Die ook, maar ik luisterde net 'Fables of the Reconstruction' voor het eerst en ook Document knalt er lekker in nuquote:
Ja, ik ben een grote fan maar eerlijk gezegd.. Elke keer als hij bij een al bestaande band gaat spelen brengen ze een slecht album (in vergelijkng met hun eerdere werk) uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, dat terzijde. Ik vond het gewoon leuk dat het van Marr's hand kwam. Een van de beste gitaristen ooit, natuurlijk.
Oh, dat is wel vervelend. Al vind ik We were dead echt fantastisch dus mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote fan maar eerlijk gezegd.. Elke keer als hij bij een al bestaande band gaat spelen brengen ze een slecht album (in vergelijkng met hun eerdere werk) uit
Marr heeft inderdaad toch alleen meegedaan op We Were Dead? Dat was bij lange na niet zo'n succes als Good News...Dat was echt een van de grootste indie-klassiekers mijns inziens, met zelfs een nummer dat in Guitar Hero kwamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik Wiki mag geloven is dat niet waar. Good News... was al platinum twee jaar voor Marr bij de band kwam.
Heb ze hier meermaals geplugd maar ik heb geen Norrage-statusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Dat Oscar and the Wolf is wel lekker zeg. Kende ze nog niet
Nietszeggende bandnaam inderdaad. Vond ze vanavond ook niet heel sterk bij DWDD, maar Princes komt wel in m'n top-10 van dit jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ze heel veel zien langskomen hier inderdaad, maar ik dacht dat het zo'n saai Nederlands/Belgisch bandje was....Maar het is veel anders dan ik dacht. Ze moeten niet zo'n saaie bandnaam nemen
Toch triggerde dat DWDD optreden me. Die nonchalance waarmee die zanger met zijn handen in zijn zakken stond, en de opbouw van het nummerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nietszeggende bandnaam inderdaad. Vond ze vanavond ook niet heel sterk bij DWDD, maar Princes komt wel in m'n top-10 van dit jaar.
Dashboardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Marr heeft inderdaad toch alleen meegedaan op We Were Dead? Dat was bij lange na niet zo'n succes als Good News...Dat was echt een van de grootste indie-klassiekers mijns inziens, met zelfs een nummer dat in Guitar Hero kwam
Deslaniettemin is Marr de enige reden dat We Were Dead nog een goede plaat is, verder is dat toch echt hun minste.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In Nederland? Denk niet dat iemand toen van ze gehoord had.
Goede vraag. Ze zouden eigenlijk vorig jaar al naar Nederland komen op BKS (volgens mij ook om een plaat te promoten), maar dat is toen allemaal niet meer doorgegaan. Ze hebben zo te zien dit jaar wel getourd, maar zie verder niks nieuws over een mogelijke nieuwe plaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:09 schreef CoJackso het volgende:
Wanneer kunnen we eindelijk het nieuwe album/optreden verwachten van Modest Mouse. Verwachten jullie nog veel van het nieuwe album?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Moet vrijdag een presentatie geven voor m'n Duitse taalcursus. Iedereen heeft standaardonderwerpen (politiek, eten etc.), maar ik doe 't over de nieuwe plaat van Flying Lotus.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Moet vrijdag een presentatie geven voor m'n Duitse taalcursus. Iedereen heeft standaardonderwerpen (politiek, eten etc.), maar ik doe 't over de nieuwe plaat van Flying Lotus.
Erg he....snap niet wat mensen met hem hebben...quote:
Kendrick is echt een heldquote:
Toen werd nog van elke willekeurige indieband een topic aangemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]Ik heb ze toen toch echt in een goed gevuld Paradiso gezien hoor.
En vergis je niet in de kracht van Pitchfork / andere muziekpers, want ik ken de band al vanaf de late jaren '90 via die weg.![]()
Hier een wat laat aangemaakt topic, maar nog steeds pre-Marr: MUZ / Modest Mouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |