Dat is dan ook weer wat overdreven, maar er waren ieder jaar wel één of twee coureurs die het einde van het seizoen niet haalden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er bijna altijd wel een begrafenis tussen twee races door.
En heel vaak levend verbrandt in de autoquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de jaren 70 was er bijna altijd wel een begrafenis tussen twee races door.
Zolang het maar hun 'eigen' fotos zijn cq. geupload door de fotograaf. Genoeg sites die geld proberen te verdienen met gejatte fotos. Dat vind ik altijd wel kwalijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad moeilijk je werk niet doen omdat sommige mensen het zien als aasgieren. Wat moeten ze anders, computer uit en maar niks uploaden? Het is niet zo dat zij ook maar enige bijdrage kunnen leveren aan het herstel van Bianchi.
Dan nog: freelancers moeten ook hun brood verdienen. Bovendien bestaat de meerderheid van fotografen tegenwoordig uit freelancers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:13 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over de handelswijze. En zie mijn edit.
quote:Bianca Garloff @bgarloff
Sutil just told us bianchi hit the truck sideways. Didn't look good. Adrian was shocked.
waarom zouden ze die openknippen? het is niet alsof ze bij de motor moeten om Bianchi te helpen ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:16 schreef Wolflegion het volgende:
Dat op sommige foto´s de achterkant zo verwoest is komt deels doordat deze opengeknipt werd. Echter voor het openknippen miste een groot deel van roll bar al en ik denk dat er zwaar letsel aan zijn hoofd is.
Support voor nek en/of rug aanbrengen, gok ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
waarom zouden ze die openknippen? het is niet alsof ze bij de motor moeten om Bianchi te helpen ofzo
en evt brandgevaar verhelpen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Support voor nek en/of rug aanbrengen, gok ik.
Hopelijk overleeft ie het. Misschien valt het mee en misschien is inmiddels de stekker er al uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
Ziet er niet best uit als ik het zo op die foto's zie ...
Trekker til je niet effe op terwijl er iemand klem onder ligt. Misschien was het de enige manier om bij Bianchi te kunnen komenquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Rubens is datzelfde weekend ook door het oog van de naald gekropen; dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:19 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hoezo, ze wreten het risico als ze in de auto stappen. IN 1994 ging de race ook door (dag) nadat Ratzenberger was overleden (Tijdens de race overleed Senna toen). En de grand prix ging daarna ook gewoon door.
Vroeger kwamen er veel meer coureurs. Gewoon niet racen vind ik geen oplossing. Dat hoort niet.
En die verwrongen neus ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
De verdwenen linkerspiegel zegt ook wel wat
twitter:David_ROLLAND twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:17:19Aucune image, censure à la chinoise, c'est scandaleux ! News de Jules #Bianchi svp ! http://t.co/BEhQniCIEX reageer retweet
Inderdaad schandalig, Chinese censuur in Japan!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit zijn geloof ik weer nieuwe foto'stwitter:David_ROLLAND twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:17:19Aucune image, censure à la chinoise, c'est scandaleux ! News de Jules #Bianchi svp ! http://t.co/BEhQniCIEX reageer retweet
Dat is echt onmogelijk met die monocoque. Enige zwakke punt van zo'n auto blijft het hoofd wat geraakt kan worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat nu als de impact van achteren het geheel naar voren heeft geschoven zodat bianchi klem kwam tussen motor en neus? het is speculeren natuurlijk
Hij zegt: Censuur zoals China dat toepast... Gaat niet over de Japanners, maar over de FIA.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:22 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig, Chinese censuur in Japan!
I know, maar de foto's waren al eerder elders online.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan nog: freelancers moeten ook hun brood verdienen. Bovendien bestaat de meerderheid van fotografen tegenwoordig uit freelancers.
Maar het komt ook wel dichtbij zo natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:25 schreef twiFight het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het meest trieste aan dit soort situaties toch wel vind hoe sommige mensen maar aan één ding denken: wie kunnen we de schuld geven!!
Wat hoe dan ook voorop staat is dat Jules zo goed mogelijke zorg moet krijgen. Daarna kijk je hoe je deze situaties zoveel mogelijk kunt voorkomen, zonder de sport teveel aan te tasten. Mensen die nu al roepen dat Charlie Whiting moet aftreden hebben echt hun prioriteiten verkeerd
Want daar hebben we ook maar enige invloed op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:25 schreef twiFight het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het meest trieste aan dit soort situaties toch wel vind hoe sommige mensen maar aan één ding denken: wie kunnen we de schuld geven!!
Wat hoe dan ook voorop staat is dat Jules zo goed mogelijke zorg moet krijgen. Daarna kijk je hoe je deze situaties zoveel mogelijk kunt voorkomen, zonder de sport teveel aan te tasten. Mensen die nu al roepen dat Charlie Whiting moet aftreden hebben echt hun prioriteiten verkeerd
Dit. Het is sowieso lastig om op Twitter te filteren welke accounts betrouwbaar zijn (zoals journalisten die dingen melden die ze daadwerkelijk van een echte bron gehoord hebben en niet @mevrVZettenuitTiel)quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:27 schreef Toekito het volgende:
mensen die nu al FBpaginas maken met RIP JULES zijn ook knettergek. Net als mensen die hier hem al doodverklaren....flikker op en wacht op verklaringen van medici/marussia of familie van Bianchi.
Of de hersenen die met de grote kracht tegen de binnenkant van de schedel aanbotsen door een te grote vertraging. Daar hoeft niet per se iets de helm te raken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk met die monocoque. Enige zwakke punt van zo'n auto blijft het hoofd wat geraakt kan worden.
Bianchi reed op 17 ronden oude inters ten tijde van het ongeluk. Dan ligt het eerder daar aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:24 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
I know, maar de foto's waren al eerder elders online.
Terug over het ongeluk: als ik me niet vergis en ik me het goed kan herinneren kwam Bianchi net uit de pits vlak voordat 'ie 't ongeluk kreeg. Misschien dat koude banden wellicht invloed gehad kunnen hebben op dit ongeluk (mits 'ie inderdaad net uit de pits kwam).
Sutil gaf aan dat hij aquaplanneerde en vroeg zich af of de SC niet eerder ingezet had moeten worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:25 schreef twiFight het volgende:
skysports en bbc vertrouw ik ook nog wel. Maar mensen komen nu aan met een Marussia van vorig jaar (zie startnummer bijv) en soms zelfs een ander circuit....quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit. Het is sowieso lastig om op Twitter te filteren welke accounts betrouwbaar zijn (zoals journalisten die dingen melden die ze daadwerkelijk van een echte bron gehoord hebben en niet @mevrVZettenuitTiel)
Ja tuurlijk, gewoon bekende nieuwszenders enzo. Maar bijvoorbeeld een @F1PaddockPass is ook prima (alleen die houdt zich stil), net als mensen die daar zelf door de paddock lopen en met mensen met info praten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
skysports en bbc vertrouw ik ook nog wel. Maar mensen komen nu aan met een Marussia van vorig jaar (zie startnummer bijv) en soms zelfs een ander circuit....
Met Massa.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:31 schreef Fiorano het volgende:
Nieuwe teambaas van Ferrari is ook naar het ziekenhuis onderweg...
Juist.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon bekende nieuwszenders enzo. Maar bijvoorbeeld een @F1PaddockPass is ook prima (alleen die houdt zich stil), net als mensen die daar zelf door de paddock lopen en met mensen met info praten.
Niet nodig. Coureur kan met stoeltje en al uit de auto worden gehaald. Stoeltje werkt dan al als rugplank, zeg maar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:18 schreef twiFight het volgende:
[..]
Tijdens de race meldde BBC dat Pirelli een set 22 ronden oude banden van iemand nog in prima staat vond. Dat was wel met minder regen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bianchi reed op 17 ronden oude inters ten tijde van het ongeluk. Dan ligt het eerder daar aan.
Dat was dezelfde. Sutil reed op het moment dat hij eraf vloog vlak achter Jules.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:32 schreef nils7 het volgende:
Als je Sutil de banden in ziet gaan... Zie je een Marussia er voor rijden zou wrang zijn als een rondje later dat dezelfde Marussia lijkt te zijn...
Sutil kan zichzelf geen verwijten maken. Hij heeft er niets mee te maken dat Bianchi de controle over zijn wagen verloor. Hij kan hooguit gaan twijfelen over het gevaar van racen, aangezien hij Jules van dichtbij heeft gezien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:32 schreef nils7 het volgende:
Als je Sutil de banden in ziet gaan... Zie je een Marussia er voor rijden zou wrang zijn als een rondje later dat dezelfde Marussia lijkt te zijn...
Hoop dat Sutil er ook goed uit komt, die heeft alles gezien plus die kan zichzelf hierover gaan verwijten. Niet dat ik dat vind maar die kan best gaan denken "door mij..."
Waarom gaat hij mee? Of is die tegenwoordig voorzitter van de GPDA?quote:
Ja, dat waren de banden van Buttonquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tijdens de race meldde BBC dat Pirelli een set 22 ronden oude banden van iemand nog in prima staat vond. Dat was wel met minder regen, dat dan weer wel.
Natuurlijk niet, maar het kan lastig zijn om niet iets te gaan denken als "Godver, als ik er daar niet af was gegaan..."quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sutil kan zichzelf geen verwijten maken.
twitter:MSM_Philipp twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:34:14Live-Ticker zum #Bianchi-Unfall: http://t.co/uHEGZFba8F #JapaneseGP reageer retweet
Een gezond gevoel van medeleven/intresse/gevoel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarom gaat hij mee? Of is die tegenwoordig voorzitter van de GPDA?
Nee, dat zijn Wurz, Button en Vettel. Misschien gewoon uit interesse/bezorgdheid of iets dergelijks?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarom gaat hij mee? Of is die tegenwoordig voorzitter van de GPDA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |