Stigmatiserende mening over miljoenen mensen.7quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
net als de vs "niet nog een keer zomaar een oorlog zal starten"?
BWAHAHAHAHAHAHAHA
de vs is geen democratie dus nee niet vlieger gaat niet opquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Stigmatiserende mening over miljoenen mensen.7
Wat een kansloos excuus voor een comeback zeg.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh je moet er nog even over nadenken, ik heb nog 3 uurtjes, neem je tijd schat
Angst verkoopt kranten. Zo simpel is het.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
We worden zo ongeveer gebombardeerd met dit soort berichten in de media:
'IS wil terroristen als vluchtelingen sturen'
Gezien het aantal aanslagen dat er werkelijk wordt gepleegd, 0, zou ik toch wel willen spreken van bangmakerij.
Dit is nu feitelijk niet heel anders dan in de aanloop naar de oorlogen in Irak en Afghanistan, 10 jaar geleden. En ook toen gebeurde er helemaal niets in het westen.
kom anders gewoon met argumenten als je het niet kan handelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een kansloos excuus voor een comeback zeg.
En mensen voor nazi uitmaken omdat ze het niet met je eens zijn doe je maar in je theehuis.
Zie NWS/POL en opsporing verzocht, IS-demo's, 66% pro-IS polls etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kom anders gewoon met argumenten als je het niet kan handelen
Dat is ook waar buiten dit soort militaire campagnes om, natuurlijk. Toch zie ik wel een duidelijke correlatie tussen die twee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Angst verkoopt kranten. Zo simpel is het.
Ik vraag me af hoe je bij angst komt. Het is eerder realiteitszin en het is nogal naïef om te denken dat we voor altijd gevrijwaard zijn van aanslagen door terroristen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Angst verkoopt kranten. Zo simpel is het.
Zolang er geen aanslagen worden gepleegd zou ik niet willen spreken van realiteitszin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij angst komt. Het is eerder realiteitszin en het is nogal naïef om te denken dat we voor altijd gevrijwaard zijn van aanslagen door terroristen.
Ik wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zolang er geen aanslagen worden gepleegd zou ik niet willen spreken van realiteitszin.
Dus ook als er geen aanslagen worden gepleegd, meer dan 10 jaar lang niet, dan vind je 'dreiging van aanslagen is substantieel' een uitspraak die getuigt van realiteitszin?quote:
Dat spreek ik zeker niet tegen. Ik zeg alleen maar dat angst, gerechtvaardigd of niet, verkoopt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij angst komt. Het is eerder realiteitszin en het is nogal naïef om te denken dat we voor altijd gevrijwaard zijn van aanslagen door terroristen.
ik heb nog steeds geen duidelijke voorstelling over die je het nou hebt, kun je iets specifieker zijn, namen? rugnummers?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die arme bevolkingsgroep die in zo'n enorm slecht daglicht gesteld wordt door smerige nazi's zoals ik, hoezo?.
Ik ben forummer, geen kleuterjuf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen duidelijke voorstelling over die je het nou hebt, kun je iets specifieker zijn, namen? rugnummers?
kun je uberhaupt wel inhoudelijk reageren om is je frustratie op de kleuterschool zo groot geweest dat je zelfs nu als bijna volwassen knul nog steeds moeite hebt met een straight antwoord?quote:
Ik zal het dan nog 1 keer uitleggen, het is mijn probleemniet als jij iets niet snapt, ik zit hier niet om mensen onderwijs te geven, je snapt me niet, prima, negeer me dan gewoon verder.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun je uberhaupt wel inhoudelijk reageren om is je frustratie op de kleuterschool zo groot geweest dat je zelfs nu als bijna volwassen knul nog steeds moeite hebt met een straight antwoord?
indien dit echt te gevoelig ligt mag je ook een pm sturen
De terugkeer van radicalen? Welke radicalen en wanneer waren deze er dan eerder?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we werkelijk bang worden gemaakt. Men maakt zich voornamelijk bezorgd over de terugkeer van radicalen, en dat lijkt me niet verwonderlijk. Alleen de PVV probeert weer eens om alle Moslims verdacht te maken.
nu begin je wartaal uit te slaan, zullen we overnieuw beginnen of kun je het nog oppakken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van negeren moet ik nog uitleggen?
tering, hoe dom moet je zijn als je die zin niet eens snaptquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nu begin je wartaal uit te slaan, zullen we overnieuw beginnen of kun je het nog oppakken?
Dus jij denkt dat die onthoofdingen niet echt zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De terugkeer van radicalen? Welke radicalen en wanneer waren deze er dan eerder?
Als het journaal elke keer weer berichten laat zien over wat voor gruweldaden IS nu weer heeft gedaan, dat is geen bangmakerij dan? Of die filmpjes met die onthoofdingen? Reken maar dat dat veel angst oproept bij veel mensen.
Wellicht zit er tussen die kinderen de uitvinder van een raket uitdrijving sneller dan het licht? Zonde als dat wordt afgeslacht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en als de dood dan komt voor de kinderen uit een onderontwikkelde samenleving zonder toekomst, dan is dat eigenlijk zo erg niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |