14:36 belde...quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef Kanjer het volgende:
Hier een foto van de crash.
https://twitter.com/w_brito/status/518779628551680000
had hem al ergens gezien, weet niet meer waar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:39 schreef Twieki het volgende:
http://video.repubblica.i(...)lle-tv/179201/177975
Die al voorbijgekomen?
Die lieten de beelden van sutil zien, met (zoals tijdens de uitzending) onderschrift bianchi.quote:
Zo krijgen ze hem aangeleverd. De impact van Jules is nergens te zien. Dus moet je verhaal er omheen kloppen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die lieten de beelden van sutil zien, met (zoals tijdens de uitzending) onderschrift bianchi.
Ze zeiden wel dat hij eraf ging op dezelfde plek als een auto er eerder af ging toen ze Sutil lieten zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die lieten de beelden van sutil zien, met (zoals tijdens de uitzending) onderschrift bianchi.
is hij tegen die trekker aan gecrasht?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef Kanjer het volgende:
Hier een foto van de crash.
https://twitter.com/w_brito/status/518779628551680000
Jup. En zo te zien aan de foto eronderdoor geschoten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is hij tegen die trekker aan gecrasht?
zo'n trekker is puur staalquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup. En zo te zien aan de foto eronderdoor geschoten.
Zou verklaren waarom de luchttunnel voor de motor er vanaf gescheurd is.
Jup.quote:
Dat is de kracht van bovenaf... Benieuwd of dat ook geldt vanaf de voorkant op de lucht tunnelquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup.
"Interessant" weetje: die luchttunnel word getest met een kracht van 9 ton...
[ afbeelding ]
True.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van bovenaf... Benieuwd of dat ook geldt vanaf de voorkant op de lucht tunnel
Want?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
NOS meldt net dat ie buiten levensgevaar is. Maar ik neem de NOS niet serieus.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
NOS meldt net dat ie buiten levensgevaar is. Maar ik neem de NOS niet serieus.
En dat lijkt allemaal volledig gebaseerd te zijn op het bevestigde "hij ademt zelf". NOS bedanktquote:De Franse Formule 1-coureur Jules Bianchi ademt weer zelf. De rijder van Marussia werd na een crash bij de grand prix van Japan buiten bewustzijn afgevoerd in een ambulance, maar zijn toestand is niet meer kritiek.
Bianchi is inmiddels geopereerd en ligt niet meer aan de kunstmatige beademing. Hij heeft ernstig hoofdletsel overgehouden aan de crash. Hoe kritiek zijn situatie precies is, is niet bekend.
Als ze bij de NOS melden dat oud-wielrenner Tyler Hamilton de GP van Japan heeft gewonnen neem ik ze wat F1 betreft nog minder serieus dan ik al deedquote:
Melden ze dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze bij de NOS melden dat oud-wielrenner Tyler Hamilton de GP van Japan heeft gewonnen neem ik ze wat F1 betreft nog minder serieus dan ik al deed
Dat deed hij "al" toen bij naar het ziekenhuis werd getransporteerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
En dat lijkt allemaal volledig gebaseerd te zijn op het bevestigde "hij ademt zelf". NOS bedankt
Over dat zelf ademen heeft Gary Hartstein trouwens net een artikel online gezet:quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat deed hij "al" toen bij naar het ziekenhuis werd getransporteerd.
De enige goede coureur die ook hard kan fietsen is Zannardiquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Melden ze dat?![]()
Overigens vind ik het wel knap dat Chris Horner naast het wielrennen ook nog RBR leidt
Alain Prost kan ook aardig fietsen. Iig tot voor een paar jaar terug.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De enige goede coureur die ook hard kan fietsen is Zannardi
quote:
Gelukkig staat er nog niet bij dat het de ex-wielrenner is.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig staat er nog niet bij dat het de ex-wielrenner is.
Is er vanavond niet ook darten? En dan toevallig een match Lewis-Hamilton. Gaan ze bij de NOS helemaal denken dat het een druk baasje is.
quote:
Je weet dat ik niet serieus was he?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dus de darter.![]()
Je kunt zo bij de NOS gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |