het volgende:
Ik ga maar weer slapen, man man.
Dude, GMT-4?
pi_145959957
Fairley out, het kan niet slechter voor de Lions.
pi_145960075
Jezus wat was dat?
Niemand wil tackelen op de Falcons offense.... _O-

Behalve Ryan, illegal block below the waist :P
pi_145960115
Omdat iedereen weet dat de play niet doorgaat.
pi_145960167
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:41 schreef rgras het volgende:
Omdat iedereen weet dat de play niet doorgaat.
Play through the whistle...
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:37:44 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145961920
Heb je je zesjarige een nachtje bij z'n tante aan 't logeren zaterdagavond, ga je Fury kijken, dikke vette porterhouse steak gehad met een biertje of wat. Ga je met veel genoegen slapen en de wekker zetten om de Lions te kijken. *O* :D (8>

Krijg je dit.

-O-
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:38:48 #291
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145961959
Ik had 't kunnen weten. 't Is echt een soort van sado-masochisme.
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:39:09 #292
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145961968
JAAAAAAAAAAAAAAAA TATTTTTEEEEEEEEEEEEE
pi_145962302
Weer wakker? :P
pi_145962651
3 FF en geen enkele recovery :{

Lions zouden dit moeten gaan winnen, maar ik vermoed een last second FG win voor de Falcons
  zondag 26 oktober 2014 @ 17:02:38 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_145962692
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:01 schreef Guard het volgende:
3 FF en geen enkele recovery :{

Lions zouden dit moeten gaan winnen, maar ik vermoed een last second FG win voor de Falcons
Er is geen offense, ja Tate maar is 't genoeg? Ben bang van niet.
pi_145962716
Falcons zullen het wel weggeven.
pi_145963127
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:03 schreef BobW het volgende:
Falcons zullen het wel weggeven.
Nog niet, 2 pointer niet goed
pi_145963326
Hmm, Lions krijgen de ball niet meer terug...
pi_145963399
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef Guard het volgende:
Hmm, Lions krijgen de ball niet meer terug...
En anders met heel weinig tijd. Nog 1 first down nodig voor de zekere winst Falcons.
pi_145963522
Holding call stopt de clock, wat dom. Gaan ze het toch nog weggeven?
pi_145963576
En een drop _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')