https://www.google.nl/sea(...)ijs+geven&aqs=chrome..69i57j0l5.5349j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8&qscrl=1quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
het is trouwens onderwijzen, niet onderwijs geven, wil je een plaats in mijn klasje?
waarom is een onthoofding belangrijk?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die onthoofdingen niet echt zijn?
Ja, dan hoef je nergens bang voor te zijn, het zijn alleen maar filmpjes.
Die onthoofdingen zijn ook niet echt. Ja echt in scene gezet ergens in een studio. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vertel je dat ook even face to face tegen de familie van de slachtoffers?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die onthoofdingen zijn ook niet echt. Ja echt in scene gezet ergens in een studio. Er zullen er vast nog wel een paar volgen.
Zoals de moeder van James Foley? Dat mens waar haar gezicht stijf stond van de botox? Crisis actor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel je dat ook even face to face tegen de familie van de slachtoffers?
Wat?? Wat heeft botox er mee te maken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals de moeder van James Foley? Dat mens waar haar gezicht stijf stond van de botox? Crisis actor.
ja, want de CIA zou idd echt iemand met botox nodig hebben om voor ze te liegen, ze hebben maar een beperkt budget en resources, ze moeten toch wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals de moeder van James Foley? Dat mens waar haar gezicht stijf stond van de botox? Crisis actor.
Zo simpel is het niet alleen. Journalistiek is propaganda geworden tegenwoordig. Je kan er weinig meer van geloven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Angst verkoopt kranten. Zo simpel is het.
Dat komt omdat de MSM het niet oppikt. Ze pikken zelfs een hearing over UFO's waar tientallen betrouwbare getuiges hun verhalen vertellen niet eens op. Dat zou voorpagina nieuws moeten zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:51 schreef vigilant7 het volgende:
Project Camelot, ik weet het niet hoor. Heb ooit nog een man ontmoet die ze geïnterviewd hebben (MT Keshe) en de meeste die ze interviewen hoor je na een tijdje nooit iets meer van. Hoe groots hun ontdekkingen of openbaringen ook zijn.
Ik zeg niet dat ik denk dat ze niet echt zijn maar waarom zou je ernaar kijken? Hoe groot is de kans dat jezelf onthoofd wordt? Je breekt veel eerder je nek over een stoeprand, moet je daar dan ook bang voor zijn? Komt bij dat mensen bang worden gemaakt voor de verkeerde mensen. IS is alleen groot geworden omdat bepaalde mensen willen dat ze groot zijn zodat ze nog meer chaos en angst kunnen creeeren in de wereld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je trapt er fijn in. Verdeel en heers praktijken....quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, en wat dan nog? Als dit nodig is om de macht van het westen te behouden/versterken, soit.
Waar trap ik in? Ik ben bewust voorstander van het vergroten/behouden van macht (middels 'verdeel en heers) MITS deze macht weerspiegelt in welvaart en vrijheid binnen het westen zelf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je trapt er fijn in. Verdeel en heers praktijken....
Welkom op planeet aarde, waarom denken mensen uberhaupt dat "het volk"wat voor moet stellen als het ook geen moer kan verder? Peasants zijn peasants, leef je nietsbetekende leventje en denk niet dat je invloed op de planeet hebt, leeft een stuk relaxter, je doet er toch niets aan en waarom zou je het willen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je trapt er fijn in. Verdeel en heers praktijken....
Je trapt in de val van de elite. Deze gebruiken deze spelletjes al eeuwen. En behalve als jezelf tot dit kleine groepje behoort heb je er alleen maar nadeel van. Komt bij dat het totaal belachelijk is om jezelf rijk te maken tov mensen uit andere landen aangezien we met zijn allen op een klein bolletje leven dat door de ruimte heen racet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar trap ik in? Ik ben bewust voorstander van het vergroten/behouden van macht (middels 'verdeel en heers) MITS deze macht weerspiegelt in welvaart en vrijheid binnen het westen zelf.
Wel eens van The Butterfly Effect gehoord? Alles staat met alles en iedereen in verbinding. Het leventje van een premier is net zo belangrijk als het leven van een zwerver.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom op planeet aarde, waarom denken mensen uberhaupt dat "het volk"wat voor moet stellen als het ook geen moer kan verder? Peasants zijn peasants, leef je nietsbetekende leventje en denk niet dat je invloed op de planeet hebt, leeft een stuk relaxter, je doet er toch niets aan en waarom zou je het willen?
En ja, dat geldt ook voor mij, voor we dat krijgen.
Weer over geld. Het zit je niet lekker dat er rijke mensen zijn he?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je trapt in de val van de elite. Deze gebruiken deze spelletjes al eeuwen. En behalve als jezelf tot dit kleine groepje behoort heb je er alleen maar nadeel van. Komt bij dat het totaal belachelijk is om jezelf rijk te maken tov mensen uit andere landen aangezien we met zijn allen op een klein bolletje leven dat door de ruimte heen racet.
Ik gun iedereen alles maar als het ten koste gaat van anderen streef ik een verandering na.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer over geld. Het zit je niet lekker dat er rijke mensen zijn he?
Eeehmm. nee, dat is het niet. De mensen die iets bijdragen, iets meer kunnen dan de rest hebben meer geld en macht, en terecht. Of heeft de zieke zwakke leeuw net zoveel in te brengen als de alpha-male?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wel eens van The Butterfly Effect gehoord? Alles staat met alles en iedereen in verbinding. Het leventje van een premier is net zo belangrijk als het leven van een zwerver.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm. nee, dat is het niet. De mensen die iets bijdragen, iets meer kunnen dan de rest hebben meer geld en macht, en terecht. Of heeft de zieke zwakke leeuw net zoveel in te brengen als de alpha-male?
Dit is de aarde, niet lala-land.
Ik zou het eerder verstandig dan belachelijk willen noemen. Verschil van kijk op de mens, denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je trapt in de val van de elite. Deze gebruiken deze spelletjes al eeuwen. En behalve als jezelf tot dit kleine groepje behoort heb je er alleen maar nadeel van. Komt bij dat het totaal belachelijk is om jezelf rijk te maken tov mensen uit andere landen aangezien we met zijn allen op een klein bolletje leven dat door de ruimte heen racet.
Nee, ik snap het niet, omdat ik gewoon de wereld wel echt snapquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat maar je snapt er echt helemaal geen zak van.
Kleuterspeelzaal waar de kinderen zelf de sprookjes (Ik doe lief en dan is heeeel de wereld in vrede) mogen verzinnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet, omdat ik gewoon de wereld wel echt snap.
BNW, het is toch een leuk forum.
Je ziet de eenheid in het bestaan niet. Dat alles met elkaar verbonden is. Dat als je jezelf rijk maakt ten koste van een ander je het eigenlijk jezelf aandoet. Als er 1 land of 1 klein groepje is wat zich enorm rijk maakt ten koste van de rest wat denk je dat er dan zal gebeuren op een gegeven moment?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zou het eerder verstandig dan belachelijk willen noemen. Verschil van kijk op de mens, denk ik.
Vooralsnog is het een belachelijk grote groep dat aanspraak kan doen op de winsten. Moet je nagaan wat er gebeurd als die winsten (als gevolg van verdeel en heers elders in de wereld) er niet meer zijn: hoeveel de niet-elite in het westen er dan nog aan overhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |