SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzzzz
Ik zeg 'jij ook fijne feestdag gewenst' in het Koerdisch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De deze boer uit schubbekutteveen snapt niks van bovenstaande posts.
Kimquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
Ik mis de oldbies (nou ja, eigenlijk de midbies) in deze reeks.
jwana vertalingquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg 'jij ook fijne feestdag gewenst' in het Koerdisch.
Niet dit:quote:
Eidkum (jullie feest) mubarak (gezegend).quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat is dat tweede? Eid ... Moubarak?
Vet cool. Allah y barekfeek. Waar jij vandaan?quote:
Ik vond het ook interessanter om te lurken en af en toe mee te praten toen er meer Turken waren. Ik kan nu net zo goed in een random SC gaan zitten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
Ik mis de oldbies (nou ja, eigenlijk de midbies) in deze reeks.
Ik zeg 1 topic 1 taal, speling op Turkse politiekquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De deze boer uit schubbekutteveen snapt niks van bovenstaande posts.
Joe.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vond het ook interessanter om te lurken en af en toe mee te praten toen er meer Turken waren. Ik kan nu net zo goed in een random SC gaan zitten.
[..]
Ik zeg 1 topic 1 taal, speling op Turkse politiek
MENA?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef expans het volgende:
[..]
No offense bro maar die SC tussen wat MENA'ers en een verdwaalde hindoestaan =/= Turken.
Hoezo? Ik vind het 2 hele verschillende volkeren afgezien van het geloof.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef Santello het volgende:
Weet je wat me zo opviel. Dat er zo weinig Marokkanen in t Turkentopic zitten. Echt zo raar gewoon !
Sarcasme.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het 2 hele verschillende volkeren afgezien van het geloof.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Arabieren, Koerden, Berbers, Hindoestanen, maakt allemaal niks uit toch? Turken zijn altijd gastvrij.
Heeft niks met verhevenheid te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkije ligt niet in M-O?
Weer zo eentje die zich verheven voelt
Ne alaka?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkije ligt niet in M-O?
Weer zo eentje die zich verheven voelt
Verdwaald?quote:
Ja graag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef expans het volgende:
[..]
Ne alaka?
Moet ik individueel iedereen z'n afkomst typen?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Verdwaald?
Indiers hebben altijd zaken gedaan met het Midden Oosten vanaf de oudheid. 'El Hindi" "Bin Hendi" "Bint Hindi" zijn normale namen in de kustplaatsen van Saudi en de Emiraten. Dit zijn afstammelingen van Indische zakenlieden en locale Arabische vrouwen uiteraard. Genetisch gezien hebben Golf Arabieren 5-10% Indische genen. (Pre-Islamitisch)
Dankje.
boeit niet. ga weg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:08 schreef AMAR420 het volgende:
Indiers hadden vroeger best wel veel invloed in het Midden Oosten hoor qua business. Baghdad, hele Indiase buurten met winkels. Tehran etc. Door al die kutoorlogen zijn ze verhuisd.
Amar, doe eens normaal man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:15 schreef AMAR420 het volgende:
kikkerhoofd ik mag jou idd niet zo a hypocriet, en je weet zelf waarom
hahah huiliequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:15 schreef AMAR420 het volgende:
kikkerhoofd ik mag jou idd niet zo a hypocriet, en je weet zelf waarom
Foundation was nice! 2 halen 1 betalen bij etosquote:
Huh ik had over amla poeder enzo. Hhhhhquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Foundation was nice! 2 halen 1 betalen bij etos![]()
Ga qua poeder ook maar gewoon weer true match halen.
Oh neee.. Wil geen Hindoe troepquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Huh ik had over amla poeder enzo. Hhhhh
Ohh heb je true match geprobeerd? Fijne he ^^
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh neee.. Wil geen Hindoe troep:S
Oh graag! ;3quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:26 schreef AbdulMalik het volgende:
Crip moet ik je pdfjes sturen van Arabische grammatica (met dank aan TM).
Vandaag kwamen er 3 tantes die ik nog nooit heb gezien wat vlees brengen. Ze knepen in mijn wang en zeiden dat ik heel snel ben gegroeid.quote:
waaaaaat hhhhhquote:
OOOO leukquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vandaag kwamen er 3 tantes die ik nog nooit heb gezien wat vlees brengen. Ze knepen in mijn wang en zeiden dat ik heel snel ben gegroeid.
Ps: ter aanvulling van je dagboek, dit is mij niet overkomen.
hij heeft gewoon goeie old school smileysquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Santello het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat is dat voor forum
Hahahahhahahahahaahha die is wel tof!quote:
Filmpje is echt gaaf!quote:
OTJEquote:
Ik schrijf lelijk en dat zal altijd zo blijven helaas. Dus nee het is niet door een lokaal iemand gedaan. Ik uit Marokko!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Vet cool. Allah y barekfeek. Waar jij vandaan?
Je schrijft wel netjes. Vast door een lokaal iemand gedaan :p
Al die Marokkanen hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 03:48 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ik schrijf lelijk en dat zal altijd zo blijven helaas. Dus nee het is niet door een lokaal iemand gedaan. Ik uit Marokko!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |