shots firedquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Liever een coole Mocro dan een venijnige Turk.
Duh, ik natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een coole Marokkaan bestaat.
Niet als je jezelf als maatstaf gebruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een coole Marokkaan bestaat.
In land X hebben ze niet eens avondeten. Met "verneukt avondeten" zouden ze al heel blij zijn.quote:
Mij geloven ze nooit dat ik Turk ben. Alsof ik ga liegen over mijn afkomst. Dan kies ik wel iets beter ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef Crip het volgende:
Zo'n meisje op school vandaag: ''Oh je bent niet Marokkaans toch? '' En toen begon ze iets in het Turks te zeggen.
Wat heb je gegeten, lan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T was echt pittig. Mn maag brandtMaar opgegeten, want in Honolulu hebben ze geen eten.
Ik probeer te connecten en dan ditquote:
Alsof Stimo een kind van een kind zonder manieren zou willen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik probeer te connecten en dan dit
Ik hoef geen kind meer van jou
Ze wilde drie kinderen. Krijg ze tweeling van mij en de derde wil ik wel zijn. Droom van iedere vrouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alsof Stimo een kind van een kind zonder manieren zou willen.
Heeft ze ook aangegeven dat ze kinderen wil met de helft van jouw DNA? Zoja, dan zal ze wel dronken zijn geweest toen ze dat typte.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wilde drie kinderen. Krijg ze tweeling van mij en de derde wil ik wel zijn. Droom van iedere vrouw
Dronken chicks. Thats how i like itquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heeft ze ook aangegeven dat ze kinderen wil met de helft van jouw DNA? Zoja, dan zal ze wel dronken zijn geweest toen ze dat typte.Anders: voortschrijdend inzicht.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |