Ja inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef Smoofie het volgende:
Kreeg een beetje t gevoel zoals bij simoncelli destijds. Daar liep t minder goed af.
Dat zeiden ze ook van Lauda in 1976, al had die geen hoofdletsel anders dan brandwonden. Vier weken later reed hij weer mee en werd nog bijna wereldkampioen ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, dat hij volgend seizoen weer aan het racen zit.
kubica rijd ook weer mee, ik geef aan wat ik denk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Lauda in 1976, al had die geen hoofdletsel anders dan brandwonden. Vier weken later reed hij weer mee en werd nog bijna wereldkampioen ook.
En zo zijn er nog meer voorbeelden.
Feit is dat we gewoon niet weten hoe erg hij er aan toe is en wat er precies beschadigd is. Dus het blijft hier gewoon speculeren.
I know. Ik zeg alleen maar dat alles wat jij en ik roepen, een pure gok is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kubica rijd ook weer mee, ik geef aan wat ik denk.
Krijg weer kippenvel nu ik er aan terug denk. Je kon toen ook zien dat Rossi meteen door had dat er iets goed mis was, want hij heeft geen enkele keer omgekeken. Dat wil je op zo'n moment ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Dat was ook vrij snel duidelijk eigenlijk
Je zag toen ook "gewoon" live dat z'n helm eraf gereden werd en dat hij stil op het asfalt lag
Goh bij jou zijn ze nog redelijk mild zeg, met t plaatsen van commentaar...quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Grappig, hier is de airbox en de rollbar nog compleet intact? En slicks?
Of is dit een foto van een andere crash?
[ afbeelding ]
bij jou waren idd veel feller.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Goh bij jou zijn ze nog redelijk mild zeg, met t plaatsen van commentaar...
Wellicht waren de dames toen een beetje over hun toeren ;-)
Dat was verschrikkelijk om te zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Dat was ook vrij snel duidelijk eigenlijk
Je zag toen ook "gewoon" live dat z'n helm eraf gereden werd en dat hij stil op het asfalt lag
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook niet van Massa?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, dat hij volgend seizoen weer aan het racen zit.
Diegene die dat YT filmpje in elkaar gedraaid heeft is ook knettergek.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Andere crash dus. Op andere foto's had hij namelijk intermediates.
Damn you, Twitter!twitter:Gamer__Guy twitterde op zondag 05-10-2014 om 16:15:21#F1 2014 Japan Suzuka, Jules Bianchi crash. Notice the slicks? in the rain?? C'mon Marussia, what are you thinking? http://t.co/tk9yNunMvj reageer retweet
Grote kans dat dat Alexander Rossi of Will Stevens gaat zijn. Zijn beide onlangs (Stevens zelfs donderdagavond pas) bekend gemaakt als test- en reserverijders.quote:
Welke?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Diegene die dat YT filmpje in elkaar gedraaid heeft is ook knettergek.
Ik zit bovenop het nieuws!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Karstman kwam er anders vrij vlot mee....
SPT / 2014 Formula 1 GP's #55 Japanse Grand Prix
quote:
Ziggy vind ik ook een prutser hoor met deze foto, misschien nog wel meer dan jou want op deze foto is het nog duidelijker dat die bak op slicks staat, dat het zonnig weer is en het gras kurkdroog... En het is al weer een paar uur na de race en minder "in het heetst van de strijd om het nieuwe nieuws te brengen"quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik wil bijna boos op je worden voor het plaatsen hiervan.quote:
Don't shoot the messenger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil bijna boos op je worden voor het plaatsen hiervan.
Ben ik ook, ik zat gewoon niet goed op te letten. Ik zit op het werk, vandaar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ziggy vind ik ook een prutser hoor met deze foto, misschien nog wel meer dan jou want op deze foto is het nog duidelijker dat die bak op slicks staat, dat het zonnig weer is en het gras kurkdroog... En het is al weer een paar uur na de race en minder "in het heetst van de strijd om het nieuwe nieuws te brengen"
Dat weet ik. Daarom poste ik 'm ook niet zoals je wellicht hebt kunnen lezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit is geen crash van dit seizoen. Zoals je weet was het nat tijdens de race.
Precies dat laatste...acuut aan je hoofd geopereerd moeten worden na een ernstig hoofdtrauma (ws een craniëctomie) is nóóit een goed teken...quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het feit dat hij is geopereerd en niet wordt beademd, is een goed teken.
Verder zou hij een kasplantje kunnen worden, of volgend seizoen weer kunnen racen. En alles wat daar tussen zit.
Eens, maar liever had ik gehoord dat een OK níet nodig was...dat was pas goed nieuws.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Wat dat betreft kunnen we het beste wachten op een statement vanuit het ziekenhuis wat waarschijnlijk morgen komt. Die hebben er toch het meest verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |