?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
Kun je hier nog even antwoord op geven? Of ontduik je die vraag liever?
[..]
Niet alleen hier wordt die onbetrouwbaarheid opgemerkt. Dat gaat dan bijna altijd over andere onderwerpen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef jackie12 het volgende:
De Telegraaf wordt hier als onbetrouwbare krant weggezet met name door de mensen die geloven in verdwalen.
Ook om spreekpoppen in te schakelen om zijn eigen agenda (misdrijfscenario) door te laten zetten? Vast niet alle donateurs zullen dat op prijs stellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef agter het volgende:
[..]
Wat is misbruik, hè? Ik neem aan dat mensen dat geld gedoneerd hebben bij volle verstand.
Hij kan er mee doen wat hij wil.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef Saarah het volgende:
Ik word hier gewoon zo moe van die sneren naar de "verdwaalaanhangers", dat wij iedereen "buitenpesten" (boe hoe hoe). Ik denk dat zowat alle verdwaalaanhangers een misdrijf NIET volledig uitsluiten, dus hoe kunnen de misdaad-aanhangers dan weggepest of iets dergelijk worden.
Ik ben dat kotsbeu, het komt ook elke keer van de mensen die niet geloven in verdwaling: "ooh en de verdwalingaanhangers maken ons hier weer belachelijk; boe-hoe". Wel, de misdaad-aanhangers maken de verdwaalaanhangers OOK belachelijk. Dus... Get over it en gedraag jezelf een beetje volwassen, verdorie seg, is dat zo moeilijk
Dan hadden ze niets moeten doneren. Je kunt niet voor elke euro eisen aan stellen hoe het besteed moet worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook om spreekpoppen in te schakelen om zijn eigen agenda (misdrijfscenario) door te laten zetten? Vast niet alle donateurs zullen dat op prijs stellen.
Ach, het zijn er maar een paar die zo reageren. Je kent ze wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef Saarah het volgende:
Ik word hier gewoon zo moe van die sneren naar de "verdwaalaanhangers", dat wij iedereen "buitenpesten" (boe hoe hoe). Ik denk dat zowat alle verdwaalaanhangers een misdrijf NIET volledig uitsluiten, dus hoe kunnen de misdaad-aanhangers dan weggepest of iets dergelijk worden.
Ik ben dat kotsbeu, het komt ook elke keer van de mensen die niet geloven in verdwaling: "ooh en de verdwalingaanhangers maken ons hier weer belachelijk; boe-hoe". Wel, de misdaad-aanhangers maken de verdwaalaanhangers OOK belachelijk. Dus... Get over it en gedraag jezelf een beetje volwassen, verdorie seg, is dat zo moeilijk
Ja dat is waar (gelukkig). Maar na de twintigste keer hetzelfde gelezen te hebben, kan ik mezelf soms echt ni meer inhouden om te reageren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, het zijn er maar een paar die zo reageren. Je kent ze wel.
Maar ik zou het ook op prijs stellen als die personen de discussie niet zo polariseren.
Oh, maar je hebt gelijk hoor! Het is heel storend voor de discussie. En het is rete irritant.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja dat is waar (gelukkig). Maar na de twintigste keer hetzelfde gelezen te hebben, kan ik mezelf soms echt ni meer inhouden om te reageren.![]()
Gelukkig wordt er hier voor de rest wél fatsoenlijk gepraat en gediscussieerd
De Telegraaf betrouwbaarder vindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef Poekje01 het volgende:
waar je niemand meer over hoort is die directeur van het Panamese 911. In een krantenartikel zegt hij dat het 911 centrum pgeen enkele oproep van de meisjes heeft ontvangen. Terwijl in het artikel van de Telegraaf nu naar voren komt dat er WEL verbinding is geweest op 2 april. Dan kan wat die directeur zei niet kloppen.
Als je hier gelijk in hebt vind ik dat wel een goed punt. Waar ik ook nog aan denk is dat toen de Nederlandse speurhonden in Boquete waren, de honden altijd achter in een pick-up vervoerd werden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Poekje01 het volgende:
Even iets anders. Vroeger had ik een bril. Als je ook een bril hebt gedragen heb je dat vast in een verstrooide bui ook wel eens gehad, bril kwijt. Of als je teveel gezopen had, bril kwijt. Iedereen mee zoeken. Alleen... je kunt het ding tenslotte nergens vinden... want je hebt hem op!! Iedereen lachen. De ruiter zoekt zijn paard, en zit er op.
De beste schuilplaats voor een terrorist of inbreker, is soms daar waar al gezocht is, of vlak bij het hoofdkwartier. Zoekt namelijk niemand, verwacht niemand iets te vinden.
Nu on topic: uit de excel tabel blijkt, dat er geen enkele handeling met de telefoons zijn geweest in de dagen dat Sinaproc aan het zoeken was. Dat vind ik opmerkelijk. Op geeneen dag. Dat zou er op kunnen wijzen dat een Sinaproccer /booswicht de rugzak van de meiden heeft gevonden, die om heeft gehangen en er gewoon mee rond liep. Want zeg nou zelf, niemand kende toch die rugzak? En als je daar dus rond sjouwde met een kek petje op, en een rugzak om... was je toch gewoon 1 van de velen?
er was een artikel waarin een Panamees zoekteam met honden liep, en ze zwak hulpgeroep meenden te horen, maar ze zagen niets.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef 11en30 het volgende:
Wat was zijn bedoeling dan? De rugzak de omgeving laten zien? Ik zit nog niet echt in je scenario. Help even.
Het is vooral deze zin die je op twee manieren kan lezen die K & L in problemen kan hebben gebracht:quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hier staat zelfs de trail loopt rechtdoor naar beneden verder.
http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797
oh, ik begrijp het. Een rechercheur met 30 jaar ervaring ziet het allemaal verkeerd, sja, zo lust ik er nog wel een. Als het in de NRC had gestaan, of het AD klopt het zeker wel? Die Panamese directeur van dat 911 centrum kreeg zijn baantje daar anders niet op basis van zijn technische opleiding of kennis igg.quote:
Punt is dat er nergens staat dat je om moet keren maar wel dat "the trail" rechtdoor naar beneden verder gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nou ja, ook is dit een nuance-verschil, de eerste zin geeft alleen een beschrijving aan hoe je de 'scheiding' kunt herkennen en de tweede zin geeft meer aan dat je het pad verder moet volgen, want het pad helt naar beneden voor je, meer nadruk op 'het pad' dus...
Ik ben benieuwd hoe hij aan zijn volgende baantje gaat komen. Weet jij iets voor hem?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Die Panamese directeur van dat 911 centrum kreeg zijn baantje daar anders niet op basis van zijn technische opleiding of kennis igg.
Heel interessante gedachte!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Poekje01 het volgende:
Even iets anders. Vroeger had ik een bril. Als je ook een bril hebt gedragen heb je dat vast in een verstrooide bui ook wel eens gehad, bril kwijt. Of als je teveel gezopen had, bril kwijt. Iedereen mee zoeken. Alleen... je kunt het ding tenslotte nergens vinden... want je hebt hem op!! Iedereen lachen. De ruiter zoekt zijn paard, en zit er op.
De beste schuilplaats voor een terrorist of inbreker, is soms daar waar al gezocht is, of vlak bij het hoofdkwartier. Zoekt namelijk niemand, verwacht niemand iets te vinden.
Nu on topic: uit de excel tabel blijkt, dat er geen enkele handeling met de telefoons zijn geweest in de dagen dat Sinaproc aan het zoeken was. Dat vind ik opmerkelijk. Op geeneen dag. Dat zou er op kunnen wijzen dat een Sinaproccer /booswicht de rugzak van de meiden heeft gevonden, die om heeft gehangen en er gewoon mee rond liep. Want zeg nou zelf, niemand kende toch die rugzak? En als je daar dus rond sjouwde met een kek petje op, en een rugzak om... was je toch gewoon 1 van de velen?
Dan heeft een mogelijke dader achterin die auto gezeten en hebben ze zijn vingerafdrukken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat als de hond zijn werk deed en een spoor rook?
Wie heeft die vingerafdrukken? Er is niet gereageerd op de actie van de hond. Geen onderzoek gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan heeft een mogelijke dader achterin die auto gezeten en hebben ze zijn vingerafdrukken.
degene die de rugzak vond ging op die meet-en-greet steen zitten, en rookte een sigaretje. Toen dacht ie, toch niemand hier, laat ik es ff kijken wat er eigenlijk in die rugzak zit... he, cameraatje....??quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Heel interessante gedachte!
In die rugzak zat echter ook de camera. En die is wel gebruikt. De eerste Sinaproc nacht al.
Hoe verklaar je dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |