Nou, dat deed ze dus niet ze besloot naar de slaapkamer te gaan en hem daar te lezen, of te wel ze begon heel erg hard te huilen.quote:Lees hem straks maar even als iedereen weg is, het is nogal een emotioneel geladen brief
Waarop mijn kleine neefje van 11 (Jongetje heeft PDD-NOS en nog wat dingetjes waardoor hij 0 gevoelens kan uiten en eigenlijk amper wat snapt van wat er om hem heen gebeurd, erg zielig) begint te nep huilen.quote:WAT IS ER AAN DE HAND? IK HOOR MIJN KIND HUILEN OP HAAR VERJAARDAG
Dus mijn oom (vader van dat jochie) loopt naar haar toe en zegtquote:Dat kan je toch niet maken? Ze is nu echt aan het huilen, gedraag je eens, dit heeft met respect te maken
Waarop mijn tante reageert metquote:Lieve schat dat begrijpt hij toch helemaal niet? Jochie is 11
Daar kwam een hele ongemakkelijke stilte bij kijken en een kwade oom en tante, 2 huilende nichtjes, en ik hield het 10 minuten later ook maar voor gezien, de sfeer was goed verpest.quote:Nee, maar wat snapt dat snotjong nou eigenlijk wel?!
Nee want dat doe ik achteraf gezien ook wel het ging namelijk echt nergens overquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is het erg dat ik een beetje moest lachen om je verhaal?
Ik skip ze ook altijd behalve die van vrienden of mijn ouders, heb er echt niets mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
Lekker in een kring zitten op een verjaardag en allemaal zogenaamd gezellig doen. Ik haat het en ik skip verjaardagen zoveel mogelijk
Sowieso is sociale interactie niet mijn ding net als bij alle andere FOK!ers
Ging echt nergens over inderdaad, wel een kut actie van die tante om dat er zo uit te flappen ze weet tenslotte dat dat neefje er niks aan kan doen.. Maar om het nou zo te laten escaleren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, blij dat ik daar niet bij hoor of tussen heb hoeven zitten.
Alle jezus nog an toe wat een grafmongolen.
Eigenschuld van dat nichtje, had ze maar moeten luisteren.
Wie niet horen wil moet maar voelen.
Wie?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Klinkt gezellig. Was George er ook?
Het enige wat je topic nog zou kunnen redden, zijn pics van je nicht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:54 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik niet gelezen..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:13 schreef goed_volk het volgende:
Matig topic, omdat je niet eens weet wat er nou eigenlijk in die brief stond. En dat is wel wat we allemaal willen weten.
In de voetsporen van nonkel Georgequote:Op zondag 5 oktober 2014 14:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Haha je nichtje is jarig op dierendag
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Twist: TS heeft nichtje aangerand waardoor zij begon te huilen. De deur stond open en autistisch neefje zag het hele gebeuren aan wat zorgde voor nog meer tranen.
Goed bezig TS
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Goed verhaal, dit krijg je als je de familie Van Dijk loslaat in hun natuurlijke habitat, ga zo door Braddie.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
Lekker in een kring zitten op een verjaardag en allemaal zogenaamd gezellig doen. Ik haat het en ik skip verjaardagen zoveel mogelijk
Dat die nicht op FOK zat.quote:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=4quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Toto! Ik heb trouwens echt een super leuk autootje gekochtWilde eerst gaan voor een Alfa (zoals ik in zo`n eerder topic had beschreven) Maar kwam er toen achter dat er iéééts meer geld op m`n rekening stond dan verwacht
[ afbeelding ]
(foto van Google)
Model op de foto is de 1,4 lounge, ik heb een 0,9 Twinair, lekker zuinig rijden in zo`n ding gekHaalde vanmiddag op de snelweg (rit van 70 kilometer) een kleine 1 op 28 gemiddeld
Leugenaar.quote:braadslee
Re: Rijlesavonturen van Braadslee
03-10-2014 15:40
Fijn.
Gezakt.
Heb dingen gedaan die ik echt al 10 - 15 lessen niet meer deed, keek normaal gesproken altijd in mijn spiegels, ik vergat bij de TTT constant mijn binnenspiegel...
Eerste stop opdracht dacht ik dat het niet kon, dus ik kijk en wil wegrijden, hoppa ingreep want er kwam een fietser aan
Naja, daarna had ik een omkeer opdracht, die ging prima, behalve dat ik een stoep meepakte (Stoep zonder verhoging, dus gewoon 1 met de weg zeg maar...)
En ze begon te zeiken dat ik soms te lang op 1 punt blijf hangen tijdens het kijken...
Nee échtquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=4
[..]
Leugenaar.
Dit is wel een beetje triest, braadslee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:59 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee échtAls je een béétje logisch nadenkt snap je dat ik nog bezig ben he.
Nee, de gemiddelde FOKKER is lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje triest, braadslee.
Waarom lieg je?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde FOKKER is lekker
Ik krijg altijd een beetje medelijden met tokkies zoals jij en TS. Wat een verschrikkelijk leven hebben jullie volgens mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
Amen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:47 schreef Kiid het volgende:
Het nodig vinden om te liegen op FOK!quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:01 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde FOKKER is lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |