abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2014 @ 00:10:50 #226
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145202553
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hmm, hoezo niet bijdragen? Dat de VS en VK geen flikker geeft om haar eigen onderdanen en maar in een vicieus cirkel is van we bombarderen ze omdat ze verderf zaaien en Turkije dat probleem eerst probeert op te lossen voor ze maatregelen treffen? Volgens mij is Turkije zich nu aan het voorbereiden om een oorlog in te gaan?
Dat grondoffensief dat Turkije lijkt voor te bereiden is vooral het eigen hachje redden, heeft niets met net NATO bondgenootschap te maken. Wat wel met het NATO bondgenootschap te maken heeft is dat Erdogan en Davutoglu nu toch openlijk de kant van de NATO moeten kiezen omdat ze er niet meer onderuit kunnen.

Des temeer is het raar dat IAB niet gebruikt mag worden. Dit zou de Turken nu juist kunnen ondersteunen in het komende grondoffensief.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:11:56 #227
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145202570
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nusra is al-Qaeda...
potatos potatoes
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_145202574
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hmm, hoezo niet bijdragen? Dat de VS en VK geen flikker geeft om haar eigen onderdanen en maar in een vicieus cirkel is van we bombarderen ze omdat ze verderf zaaien en Turkije dat probleem eerst probeert op te lossen voor ze maatregelen treffen? Volgens mij is Turkije zich nu aan het voorbereiden om een oorlog in te gaan?
We zullen zien of Turkije wel aanvalt. Mijns inziens wil Turkije alleen maar Assad weghebben. Dat zagen we tijdens de vergadering vorige woensdag of donderdag. Er werd de heletijd over Assad gesproken, en maar een paar keer over ISIS.

ISIS is geen prioriteit van Turkije(logisch ook, want ISIS rekent op Turks steun), Assad is die wel.
pi_145202575
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

ISIS kijkt niet naar soevereiniteit en andere onzin. Ze vielen Mosul aan, en daar is dat consulaat gevestigd. Ze zijn niet voor expres dat consulaat gaan opzoeken in een woestijn, die behoorde tot Mosul, de stad die in ISIS' handen viel.

[..]

In ieder geval onder een voorwaarde waarin Turkije iets terug moest doen voor ISIS, zoals het leveren van gratis wapens. Of het behandelen van ISIS-terroristen.

En negeer de andere feiten maar:

- Video's waarin te zien is dat ISIS-terroristen de Turkse grens ongedeerd kunnen betreden, terwijl er een bufferzone is voor Kobane, maar niet voor de ISIS-terroristen;

- Interviews met ISIS-terroristen die toegeven dat Turkije ISIS steunt

- Turkse ziekenhuizen die ISIS-terroristen wel behandelen, maar daarna niet oppakken, terwijl gezidemonstranten een andere behandeling kregen.

Dit negeer jij allemaal.
_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2014 @ 00:12:00 #230
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145202576
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nusra dan. Is volgens jullie hetzelfde toch. :')
Nee, Al-Nusra is onderdeel van Al-Qaida, dat heeft niets met ISIS te maken. En wie zijn 'jullie'? Even specifiek benoemen graag, dan wordt het mij duidelijk hoe jij in hokjes denkt en hoe je me wilt generaliseren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_145202583
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
Wat zegt een plaatje:

Amerika steunt IS: :')

[ afbeelding ]
Dat zijn geen ISIS fighters.
pi_145202590
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Begin maar weer over wat anders zodra er te veel bewijs is. _O-
quote:

[..]

Idd.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2014 @ 00:12:57 #233
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145202596
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

potatos potatoes
Goed argument jongen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:12:57 #234
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145202597
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Een groot deel van de wereld weet dat Turkije ISIS heeft gesteund. We zitten hier op een forum, waar gediscussieerd wordt, ik weet niet wat jij voor verwachten hebt bij een forum.
Ze weten het maar niemand neemt maatregelen, of de wereld durft niets tegen Turkije te beginnen of je loopt zwaar te overdrijven.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_145202617
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:11 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

We zullen zien of Turkije wel aanvalt. Mijns inziens wil Turkije alleen maar Assad weghebben. Dat zagen we tijdens de vergadering vorige woensdag of donderdag. Er werd de heletijd over Assad gesproken, en maar een paar keer over ISIS.

ISIS is geen prioriteit van Turkije(logisch ook, want ISIS rekent op Turks steun), Assad is die wel.
Wederom onfeilbare logica
pi_145202643
quote:

[..]

Nee ik vraag mij dat serieus af.

Best ziek.

Waarom lach je erover? Vind je burgerdoden grappig?

Nja Assad fan he...
pi_145202646
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

ISIS kijkt niet naar soevereiniteit en andere onzin. Ze vielen Mosul aan, en daar is dat consulaat gevestigd. Ze zijn niet voor expres dat consulaat gaan opzoeken in een woestijn, die behoorde tot Mosul, de stad die in ISIS' handen viel.
De Turkse consulaat is Turks grondgebied, de diplomaten zijn Turkse burgers en de Shah Suleyman tombe is feitelijk Turks eigendom, dat weet ISIS dondersgoed, dan maakt het verder geen reet uit of het zich nu op Mars bevind of in Limburg, sterker nog, je moet dan extra zorgvuldig zijn om je bondgenoten niet te schaden.
[..]

quote:
In ieder geval onder een voorwaarde waarin Turkije iets terug moest doen voor ISIS, zoals het leveren van gratis wapens. Of het behandelen van ISIS-terroristen.
Bron? Zo niet, ksst met je speculatie.

quote:
En negeer de andere feiten maar:

- Video's waarin te zien is dat ISIS-terroristen de Turkse grens ongedeerd kunnen betreden, terwijl er een bufferzone is voor Kobane, maar niet voor de ISIS-terroristen;
Feit 1: Je video dateert van april.

quote:
- Interviews met ISIS-terroristen die toegeven dat Turkije ISIS steunt
Ik kan zeggen dat dat ik een ISIS terrorist ben en wordt gesteund door de Mossad en Rutte en nu?
In de documentaire van Vicenews bedreigd de ISIS woordvoerder zelfs dat ze Istanbul zullen 'bevrijden' als Turkije ze tegenwerkt. :')

quote:
- Turkse ziekenhuizen die ISIS-terroristen wel behandelen, maar daarna niet oppakken, terwijl gezidemonstranten een andere behandeling kregen.
Dat ISIS terroristen in Turkse ziekenhuizen zijn behandeld en vrijgelaten is nooit geverfifieerd fyi. :)

quote:
Dit negeer jij allemaal.
Ja, dat zal het zijn.
pi_145202648
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ze weten het maar niemand neemt maatregelen, of de wereld durft niets tegen Turkije te beginnen of je loopt zwaar te overdrijven.
Turkije is cruciaal qua geografie. De wereld negeert het, zodat Turkije de steun voor ISIS intrekt(wat ze nu wel deels aan het doen zijn).

Nergens heb ik gezegd dat isis en Turkije onvoorwaardelijke bondgenoten zijn. Ze zijn echter wel bondgenoten geweest in het verleden, kan zomaar zijn dat ze vijanden worden morgen of volgende week.
pi_145202664
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:01 schreef SadPanda het volgende:
Zelfs de Turkse TV doet aan anti-Turkse propaganda, ze laten live zien hoe ISIS terroristen de grens over gaan. Allemaal in scene gezet. :(
Dat is gewoon een spoorweg aan de Syrische kant van de grens, niet de grens zelf. Op de grens staat een hek, denk eens even na...

quote:
Görüntülerin Suruç’un Karaca Mahallesi’nin hemen karşısında bulunan Suriye’nin Siftek Köyü ve Zorova Tepesi arasındaki bölgede çekildiğini ifade eden yetkililer bu konuda şu açıklamayı yaptı:

"IŞİD militanları yaklaşık 10 gün önce Karaca Mahallesi’nin karşısındaki Siftek Köyü’nün kontrolünü ele geçirdi ve Türkiye sınırının sıfır noktasında bulunan eski bir Suriye sınır karakolunu da karargah olarak kullanmaya başladı. IŞİD militanları sık sık yaklaşık 1 kilometre uzaklıktaki Zorova Tepesi’ne konuşlanan YPG militanları ile çatışıyor. IŞİD militanları karargah olarak kullandıkları sınır karakolundan gün içerisinde çıkarak Türkiye sınırına birkaç yüz metre uzaklıktaki tren yolu çevresinden Zorova Tepesi çevresindeki mevzilerine gidiyor ve burada YPG’liler ile çatışıyor. İddia edildiği gibi IŞİD militanları veya herhangi bir kimsenin Türkiye sınırından her ne sebeple olursa olsun Suriye’ye geçişine asla izin verilmemektedir."
Wel typisch dat alleen Koerdische en (extreem)linkse media (zoals IMC TV) dit kennelijk hebben opgepikt en melden.
pi_145202673
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Turkije is zo oppermachtig dat het geweldige en Koerdensteunende USA en Israël niks durven.

Tot zover de fantasiewereld.
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:15:49 #241
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145202676
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:12 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat zijn geen ISIS fighters.
Oh?....ben je zijn broer? :')
pi_145202678
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat grondoffensief dat Turkije lijkt voor te bereiden is vooral het eigen hachje redden, heeft niets met net NATO bondgenootschap te maken. Wat wel met het NATO bondgenootschap te maken heeft is dat Erdogan en Davutoglu nu toch openlijk de kant van de NATO moeten kiezen omdat ze er niet meer onderuit kunnen.

Des temeer is het raar dat IAB niet gebruikt mag worden. Dit zou de Turken nu juist kunnen ondersteunen in het komende grondoffensief.
Nou ja in alle eerlijkheid JM, heel de crisis in Syrie heeft niets met de NAVO te maken, maar dat de VS het opzich heeft genomen om agentje te spelen, als het niet is dat Turkije wordt bedreigd.
pi_145202696
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom zei jij gisteren dat Turkse burgerdoden oké waren?
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:47 schreef SadPanda het volgende:
Jammer, Erdogan had ik wel wat dode Turken gegund voor zijn steun aan terroristen. :r
pi_145202712
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:11 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik denk toch eerder dat het hier om kabouters gaat hoor, of je staat gewoon op repeat, kan ook.
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:16:57 #245
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145202713
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee ik vraag mij dat serieus af.

Best ziek.

Waarom lach je erover? Vind je burgerdoden grappig?

Nja Assad fan he...
:') Ik lach omdat je de vraag ontwijkt en over iets compleet anders begint wat ik niets eens zo heb gezegd.
Anti-Turkije
pi_145202750
Ik ga btw even iets nuttigs doen door 'feiten' te negeren in mijn donkere zolderkamer, trusten iedereen.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2014 @ 00:18:59 #247
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_145202761
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja in alle eerlijkheid JM, heel de crisis in Syrie heeft niets met de NAVO te maken, maar dat de VS het opzich heeft genomen om agentje te spelen, als het niet is dat Turkije wordt bedreigd.
Daar ben ik het toch niet mee eens. Het conflict in Syrië heeft er voor gezorgd dat NATO bondgenoten wapensystemen hebben geplaatst in Turkije, een direct gevolg van de (burger)oorlog aldaar.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_145202777
quote:
7s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:18 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga btw even iets nuttigs doen door 'feiten' te negeren in mijn donkere zolderkamer, trusten iedereen.
Rukze en dan trusten :W
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:19:36 #249
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145202778
quote:
:D
pi_145202781
quote:
trusten
probs voor het proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')