hij heeft gewoon goeie old school smileysquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef Santello het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wat is dat voor forum
Hahahahhahahahahaahha die is wel tof!quote:
Filmpje is echt gaaf!quote:
OTJEquote:
Ik schrijf lelijk en dat zal altijd zo blijven helaas. Dus nee het is niet door een lokaal iemand gedaan. Ik uit Marokko!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Vet cool. Allah y barekfeek. Waar jij vandaan?
Je schrijft wel netjes. Vast door een lokaal iemand gedaan :p
Al die Marokkanen hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 03:48 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ik schrijf lelijk en dat zal altijd zo blijven helaas. Dus nee het is niet door een lokaal iemand gedaan. Ik uit Marokko!
shots firedquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Liever een coole Mocro dan een venijnige Turk.
Duh, ik natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een coole Marokkaan bestaat.
Niet als je jezelf als maatstaf gebruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof een coole Marokkaan bestaat.
In land X hebben ze niet eens avondeten. Met "verneukt avondeten" zouden ze al heel blij zijn.quote:
Mij geloven ze nooit dat ik Turk ben. Alsof ik ga liegen over mijn afkomst. Dan kies ik wel iets beter ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:50 schreef Crip het volgende:
Zo'n meisje op school vandaag: ''Oh je bent niet Marokkaans toch? '' En toen begon ze iets in het Turks te zeggen.
Wat heb je gegeten, lan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
T was echt pittig. Mn maag brandtMaar opgegeten, want in Honolulu hebben ze geen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |