Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Maargoed wat ik al zei, ga gewoon het gesprek eens aan over hoe zij tegen het huishouden aan kijkt, wat jullie normen daaromtrent zijn en bespreek anders gelijk eens of jullie (eventuele) labeltjesw nog invloed hebben op die verwachtingen en op hoe jullie met die verwachtingen omgaan.
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregen
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamtquote:
Ja en misschien kan het ook helpen voor haar om te begrijpen dat ik het moeilijk vind om over bepaalde dingen te praten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.
Gentleman goed genoeg?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil voor de verandering ook wel een labeltje. En bier
Black label?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Romanticus?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Geen Slimpie hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamt
Ik zou zeggen, test het eens uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat bierdrinkende vrouwen uit hun straatje stinken?
Kun jij nooit eens normaal reageren. Godsallejezus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:
Jij bent een nerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Ja nu wil ik ook een label natuurlijk.
Bier heb ik al.
Welke show? Is wel een held. Javier Guzman is ook awesomequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
Gisteren een show van Ronald Goedemondt bekeken. Erg gelachen.
Jan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een labeltje maar geen bier, wie helpt mij?
Give me, give me.quote:
Wat zeggen ze over wijndrinkende vrouwen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes. Hm, die trekt mij niet zo, beetje een nare zuurpruim.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke show? Is wel een held. Javier Guzman is ook awesome
Dat die geen verstand van drank hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zeggen ze over wijndrinkende vrouwen?
I can approve thatquote:
Nee, er is beterequote:
Altijdquote:
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggenquote:
Neequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun jij nooit eens normaal reageren. Godsallejezus.
Ja, maar die heb ik niet staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can approve that
[..]
Nee, er is betere
[..]
Altijd
zurigquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind hem wel indrukwekkend. Ook door zijn hele alcoholistische verleden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes. Hm, die trekt mij niet zo, beetje een nare zuurpruim.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggen
Geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
This is why you can't have nice thingsquote:
Heb net een blik kanon in de vriezer gelegd om op temperatuur te komenquote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is why you can't have nice things
Aan de liqueur 43 dan maar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
zurigbierdrinkende zijn bitter
en zoete likeur drinkende zijn zoet
Ik geloof er geen snars vanquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
zurigbierdrinkende zijn bitter
en zoete likeur drinkende zijn zoet
Ik schenk het in een glas hoorquote:
Dat zeg je vaker tegen dames zeker fax?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel de hals schoonlikken, anders gaat de dop vastzitten door de zoetigheid
Gatverdamme. Ik snap hem niet helemaal, maar ik weet gewoon dat je het vies bedoelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik snap hem niet helemaal, maar ik weet gewoon dat je het vies bedoelt.
Zo naar dat. Dat krakende geluid en dat plakkige gevoel als je hem dan weer langzaam opendraait de volgende keer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat brrrrquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo naar dan. Dat krakende geluid en dat plakkige gevoel als je hem dan weer langzaam opendraait de volgende keer.
Fijn. Dan kunnen wij weer rustig slapen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
Bockbierfestival is in elk geval nu ook in het 25+ topic gepost
Mag ook hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggen
Het is ook onzin lijkt me. Misschien als je doorgewinterd alcoholist bent misschienquote:
Bij ieder ander wel, bij jou is het echt maar op één manier op te vatten.quote:
Geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook onzin lijkt me. Misschien als je doorgewinterd alcoholist bent misschien
Als ze aardbei hebben zou het helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, even kijken waar ze ananaslikeur verkopenmaar vanille is ook lekker
![]()
Aardbei is er.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze aardbei hebben zou het helemaal mooi zijn.
Vragen. Vrouwen houden van over zichzelf praten. Stel vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Basxt het volgende:
Tips nodig..
Ik heb vaak moeite met een gesprek beginnen, aller eerst omdat ik een bloedhekel heb als een gesprek dood loopt na de eerste "mooi, met mij gaat het ook goed!"
Nu is dit de situatie:
Leuke meid op het oog, paar keer geskyped, whatsapp etc.
We praten nu voor ong 4 weken (1e 2e week heel veel, nu bijna om de 3 dagen) en dat zijn nu dan echt korte berichtjes.
Feit is, (zal wel typisch vrouwelijk zijn) dat ze echt constant online is op whatsapp. Niet dat mij dat verder enige fuck interesseerd, maar hierbij denk je wel van; 'hmm.. die praat niet constant met dr vriendinnen'.
Of in ieder geval, dat lijkt mij heel sterk.
Ik ga dan dus alweer denken, wat heeft het nu voor nut als ik begin met praten? Daarnaast moet ik ook gewoon iets hebben om over te praten dus, ik wil zeker verder, of iets opbouwen.. Maar ik weet nu gewoon niet hoe de situatie is, vanwege dat mindere contact.
Eigenlijk denk ik dat mijn enige optie is om te praten, anders verzakt het.. en dat wil ik echt niet. Maar ik weet gewoon niet of het zinvol is zeg maar..
lastig.
Dat is er.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe begin ik met hosselen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VA hosseltips at your service
En als ze dat niet wilt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vragen. Vrouwen houden van over zichzelf praten. Stel vragen.
Zekersquote:
Sneller afspreken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Basxt het volgende:
Tips nodig..
Ik heb vaak moeite met een gesprek beginnen, aller eerst omdat ik een bloedhekel heb als een gesprek dood loopt na de eerste "mooi, met mij gaat het ook goed!"
Nu is dit de situatie:
Leuke meid op het oog, paar keer geskyped, whatsapp etc.
We praten nu voor ong 4 weken (1e 2e week heel veel, nu bijna om de 3 dagen) en dat zijn nu dan echt korte berichtjes.
Feit is, (zal wel typisch vrouwelijk zijn) dat ze echt constant online is op whatsapp. Niet dat mij dat verder enige fuck interesseerd, maar hierbij denk je wel van; 'hmm.. die praat niet constant met dr vriendinnen'.
Of in ieder geval, dat lijkt mij heel sterk.
Ik ga dan dus alweer denken, wat heeft het nu voor nut als ik begin met praten? Daarnaast moet ik ook gewoon iets hebben om over te praten dus, ik wil zeker verder, of iets opbouwen.. Maar ik weet nu gewoon niet hoe de situatie is, vanwege dat mindere contact.
Eigenlijk denk ik dat mijn enige optie is om te praten, anders verzakt het.. en dat wil ik echt niet. Maar ik weet gewoon niet of het zinvol is zeg maar..
lastig.
Er is zelfs likeur van paardenmelk, ik zie niet in waarom er geen aardbeilikeur zou zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je krijgt na afloop het verwijt dat het vooral een sollicitatiegesprek/interview/kruisverhoor leek en dat ze zich daardoor niet op haar gemak voelde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Speltip #1: Verwoord je vragen niet zoals faxie het doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
En als ze dat niet wilt?
Ik kan wel dingen vragen, maar als het niet wederzijds komt, stop ik gewoon. En ik heb geen zin om die standaard vragen te stellen..
Broek op je enkelsquote:
Tsja, dan wordt het hem nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
En als ze dat niet wilt?
Ik kan wel dingen vragen, maar als het niet wederzijds komt, stop ik gewoon. En ik heb geen zin om die standaard vragen te stellen..
Oh. Dat heb ik juist niet zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier aarbeilikeur gehad. Vond het niet zo eigenljik....
Alstublieft, in Den Haag gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Er is zelfs likeur van paardenmelk, ik zie niet in waarom er geen aardbeilikeur zou zijn.
Ik welquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier aarbeilikeur gehad. Vond het niet zo eigenljik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speltip #1: Verwoord je vragen niet zoals faxie het doet.
Dan moet je het goed doen. Op antwoorden van een vraag kan je inhaken en ineens over iets heel anders praten. Als iets relevant is vertel je zelf iets. Is ze geinteresseerd, zal ze daar weer op inhaken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je krijgt na afloop het verwijt dat het vooral een sollicitatiegesprek/interview/kruisverhoor leek en dat ze zich daardoor niet op haar gemak voelde.
Ik kan ook niet wachten op Bond 24quote:
Nee dank je. Ik houd niet van likeurtjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alstublieft, in Den Haag gemaakt.
http://www.vankleefwinkel(...)eur-0-5l-24-alc-vol/
True.quote:
Ze hebben er ook genoeg ander lekkers.quote:
Je moet het toch ook mixen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
Ik hou sowieso niet van likeurtenzij het in een mix zit
juist wel. 40 year old virgin niet gezien?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Beantwoord een vraag niet met een wedervraag
Jawel, jij ook?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
juist wel. 40 year old virgin niet gezien?
Men kan het je hier vast wel uitleggen.quote:
Jawel, maar ik was met andere dingen bezigquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
juist wel. 40 year old virgin niet gezien?
Ja, zo stond ik laatst in een boekenwinkel en heb elke vraag van de verkoopster beantwoord met een vraag.quote:
En nu ga je al fout.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, zo stond ik laatst in een boekenwinkel en heb elke vraag van de verkoopster beantwoord met een vraag.
Hahaha ik ben traag van begripquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu ga je al fout.
Geen wedervraag, wat een kut gesprek zo.
Zelfs van Kamelenmelk (ik heb het in de kast staanquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is zelfs likeur van paardenmelk, ik zie niet in waarom er geen aardbeilikeur zou zijn.
Met twee bulten erin?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs van Kamelenmelk (ik heb het in de kast staan).
Nee, wel schijnt het van alle dierenmelk varianten het dichtste bij moedermeld te komenquote:
Anders gaan jullie even prive?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, even kijken waar ze ananaslikeur verkopenmaar vanille is ook lekker
![]()
Om likeur te kopen?quote:
Kun je daarvan pics sturen in dm? *trekt puss in boots-gezichtquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, kom ik er net achter dat een vroegere vriendin van me uit de kast is. Of bi? Tevens tienermoeder. Ze heeft met een enorme butch lesbo.Had ik nooit achter haar gezocht. Zelf is ze heel mooi en vrouwelijk.
Wel grappig. Daarvoor had ze nogal een badboy fase, dus ik ben benieuwd of dit blijvend is.
Ja, moment.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je daarvan pics sturen in dm? *trekt puss in boots-gezicht
Grappig dat zulke mensen goed terecht komen altijd in de liefde...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, kom ik er net achter dat een vroegere vriendin van me uit de kast is. Of bi? Tevens tienermoeder. Ze heeft met een enorme butch lesbo.Had ik nooit achter haar gezocht. Zelf is ze heel mooi en vrouwelijk.
Wel grappig. Daarvoor had ze nogal een badboy fase, dus ik ben benieuwd of dit blijvend is.
Sorryquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ben je zuur aan het doen?
Mijn kamer is zo netjes en schoooon.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Baaldagje? Komt goed schatje! *schuift roosvicee naar yats*
[..]
Ik blijf bij die reclame twijfelen of dat kind een jongen of een meisje is...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even mijn zoontje er bij:
[ afbeelding ]
quote:
[..]
Baaldagje? Komt goed schatje! *schuift roosvicee naar faxie*
Bijdehand kutkleddertje is hetquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even mijn zoontje er bij:
[ afbeelding ]
Ja, een beetje wel...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik erger me aan die reclame, uitspraak en dat jong
quote:
Dat ik niet op dit soort grappen kan komen, laat zien dat ik niet welkom ben op de meet van grappige mensen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hij houdt wel van zoet, maar zit met een bittere nasmaak.
Oh ja, het is ook een stomme reclame.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik erger me aan die reclame, uitspraak en dat jong
Lang verhaal...Ik post het ook liever niet hier.quote:
Ook prima.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Lang verhaal...Ik post het ook liever niet hier.
Gewoon kapotschieten dat jongquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook een stomme reclame.
Damn, Twi.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Hij houdt wel van zoet, maar zit met een bittere nasmaak.
Jij bent altijd welkom, dan heb ik tenminste publiek dat me kan waarderen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik niet op dit soort grappen kan komen, laat zien dat ik niet welkom ben op de meet van grappige mensen.
*brofistquote:
Dit doet mij goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, dan heb ik tenminste publiek dat me kan waarderen.
Alhoewel ik natuurlijk zelf het hardst lach om mijn slechte grappen.
Goedemorgen lieverdquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:08 schreef Barbusse het volgende:
'Morning! Laatste dagje van een 6-daagse werkweek.
Hi Huppelquote:
Morningquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:24 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Vanavond maar iets eerder gaan slapen.
Ik heb echt heel goed geslapen, maar ik heb het idee dat het vooral kort wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 08:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MorningEn das misschien best een goed plan ja
En dan 'weekend' tot?quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:08 schreef Barbusse het volgende:
'Morning! Laatste dagje van een 6-daagse werkweek.
Hoi feer, hoe is het ermee? Nog steeds stress over dat project?quote:
Tot zaterdagquote:
Een heel stuk minder. Ik heb met de docent erover gesproken, die heeft toen nog met de hele groep gesproken en dat ging prima.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:24 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi feer, hoe is het ermee? Nog steeds stress over dat project?
Hey Roytoy.quote:
Ik vind 'm wel leuk.quote:
Hoi ik niet.quote:
Dat dus...Die dossiers blijven maar komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik zou willen dat ik me kon vervelen, maar heb teveel te doen
Wie ben jij?quote:
Ik herinner me opeens dat de date geslaagd was.quote:
Examens ofzeu ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verveel me ook. Vandaag wordt een saaie dag.
Nog even blokken voor woensdag dan maar.
Ik had je best willen vermaken, maar ik moet zo werkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik verveel me ook. Vandaag wordt een saaie dag.
Nog even blokken voor woensdag dan maar.
Iedereen is aan het werk of op school.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had je best willen vermaken, maar ik moet zo werken
Welk vak ? (succes)quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tentamen.Daarom wel vandaag en morgen vrij.
Had ik dit maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen is aan het werk of op school.Maar misschien is dat goed, kan ik beter prioriteiten stellen.
Home alone?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen is aan het werk of op school.Maar misschien is dat goed, kan ik beter prioriteiten stellen.
Monsterboard werkt goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik herinner me opeens dat de date geslaagd was.
Iemand tips waar ik m'n cv kan plaatsen ? jobbird en nationalevacaturebank al gehad,
Dat is voor de opzolderzittendefokker een andere naam voor breinonderzoek toch?quote:
Zeg, ga eens blokken jijquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tentamen.Daarom wel vandaag en morgen vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Interessant vak, welk boek gebruiken jullie daarvoor?quote:
Introduction to Biopsychology van Pinel als theoretische basis, maar de meeste leerstof betreft de colleges, veel verdieping en voorbeelden uit wetenschappelijk onderzoek, plus nog wat practica.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Interessant vak, welk boek gebruiken jullie daarvoor?
Ah, ik ben nu aan het studeren op functionele MRI's. *Boks*quote:
Welkom in het topicquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ah, ik ben nu aan het studeren op functionele MRI's. *Boks*
Ik moet zeggen, het brein , is verdomd interessant.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Introduction to Biopsychology van Pinel als theoretische basis, maar de meeste leerstof betreft de colleges, veel verdieping en voorbeelden uit wetenschappelijk onderzoek, plus nog wat practica.
Succes enne.. gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef Faxie het volgende:
Jammer genoeg moet ik alweer gaanZo werken, maar eerst nog even snel iets voor m'n jarige moeder kopen
![]()
Tot vanavond schatjes
Interessant boek, ik heb er een paar passages uit moeten lezen voor een blok. Helaas is het niet echt blijven hangenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Introduction to Biopsychology van Pinel als theoretische basis, maar de meeste leerstof betreft de colleges, veel verdieping en voorbeelden uit wetenschappelijk onderzoek, plus nog wat practica.
Ahw, wat liefquote:
Kan je gas leechen van iemand?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de meterstanden door gegeven zojuist.
Ik heb minder water gebruikt dan berekend, minder stroom. Maar meer gas.
Dit lijkt mij erg vreemd eigenlijk, omdat ik niet eens iedere avond kook en mijn verwarming zelden aanstaat. Komende tijd maar eens in de gaten houden.
Ik zou niet weten hoe.quote:
Dat is wel zorgwekkend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe.
Maar ik snap niet waar dat verbruik vandaan komt. Als het kwam door veel douchen ofzo, zou het water verbruik ook hoger moeten zijn. Misschien eens alles afsluiten dat gas verbruikt en dan een dag letten op dat metertje.
Misschien ergens een lek.
Zorgwekkend, wat straw ook zegt. Ik zou het inderdaad eens goed in de gaten houden en kijken of je geen vreemde luchtjes ruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe.
Maar ik snap niet waar dat verbruik vandaan komt. Als het kwam door veel douchen ofzo, zou het water verbruik ook hoger moeten zijn. Misschien eens alles afsluiten dat gas verbruikt en dan een dag letten op dat metertje.
Misschien ergens een lek.
Stiekem word hij gewoon high van de geur die van gas afkomtquote:
Een beetje wel, ja.quote:
Over de geur van gas gesproken...quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Stiekem word hij gewoon high van de geur die van gas afkomt
hahahahquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over de geur van gas gesproken...
Lijkt me meer dan logisch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de cv uitzet op zolder kan ik toch pas zien of er een gaslek is?
Beautiful.quote:
Dankje!.... komt er van als je al enige tijd geen school meer hebt, en je dus niet scherp word gehouden.quote:
*Wordtquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Dankje!.... komt er van als je al enige tijd geen school meer hebt, en je dus niet scherp word gehouden.
Ik ga m'n grote broer er bij halen hoorquote:
Lekker bezig!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
OMG YESSS! Een vak wat ik nog moet halen om met mijn bacheloropdracht te mogen beginnen wordt eerder aangeboden, waardoor ik dus gewoon zonder problemen in Februari met de opdracht kan starten (als ik het haal).Woah wat een meevaller.
Altijd goed. Wat voor opdracht ga je doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
OMG YESSS! Een vak wat ik nog moet halen om met mijn bacheloropdracht te mogen beginnen wordt eerder aangeboden, waardoor ik dus gewoon zonder problemen in Februari met de opdracht kan starten (als ik het haal).Woah wat een meevaller.
Dat is nog niet bekend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd goed. Wat voor opdracht ga je doen?
Snap ik!quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is nog niet bekend.Maar mijn dag kan niet meer stuk.
*proesd*quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Dankje!.... komt er van als je al enige tijd geen school meer hebt, en je dus niet scherp word gehouden.
In je nick staat 't ook fout gespelt.quote:
Wat precies? Ik heb 't nooit een moment gemist. Nou ja, wel de sfeer er omheen, maar (studeren voor) tentamens enzo, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef xFriendx het volgende:
Geen school meer hebbenToch had school wel wat.
Dat was inderdaad minder, maar de sfeer met klasgenoten/vrienden was wel tof. Altijd maar ergens koffie scoren, geintjes uithalen, de sfeer er omheen was gemoedelijker dan nu op kantoor. Zal ook wel afhangen van waar je werkt natuurlijk. Tentamens en zo was inderdaad niet tof. Hoewel uiteindelijk wel blij met het papiertje, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat precies? Ik heb 't nooit een moment gemist. Nou ja, wel de sfeer er omheen, maar (studeren voor) tentamens enzo, blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
Dan denken we er uiteindelijk niet heel verschillend over. Al is de sfeer bij mij, ondanks alle drukte, ook erg gemoedelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:43 schreef xFriendx het volgende:
Dat was inderdaad minder, maar de sfeer met klasgenoten/vrienden was wel tof. Altijd maar ergens koffie scoren, geintjes uithalen, de sfeer er omheen was gemoedelijker dan nu op kantoor. Zal ook wel afhangen van waar je werkt natuurlijk. Tentamens en zo was inderdaad niet tof. Hoewel uiteindelijk wel blij met het papiertje, dat dan weer wel.
hoi ik niet.quote:
Waarom gebruik je een stappenteller?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoi ik niet.
Ik heb net een heel stuk gelopen, was iets verder dan ik had ingeschat![]()
Maar wel lekker![]()
Sinds ik die stappenteller op m'n telefoon heb, let ik veel meer op hoeveel ik loop
Middelbare schooltijd had van mij eeuwig mogen duren. Mis het nog wel eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:39 schreef xFriendx het volgende:
Geen school meer hebbenToch had school wel wat.
Gewoon anders. Smaakt naar hazelnoten natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het lekkerder dan gewone chocomelk?
die zit nu standaard op de telefoon. Houdt t vanzelf bij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom gebruik je een stappenteller?
Ah, ik dacht ff dat je er bewust een app voor had geïnstalleerd ofzo. Dat paste niet in mijn beeld van jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
die zit nu standaard op de telefoon. Houdt t vanzelf bij.
Dus ik kijk ook steeds
ik heb wel eerder n tijdje een stappenteller gebruikt, m'n dochter had m gekregen en toen was t vnl uit nieuwsgierigheid. Een weekje ofzo bijgehouden hoeveel ik nu eigenlijk liep.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht ff dat je er bewust een app voor had geïnstalleerd ofzo. Dat paste niet in mijn beeld van jou.
Mijn beeld van jou, wat doe je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb wel eerder n tijdje een stappenteller gebruikt, m'n dochter had m gekregen en toen was t vnl uit nieuwsgierigheid. Een weekje ofzo bijgehouden hoeveel ik nu eigenlijk liep.
Vind t nog best interessant eigenlijk![]()
En nu wil ik n bepaald gemiddelde aanhouden, dus let ik er ook echt op.
Op zich weinig, er zat gewoon geen stappenteller in.quote:
ik bedoelde dan ook wat er mis is met die stappentellerquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich weinig, er zat gewoon geen stappenteller in.
Met het ding zelf niks. Het is meer de combinatie met jou. Jij viel voor mij niet in de doelgroep.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik bedoelde dan ook wat er mis is met die stappenteller
ik wistniet dat die dingen n doelgroep haddenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met het ding zelf niks. Het is meer de combinatie met jou. Jij viel voor mij niet in de doelgroep.
Mijn gemiddelde is nu iets minder dan 8 km.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook wel eens een stappenteller willen proberen, ik ben wel benieuwd hoeveel km's ik afleg op een dag.
dat is waar. Na fysieke inspanning is zitten wel lekkerderquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef xFriendx het volgende:
Tis iig goed om veel te lopen, al dat zitten....plus bankhangen is nog leuker als je eerst veel gelopen hebt. Vind ik dan.
Een stappenteller is voor mensen die ook aan nordic walking doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wistniet dat die dingen n doelgroep hadden
Zal wel heel lekker zijn dat op een maandag te kunnen roepenquote:
Dat is het ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zal wel heel lekker zijn dat op een maandag te kunnen roepen
Morgen diner plus feest, woensdag galaquote:
Could be worse, ze kan ook vragen wanneer je gaat trouwenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo moe van mijn moeder.
Ze heeft net in en kwartier 4 keer gevraagd hoe de gasleverancier had gerekend dat ik teveel gas had verbruikt en 3 keer gevraagd wat de meterstanden waren. Nog dementer dan haar moeder.
En je voor nageslacht zorgt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Could be worse, ze kan ook vragen wanneer je gaat trouwen
Denk niet dat ze haar zoon een depressie in wil praten vragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat heb je morgen en woensdag?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen diner plus feest, woensdag gala
Je weet het niet, je weet het nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze haar zoon een depressie in wil praten vragen.
Die hoop heeft ze al lang geleden opgegeven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik graag dat omdat het nog maar 300 keer voorbij is gekomen, twiquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik laat 'm voor open doel liggen deze keer.
Oh wacht, donderdag gala. Woensdag geen idee eigenlijk. Conferentie open bar in ieder gevalquote:
Wees blij, mijn moeder koestert nog hoop.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hoop heeft ze al lang geleden opgegeven.
Sorry, maar ik ben gewoon blij dat ik ook eens de deur uitkom, heujquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik graag dat omdat het nog maar 300 keer voorbij is gekomen, twi.
Kaneeltje.....zou je kinderen willen? Niet dat ik per se oma wil worden hoor...quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze haar zoon een depressie in wil praten vragen.
Oh, ja, ik moet maar weer eens gaan letten op zijn posts. Meestal skip ik over die Malta-verheerlijking heen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik graag dat omdat het nog maar 300 keer voorbij is gekomen, twi.
Das niet zo gek, met jouw genen kan ze eindeloos kiekjes schieten van jouw mooie kleine.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij, mijn moeder koestert nog hoop.
Verheerlijking is terecht. Een eiland waar GoT deels is opgenomen kan alleen maar baas zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik moet maar weer eens gaan letten op zijn posts. Meestal skip ik over die Malta-verheerlijking heen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das niet zo gek, met jouw genen kan ze eindeloos kiekjes schieten van jouw mooie kleine.
Alleen het eerste seizoenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verheerlijking is terecht. Een eiland waar GoT deels is opgenomen kan alleen maar baas zijn.
Daarom zeg ik 'deels'quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen het eerste seizoenMaar was wel tof.
Walgelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij, mijn moeder koestert nog hoop.
Vast wel, maar dat weet ik na 300 keer ook wel. Je hoort mij nooit over hoe mooi Rotterdam Zuid is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verheerlijking is terecht. Een eiland waar GoT deels is opgenomen kan alleen maar baas zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat weet ik na 300 keer ook wel. Je hoort mij nooit over hoe mooi Rotterdam Zuid is.Zo heb je Myr natuurlijk geloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat weet ik na 300 keer ook wel. Je hoort mij nooit over hoe mooi Rotterdam Zuid is.Dat komt omdat Rotterdam Zuid niet mooi is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby's zijn lelijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
SorryMaar tis waar moeders aan denkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee hoor, ik kom zelf uit het lelijke Katwijk.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom zelf uit het lelijke Katwijk.Ik snap helemaal waarom je voor Rotterdam hebt gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat lijkt me ook geweldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef STING het volgende:
On that note, Nieuw-Zeeland wil ik nog steeds een keer heen
Echt een piece of crap. die filmquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:30 schreef xFriendx het volgende:
Iemand Ted gezien? Is dat wat? Komt vanavond op tv. Als er niets anders is zet ik die dan wellicht ff aan.
Vond 'm wel grappig. Waardoor ik me eergisteren aan "A Million Ways to Die in the West" heb gewaagd. Wat een kutfilm is dat. Afgehaakt na 20 minuten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:33 schreef STING het volgende:
[..]
Echt een piece of crap. die film
Ik heb een breed gevoel voor humor, maar dat is echt plat Amerikaans
The Big Lebowski is beter.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Vond 'm wel grappig. Waardoor ik me eergisteren aan "A Million Ways to Die in the West" heb gewaagd. Wat een kutfilm is dat. Afgehaakt na 20 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |