Alsof Stimo een kind van een kind zonder manieren zou willen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik probeer te connecten en dan dit
Ik hoef geen kind meer van jou
Ze wilde drie kinderen. Krijg ze tweeling van mij en de derde wil ik wel zijn. Droom van iedere vrouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof Stimo een kind van een kind zonder manieren zou willen.
Heeft ze ook aangegeven dat ze kinderen wil met de helft van jouw DNA? Zoja, dan zal ze wel dronken zijn geweest toen ze dat typte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wilde drie kinderen. Krijg ze tweeling van mij en de derde wil ik wel zijn. Droom van iedere vrouw
Dronken chicks. Thats how i like itquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft ze ook aangegeven dat ze kinderen wil met de helft van jouw DNA? Zoja, dan zal ze wel dronken zijn geweest toen ze dat typte.Anders: voortschrijdend inzicht.
![]()
Nuchtere chicks kan je niet krijgen hè.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dronken chicks. Thats how i like it
Die zijn te makkelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nuchtere chicks kan je niet krijgen hè.
Wat zei je?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit: laatmaar, verkeerd gelezen.
Dus je droomt over peunage?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat peunage iets zei over pittig eten, maar dat was obv. Amar zelf. Sliep nog half.
Ze is al van Mathemaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je droomt over peunage?
Ga met hem trouwen zuster. Vraag wel een hoge bruidsschat. Door de corruptie van Maliki heeft hij stacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze is al van Mathemaat.wij saboteren onszelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo testen wij de relatie enzo
Dus jullie hebben een open relatie? Liefde houdt jullie gewoon bij elkaar. Wat schattig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij saboteren onszelf
Zo testen wij de relatie enzo
Als Peter r de Vries het doet, waarom kb ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een open relatie? Liefde houdt jullie gewoon bij elkaar. Wat schattig.
Had ik niet van jullie verwacht.
Nee, dat staat nergens. Dat impliceer jij. Ik mag niks over onze relatie zeggen hier op het forum. Brengt mathemaat in verlegenheid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een open relatie? Liefde houdt jullie gewoon bij elkaar. Wat schattig.
Had ik niet van jullie verwacht.
Tsskquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat staat nergens. Dat impliceer jij. Ik mag niks over onze relatie zeggen hier op het forum. Brengt mathemaat in verlegenheid.
Kon dat maar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:21 schreef Peunage het volgende:
Pfff, voortaan ga ik ISIS aanhangers gewoon fysiek mishandelen.
What happend?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:21 schreef Peunage het volgende:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:21 schreef Peunage het volgende:
Zullen we een nieuwe FOK!-knokploeg starten? Ik doe graag mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:21 schreef Peunage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |