Nee ... Na zwaar letsel aan het hoofd waardoor een operatie onmiddelijk nodig is, kan dat niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zou in theorie ook in 3 weken fit kunnen zijn, maar dat zou wel een heel positief geval zijn.
De zon scheen vandaag niet zo hard.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, hier is de airbox en de rollbar nog compleet intact? En slicks?
Of is dit een foto van een andere crash?
[ afbeelding ]
Vorig jaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Zonneschijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze hem dit seizoen dan niet laten rijden. Tis wel hoofdletsel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou in theorie ook in 3 weken fit kunnen zijn, maar dat zou wel een heel positief geval zijn.
In theorie wel, maar het is zo onwaarschijnlijk dat daar maar niet vanuit moet worden gegaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee ... Na zwaar letsel aan het hoofd waardoor een operatie onmiddelijk nodig is, kan dat niet.
twitter:Gamer__Guy twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:15:21#F1 2014 Japan Suzuka, Jules Bianchi crash. Notice the slicks? in the rain?? C'mon Marussia, what are you thinking? http://t.co/tk9yNunMvj reageer retweet
ze hebben vandaag niet op slicks gereden dus een oude fotoquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
no way, dat hij volgend seizoen weer aan het racen zit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het feit dat hij is geopereerd en niet wordt beademd, is een goed teken.
Verder zou hij een kasplantje kunnen worden, of volgend seizoen weer kunnen racen. En alles wat daar tussen zit.
Ja inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Kreeg een beetje t gevoel zoals bij simoncelli destijds. Daar liep t minder goed af.
Dat zeiden ze ook van Lauda in 1976, al had die geen hoofdletsel anders dan brandwonden. Vier weken later reed hij weer mee en werd nog bijna wereldkampioen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, dat hij volgend seizoen weer aan het racen zit.
kubica rijd ook weer mee, ik geef aan wat ik denk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Lauda in 1976, al had die geen hoofdletsel anders dan brandwonden. Vier weken later reed hij weer mee en werd nog bijna wereldkampioen ook.
En zo zijn er nog meer voorbeelden.
Feit is dat we gewoon niet weten hoe erg hij er aan toe is en wat er precies beschadigd is. Dus het blijft hier gewoon speculeren.
I know. Ik zeg alleen maar dat alles wat jij en ik roepen, een pure gok is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kubica rijd ook weer mee, ik geef aan wat ik denk.
Krijg weer kippenvel nu ik er aan terug denk. Je kon toen ook zien dat Rossi meteen door had dat er iets goed mis was, want hij heeft geen enkele keer omgekeken. Dat wil je op zo'n moment ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Dat was ook vrij snel duidelijk eigenlijk
Je zag toen ook "gewoon" live dat z'n helm eraf gereden werd en dat hij stil op het asfalt lag
Goh bij jou zijn ze nog redelijk mild zeg, met t plaatsen van commentaar...quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
bij jou waren idd veel feller.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Goh bij jou zijn ze nog redelijk mild zeg, met t plaatsen van commentaar...
Wellicht waren de dames toen een beetje over hun toeren ;-)
Dat was verschrikkelijk om te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Dat was ook vrij snel duidelijk eigenlijk
Je zag toen ook "gewoon" live dat z'n helm eraf gereden werd en dat hij stil op het asfalt lag
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Goh bij jou zijn ze nog redelijk mild zeg, met t plaatsen van commentaar...
Wellicht waren de dames toen een beetje over hun toeren ;-)
Zeiden ze dat ook niet van Massa?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, dat hij volgend seizoen weer aan het racen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |