Nog los van het feit dat veel coureurs zelf ook als reserverijder zijn begonnen. Die mensen kennen het klappen van de zweep wel. Dat staat los van het feit of het leuk is je werk te doen op zo'n moment, maar dat maakt het werk er niet anders om.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:59 schreef heywoodu het volgende:
En eigenlijk ook wel wat hierboven staat, reservecoureurs zijn er met een reden.
Uit de tijd dat ik het nog kon zien op Eurosport, vandaar dat ik 'm nog herkende.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar het is zelfs een ChampCar.
Ik heb ze in 2007 in Assen gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik het nog kon zien op Eurosport, vandaar dat ik 'm nog herkende.
Ik ook. Maar dat was dan de nieuwe Panozquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2007 in Assen gezien.
Ze lijken dan ook erg op elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat was dan de nieuwe Panoz.
Wel Sochi schrijven hequote:
Als je op Google Sotsji intypt krijg je exact hetzelfde.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad, alsjeblieft geen Sotsji.
Sotsji is de Nederlandse benaming, Sochi de Engelse en heeft dus niet specifiek met de Spelen te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:30 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je op Google Sotsji intypt krijg je exact hetzelfde.
Zelfs geen verbetering als er iets is fout geschreven
Sotsji is een Russische stad.
Sochi gaat over de Olympische spelen.
De juiste benaming in dit geval is dus Sotsji
P.S. de meeste nieuws site's geven ook Sotsji aan
Volgens Google wel, maar ach, wat maakt het uit hoe iemand het zegt of typt.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sotsji is de Nederlandse benaming, Sochi de Engelse en heeft dus niet specifiek met de Spelen te maken.
Dat. En verder schrijf je gewoon de Stad Die Niet Genoemd Mag Worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
gewoon dit
2014 FORMULA 1 RUSSIAN GRAND PRIX
FIA NOW ALSO DANCING TOWARDS PUTINS PIPES GRAND PRIX!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
gewoon dit
2014 FORMULA 1 RUSSIAN GRAND PRIX
LIjkt me vooral voor Massa erg lastig omdat het natuurlijk ook aan z'n eigen ongeluk en revalidatie doet denken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:23 schreef Geralt het volgende:
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/10/16465.html
Press conference vandaag.
Bedrukte gezichten bij die jongens.
Vergeet niet dat het wel coureurs zijn, die beseffen welke risico´s ze nemen en er wat dat betreft relatief makkelijker overheen kunnen stappen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
LIjkt me vooral voor Massa erg lastig omdat het natuurlijk ook aan z'n eigen ongeluk en revalidatie doet denken.
Precies wat ie zegt, bij z'n eigen ongeluk was ie niet bij bewustzijn en had geen idee van wat er om hem heen gebeurde.
Dat heeft Lauda ook eens gezegd na de film Rush, pas toen Lauda die film gezien had besefte hij wat er allemaal om 'm heen gebeurde in die periode, enige waar hij destijds aan dacht was terug de baan op.
Als je ziet hoe Massa nu rijdt dan is ie er behoorlijk overheen gekomen inderdaad, al was ie bij z'n rentree nog wel wat voorzichtig maar da's logisch als je met 300km/u over de baan raast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het wel coureurs zijn, die beseffen welke risico´s ze nemen en er wat dat betreft relatief makkelijker overheen kunnen stappen.
Zijn dat NL tijden?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Sochi - 10, 11, 12 Oct
FRI 08:00 Practice 1
FRI 12:00 Practice 2
SAT 10:00 Practice 3
SAT 13:00 Qualifying
SUN 13:00 Race
Hmm, kan tijdens wakker worden nog net koffie drinken en eerste kwartier fp1 kijken...
Max doet niet mee, dus ik ga niet de wekker zetten voor de FP'squote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Sochi - 10, 11, 12 Oct
FRI 08:00 Practice 1
FRI 12:00 Practice 2
SAT 10:00 Practice 3
SAT 13:00 Qualifying
SUN 13:00 Race
Hmm, kan tijdens wakker worden nog net koffie drinken en eerste kwartier fp1 kijken...
Geen rolkooi maar een canopy. Vergelijkbaar met een straaljager zegmaar. Zijn ook verschillende officiële FIA testen mee gedaan destijds, maar is afgeschoten omdat een dak.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:40 schreef SiGNe het volgende:
Overigens was er destijds ook nog een voorstel om een rolkooi over de cockpit te maken zodat banden en dit soort ongelukken geen schade meer kunnen veroorzaken aan de piloot.
Ik had destijds ook plaatjes gezien waarbij het echt een stalen(?) constructie was maar dat was ook nog maar net na het ongeluk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen rolkooi maar een canopy. Vergelijkbaar met een straaljager zegmaar. Zijn ook verschillende officiële FIA testen mee gedaan destijds, maar is afgeschoten omdat een dak.
quote:
Belgische tijden zijn hetquote:Het tijdsschema (Belgische tijd):
- Eerste vrije training: vrijdag 8 uur.
- Tweede vrije training: vrijdag 12 uur.
- Derde vrije training: zaterdag 10 uur.
- Kwalificatie: zaterdag 13 uur.
- Race: zondag 13 uur.
Top!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, heb ik overgenomen van F1.com en dan convert to your local time geklikt.
Die X2010 gaat veel te hard en zal dus wel voor Gran Turismo games blijven maar nooit realiteit worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:58 schreef SiGNe het volgende:
Ah, de Red Bull X2010 en de X2014
[ afbeelding ]
nette beslissing.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:05 schreef sasquatsch het volgende:
Allen Max Chilton voor Marussia dus dit weekend.
Zeker een nette beslissing.quote:
Ja idd. Denk dat als het week later had geweest, dat ze dan wel 2 coureurs hadden ingezet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zeker een nette beslissing.
Maar als ze wel met 2 auto's zouden gaan rijden zou ik daar eigenlijk net zo veel respect voor hebben
"show must go on" vind ik eerlijk gezegd, die jongen komt sowieso dit seizoen niet meer terug.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:58 schreef twiFight het volgende:
Mja, prima dat ze op deze manier steun willen betuigen. Maar toch vind ik het een zwaktebod.
Dit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja idd. Denk dat als het week later had geweest, dat ze dan wel 2 coureurs hadden ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |