SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.. en dat komt nooit meer goed..quote:
BRP.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je DigiD is gewoon (zoals zoveel overheidsdiensten) gebonden aan het adres waar je in de GBA staat ingeschreven, dus ja.
Dat is dan weer een subforum van R&P, maar je ziet eigenlijk geen verschil.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik zou zweren dat ik hem in sociologie & maatschappij heb geplaatst!
Het antwoord staat er wel tussen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mensen ik lach me rot om de grappige reacties!
Wil je erover praten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mensen ik lach me rot om de grappige reacties!
Het is persoonsgebonden. Anders zou je als je verhuisd dus het DigiD van de voorgaande bewoner moeten overnemen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De ene zegt dat het niet adresgebonden is, de ander wel.
Harteloos.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:11 schreef Prospos het volgende:
Had hetzelfde probleem met e-mailadressen, gewoon nieuwe aangemaakt en de anderen in de vorige woning laten staan.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:43 schreef Re het volgende:
vanuit sociaal maatschappelijk oogpunt zou het idd wel handig zijn als dat zou gebeuren, geeft wat minder onrust
vanuit psychologisch en psychiatrisch oogpunt zou het ook wel handig zijn, geen slapeloze nachten meer, minder stess, aan de andere kant ook wel eng dat "big brother" altijd zijn ogen open heeft
vanuit relatie en liefde oogpunt zou het idd lijken op een tijdelijke scheiding, even uit het oog verloren maar niet uit het hart, uiteindelijk als jullie voor elkaar bestemd zijn komt jeDigID vanzelf wel weer terug
Je kan het checken door met je DigiD in te loggen op mijnoverheid, en te kijken naar de persoonsgegevens BRP.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had mijn ouders al wat laten weten mochten zij vertrouwelijke post op mijn naam krijgen, maar ik krijg hem dus hier waar ik nu woon. Ik dacht al dat hij mee zou verhuizen, maar wist het niet zeker.
Godverquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:45 schreef Vasion het volgende:
Praat met digiD, meestal is praten de oplossing in relaties.
Als digiD niet wilt verhuizen omdat het nog niet zeker is over een toekomst met jou TS, dan ben je nog niet ver genoeg in je relatie. Neem digiD een keer uit naar de film of vertel digiD hoe jij de toekomst met het ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |