Ook vaak goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:45 schreef exile79 het volgende:
Button heeft toch al vaker verkeerd gegokt met banden en regen?
-.-"quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:46 schreef Googolplexian het volgende:
Kijk FIA ... nu wordt de baan drooggereden =_=
Nee, dan is het code Rood en einde racequote:Op zondag 5 oktober 2014 08:49 schreef WEST het volgende:
En dan komt er weer een bak water naar beneden en komt er geen SC
maar op dit moment toch 3 seconden langzamer dan mercedes boysquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Grip bij Button ziet er toch goed uit
quote:
Als ie niet stoptquote:
Rosberg 2de, genoeg tijd voor een stop....quote:
heeft ook wel geluk dat iedereen naar binnen is geweestquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:53 schreef Peterselieman het volgende:
klasse van Button door gewoon naar P3 te rijden
Iedereen moet toch een keer wisselen naar inters.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:54 schreef WEST het volgende:
[..]
heeft ook wel geluk dat iedereen naar binnen is geweest
Veiligheidquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:54 schreef Wombcat het volgende:
Is de ptilane limiter trouwens geen draiving aid.
Toch is hij 0,5 sneller dan iedereen behalve Mercedesquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Kun je dat geluk noemen? Ik denk eerder dat het scenario precies zo is gelopen als ze bij Mclaren hadden verwacht ....quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ie sinds Schumacher m gebruikte tijdens de race in Monaco hij alleen in de pits geactiveerd worden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:54 schreef Wombcat het volgende:
Is de ptilane limiter trouwens geen draiving aid.
Haha, echt? Waarom had hij dat weer verzonnen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ie sinds Schumacher m gebruikte tijdens de race in Monaco hij alleen in de pits geactiveerd worden.
wanneer deed ie dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 08:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ie sinds Schumacher m gebruikte tijdens de race in Monaco hij alleen in de pits geactiveerd worden.
Nog mooier van Ricciardoquote:
volgens mij 97quote:
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hopelijk is het droog genoeg voor droge banden over 5 rondes
boordradio niet gehoord dus.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hopelijk is het droog genoeg voor droge banden over 5 rondes
Ik drukte net op enter....quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
boordradio niet gehoord dus.....
Dat ken nait. Exit van Spoon pakt ie m.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:04 schreef Googolplexian het volgende:
En RIC gaat VET op dezelfde manier pakkenDat zou een mooie zijn.
Om daarna de race te winnenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:04 schreef Googolplexian het volgende:
Okee dan ... we gaan misschien zelfs snel slicks zien!
En dan zal BUT waarschijnlijk de eerste zijn
Als Button niet de eerste is is de andere te vroegquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:04 schreef Googolplexian het volgende:
Okee dan ... we gaan misschien zelfs snel slicks zien!
En dan zal BUT waarschijnlijk de eerste zijn
Ligt al 19 sec achter, Dat zie ik 'm niet inlopenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Om daarna de race te winnen
Instructie van rijder aan pits voor de race: "als Button overstapt op andere banden, wil ik een ronde later"quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Button niet de eerste is is de andere te vroeg
Op je TVquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:07 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Woar? Heb nu Sportaza of zo stream die weer werkt.
Dat ook maar dit was een extra pitstop bleekquote:
quote:
Extra stop voor niruwe intermediatsquote:
Hoe kan dat? Dacht dat er dit weekend enkel droge sessies waren, op vandaag na dan.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Volgens LT staan de Mercedessen op gebruikte inters
vind ik ook wat raarquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Dacht dat er dit weekend enkel droge sessies waren, op vandaag na dan.....
Lijkt me toch niet of ze moet de inters van een andere race mee genomen hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:10 schreef Karstman het volgende:
Volgens LT staan de Mercedessen op gebruikte inters
Dat zal toch nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet of ze moet de inters van een andere race mee genomen hebben.
En dat mag dus weer niet volgens de regelementen....quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet. Dus denk dat het een foutje van LT isquote:
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat mag dus weer niet volgens de regelementen, Pirelli moet elke race nieuwe banden leveren uit eenzelfde productie lijn. Zodat niemand een voordeel kan halen uit een compound wat iets verschilt met een andere team....quote:
Ditquote:
Dus elke race nemen ze nieuwe wets en inters mee? Ook als ze allemaal niet gebruikt zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat mag dus weer niet volgens de regelementen, Pirelli moet elke race nieuwe banden leveren uit eenzelfde productie lijn. Zodat niemand een voordeel kan halen uit een compound wat iets verschilt met een andere team....
Ik heb ooit eens een interview gelezen met Hembrey (dikke pief van Pirelli Motorsports) dat ze alle banden vernietigen na een race, en volledig nieuwe banden maken. Of ze nu gebruikt zijn of niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus elke race nemen ze niet wets en inters mee? Ook als ze allemaal niet gebruikt zijn?
Lekker greenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een interview gelezen met Hembrey (dikke pief van Pirelli Motorsports) dat ze alle banden vernietigen na een race, en volledig nieuwe banden maken. Of ze nu gebruikt zijn of niet.
Ik ga ervan uit dat de wets en inters daar dan ook bij horen.
Ze worden wel gerecycledquote:
nu ook nog welquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vroegah was daar een grindbak, vraag maar aan Prost
Idd niet helemaal logischquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:18 schreef JohnB52 het volgende:
Waarom doen ze nou drs als t nog zo nat is?
Omdat het droog genoeg is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:18 schreef JohnB52 het volgende:
Waarom doen ze nou drs als t nog zo nat is?
Kost wel veel energie. Dat kunnen ze wel wat handiger doen. Die wets en inters kunnen best een paar races meegaan als ze niet gebruikt zijn.quote:
Guttie zijn enige punten vorig jaar was ook hier......quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Sauber in de punten.
Kan niet lang goed gaan.
Dat ook ... maar anders hadden ze gecrashed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet slim van Rosberg om in het water te gaan zitten.
Een DRS pass als legendarisch neerzetten...quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze blijven objectief bij de BBC.
idd zeg, al 2squote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
Holy crap ... ROS valt effe zwaar terug
Buitenom, bocht na rechte stuk, natte baanquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er zo briljant aan deze inhaalmaneuvre?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hoe is dit mogelijk met hulp van een asfalt strook en DRS de leiding pakken. Wat maakt de formule1 op deze manier weer belachelijk
Ham zat juist op de de droge baan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Buitenom, bocht na rechte stuk, natte baan
DRS, Rosberg dook in het natte deel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Buitenom, bocht na rechte stuk, natte baan
Ja of hij is gewoon veel sneller.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:23 schreef Breaker.Faker het volgende:
Hoe is dit mogelijk met hulp van een asfalt strook en DRS de leiding pakken. Wat maakt de formule1 op deze manier weer belachelijk
Gezien de problemen die ROS lijkt te hebben, niks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alles. Buitenom in de bocht eromheen (zonder DRS, want dat zorgde er alleen maar voor dat hij ernaast kon komen).quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 minuten dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:19 schreef JohnB52 het volgende:
Sauber in de punten.
Kan niet lang goed gaan.
Gohquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... vandaar. Het is wel altijd wat als hij ingehaald wordt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Hamilton-fans zullen dit wel weer terecht vinden want Hamilton heeft al zoveel pech gehad
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef RAVW het volgende:
Lol Ham laat wel even zien wie er dit jaar WK gaat worden
Ros is gewoon in alles een maatje te klein voor Ham
quote:
Neen. Rosberg is mentaal veel sterker en zeurt ook een fractie minder.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef RAVW het volgende:
Lol Ham laat wel even zien wie er dit jaar WK gaat worden
Ros is gewoon in alles een maatje te klein voor Ham
Vorig jaar had Rosberg veel meer pech dan Hamilton.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Hamilton-fans zullen dit wel weer terecht vinden want Hamilton heeft al zoveel pech gehad
ja die man mist wel meer watquote:
Het doet me een beetje denken aan Hakkinen vs Coulthard in 1998 (1e helft van het seizoen)quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Gort het volgende:
[..]
Neen. Rosberg is mentaal veel sterker en zeurt ook een fractie minder.
Volgens mij staat het sinds de vorige race wel weer gelijk qua pech.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat bleek in Monza wel, toen hij steeds onder druk een fout maakte.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Gort het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel eens zien hoe hij zich de komen de weken gaat opstellen nu hij achter de feiten blijft aanlopen , kijken of het dan ook zo rustig kan blijvenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:26 schreef Gort het volgende:
[..]
HAM misschien ook wel. Tenzij het droog is tegen die tijd en het motorvermogen van de Mercs weer meer rol gaat spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:28 schreef Peterselieman het volgende:
De Bulls gaan Rosberg nog wel achterhalen als het zo doorgaat
Vorige race? Toen 'ie elke keer met 2 opschakelde door een probleem? Die race?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat bleek de vorige race wel, toen hij steeds onder druk een fout maakte.
Monza, toen hij onder druk recht door ging in een bocht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorige race? Toen 'ie elke keer met 2 opschakelde door een probleem? Die race?
Dat was afgesproken werkquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Monza, toen hij onder druk recht door ging in een bocht.
Met die idiote dubbele puntenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:31 schreef JohnB52 het volgende:
Boeiend dat Hamilton nu uitloopt.
Kampioenschap word toch in laatste race beslist
Tenzijquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:31 schreef JohnB52 het volgende:
tot 2x toe afgesprokenquote:
als ze binnen 14 punten staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:31 schreef JohnB52 het volgende:
Trolquote:
Zou tof zijn als hij 'm er op uit kan rijden, maar lijkt me sterkquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:34 schreef kepler het volgende:
Hmm, Ricciardo rijdt dezelfde tijden als Vettel, alleen Vettel heeft een nieuw setje banden!
Ricciardo kan deze wel eens winnen?? Of gaan zijn banden er zo ook aan...
en een SCquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:35 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, we kunnen straks weer over op de full wets
Normaal krijg je dan een SC.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:35 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, we kunnen straks weer over op de full wets
Geen idee, iemand die hier niet zo vaak post.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:35 schreef sasquatsch het volgende:
En wie gad get over problemen voor Rosberg? Hij is nu sneller op nieuwe banden, dus dat is ook BS
Denk het ook niet, maar hij blijft goede tijden rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou tof zijn als hij 'm er op uit kan rijden, maar lijkt me sterk
Force India laat aan Perez weten dat het een kwartier lang zal regenen. De vraag is echter hoe hard het nog gaat regenen. Vooralsnog voldoen de inters.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Bedoelen ze nu over 15 minuten regen, of 15 minuten lang regen?
Veiligheid dus lijkt me wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:42 schreef Sinister-D- het volgende:
@HAM ''Caution turn 1''. Mag dat nog wel?
veiligheid...quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:42 schreef Sinister-D- het volgende:
@HAM ''Caution turn 1''. Mag dat nog wel?
Vettel reed nogal een vreemde lijn, tenzij je de gravel als normale baan teltquote:
Damn it.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel reed nogal een vreemde lijn, tenzij je de gravel als normale baan telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |