quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Flikker op met die foto in de zon
De volgende die komt met die zaadfoto verdient een permban.quote:
twitter:Mattzel89 twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:47:48"I've received infos, but I don't want to go into details. It's very, very serious" Rosberg talking to Kai Ebel reageer retweet
is nep sukkelquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:52 schreef JohnB52 het volgende:
https://twitter.com/f1writers/status/518684286657236992
Sutil zei side impactquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
achterwaartse impact of zie ik dat nu verkeerd?
tuurlijk nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
Hmmm, mocht hij komen te overlijden wat ik echt niet hoop... Wat zou dat betekenen voor de race van volgende week? Ik neem aan dat ze die annuleren dan. ?
Show must go on....quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
Hmmm, mocht hij komen te overlijden wat ik echt niet hoop... Wat zou dat betekenen voor de race van volgende week? Ik neem aan dat ze die annuleren dan. ?
Nope, gaan gewoon weer verder met een ceremonie vooraf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
Kan contractueel niet......quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
Dat gaat Bernie niet doen. Zal wel een lege pole position worden ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
MH17 jeweets!quote:
gaat gewoon door alleen dan met een andere rijder ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef jeffrey83 het volgende:
idd, de een zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
gaat gewoon door alleen dan met een andere rijder ...
Ik denk niet dat Marussia zijn stoeltje gaat vullen dan hoor...quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
Leek mij ook ja, linker achterwiel om de bak heen gedraaid, dat hoeft op zich niet zo ernstig te zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:55 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
achterwaartse impact of zie ik dat nu verkeerd?
jawel man aan de hoogste biederquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marussia zijn stoeltje gaat vullen dan hoor...
Dat denk ik niet, iniedergeval niet in de Marussiaquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar goed, laten we er voorlopig even vanuit gaan dat 1 van die 2 hun debuut maakt omdat Bianchi gewoon aan het herstellen is..quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, de een zijnis de ander zijn brood.
Rossi of Stevens debuut waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |