Dat is dan ook weer wat overdreven, maar er waren ieder jaar wel één of twee coureurs die het einde van het seizoen niet haalden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er bijna altijd wel een begrafenis tussen twee races door.
En heel vaak levend verbrandt in de autoquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er bijna altijd wel een begrafenis tussen twee races door.
Zolang het maar hun 'eigen' fotos zijn cq. geupload door de fotograaf. Genoeg sites die geld proberen te verdienen met gejatte fotos. Dat vind ik altijd wel kwalijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad moeilijk je werk niet doen omdat sommige mensen het zien als aasgieren. Wat moeten ze anders, computer uit en maar niks uploaden? Het is niet zo dat zij ook maar enige bijdrage kunnen leveren aan het herstel van Bianchi.
Dan nog: freelancers moeten ook hun brood verdienen. Bovendien bestaat de meerderheid van fotografen tegenwoordig uit freelancers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:13 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over de handelswijze. En zie mijn edit.
quote:Bianca Garloff @bgarloff
Sutil just told us bianchi hit the truck sideways. Didn't look good. Adrian was shocked.
waarom zouden ze die openknippen? het is niet alsof ze bij de motor moeten om Bianchi te helpen ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:16 schreef Wolflegion het volgende:
Dat op sommige foto´s de achterkant zo verwoest is komt deels doordat deze opengeknipt werd. Echter voor het openknippen miste een groot deel van roll bar al en ik denk dat er zwaar letsel aan zijn hoofd is.
Support voor nek en/of rug aanbrengen, gok ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
waarom zouden ze die openknippen? het is niet alsof ze bij de motor moeten om Bianchi te helpen ofzo
en evt brandgevaar verhelpen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Support voor nek en/of rug aanbrengen, gok ik.
Hopelijk overleeft ie het. Misschien valt het mee en misschien is inmiddels de stekker er al uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ziet er niet best uit als ik het zo op die foto's zie ...
Trekker til je niet effe op terwijl er iemand klem onder ligt. Misschien was het de enige manier om bij Bianchi te kunnen komenquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Support voor nek en/of rug aanbrengen, gok ik.
Rubens is datzelfde weekend ook door het oog van de naald gekropen; dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:19 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoezo, ze wreten het risico als ze in de auto stappen. IN 1994 ging de race ook door (dag) nadat Ratzenberger was overleden (Tijdens de race overleed Senna toen). En de grand prix ging daarna ook gewoon door.
Vroeger kwamen er veel meer coureurs. Gewoon niet racen vind ik geen oplossing. Dat hoort niet.
En die verwrongen neus ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
De verdwenen linkerspiegel zegt ook wel wat
twitter:David_ROLLAND twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:17:19Aucune image, censure à la chinoise, c'est scandaleux ! News de Jules #Bianchi svp ! http://t.co/BEhQniCIEX reageer retweet
Inderdaad schandalig, Chinese censuur in Japan!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit zijn geloof ik weer nieuwe foto'stwitter:David_ROLLAND twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:17:19Aucune image, censure à la chinoise, c'est scandaleux ! News de Jules #Bianchi svp ! http://t.co/BEhQniCIEX reageer retweet
Dat is echt onmogelijk met die monocoque. Enige zwakke punt van zo'n auto blijft het hoofd wat geraakt kan worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat nu als de impact van achteren het geheel naar voren heeft geschoven zodat bianchi klem kwam tussen motor en neus? het is speculeren natuurlijk
Hij zegt: Censuur zoals China dat toepast... Gaat niet over de Japanners, maar over de FIA.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig, Chinese censuur in Japan!
I know, maar de foto's waren al eerder elders online.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan nog: freelancers moeten ook hun brood verdienen. Bovendien bestaat de meerderheid van fotografen tegenwoordig uit freelancers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |