Ik gister Golden Tate bankie gezet..quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:45 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ellende is dat mijn team zo goed is dat ik onderaan in de waiver wire sta
De QB is niet het grootste probleem, dat zag je wel toen Vick mocht spelen. De offensive line is gewoon matig en Eric Decker is hun beste receiver (mits fit) terwijl dat de 4e beste receiver bij de Broncos was. En de Broncos hebben nog een betere vervanger gehaald ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat Rex Ryan nog steeds zijn baan heeft is me een compleet raadsel na 2 mislukte seizoenen en een 1-4 start, en daarbij het constante falen van de QB(wie het ook is).
Ja, als coach opzich is hij ook nog goed vind ik. Maar een goed roster samenstellen en alles op alles gooien om topspelers te halen en te behouden is niet echt aan BB besteed. Kijk naar de Broncos, die doen dat wel wat beterquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha twee posts achter elkaar die Rex Ryan en Bill Belichick weg willen hebben. Zit wel een verschilletje hoor. Ryan teert nog steeds op een paar goede jaren met Sanchez. Toen had hij een defense die absoluut fantastisch was. Belichick wordt genaaid door z'n eigen domme personeel-moves. Als coach vind ik hem nog steeds prima, eigenlijk. Die twee TE-offense van vannacht was geniaal!
Ja want daarna heeft BB ook helemaaaaaaaaaaaaaal geen succes behaaltquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
So true..quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Andy Dalton verslaan op prime-time is niet echt bijzonder, gebeurd ook elk jaar in de play-offs.
En Brady was het probleem niet, het was de O-line.
Wat headlines voor overreaction Monday:
- Brady strikes back, Super Bowl confirmed
- Dallas 4-1, Super Bowl confirmed
- Eagles 4-1, Super Bowl confirmed
- Geno Smiths the bed, Tebow confirmed
- Bills lead AFC East, 0-11 streak to end the season confirmed
- Jaguars 0-5, London Jaguars confirmed
- Rams lose, move to LA confirmed
- Chargers impress, nobody cares
- Manning throws 500th TD pass and Denver is now 4-, did I say 500+ TD PASSES for Manning.
- Brees will use OT more often to gain additional passing yards.
- Simms: "you gotta play conservative"
- Browns lose, Manziel to start soon.
- Browns win, Manziel happy to learn behind Hoyer
Falende trol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef ssebass het volgende:
Idzik helpt ook niet echt bij de Jets (drafts). Belicheat was vooral goed met illegaal beeldmateriaal.
Als Brady het materiaal had van Manning was het 100% garantie voor SBquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef rgras het volgende:
[..]
So true..![]()
Ik heb geen enkel moment aan Brady getwijfeld, ik ben gewoon benieuwd hoe de personen die hem vorige week met pensioen wilden sturen nu over hem denken.
[..]
Falende trol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Mha ik denk dat ze het erg moeilijk gaan krijgen hoor. Maar goed zul je zien dat ik er weer totaal naast zitquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef maerk het volgende:
Die overwinning van de Browns was erg gaaf, daar heb je toch altijd sympathie voor.
Dat de Bills lekker trollen door Schwartz op de schouders tillen kan ik eigenlijk wel waarderen:
[ afbeelding ]
![]()
Vannacht gaat Harvin de Redskins burnen is mijn voorspelling.
Als die drie TD's niet waren teruggehaald..quote:Vannacht gaat Harvin de Redskins burnen is mijn voorspelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |