Ik denk niet dat Marussia zijn stoeltje gaat vullen dan hoor...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
gaat gewoon door alleen dan met een andere rijder ...
Leek mij ook ja, linker achterwiel om de bak heen gedraaid, dat hoeft op zich niet zo ernstig te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
achterwaartse impact of zie ik dat nu verkeerd?
jawel man aan de hoogste biederquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marussia zijn stoeltje gaat vullen dan hoor...
Dat denk ik niet, iniedergeval niet in de Marussiaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
gaat gewoon door alleen dan met een andere rijder ...
Maar goed, laten we er voorlopig even vanuit gaan dat 1 van die 2 hun debuut maakt omdat Bianchi gewoon aan het herstellen is..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, de een zijnis de ander zijn brood.
Rossi of Stevens debuut waarschijnlijk
behalve het feit dat je tegen iets massiefs aanrijd ipv banden o.i.d.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, linker achterwiel om de bak heen gedraaid, dat hoeft op zich niet zo ernstig te zijn.
Dat zou wel heel ziek zijn... 1 week nadien... Maar ik neem aan dat alle coureurs dan gewoon gaan staken.. Of met een maximum snelheid van 25 km per uur over de baan gaan. Als statement.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef Bart-Willem het volgende:
Edit: Zoem zit ook op Tweakers zo te zien, had de foto's net geupload en eerst daar neergegooid.
Dat dus ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, laten we er voorlopig even vanuit gaan dat 1 van die 2 hun debuut maakt omdat Bianchi gewoon aan het herstellen is..
Vorig jaar nog in Canada met die marshall die struikelde terwijl hij voor de heftruck uitliep..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
Dan kun je een baan en auto zo enorm veilig maken, dit soort stomme ongelukken komen eens in de zoveel jaar toch weer voor.
Na Senna raceten ze ook gewoon dus waarom zou je nu niet gaan racen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:00 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel ziek zijn... 1 week nadien... Maar ik neem aan dat alle coureurs dan gewoon gaan staken.. Of met een maximum snelheid van 25 km per uur over de baan gaan. Als statement.
Al vind ik de formule 1 rete veilig hoor! Alleen dit soort ongelukjes zijn niet te voorkomen.
De rand kan niet veel hoger denk ik, ze moeten oog nog opzij kunnen kijken. Het is voorlopig vooral een treurige samenloop van omstandigheden. Wat ze eerder zullen doen is nog eens kritisch kijken naar het inzetten van hulpvoertuigen. Wanneer wel en wanneer geen safety car.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
Dan kun je een baan en auto zo enorm veilig maken, dit soort stomme ongelukken komen eens in de zoveel jaar toch weer voor.
Volgend jaar zullen we wel een of andere beugel zien voor het cockpit gedeelte. Of dat de coureurs zo'n hoge rand om hun hoofd hebben dat dit weer niet kan gebeuren.
Misschien dat ze dan niet eens starten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marussia zijn stoeltje gaat vullen dan hoor...
Nee, want contract, kosten, eerste keer Rusland etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
Hmmm, mocht hij komen te overlijden wat ik echt niet hoop... Wat zou dat betekenen voor de race van volgende week? Ik neem aan dat ze die annuleren dan. ?
Dat het een ernstige crash is lijkt me wel duidelijk, maar sommigen hier leken te denken dat de hele auto in elkaar zat, terwijl het wiel slechts afgebroken is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
behalve het feit dat je tegen iets massiefs aanrijd ipv banden o.i.d.
Minuutje stilte voor de start hooguit, misschien dat Marussia voor een race een auto leeg laat. Maar veel meer moet je niet verwachten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:00 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel ziek zijn... 1 week nadien... Maar ik neem aan dat alle coureurs dan gewoon gaan staken.. Of met een maximum snelheid van 25 km per uur over de baan gaan. Als statement.
Al vind ik de formule 1 rete veilig hoor! Alleen dit soort ongelukjes zijn niet te voorkomen.
Omdat het toen helden waren, die rookte nog gewoon op het podium en voor de wedstrijd... Nu zijn het watjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na Senna raceten ze ook gewoon dus waarom zou je nu niet gaan racen?
Hoop met je mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Minuutje stilte voor de start hooguit, misschien dat Marussia voor een race een auto leeg laat. Maar veel meer moet je niet verwachten.
Hoop trouwens dat dit allemaal niet nodig is en dat Bianchi dit gewoon overleefd.
twitter:the_boobel twitterde op zondag 05-10-2014 om 11:02:01Impact into counterweight on JCB seems to be where impact occurred on upper torso. #bianchi #JapaneseGP http://t.co/4gRo8u74w5 reageer retweet
Die eerste foto leek het er wel op dat die hele auto op elkaar gedrukt zat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat het een ernstige crash is lijkt me wel duidelijk, maar sommigen hier leken te denken dat de hele auto in elkaar zat, terwijl het wiel slechts afgebroken is.
Toch wel apart dat zo'n site meteen geld wil verdienen, krijg je beetje het idee van aasgieren bij vind ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef heywoodu het volgende:
Getty heeft inmiddels een hele reeks foto's:
http://www.gettyimages.nl(...)mage&p=jules+bianchi
Tuurlijk lul.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat het een ernstige crash is lijkt me wel duidelijk, maar sommigen hier leken te denken dat de hele auto in elkaar zat, terwijl het wiel slechts afgebroken is.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |