SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV vindt dit leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwam wel wat kolderiek tot stand maar zoals je weet.. lelijke gols tellen ook![]()
netjesquote:
Ach, er zijn ook Feyenoorders die geloven in een titel dit seizoenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Drizzt ons probeerde wijs te maken dat Twente een titelkandidaat is.
Ik denk dat ik dit maar opzet.quote:
Twente bouwt traag op, niet algeheel boeiend om te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit maar opzet.
Heeft in zijn gAE tijd gezegd dat hij het lekker vindt om van 010 te winnen.quote:
aso publiekquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft in zijn gAE tijd gezegd dat hij het lekker vindt om van 010 te winnen.
Toen GAE Feyenoord uit de beker gooidequote:Op zondag 5 oktober 2014 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft in zijn gAE tijd gezegd dat hij het lekker vindt om van 010 te winnen.
Altijd in uitwedstrijdenquote:
je bent zelf matigquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen in uitwedstrijden matig, ook thuis.
Ajax verloor van zequote:Op zondag 5 oktober 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen in uitwedstrijden matig, ook thuis.
Tijd voor Mitch te Vrede.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
Kazim lijkt iets te schuren, einde wedstrijd denk ik
Blijkbaar nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
Kazim lijkt iets te scheuren, einde wedstrijd denk ik
Lekker slim.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Loopt wel warm nu, maar Kazim gaat het proberen nog
Is ie op een fris feest?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
Kazim lijkt iets te schuren, einde wedstrijd denk ik
Gras is groen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:12 schreef hafcfan het volgende:
Twente is echt slecht vandaag, maar waarschijnlijk maken ze straks wel zo'n kut goal en blijven ze ongeslagen.
Heeft ie er al 16 gemaakt dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat GGMM zei dat Kazim er nooit meer dan 15 gaat maken.
Mooie tijden waren dat.
Vervelend idd dat hij een keer gelijk heeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef Caland het volgende:
Ik weet nog wel dat GGMM zei dat Kazim er nooit meer dan 15 gaat maken.
Mooie tijden waren dat.
Chelsea -Arsenal ook zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham v Southampton is ook bezig trouwens.
Geef hem nog een maandje.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie er al 16 gemaakt dan?
bassie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie nu pas dat Heracles met 6-1 gewonnen heeft. Hoe kan dat nou weer
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Bassie maakte en blunder en toen was het 1-0. Werd zo 2-0 en NAC pakt rood en toen begon er een gala voorstelling.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
straat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt dat pochettino nu al flink onder druk straat
Verdediging kan er niks van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap vooral niet hoe Utrecht van GAE heeft kunnen verliezen
Samenvatting gekeken, die keepert van NAC hielp ze even een handje bij de 1 en 2-0.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nac is echt verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Foxy?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham v Southampton is ook bezig trouwens.
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Samenvatting gekeken, die keepert van NAC hielp ze even een handje bij de 1 en 2-0.
quote:
quote:
Hij zal vast zijn verdediging de schuld van zijn fouten hebben gegeven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bassie maakte en blunder en toen was het 1-0. Werd zo 2-0 en NAC pakt rood en toen begon er een gala voorstelling.
Arsenal gaat verliezen. 6-0.quote:
jepquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij zal vast zijn verdediging de schuld van zijn fouten hebben gegeven.
Ja, dat is nog waar ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Supersunday.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fox Sports 4.
Southampton dichtbij de 0-1 net.
PEC zal blij zijn dat ze Warner Hahn hebben genomen, die er overigens niet zoveel van kan maar toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij is pas 28quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
Twijfelachtig of we Kazim na rust nog terugzien. Zo'n oude speler krijgt vaak last van pijntjes en zal dus nog wel meer wedstrijden gaan missen.
Jammer, want anders had hij er msischien wel 15 gemaakt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Opmerkelijk dat dat de keeper van Jong Oranje is wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC zal blij zijn dat ze Warner Hahn hebben genomen, die er overigens niet zoveel van kan maar toch.
Heeft ie bij Feyenoord geleerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle is wel goed bezig als spits. Niet alleen aanvallend maar ook in het veldspel zeer sterk.
Gras is groen, Immers mist een kans, Strootman kijkt boosquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle is wel goed bezig als spits. Niet alleen aanvallend maar ook in het veldspel zeer sterk.
Goeie wel. Omdat je teruggrijpt op een post die eerder werd geplaatst hier zonder dat je hem quote. Erg sterk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:17 schreef GGMM het volgende:
Twijfelachtig of we Kazim na rust nog terugzien. Zo'n oude speler krijgt vaak last van pijntjes en zal dus nog wel meer wedstrijden gaan missen.
Jammer, want anders had hij er msischien wel 15 gemaakt.
Dit keer niet. Heb er nog opgelet zelfsquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, ik wil niet dat GGMM zich genegeerd voelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ga jij er nog even serieus op in.
twitter:vinschildkamp twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:18:55Bij Ajax straks 1 wijziging tov dinsdag. Zimling ipv Viergever. Pec ongewijzigd. #ajapec reageer retweet
Volgens Van Gaal niet hoor.quote:
Dat hij nu bij Southampton goed presteert heeft hij dan ook allemaal aan Van Gaal te danken.quote:
1-5 schat ik zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:vinschildkamp twitterde op zondag 05-10-2014 om 15:18:55Bij Ajax straks 1 wijziging tov dinsdag. Zimling ipv Viergever. Pec ongewijzigd. #ajapec reageer retweet
Ik sta nu op 104 punten. Chery, Ziyech, Drost en Necid spelen nog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga deze week 20 punten halen of zo
Dat krijg je er van als je je act zelfs in je manager doorvoert.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga deze week 20 punten halen of zo
OKquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je je act zelfs in je manager doorvoert.
Volgens Ban Gaal waarschijnlijk wel. Hetzelfde geldt voor recente successen van Ajax, Barfa, München en dadelijk het Nederlands elftal, inclusief al de individuele spelers en ook die inmiddels trainer zijn. Allemaal Louis.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij nu bij Southampton goed presteert heeft hij dan ook allemaal aan Van Gaal te danken.
Zit je weer aan de zuip Lans.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Ban Gaal waarschijnlijk wel. Hetzelfde geldt voor recente successen van Ajax, Barfa, München en dadelijk het Nederlands elftal, inclusief al de individuele spelers en ook die iiddels trainer zijn. Allemaal Louis.
Als AZ vandaag Twente verslaat komt dat ook door wat hij daar neergezet heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Ban Gaal waarschijnlijk wel. Hetzelfde geldt voor recente successen van Ajax, Barfa, München en dadelijk het Nederlands elftal, inclusief al de individuele spelers en ook die iiddels trainer zijn. Allemaal Louis.
Ik durf het niet eens te starten, ik ben bang dat ik gelijk iets scherps pak en in mijn polsen begin te snijden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Gisteren kwam ik dit filmpje tegen.
Degene die hem afkijkt zonder hem uit plaatsvervangende schaamte weg te klikken wint een prijs.
Wat voor prijs?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Degene die hem afkijkt zonder hem uit plaatsvervangende schaamte weg te klikken wint een prijs.
Het is zondagmiddag. Wat denk je zelf?quote:
Stiekem zit jij erin en wil je van ons horen dat het eigenlijk best grappig isquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Als vanzelfsprekend.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als AZ vandaag Twente verslaat komt dat ook door wat hij daar neergezet heeft.
Hehe, als deze mensen daadwerkelijk waren uitgekozen dan had jij waarschijnlijk ook nooit de dvd-box van De Lama's aangeschaft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Net PSVquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat Tottenham een aidsploeg zeg. Vies counterclubje.
Je vindt Giel Beelen een interessante persoonlijkheid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, als deze mensen daadwerkelijk waren uitgekozen dan had jij waarschijnlijk ook nooit de dvd-box van De Lama's aangeschaft.
Fascinerend zelfs. Maar dat maakt mijn kijk op hem nog niet positief.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vindt Giel Beelen een interessante persoonlijkheid.
Ook joden héquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat Tottenham een aidsploeg zeg. Vies counterclubje.
temmink2010quote:
Parodie op een trainerquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu wist niet dat hij niet buiten het coachvak mocht komen?![]()
![]()
En toen was de hele pietendiscussie er nog niet eensquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
temmink2010
3 years ago
voor de volgende keer...HE VLAG-PIET...xD
wat een humor daar op joeptoep
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat een gekken. Je kan toch gewoon juichen?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Die gingen ook weer lekker dit weekendquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf is assistent bij Sparta.
Het zal ook eens keer zonder kaas he, dikkerdje dab.quote:
Blinker was toch ook wel hilarisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
John de Wolf zat al in zijn volgende verhaal waardoor hij totaal losstaand commentaar geeft van de beelden.
Nu al een betere analist dan Regi Blinker.
p.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal ook eens keer zonder kaas he, dikkerdje dab.
John was een zeer beperkte speler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf is assistent bij Sparta.
Die zegt echt niks zinnigs.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blinker was toch ook wel hilarisch.
Jong belegen allesquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal ook eens keer zonder kaas he, dikkerdje dab.
Weer zo een typisch VI moment dat er echt iets grappigs gebeurd en dan gaat debiel Schelvis er iets onverstaanbaars doorheen brabbelen waar hij zelf heel hard om moet lachen, maar niemand verder op reageert.quote:
mijn vader heeft een oprechte hekel aan de wolfquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John was een zeer beperkte speler.
Om vervolgens om zichzelf te lachen wetende dat hij te dom is om ook maar iets zinnigs te melden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zegt echt niks zinnigs.
Dan maakt de andere analist een opmerking over een speler en probeert hij in 100 woorden hetzelfde te zeggen.
Maxim kreeg hem heerlijk op de kast gejaagd maandagquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn vader heeft een oprechte hekel aan de wolf
Heet jouw vader ook Bert?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn vader heeft een oprechte hekel aan de wolf
DON'T TUTSJ OUR JEWISH PLAYER!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef RvLaak het volgende:
Fittie bij Feyenoord na dat een Groningen speler Vermeer raakt
Maakt niet uit waar ze vandaan komen. Blijf van de spelers af...quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DON'T TUTSJ OUR JEWISH PLAYER!!!!
AZ gaat winnen, pak je borst maar vast.quote:
Echt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik zei dat ze het niet gingen winnen van AZ werd ik uitgelachen.
Ik zei zelfs dat AZ ging winnen wat een kenner ben ik tochquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je wordt uitgelachen is toch niet nieuw?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond op het scorebord dan Kazim Kazimquote:
Nee jij dan met je hoofd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je wordt uitgelachen is toch niet nieuw?
quote:
Mokhtar met een dwarrelbalquote:
AZ ja die lui falenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHHA
wat een vieze club is het ook
Speelde inderdaad een matige wedstrijd.quote:
Met deze standen sta ik op 118 punten, Drost en Necid nog te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een hoop puntjes cashen met Ziyech.
Wordt toch niet echt mijn weekend, gezien Groningen ook echt dramatisch uit vorm isNickgod gaat eruit in mijn manager.
Boeit mij wel, heb hem ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, assist en gol Ziyech. Die heb ik dan wel in mijn manager.
Dit boeit echt niemand.
Dit weekend liever niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef hafcfan het volgende:
John van de Brom die op zijn bek gaat altijd mooi.
Dan is het de schuld van de ploeg en niet van Sjon van de Brom ,quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:48 schreef hafcfan het volgende:
John van de Brom die op zijn bek gaat altijd mooi.
Ho ho, hij spreekt in WIJ-vorm he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van de ploeg en niet van Sjon van de Brom ,
Aldus Sjon van de Brom
Als die wint staat die als eerste vooraan om feest te vierenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ho ho, hij spreekt in WIJ-vorm he.
Jawelquote:
Niet van deze planeet die gozer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie redding marsman weer.
marsman in oranje
quote:
Een leuke wedstrijd versus een gespeelde wedstrijd. Dat lijkt mij niet zo moeilijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dillemma, wat moet ik kijken![]()
Chelsea is wel kek, maar ik lees dat feyenoord ook een leuke wedstrijd is...
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat deze faliekant mis gaat.
wowquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat deze faliekant mis gaat.
2 keer in hetzelfde seizoen. En 2 keer dat Bossen de rode kaart gaf geloof ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me die tijden nog dat AZ uit in Eanske won met rode kaarten voor Douglas
Dat snap ik nu echt niet. Wie was dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ - Twente toenquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2 keer in hetzelfde seizoen. En 2 keer dat Bossen de rode kaart gaf geloof ik
Wernbloomquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ - Twente toen
http://www.zideo.nl/playzideo/6b3471526f467871
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |