Oh gut oh gut, dat filmpje........quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:01 schreef SadPanda het volgende:
Zelfs de Turkse TV doet aan anti-Turkse propaganda, ze laten live zien hoe ISIS terroristen de grens over gaan. Allemaal in scene gezet.![]()
Je hebt geen feiten in te brengen, dus ga je snel feiten ontkennen door middel van emoticons. Lol.quote:
Ja, verander van onderwerp nu we feiten brengen waarin naar voren komt dat Turkije ISIS heeft gesteund.quote:
Er is vrij weinig beargumenteerd aan iets wat feitelijk is gebeurd, nml een aanval op Turkije.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn niet geloofwaardig.
Niet mijn woorden, leer om mijn woorden en wat jij er van maakt te scheiden van elkaar, zie wel dat je er steeds vaker moeite mee hebt.quote:Jij zegt dat Turkije ISIS onmogelijk heeft gesteund,
Niet simpelweg gevangen gehouden alleen, maar aangevallen, Turks soevereniteit geschonden, apart dat je dat met je sponsor doet, ik wil best geloven dat dit oprecht in jouw logica past hoor, daar niet van.quote:alleen maar omdat de diplomaten gevangen zijn gehouden. Die daarna zijn bevrijd, terwijl alle andere gijzelaars of worden vermoord of nooit meer de buitenwereld zien.
Jij weet natuurlijk onder welke voorwaarden dit is gebeurd, net zoals de bevrijding, ik nml niet.quote:Turkije die ongedeerd een ISIS-konvooi langskomt.
Ah ja, vermoedelijk, zeker van je zaak.quote:Foto's van Turkse soldaten met (vermoedelijke) ISIS-terroristen
Net zoals Biden zeker van zijn zaak is moet ik je wel toegeven.quote:Biden die toegeeft dat er een Turkse bijdrage is geweest aan ISIS
Er waren ook Al-Mukhabarat agenten in Turkije die tijdens de protesten voor oproer zorgen tussen de vluchtelingen, maar zoals ik al zei, jij moet wel een logica houden waarbij sponsoring en vijandigheid samenkunnen.quote:Interviews met ISIS-terroristen die toegeven dat Turkije ISIS steunt
Turkse ziekenhuizen die ISIS-terroristen wel behandelen, maar daarna niet oppaken, terwijl gezidemonstranten een andere behandeling kregen.
[ afbeelding ]quote:Dit negeer jij allemaal.
Dus? En wat doet de wereld? Kennelijk is het allemaal ok, of........je loopt zwaar te overdrijven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je hebt geen feiten in te brengen, dus ga je snel feiten ontkennen door middel van emoticons. Lol.
De hele wereld weet van Turkse steun aan ISIS.
Wel profiteren van de NAVO, maar er niet aan bijdragen, want de Incirlik Air Base mag niet gebruikt worden om ISIS uit te schakelen. Ik blijf het raar vinden - waarom zou je nu juist die basis niet aanbieden om het gevaar dat vermoedelijk je grens wil oversteken te neutraliseren?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is aangevallen met granaten op eigen grondgebied en heeft een beroep gedaan op haar navo-bondgenoten volgens het navo-pact, DE VS probeert een wereldwijd coalitie - niet eens zo zeer beroepend op de NAVO - op te zetten tegen ISIS, waar Turkije zich nu wel bij heeft aangesloten, remember?
Door asrat's barbaarse afslachtingen worden zulke groeperingen als IS en Nusra geboren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:04 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, verander van onderwerp nu we feiten brengen waarin naar voren komt dat Turkije ISIS heeft gesteund.
De wereld bombardeert ISIS in Syri en Irak, met of zonder de hulp van Al-Baghdadi knuffelaar Erdogan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus? En wat doet de wereld? Kennelijk is het allemaal ok, of........je loopt zwaar te overdrijven.
Throw your soldiers into positions whence there is no escape, and they will prefer death to flight. If they will face death, there is nothing they may not achieve. Officers and men alike will put forth their uttermost strength. ~Sun Tzuquote:
Hoe hebben ze het precies live in scene gezet?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:06 schreef De_Guidance het volgende:
Turkse TV doet inderdaad aan anti-regeringspropaganda.
Aangezien dat normaal is in een democratisch land. Niet iedereen is pro-regering.
Het is geen Assadistan he.
Waarom probeer je dan met alle macht iedereen te overtuigen dat Turkije Is zou steunen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:03 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Je hebt geen feiten in te brengen, dus ga je snel feiten ontkennen door middel van emoticons. Lol.
De hele wereld weet van Turkse steun aan ISIS.
ISIS is ontstaan in Irak, niet in Syri. Come again.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Door asrat's barbaarse afslachtingen worden zulke groeperingen als IS en Nusra geboren.
Hmm, hoezo niet bijdragen? Dat de VS en VK geen flikker geeft om haar eigen onderdanen en maar in een vicieus cirkel is van we bombarderen ze omdat ze verderf zaaien en Turkije dat probleem eerst probeert op te lossen voor ze maatregelen treffen? Volgens mij is Turkije zich nu aan het voorbereiden om een oorlog in te gaan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wel profiteren van de NAVO, maar er niet aan bijdragen, want de Incirlik Air Base mag niet gebruikt worden om ISIS uit te schakelen. Ik blijf het raar vinden - waarom zou je nu juist die basis niet aanbieden om het gevaar dat vermoedelijk je grens wil oversteken te neutraliseren?
Waarom zei jij gisteren dat Turkse burgerdoden ok waren?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het precies live in scene gezet?
ISIS kijkt niet naar soevereiniteit en andere onzin. Ze vielen Mosul aan, en daar is dat consulaat gevestigd. Ze zijn niet voor expres dat consulaat gaan opzoeken in een woestijn, die behoorde tot Mosul, de stad die in ISIS' handen viel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:04 schreef Triggershot het volgende:
Niet simpelweg gevangen gehouden alleen, maar aangevallen, Turks soevereniteit geschonden, apart dat je dat met je sponsor doet, ik wil best geloven dat dit oprecht in jouw logica past hoor, daar niet van.
In ieder geval onder een voorwaarde waarin Turkije iets terug moest doen voor ISIS, zoals het leveren van gratis wapens. Of het behandelen van ISIS-terroristen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:04 schreef Triggershot het volgende:
Jij weet natuurlijk onder welke voorwaarden dit is gebeurd, net zoals de bevrijding, ik nml niet.
Nusra dan. Is volgens jullie hetzelfde toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
ISIS is ontstaan in Irak, niet in Syri. Come again.
Begin maar weer over wat anders zodra er te veel bewijs is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zei jij gisteren dat Turkse burgerdoden ok waren?
Een groot deel van de wereld weet dat Turkije ISIS heeft gesteund. We zitten hier op een forum, waar gediscussieerd wordt, ik weet niet wat jij voor verwachten hebt bij een forum.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan met alle macht iedereen te overtuigen dat Turkije Is zou steunen.
Blijkbaar vind een groot deel van de wereld het toch een BS verhaal?
Nusra is al-Qaeda...quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nusra dan. Is volgens jullie hetzelfde toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |