Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Maargoed wat ik al zei, ga gewoon het gesprek eens aan over hoe zij tegen het huishouden aan kijkt, wat jullie normen daaromtrent zijn en bespreek anders gelijk eens of jullie (eventuele) labeltjesw nog invloed hebben op die verwachtingen en op hoe jullie met die verwachtingen omgaan.
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregen
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamtquote:
Ja en misschien kan het ook helpen voor haar om te begrijpen dat ik het moeilijk vind om over bepaalde dingen te praten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.
Gentleman goed genoeg?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil voor de verandering ook wel een labeltje. En bier
Black label?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Romanticus?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Geen Slimpie hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamt
Ik zou zeggen, test het eens uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat bierdrinkende vrouwen uit hun straatje stinken?
Kun jij nooit eens normaal reageren. Godsallejezus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:
Jij bent een nerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Ja nu wil ik ook een label natuurlijk.
Bier heb ik al.
Welke show? Is wel een held. Javier Guzman is ook awesomequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
Gisteren een show van Ronald Goedemondt bekeken. Erg gelachen.
Jan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een labeltje maar geen bier, wie helpt mij?
Give me, give me.quote:
Wat zeggen ze over wijndrinkende vrouwen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes. Hm, die trekt mij niet zo, beetje een nare zuurpruim.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke show? Is wel een held. Javier Guzman is ook awesome
Dat die geen verstand van drank hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zeggen ze over wijndrinkende vrouwen?
I can approve thatquote:
Nee, er is beterequote:
Altijdquote:
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggenquote:
Neequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun jij nooit eens normaal reageren. Godsallejezus.
Ja, maar die heb ik niet staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I can approve that
[..]
Nee, er is betere
[..]
Altijd
zurigquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind hem wel indrukwekkend. Ook door zijn hele alcoholistische verleden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes. Hm, die trekt mij niet zo, beetje een nare zuurpruim.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggen
Geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
This is why you can't have nice thingsquote:
Heb net een blik kanon in de vriezer gelegd om op temperatuur te komenquote:
Nee hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This is why you can't have nice things
Aan de liqueur 43 dan maar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
zurigbierdrinkende zijn bitter
en zoete likeur drinkende zijn zoet
Ik geloof er geen snars vanquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
zurigbierdrinkende zijn bitter
en zoete likeur drinkende zijn zoet
Ik schenk het in een glas hoorquote:
Dat zeg je vaker tegen dames zeker fax?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel de hals schoonlikken, anders gaat de dop vastzitten door de zoetigheid
Gatverdamme. Ik snap hem niet helemaal, maar ik weet gewoon dat je het vies bedoelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gatverdamme. Ik snap hem niet helemaal, maar ik weet gewoon dat je het vies bedoelt.
Zo naar dat. Dat krakende geluid en dat plakkige gevoel als je hem dan weer langzaam opendraait de volgende keer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat brrrrquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo naar dan. Dat krakende geluid en dat plakkige gevoel als je hem dan weer langzaam opendraait de volgende keer.
Fijn. Dan kunnen wij weer rustig slapen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
Bockbierfestival is in elk geval nu ook in het 25+ topic gepost
Mag ook hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen Grolsch en De Klok liggen
Het is ook onzin lijkt me. Misschien als je doorgewinterd alcoholist bent misschienquote:
Bij ieder ander wel, bij jou is het echt maar op één manier op te vatten.quote:
Geen ideequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook onzin lijkt me. Misschien als je doorgewinterd alcoholist bent misschien
Als ze aardbei hebben zou het helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, even kijken waar ze ananaslikeur verkopenmaar vanille is ook lekker
![]()
Aardbei is er.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze aardbei hebben zou het helemaal mooi zijn.
Vragen. Vrouwen houden van over zichzelf praten. Stel vragen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Basxt het volgende:
Tips nodig..
Ik heb vaak moeite met een gesprek beginnen, aller eerst omdat ik een bloedhekel heb als een gesprek dood loopt na de eerste "mooi, met mij gaat het ook goed!"
Nu is dit de situatie:
Leuke meid op het oog, paar keer geskyped, whatsapp etc.
We praten nu voor ong 4 weken (1e 2e week heel veel, nu bijna om de 3 dagen) en dat zijn nu dan echt korte berichtjes.
Feit is, (zal wel typisch vrouwelijk zijn) dat ze echt constant online is op whatsapp. Niet dat mij dat verder enige fuck interesseerd, maar hierbij denk je wel van; 'hmm.. die praat niet constant met dr vriendinnen'.
Of in ieder geval, dat lijkt mij heel sterk.
Ik ga dan dus alweer denken, wat heeft het nu voor nut als ik begin met praten? Daarnaast moet ik ook gewoon iets hebben om over te praten dus, ik wil zeker verder, of iets opbouwen.. Maar ik weet nu gewoon niet hoe de situatie is, vanwege dat mindere contact.
Eigenlijk denk ik dat mijn enige optie is om te praten, anders verzakt het.. en dat wil ik echt niet. Maar ik weet gewoon niet of het zinvol is zeg maar..
lastig.
Dat is er.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe begin ik met hosselen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VA hosseltips at your service
En als ze dat niet wilt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vragen. Vrouwen houden van over zichzelf praten. Stel vragen.
Zekersquote:
Sneller afspreken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Basxt het volgende:
Tips nodig..
Ik heb vaak moeite met een gesprek beginnen, aller eerst omdat ik een bloedhekel heb als een gesprek dood loopt na de eerste "mooi, met mij gaat het ook goed!"
Nu is dit de situatie:
Leuke meid op het oog, paar keer geskyped, whatsapp etc.
We praten nu voor ong 4 weken (1e 2e week heel veel, nu bijna om de 3 dagen) en dat zijn nu dan echt korte berichtjes.
Feit is, (zal wel typisch vrouwelijk zijn) dat ze echt constant online is op whatsapp. Niet dat mij dat verder enige fuck interesseerd, maar hierbij denk je wel van; 'hmm.. die praat niet constant met dr vriendinnen'.
Of in ieder geval, dat lijkt mij heel sterk.
Ik ga dan dus alweer denken, wat heeft het nu voor nut als ik begin met praten? Daarnaast moet ik ook gewoon iets hebben om over te praten dus, ik wil zeker verder, of iets opbouwen.. Maar ik weet nu gewoon niet hoe de situatie is, vanwege dat mindere contact.
Eigenlijk denk ik dat mijn enige optie is om te praten, anders verzakt het.. en dat wil ik echt niet. Maar ik weet gewoon niet of het zinvol is zeg maar..
lastig.
Er is zelfs likeur van paardenmelk, ik zie niet in waarom er geen aardbeilikeur zou zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je krijgt na afloop het verwijt dat het vooral een sollicitatiegesprek/interview/kruisverhoor leek en dat ze zich daardoor niet op haar gemak voelde.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Speltip #1: Verwoord je vragen niet zoals faxie het doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
En als ze dat niet wilt?
Ik kan wel dingen vragen, maar als het niet wederzijds komt, stop ik gewoon. En ik heb geen zin om die standaard vragen te stellen..
Broek op je enkelsquote:
Tsja, dan wordt het hem nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef Basxt het volgende:
[..]
En als ze dat niet wilt?
Ik kan wel dingen vragen, maar als het niet wederzijds komt, stop ik gewoon. En ik heb geen zin om die standaard vragen te stellen..
Oh. Dat heb ik juist niet zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier aarbeilikeur gehad. Vond het niet zo eigenljik....
Alstublieft, in Den Haag gemaakt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Er is zelfs likeur van paardenmelk, ik zie niet in waarom er geen aardbeilikeur zou zijn.
Ik welquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:50 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier aarbeilikeur gehad. Vond het niet zo eigenljik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speltip #1: Verwoord je vragen niet zoals faxie het doet.
Dan moet je het goed doen. Op antwoorden van een vraag kan je inhaken en ineens over iets heel anders praten. Als iets relevant is vertel je zelf iets. Is ze geinteresseerd, zal ze daar weer op inhaken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je krijgt na afloop het verwijt dat het vooral een sollicitatiegesprek/interview/kruisverhoor leek en dat ze zich daardoor niet op haar gemak voelde.
Ik kan ook niet wachten op Bond 24quote:
Nee dank je. Ik houd niet van likeurtjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alstublieft, in Den Haag gemaakt.
http://www.vankleefwinkel(...)eur-0-5l-24-alc-vol/
True.quote:
Ze hebben er ook genoeg ander lekkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |