quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:12 schreef chufi het volgende:
Wat valt er te juichen aan een maandagochtend?
ik had een uitstapje naar een buurforum, ben blij dat mijn post aantallen van dat forum in de digitale hemel zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Om daar 12 jaar en 11 maand en 1 dag over te moeten doen is betreurenswaardig
Dat zou toch mooi kut zijn...quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Was het maar het hele jaar door perenseizoen![]()
stoofpeertjes!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Was het maar het hele jaar door perenseizoen![]()
Ik zit nu pas op Fok na het weekend, heb niks over vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik had het vanmiddag over handperen, die zijn momenteel zo lekker.
Maar stoofpeertjes zijn ook lekker natuurlijk, al eet ik die niet zomaar op een maandagmiddag op, maar bijvoorbeeld bij spruitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
Crash Bianchi (25)Heftig.... Ik had het nog niet gezien ......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |