Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je negeert mijn vraag.
Maargoed wat ik al zei, ga gewoon het gesprek eens aan over hoe zij tegen het huishouden aan kijkt, wat jullie normen daaromtrent zijn en bespreek anders gelijk eens of jullie (eventuele) labeltjesw nog invloed hebben op die verwachtingen en op hoe jullie met die verwachtingen omgaan.
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraard wil ik dat weten, als ik haar daarmee kan helpen en daarmee het voor mijzelf makkelijker kan maken. Dat is ook de reden dat ik naar de psycholoog ben gegaan en ik uit eindelijk mijn labeltje heb gekregen
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamtquote:
Ja en misschien kan het ook helpen voor haar om te begrijpen dat ik het moeilijk vind om over bepaalde dingen te praten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, mijn vraag was: wil je ook dat zij jouw labeltje weet? Want anders is het ook niet zo eerlijk om wel te verwachten dat zij alles vertelt, als je het zelf niet doet.
Gentleman goed genoeg?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil voor de verandering ook wel een labeltje. En bier
Black label?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Romanticus?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
Geen Slimpie hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel raak siroop staan, zoals het een student betaamt
Ik zou zeggen, test het eens uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat bierdrinkende vrouwen uit hun straatje stinken?
Kun jij nooit eens normaal reageren. Godsallejezus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat bierdrinkende vrouwen uit hun straatje stinken?
Klinkt goedquote:
Jij bent een nerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Ja nu wil ik ook een label natuurlijk.
Bier heb ik al.
Welke show? Is wel een held. Javier Guzman is ook awesomequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:28 schreef Fascination het volgende:
Gisteren een show van Ronald Goedemondt bekeken. Erg gelachen.
Jan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb een labeltje maar geen bier, wie helpt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |