Nee hoor. Dat is niet zo raar. Mevrouw heeft een zak met geld van net iets minder dan we voor het huis wilden hebben. Door deze enorm aantrekkelijke voorwaarde wilden wij wel akkoord gaan met dat ietsje minder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:06 schreef Robuustheid het volgende:
Dus die koper bood zomaar aan dat jullie in z'n gekochte huis mochten blijven, totdat jullie huis af is?
Wat een vreemde snuiter.
Dat vind ik eerlijker gezegd nog vreemder, dat iemand een bedrag van +/- 2 ton contant af wil rekenen, nota bene in een zak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet zo raar. Mevrouw heeft een zak met geld van net iets minder dan we voor het huis wilden hebben.
Tsja, haar redenen weet ik ook niet verder. Hoop dat ze niet doodgaat in de tussentijd ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef Leandra het volgende:
Oh, deze moet ik ook even volgen.
Mrs. Koopster heeft wellicht ook een reden waarom ze niet zoveel haast heeft... daarbij ga ik er vanuit dat de termijn van oplevering van jullie nieuwe huis inmiddels min of meer te overzien is.
Zijn de tuin en het enorme schuine dak op het zuiden zodat je ze vol kunt hangen met zonnecollectoren?
Dankjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef usernaamvergeten het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn dat je vorige huis al verkocht is ook, helemaal top
Het traphekje was een USP natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef usernaamvergeten het volgende:
Dat is in deze tijd natuurlijk erg prettig !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef usernaamvergeten het volgende:
Goed plan! Kunnen we best het eerste jaar of 2 op een betonnen vloer wonen met kale muren, plakken we kranten voor 't raam, wie heeft er ook gordijnen nodig?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zonnecellen en warmteboiler gelijk laten installeren
Van geld dat je voor de inrichting had gereserveerd
Dat rendement wat je maakt zo een 15% per jaar minimaal maakt het allemaal goed
En verlast je maandlasten behoorlijk
Denk aan het rendement vrouwmens!11EINS!quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed plan! Kunnen we best het eerste jaar of 2 op een betonnen vloer wonen met kale muren, plakken we kranten voor 't raam, wie heeft er ook gordijnen nodig?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk aan het rendement vrouwmens!11EINS!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
Keihip, nieuw, na het minimalisme nu de hipste interieurtrend, rendementalisme!
Beste besluit ever.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:56 schreef innepin het volgende:
Er was eens een dag dat we begonnen met ons huis te verbouwen. Dat duurde nogal lang en werd een lange reeks.Ik geloof niet dat we dag ooit hebben bereikt waarop we écht konden zeggen 'het is af', maar het was best heel mooi geworden en leefbaar.
Maar ja, niets zo veranderlijk als de wensen van een vrouw, en dus besloot ik enige tijd terug dat ik dit dorp wel zat was en wat meer reuring wilde, naar de stad! Toen ik eindelijk een baan vond in Utrecht, gingen we dan ook rustig eens kijken om daarnaartoe te verhuizen.
Eisen:
- er qua ruimte in huis niet op achteruit gaan
- GEEN KLUSHUIS OMG ALSJEBLIEFT NIET
- Meneer wilde graag nieuwbouw want ohhh de heerlijkheid van niets hoeven klussen en alles van tevoren zelf bedenken, en dat sprak me ook wel aan.
Is dat een subtiel waardeoordeover ons klustalent? Nou? Nou?!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Beste besluit ever.
Ever.
veel plezier met de voorbereidingen allemaal
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Is dat een subtiel waardeoordeover ons klustalent? Nou? Nou?!
Was een grapje hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef Gieliovd het volgende:
[..]nee...., over het feit dat ik al bijna 3 jaar bezig ben en dat niemand toewens
Oeh, rendementalismequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
Keihip, nieuw, na het minimalisme nu de hipste interieurtrend, rendementalisme!
true true, maar als je het geld niet hebt om het nu te laten installeren dan kan het nog zo aantrekkelijk zijn qua rendement, maar dan gaat het natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, rendementalisme![]()
![]()
Maar met zo'n enorm dak richting het zuiden zou ik er wel heel hard over nadenken.
Misschien kan TS bij de buren de kinderkamers muurschilderen, en zo extra snel een zonnedak bij elkaar krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
true true, maar als je het geld niet hebt om het nu te laten installeren dan kan het nog zo aantrekkelijk zijn qua rendement, maar dan gaat het natuurlijk niet.
Het zou wel iets zijn wat ik eens voor zou laten rekenen hoeveel het je op gaat leveren en kosten enz. En dan is het wellicht iets wat je over een paar jaar tijd bij elkaar kunt sparen en dan laten doen?
Ja psies. Ook wat mignonne zegt. Het is wel iets om over na te denkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan TS bij de buren de kinderkamers muurschilderen, en zo extra snel een zonnedak bij elkaar krijgen.
Vast potentiële klandizie zat in zo'n nieuwbouwwijk Innepin, zeker als je er zelf ook gaat wonen.
Die steigerhoutmeubels zijn nu hip. En anders even op home24 kijken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef innepin het volgende:
Ik ben alvast op zoek naar een mooie doch zeer betaalbare eetkamertafel. We hebben nu zo'n horkerig gedrocht van de Ikea, zwart, omdat ik dankzij zwangerschapshormonen alles ooit zwart en hoogglans wit wilde.
brrrrrrr steigerhout brrrrrrrquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die steigerhoutmeubels zijn nu hip. En anders even op home24 kijken?
Heel goed.quote:
Probeer marktplaats eens, daar heb ik er een gevonden terwijl ik helemaal niet op zoek wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef innepin het volgende:
Ik ben alvast op zoek naar een mooie doch zeer betaalbare eetkamertafel. We hebben nu zo'n horkerig gedrocht van de Ikea, zwart, omdat ik dankzij zwangerschapshormonen alles ooit zwart en hoogglans wit wilde.
Dat dus, het zou gewoon een optie moeten zijn bij de bouw, liefst met de mogelijkheid voor een aangepaste ketel, zodat er ook panelen voor een zonneboiler tussenkunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Bleie het volgende:
Wat mooi! En ik vind het zoooo raar dat nieuwbouw niet met zonnecollectoren wordt opgeleverd, of dat het niet ten minste een optie bij de bouw is. Maar goed, wij gaan dat nu ook pas na ruim drie jaar doen, moesten ook eerst weer even sparen.
Ik denk vaak om die reden. Was het nog zoals in 2008 dan was het misschien standaard (of maakten ze gewoon veel meer winst) maar nu zijn vaak de prijzen van nieuwbouw projecten toch echt wat lager (mijn woning was uiteindelijk 80.000 minder dan de catalogusprijs toen ze aan het project begonnen, al kostte dat mij wel de aanbouw) en dat de toevoeging van dat mensen flink afschrikt. En qua optie, nou heeft dit dak een schuine zijde en kan het goed maar bij een puntdak en dan af en toe wel af en toe niet ziet het lelijker uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Bleie het volgende:
Wat mooi! En ik vind het zoooo raar dat nieuwbouw niet met zonnecollectoren wordt opgeleverd, of dat het niet ten minste een optie bij de bouw is. Maar goed, wij gaan dat nu ook pas na ruim drie jaar doen, moesten ook eerst weer even sparen.
Bij ons liggen er 3 standaard op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:37 schreef Bleie het volgende:
Dit is sinds de jaren 80 de nieuwe standaard.... het huis van mijn man (voormalige premiekoopwoning, bouwjaar 1983) had ook al zo'n indeling.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:07 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig hoe al die nieuwbouw huizen tegenwoordig min of meer dezelfde plattegrond hebben. De buitenkant is compleet verschillend, De zolder wijkt af maar de begane grond en 1e etage zijn precies de woningen die bij ons in de nieuwbouw wijk gebouwd zijn
Even een paar vragen:
Zit er een kast onder de trap of is dit een zwevende?
Waar op je tekening in de begane grond zitten de aansluitingen voor de keuken?
Verder tof! ben benieuwd wat je er van gaat maken (en hoeveel het verschilt)
[..]
Ik denk vaak om die reden. Was het nog zoals in 2008 dan was het misschien standaard (of maakten ze gewoon veel meer winst) maar nu zijn vaak de prijzen van nieuwbouw projecten toch echt wat lager (mijn woning was uiteindelijk 80.000 minder dan de catalogusprijs toen ze aan het project begonnen, al kostte dat mij wel de aanbouw) en dat de toevoeging van dat mensen flink afschrikt. En qua optie, nou heeft dit dak een schuine zijde en kan het goed maar bij een puntdak en dan af en toe wel af en toe niet ziet het lelijker uit.
Maar ik ben het met je eens hoor, ik vind het raar dat het geeneens ene optie is.
Er zit standaard geen trapkast in. Dat was een optie waar ze zo belachelijk veel geld voor vroegen dat we er niet voor gekozen hebben. Wel komt er een stopcontact onder de trap. En dan zetten we er zelf wel een paar muurtjes neer met een deur erin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:07 schreef Frag_adder het volgende:
Even een paar vragen:
Zit er een kast onder de trap of is dit een zwevende?
Waar op je tekening in de begane grond zitten de aansluitingen voor de keuken?
Innepin, eindelijk iemand die er echt in de buurt woont: ga in ieder geval naar Keukencentrum Tiel!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit standaard geen trapkast in. Dat was een optie waar ze zo belachelijk veel geld voor vroegen dat we er niet voor gekozen hebben. Wel komt er een stopcontact onder de trap. En dan zetten we er zelf wel een paar muurtjes neer met een deur erin.
Keukenaansluitingen stonden op een aparte tekening. Hebben daar nog een zooi extra aansluitingen bij gedaan want t was wel erg basic.
Over keukens gesproken: ik vind het nu al verschrikkelijk, een nieuwe keuken uitzoeken. Zijn vandaag bij ikea en 3 keukenboeren binnengelopen. Ik ben erg pro-ikea want goedkoop en verrekte handig ingedeeld maar geen van de huidige keukens spreekt me echt aan. In de gemiddelde keukenzaak is echt alles 100x hetzelfde. Saaaaaai.
En dan zie je ineens een keuken die we allebei leuk en mooi vinden en dan is het "exclusief en handgeschilderd" en dus compleet onbetaalbaar. Natuurlijk.
Argh.
Ik heb zelf een IKEA keuken gekocht, maar wel met wat aanpassingen. Zo heb ik geen keukenblad besteld want hun stenen werkbladen (nou ja composiet is het terazzo) waren belachelijk duur met weinig keuze, die heb ik zelf goedkoper elders gevonden. En de montage service is belachelijk, ze rekenen zo 1500 extra terwijl een vakman die ook voor 500 kan plaatse.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Er zit standaard geen trapkast in. Dat was een optie waar ze zo belachelijk veel geld voor vroegen dat we er niet voor gekozen hebben. Wel komt er een stopcontact onder de trap. En dan zetten we er zelf wel een paar muurtjes neer met een deur erin.
Keukenaansluitingen stonden op een aparte tekening. Hebben daar nog een zooi extra aansluitingen bij gedaan want t was wel erg basic.
Over keukens gesproken: ik vind het nu al verschrikkelijk, een nieuwe keuken uitzoeken. Zijn vandaag bij ikea en 3 keukenboeren binnengelopen. Ik ben erg pro-ikea want goedkoop en verrekte handig ingedeeld maar geen van de huidige keukens spreekt me echt aan. In de gemiddelde keukenzaak is echt alles 100x hetzelfde. Saaaaaai.
En dan zie je ineens een keuken die we allebei leuk en mooi vinden en dan is het "exclusief en handgeschilderd" en dus compleet onbetaalbaar. Natuurlijk.
Argh.
Oeh elders waarrrr voor je werkblad?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik heb zelf een IKEA keuken gekocht, maar wel met wat aanpassingen. Zo heb ik geen keukenblad besteld want hun stenen werkbladen (nou ja composiet is het terazzo) waren belachelijk duur met weinig keuze, die heb ik zelf goedkoper elders gevonden. En de montage service is belachelijk, ze rekenen zo 1500 extra terwijl een vakman die ook voor 500 kan plaatse.
Not everyone is you, darling.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Keukens.
Standaard kookt net zo lekker of vies hoor.
Ik ben toen ik de badkamer in Gouda moest laten verbouwen bij een steenhouwer geweest die ook keukenbladen deed enzo, dus als je dan toch bezig bent en je wilt iets moois/bijzonders kan ik het adres wel voor je opzoeken...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh elders waarrrr voor je werkblad?
Ja, maar bij een budget moet je ook kijken wat het prijsverschil is.... het alternatief is nooit gratis hèquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef innepin het volgende:
Ja leuk! Maar we zijn wel on a budget hè.
Dat is in mijn achtertuinquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar bij een budget moet je ook kijken wat het prijsverschil is.... het alternatief is nooit gratis hè
Heb m gevonden trouwens:
http://www.voskuilnatuurs(...)n-aanrechtbladen.php
Ja, ze hebben prachtig spul staan, ik stond daar destijds nog net niet te kwijlenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dat is in mijn achtertuin
Hebben ze echt mooi steen staan joh! Wil ik ook gaan kijken voor mijn blad. Weet niet of ze betaalbaar zijn.
Thx, ik ga er eens kijken!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Innepin, eindelijk iemand die er echt in de buurt woont: ga in ieder geval naar Keukencentrum Tiel!
Die hebben ten opzichte van andere keukenboeren echt veel lagere prijzen.
Dat neemt niet weg dat zij ook wel met de huidige keuken-trends mee gaan, maar misschien is exclusief daar iets beter betaalbaar?
(Er zijn al een paar mensen van hier op mijn aanraden daarheen gegaan met echt goed resultaat ook.)
Hadden wij ook. En toen haakte er iemand af en waren wij 1e reserve en moesten we van alles en nog wat in 1 dag tijd regelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde ook een van deze huizen kopen
Maar ze waren allemaal al verkocht
Plintverwarming.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:54 schreef innepin het volgende:
Oh ja en we hebben geen ruimte meer voor een radiator in de keuken in het ontwerp zoals we 'm nu hebben... dus daar moeten we ook even wat op vinden
Geen idee, dat zal aan de ligging en indeling liggen denk ik.... en wellicht zelfs aan de kracht van de radiatoren in de rest van de ruimte.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:00 schreef innepin het volgende:
Ja psies, zoiets dacht ik ook al aan.Vraag me af of 1 dan genoeg is of dat je er meerdere nodig hebt.
Damn dat is idd niet veel wat er standaard in zit. Krijgen jullie verder wel genoeg stopcontact punten enzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:53 schreef innepin het volgende:
wb wandcontactdozen enzo heb ik net de offerte binnengekregen. Paar loze leidingen en wcd's extra in de keuken, ka-chiiiinnnggg ruim 1800 euroPfrrrrttt. Ik vind het raar dat er niet standaard leidingen enzo inzitten voor vaatwasser en oven enzo. Echt alleen de basics (1 wcd voor magnetron, 1 voor koken, 1 voor koelkast.) Dus als je dan vaatwasser, quooker, vriezer, oven wil, dan moet je dat allemaal extra aan laten leggen. Stopcontacten en leidingen. En extra groepen.
Budget, Leandra... budget...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, dat zal aan de ligging en indeling liggen denk ik.... en wellicht zelfs aan de kracht van de radiatoren in de rest van de ruimte.
Geen vloerverwarming trouwens?
Ja rest valt wel mee, is goed te doen. Hebben er 2 of 3 bij laten zetten in de rest vh huis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Damn dat is idd niet veel wat er standaard in zit. Krijgen jullie verder wel genoeg stopcontact punten enzo?
Loze leidingen moeten er bij ons ook in iedere kamer nog extra bij. Met het oog op later.
Ik vroeg me af of vloerverwarming tegenwoordig niet zo ongeveer standaard was....quote:
Vloerverwarming is zover ik weet nog een optie. Althans bij de nieuwbouw projecten waarbij wij hebben gekeken welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of vloerverwarming tegenwoordig niet zo ongeveer standaard was....
Maar ik vind het aantal radiatoren op de tekening zeer beperkt, sterker nog; als vloerverwarming een optie is dan gok ik dat die radiatoren zo beperkt zijn omdat ze er van uitgaan dat iedereen toch wel vloerverwarming neemt.
Dat is wel fijn. Wij misschien nog een extra stroompunt in de keuken ivm oven. Maar ik vind echt dat ze er veel geld voor durven te vragen. ¤165,- voor een loze leiding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja rest valt wel mee, is goed te doen. Hebben er 2 of 3 bij laten zetten in de rest vh huis.
Misschien is het verschil dat wij bij starterswoningen kijken dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:15 schreef Klaphark het volgende:
Bij ons project is vloerverwarming wel standaard.
Hebben jullie al naar het meerwerk van tegels en sanitair gekeken Innepin? Moeten wij binnenkort doen, ben benieuwd naar de prijzen
Ach zal gewoon per projectontwikkelaar verschillen. Sommige projecten krijg je ook al een tuinafscheiding in de achtertuin etc, bij ons niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het verschil dat wij bij starterswoningen kijken dan.
En oh ja dat ook nog.. Geen idee wat ze daarvoor weer durven te vragen.
En dan moet je die 4k nog bij een verplichte keukenboer uitgeven ook, die je aan alle kanten naait en dus dat geld driedubbel terug verdiend.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Leandra het volgende:
Het is eigenlijk Godsgeklaagd dat je bij een nieuwbouwwoning een min of meer casco huis krijgt, waar je nog een vermogen moet uitgeven voor standaard zaken als sanitair (plus badkamertegels) en een keuken.
Ik zat in Amersfoort gisteren even bij een project van 2-kappers te kijken (344.000) waarbij de vermelding "incl. keukencheque ter waarde van ¤ 4.000".
Alsof je voor dat bedrag een fatsoenlijke keuken in een huis in die prijsklasse zou kunnen (laten) zetten
Ik heb 7000 begroot voor een keukenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:21 schreef Leandra het volgende:
Het is eigenlijk Godsgeklaagd dat je bij een nieuwbouwwoning een min of meer casco huis krijgt, waar je nog een vermogen moet uitgeven voor standaard zaken als sanitair (plus badkamertegels) en een keuken.
Ik zat in Amersfoort gisteren even bij een project van 2-kappers te kijken (344.000) waarbij de vermelding "incl. keukencheque ter waarde van ¤ 4.000".
Alsof je voor dat bedrag een fatsoenlijke keuken in een huis in die prijsklasse zou kunnen (laten) zetten![]()
Jawel, dat lijkt me wel in en starterswoningquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb 7000 begroot voor een keukenzou dat genoeg zijn?
Misschien moet ik een eigen topique aanmaken want anders blijf ik vragen stellen in Innepin haar topic. Sorry.
Dat hangt er allemaal echt helemaal van af welke keuken je wilt en met hoeveel extra's en hoeveel je nog bij moet leggen aan dingen als leidingen enz.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien moet ik een eigen topique aanmaken want anders blijf ik vragen stellen in Innepin haar topic. Sorry.
Doen dat eigen topicquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkblad hier vandaan:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Oeh elders waarrrr voor je werkblad?
Dat is echt heel karig. Ben ook bezig met een nieuwbouwhuis, maar ik heb sowieso al vier verschillende groepen voor de keuken (1 voor de oven, 1 voor de vaatwasser, 1 voor koel/vries, 1 voor overige, en 1 (die ik niet meetel) voor de kookplaat) ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:53 schreef innepin het volgende:
wb wandcontactdozen enzo heb ik net de offerte binnengekregen. Paar loze leidingen en wcd's extra in de keuken, ka-chiiiinnnggg ruim 1800 euroPfrrrrttt. Ik vind het raar dat er niet standaard leidingen enzo inzitten voor vaatwasser en oven enzo. Echt alleen de basics (1 wcd voor magnetron, 1 voor koken, 1 voor koelkast.) Dus als je dan vaatwasser, quooker, vriezer, oven wil, dan moet je dat allemaal extra aan laten leggen. Stopcontacten en leidingen. En extra groepen.
Dat is niet raar, ze maken het zo basic mogelijk zodat ze extra's verkopen. En daar vragen ze de hoofdprijs voor, omdat deze werkzaamheden moeilijk achteraf kunnen worden gemaakt in betonnen wanden e.d. Makkelijk verdiend!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:53 schreef innepin het volgende:
T is bizar wat ze ervoor vragen. Bij ons kwam het voor een trapkast op 800,- muren laten plaatsen op zolder was 6000,- een tweede toilet boven 600,- en twee velux dakramen van 1 m. moesten samen 3000,- kosten. Geweldig dat je overal en nergens opties op kunt nemen en van alles aan kunt passen maar pfoei, als je niet oppast ben je zomaar een paar duizend euro armer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:34 schreef Gieliovd het volgende:
Zonder gène ¤100 vragen om een WCD een paar cm horizontaal te verplaatsen.
Paar honderd ¤ betalen om bovenlichten van deuren weg te laten. Ik bedoel, minder werk, minder materiaal... maar néé.
Nieuwbouw, tja.. ze weten je wel te naaien.
Radiator op zolder laten plaatsen vroegen ze bij vrienden ¤800 ofzo voor, en dan een radiator T21 van 600x500 ofzo. Die dingen kosten 5 tientjes en hangen binnen een uurtje. Want ja, je hebt al ¤190 betaald voor 2 stukjes alupex die uit de vloer steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |