abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145236144
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef agter het volgende:

[..]

Kun je hier nog even antwoord op geven? Of ontduik je die vraag liever?

[..]

?
pi_145236270
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef jackie12 het volgende:
De Telegraaf wordt hier als onbetrouwbare krant weggezet met name door de mensen die geloven in verdwalen.
Niet alleen hier wordt die onbetrouwbaarheid opgemerkt. Dat gaat dan bijna altijd over andere onderwerpen.
En wie gaat tekeer tegen die beoordeling van De Televaag? Precies: Mensen die verdwalen in geloven.
pi_145236455
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef jackie12 het volgende:

[..]

?
Dacht ik al.
Make my day!
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:05:54 #129
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_145236679
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef agter het volgende:

[..]

Wat is misbruik, hè? Ik neem aan dat mensen dat geld gedoneerd hebben bij volle verstand.
Hij kan er mee doen wat hij wil.
Ook om spreekpoppen in te schakelen om zijn eigen agenda (misdrijfscenario) door te laten zetten? Vast niet alle donateurs zullen dat op prijs stellen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_145236758
Ik word hier gewoon zo moe van die sneren naar de "verdwaalaanhangers", dat wij iedereen "buitenpesten" (boe hoe hoe). Ik denk dat zowat alle verdwaalaanhangers een misdrijf NIET volledig uitsluiten, dus hoe kunnen de misdaad-aanhangers dan weggepest of iets dergelijk worden.

Ik ben dat kotsbeu, het komt ook elke keer van de mensen die niet geloven in verdwaling: "ooh en de verdwalingaanhangers maken ons hier weer belachelijk; boe-hoe". Wel, de misdaad-aanhangers maken de verdwaalaanhangers OOK belachelijk. Dus... Get over it en gedraag jezelf een beetje volwassen, verdorie seg, is dat zo moeilijk
pi_145236904
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef Saarah het volgende:
Ik word hier gewoon zo moe van die sneren naar de "verdwaalaanhangers", dat wij iedereen "buitenpesten" (boe hoe hoe). Ik denk dat zowat alle verdwaalaanhangers een misdrijf NIET volledig uitsluiten, dus hoe kunnen de misdaad-aanhangers dan weggepest of iets dergelijk worden.

Ik ben dat kotsbeu, het komt ook elke keer van de mensen die niet geloven in verdwaling: "ooh en de verdwalingaanhangers maken ons hier weer belachelijk; boe-hoe". Wel, de misdaad-aanhangers maken de verdwaalaanhangers OOK belachelijk. Dus... Get over it en gedraag jezelf een beetje volwassen, verdorie seg, is dat zo moeilijk
*O* _O_ Mee eens!!!
pi_145236924
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:05 schreef Falco het volgende:

[..]

Ook om spreekpoppen in te schakelen om zijn eigen agenda (misdrijfscenario) door te laten zetten? Vast niet alle donateurs zullen dat op prijs stellen.
Dan hadden ze niets moeten doneren. Je kunt niet voor elke euro eisen aan stellen hoe het besteed moet worden.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145236953
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef Saarah het volgende:

Ach, het zijn er maar een paar die zo reageren. Je kent ze wel.
Maar ik zou het ook op prijs stellen als die personen de discussie niet zo polariseren.
Make my day!
pi_145237045
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:11 schreef agter het volgende:

[..]

Ach, het zijn er maar een paar die zo reageren. Je kent ze wel.
Maar ik zou het ook op prijs stellen als die personen de discussie niet zo polariseren.
Ja dat is waar (gelukkig). Maar na de twintigste keer hetzelfde gelezen te hebben, kan ik mezelf soms echt ni meer inhouden om te reageren. :{

Gelukkig wordt er hier voor de rest wél fatsoenlijk gepraat en gediscussieerd ^O^
pi_145237130
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:13 schreef Saarah het volgende:

[..]

Ja dat is waar (gelukkig). Maar na de twintigste keer hetzelfde gelezen te hebben, kan ik mezelf soms echt ni meer inhouden om te reageren. :{

Gelukkig wordt er hier voor de rest wél fatsoenlijk gepraat en gediscussieerd ^O^
Oh, maar je hebt gelijk hoor! Het is heel storend voor de discussie. En het is rete irritant.
Make my day!
pi_145237246
Even iets anders. Vroeger had ik een bril. Als je ook een bril hebt gedragen heb je dat vast in een verstrooide bui ook wel eens gehad, bril kwijt. Of als je teveel gezopen had, bril kwijt. Iedereen mee zoeken. Alleen... je kunt het ding tenslotte nergens vinden... want je hebt hem op!! Iedereen lachen. De ruiter zoekt zijn paard, en zit er op.

De beste schuilplaats voor een terrorist of inbreker, is soms daar waar al gezocht is, of vlak bij het hoofdkwartier. Zoekt namelijk niemand, verwacht niemand iets te vinden.

Nu on topic: uit de excel tabel blijkt, dat er geen enkele handeling met de telefoons zijn geweest in de dagen dat Sinaproc aan het zoeken was. Dat vind ik opmerkelijk. Op geeneen dag. Dat zou er op kunnen wijzen dat een Sinaproccer /booswicht de rugzak van de meiden heeft gevonden, die om heeft gehangen en er gewoon mee rond liep. Want zeg nou zelf, niemand kende toch die rugzak? En als je daar dus rond sjouwde met een kek petje op, en een rugzak om... was je toch gewoon 1 van de velen?
pi_145237394
Wat was zijn bedoeling dan? De rugzak de omgeving laten zien? Ik zit nog niet echt in je scenario. Help even.
pi_145237646
waar je niemand meer over hoort is die directeur van het Panamese 911. In een krantenartikel zegt hij dat het 911 centrum pgeen enkele oproep van de meisjes heeft ontvangen. Terwijl in het artikel van de Telegraaf nu naar voren komt dat er WEL verbinding is geweest op 2 april. Dan kan wat die directeur zei niet kloppen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:26:27 #139
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_145237754
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef Poekje01 het volgende:
waar je niemand meer over hoort is die directeur van het Panamese 911. In een krantenartikel zegt hij dat het 911 centrum pgeen enkele oproep van de meisjes heeft ontvangen. Terwijl in het artikel van de Telegraaf nu naar voren komt dat er WEL verbinding is geweest op 2 april. Dan kan wat die directeur zei niet kloppen.
De Telegraaf betrouwbaarder vinden :')_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_145237799
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Poekje01 het volgende:
Even iets anders. Vroeger had ik een bril. Als je ook een bril hebt gedragen heb je dat vast in een verstrooide bui ook wel eens gehad, bril kwijt. Of als je teveel gezopen had, bril kwijt. Iedereen mee zoeken. Alleen... je kunt het ding tenslotte nergens vinden... want je hebt hem op!! Iedereen lachen. De ruiter zoekt zijn paard, en zit er op.

De beste schuilplaats voor een terrorist of inbreker, is soms daar waar al gezocht is, of vlak bij het hoofdkwartier. Zoekt namelijk niemand, verwacht niemand iets te vinden.

Nu on topic: uit de excel tabel blijkt, dat er geen enkele handeling met de telefoons zijn geweest in de dagen dat Sinaproc aan het zoeken was. Dat vind ik opmerkelijk. Op geeneen dag. Dat zou er op kunnen wijzen dat een Sinaproccer /booswicht de rugzak van de meiden heeft gevonden, die om heeft gehangen en er gewoon mee rond liep. Want zeg nou zelf, niemand kende toch die rugzak? En als je daar dus rond sjouwde met een kek petje op, en een rugzak om... was je toch gewoon 1 van de velen?
Als je hier gelijk in hebt vind ik dat wel een goed punt. Waar ik ook nog aan denk is dat toen de Nederlandse speurhonden in Boquete waren, de honden altijd achter in een pick-up vervoerd werden.
In de dagelijkse verslagen werd een keer verteld dat één van de honden op een gegeven moment achter in één van de andere auto's sprong.De man van wie de auto was was duidelijk geschrokken van deze actie van de hond. Er werd door de begeleiders om gelachen en gezegd dat de hond kennelijk eens wat luxer wilde meerijden. Ik dacht toen, wat als de hond een spoor geroken heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 05-10-2014 22:45:55 ]
pi_145237988
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:20 schreef 11en30 het volgende:
Wat was zijn bedoeling dan? De rugzak de omgeving laten zien? Ik zit nog niet echt in je scenario. Help even.
er was een artikel waarin een Panamees zoekteam met honden liep, en ze zwak hulpgeroep meenden te horen, maar ze zagen niets.

Misschien hebben de dames toch achter de mirador een ongeluk gehad in t bijzijn van een free lance gids en kukelden in een kloof. En misschien maakte die free lancer zich uit de voeten om hulp te halen. Voor de dames hun gevoel liet hij hen aan hun lot over. Ze konden eerst niet uit die stomme kloof komen. Maar na een paar dagen lukt dat toch. Hij kwam na enige dagen op die plek terug en ging ze zoeken. Vond hen niet, wel die rugzak, heel ergens anders. Wat nu?
pi_145238209
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:04 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hier staat zelfs de trail loopt rechtdoor naar beneden verder. ;(
http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797
Het is vooral deze zin die je op twee manieren kan lezen die K & L in problemen kan hebben gebracht:

"You know you’re at the divide when you’re at the highest point and the trail ahead of you starts to slope downward again."

Dit kun je lezen als: je weet wanneer op de 'scheiding' bent wanneer je op het hoogste punt bent en wanneer het pad voor je naar beneden helt'.
Maar ook als: je weet wanneer op de 'scheiding' bent wanneer je op het hoogste punt bent en het pad voor je helt naar beneden.

Nou ja, ook is dit een nuance-verschil, de eerste zin geeft alleen een beschrijving aan hoe je de 'scheiding' kunt herkennen en de tweede zin geeft meer aan dat je het pad verder moet volgen, want het pad helt naar beneden voor je, meer nadruk op 'het pad' dus...
pi_145238227
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:26 schreef Falco het volgende:

[..]

De Telegraaf betrouwbaarder vinden :')_
oh, ik begrijp het. Een rechercheur met 30 jaar ervaring ziet het allemaal verkeerd, sja, zo lust ik er nog wel een. Als het in de NRC had gestaan, of het AD klopt het zeker wel? Die Panamese directeur van dat 911 centrum kreeg zijn baantje daar anders niet op basis van zijn technische opleiding of kennis igg.
pi_145238661
Dag 6, de vierde zoekdag, vrijdag 30 mei 2014.

Modu was het vandaag zat om achter in de pick-up terug te moeten rijden naar het hotel. Heel sneaky klom hij na de zoekactie op de achterbank van een andere auto. Dit tot grote schrik van de chauffeur van deze auto.

http://www.reddingshonden(...)panama_update_1_juni

Wat als de hond zijn werk deed en een spoor rook?
pi_145238665
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

Nou ja, ook is dit een nuance-verschil, de eerste zin geeft alleen een beschrijving aan hoe je de 'scheiding' kunt herkennen en de tweede zin geeft meer aan dat je het pad verder moet volgen, want het pad helt naar beneden voor je, meer nadruk op 'het pad' dus...
Punt is dat er nergens staat dat je om moet keren maar wel dat "the trail" rechtdoor naar beneden verder gaat.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:46:54 #146
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145238675
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Die Panamese directeur van dat 911 centrum kreeg zijn baantje daar anders niet op basis van zijn technische opleiding of kennis igg.
Ik ben benieuwd hoe hij aan zijn volgende baantje gaat komen. Weet jij iets voor hem? :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145238682
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Poekje01 het volgende:

Heel interessante gedachte!
In die rugzak zat echter ook de camera. En die is wel gebruikt. De eerste Sinaproc nacht al.
Hoe verklaar je dat dan?
Make my day!
pi_145238727
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef Grijzemassa het volgende:

Wat als de hond zijn werk deed en een spoor rook?
Dan heeft een mogelijke dader achterin die auto gezeten en hebben ze zijn vingerafdrukken. :)
pi_145238810
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dan heeft een mogelijke dader achterin die auto gezeten en hebben ze zijn vingerafdrukken. :)
Wie heeft die vingerafdrukken? Er is niet gereageerd op de actie van de hond. Geen onderzoek gedaan.
pi_145238930
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:47 schreef agter het volgende:

[..]

Heel interessante gedachte!
In die rugzak zat echter ook de camera. En die is wel gebruikt. De eerste Sinaproc nacht al.
Hoe verklaar je dat dan?
degene die de rugzak vond ging op die meet-en-greet steen zitten, en rookte een sigaretje. Toen dacht ie, toch niemand hier, laat ik es ff kijken wat er eigenlijk in die rugzak zit... he, cameraatje....??
Hij maakte die foto van die steen, en verderop liepen die Sena / Sinaproc mensen rond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')