Uit principe, hij zal wel stout geweest zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hij past nog wel prima aan JacobWaarom?
die is wel eens in zo'n woonprogramma geweest met tim immers als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:29 schreef Errrwin het volgende:
Zag deze op Twitter langs komen:
[..]
link
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, die shutters vind ik nou mooi. Jammer dat ze zo enorm duur zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:42 schreef k_man het volgende:
Er is er eentje die buiten de groep valt. Arme Carlo...
[ afbeelding ]
Aan de onderkant gaan ze nog het woord Monte vormen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hij past nog wel prima aan JacobWaarom?
Scherp!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:29 schreef applemoose het volgende:
Of zijn vriendin heette Barbara en het is uit
Ik denk dat ze wel ter overname zijn als het appartement koopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, die shutters vind ik nou mooi. Jammer dat ze zo enorm duur zijn.
Mn vader heeft ook om zn bed heen behangen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef R2R het volgende:
Geen zin om het bed te verschuiven om erachter te kunnen verven.
[ afbeelding ]
Link
en niet eens subtiel ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Sowieso die afwerking, echt om te huilen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Sowieso lelijk geverfdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:27 schreef R2R het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Plus 's nachts wildvreemde katten in/op je bedquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
Vieze kattenpoten op je fris gewassen bed, jippie.
Iiieeeeewlquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Plus 's nachts wildvreemde katten in/op je bed
Er zijn ook kattenluikjes die alleen openen wanneer de gekoppelde chip voor het luikje staat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Plus 's nachts wildvreemde katten in/op je bed
Ja, maar je weet nooit of je kat een date probeert binnen te smokkelen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn ook kattenluikjes die alleen openen wanneer de gekoppelde chip voor het luikje staat.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nooit of je kat een date probeert binnen te smokkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |