SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meer een madrid speler eigenlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan de drijvende motor op het middenveld van Barca.
Engelse lijn vandaag.quote:
Vandaar dat schot ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
Nog maar even de foto voor de laatkomers.
[ afbeelding ]
In de OP er mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
Nog maar even de foto voor de laatkomers.
[ afbeelding ]
Blind is dan ook een echte Ajaciedquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef DeJori het volgende:
Wat is deze
hij is ook niet eens partijdig maar gewoon blind
Zo slecht dezequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef Smoofie het volgende:
Wat liggen ze weer lekker snel bij Wijfjax.
Daarom staan ze ook derde natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
PEC kan het alleen brengen tegen de topper
heeft die al 5x geel?quote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Transfernieuws: Bulthuis naar PEC.
*insert plaatje: dronken ajaxfan die in de gracht ligt te stinken.*quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:24 schreef Smoofie het volgende:
Wat liggen ze weer lekker snel bij Wijfjax.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Steijn is een ongelofelijke mongoolquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie gezien dat Maurice Steijn rood kreeg omdat hij een speler van de tegenstander pootjehaakte?![]()
Bron?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh godsammequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tchock... je post nota bene het plaatje zelf 2x
Waar speelt die dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
Hadden jullie gezien dat Maurice Steijn rood kreeg omdat hij een speler van de tegenstander pootjehaakte?![]()
Twee broodjes vind ik wat overdreven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net twee broodjes döner op
#viesdik
#nogdikkerdanDrizzt
Het was m'n avondetenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee broodjes vind ik wat overdreven.
#moddervetquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
#viesdik
#nogdikkerdanDrizzt
Ajax maakt niks kapot. Ja het voetbal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
PEC is helemaal kapotgespeeld, in de 2e helft gaat Ajax het afmaken.
Twentefans wilden hem ook gewoon in Oranje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die vindt zichzelf geschikt voor Schalleke of Bayern
Zo zie je maar weer dat zij geen verstand van voetbal hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twentefans wilden hem ook gewoon in Oranje.
En elk jaar Feyenoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax maakt niks kapot. Ja het voetbal.
Marsman bij Barcaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax maakt niks kapot. Ja het voetbal.
Twente?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC en "een onbekende buitenlandse club" willen hem graag hebben.
Marsman in Bayern.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Ajax bij vertrek van De Boer Peter Bosz los kan weken bij Vitesse.
Ik hoop dat De Boer snel vertrekt... Het liefst morgen...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk de Jongquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
O alsjeblieft niet dat poephoofdquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal het wel leuker worden om naar Ajax te kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Meen je dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit er een uitknopje op jouw posts?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Boer snel vertrekt... Het liefst morgen...
Gewoon Jaap Stamquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond hem zelf ook niet echt goed, maar het was zo lang geleden dat ik een Twente ligt in Duitsland grap voorbij het zien komen.quote:
Geen homemade lahmacun hebbenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
#viesdik
#nogdikkerdanDrizzt
Nopequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit er een uitknopje op jouw posts?
Misschien moet je er nog wat vuurwerk aan toevoegenquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook niet echt goed, maar het was zo lang geleden dat ik een Twente ligt in Duitsland grap voorbij het zien komen.
*Turkse pizzaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen homemade lahmacun hebben
[ afbeelding ]
Lahmacun
Ook niks mis meequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen homemade lahmacun hebben
[ afbeelding ]
Lahmacun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |