Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.htmlquote:Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
Dat is al een tijdje bekendquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html
televisie met maatschappelijk belang
hoe kom je erop
Ik dacht echt dat dat een grap wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje bekend
En dan samen in een gele zwembroek naar het strandquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
REAGUURSELS
[..]
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
Aan de slaappillen op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef Thezappa het volgende:
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
quote:COLUMN PATTY BRARD
Eventjes over… de Roelvinkjes
21.01.2015 -
En daar zaten ze dan, Dries Roelvink, zijn ex Lucienne, hun zoons Dave en Donny en Dries’ huidige echtgenote Honoria. Eén grote gelukkige familie, die vol trots aankondigden dat er een reallifesoap van hen op de buis gaat komen.
Vanaf 17 februari op RTL5: reality met een maatschappelijke twist. We gaan namelijk kijken naar het wel en wee van een familie die met vereende krachten het leven van zoon Dave weer op de rit moet gaan krijgen. Het zal niemand ontgaan zijn, Dave werd de afgelopen tijd meerdere keren opgepakt wegens vermeende betrokkenheid bij een juwelenroof op een feestje van een vriendinnetje, Melissa Pach, die hij ook nog eens in het bubbelbad bepaalde handelingen liet verrichten, wat gefilmd werd en vervolgens met heel Nederland gedeeld. We volgen in de soap natuurlijk tegelijkertijd de glansrijke carrière van pa Dries, we zien dat Honoria het dagelijkse leven van de familie op orde houdt en hoe goed mama Lucienne in overleg kan met haar ex. Maar waarom was het dan zo pijnlijk duidelijk dat de familie tijdens de presentatie verplicht de maatschappelijke boodschap als belangrijkste aspect van de soap moest uitdragen? Had er gewoon bij gezegd dat er daarnaast goed voor betaald wordt en dat de aandacht ook meer dan welkom is, dat had de maatschappelijke twist iets geloofwaardiger gemaakt. Had de daad bij het woord gevoegd en Dave’s gage gelijk aan een goed doel gegeven. Antoine en ik hadden nooit de bruiloft kunnen geven die we hebben gegeven, als we de camera’s niet hadden toegestaan! Klaar. Dat heeft ook mogelijk gemaakt dat we onze cadeaus in donaties voor het goede doel konden omzetten. Iedereen blij. Wat zitten jullie je toch in bochten te wringen? Is het soms omdat, als het incident met Melissa Pach niet had plaatsgevonden, het überhaupt nooit tot een reallifesoap gekomen was? Is het soms omdat de hele affaire nog niet eens afgewikkeld is en het slaatje er nu al uitgeslagen wordt? De juridische afwikkeling van die zaak gaan we niet zien in de soap volgens jullie. Best gek als Dave dadelijk blijkt nog te moeten brommen. Dan is hij ineens weg of zo? Hoe dan ook, het is overduidelijk waar Dave het maatschappelijk twisten geleerd heeft.
Gewoon thuis.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''
Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef mootie het volgende:
Het is echt van de zotte dat zulke types een podium krijgen. Bij RTL4, de familiezender, nog wel.
Dat vind ik ook al zo raar. En mensen zijn dan ook echt fan.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze geven ook andere criminelen zoals barbie een podium dus dat verbaast mij niets.
Och wat heeft 'ie t moeilijkquote:Op maandag 9 februari 2015 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink wilde emigreren: 'Iedereen zou me vergeten'
De nieuwe realitysoap over de familie Roelvink geeft een inkijkje in het roerige leven van Dries (56) en zijn zoon Dave (20), die een heftige tijd doormaakt. Dave overwoog zelfs te emigreren.
,,Als het grote publiek een beeld van jou heeft dat niet klopt, geeft dat stress - ik slaap met slaappillen. Even heb ik zelfs overwogen naar het buitenland te verhuizen. Ik dacht: ik kom wel terug als iedereen me vergeten is'', zegt Dave tegen Veronica Magazine.
Dave is volgens zijn vader Dries in een neerwaartse spiraal terechtgekomen sinds hij in opspraak raakte. ,,Dave is een knappe snuiter en een getalenteerd model'', aldus Dries. ''Eeuwig zonde dat hij de brui heeft gegeven aan zijn modellencarrière. Ik probeer hem zover te krijgen dat hij die opnieuw oppikt.''
,,Dave gaat té vaak stappen op het Leidseplein, komt té laat thuis. Ik erger me daaraan, wil dat hij aan zijn carrière werkt en aan zichzelf. Maar vaak ben ik de halve dag bezig hem uit bed te krijgen.''
Seksfilmpje
Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van de Amsterdamse familie Pach. Dave was met vrienden in het huis op uitnodiging van de dochter van de familie.
Later lekte bovendien een seksfilmpje uit van de dochter en Dave in een bubbelbad.
'Geen fouterik'
Door mee te doen aan de soap hoopt Dries dat hij Dave een spiegel voor kan houden. Ook hopen vader en zoon dat met De Roelvinkjes 'het onjuiste beeld dat van Dave is ontstaan', kan worden rechtgezet. Dries: ,,Mijn zoon is een lieve gozer, geen fouterik. Ja hij is één nacht ergens geweest en betreurt dat, maar daar hoeft hij niet zijn hele leven op afgerekend te worden.''
Toch wordt in de serie niet expliciet ingegaan op de gebeurtenissen van afgelopen tijd. ''Vanuit juridische gronden en omdat het persoonlijk te zwaar is.'' Of en wanneer Dave voor de rechter moet verschijnen is bovendien nog niet zeker, zegt hij.
Confronterend
Voor Dave is de soap zowel confronterend als leerzaam. ,,Bepaalde beelden waren confronterend om terug te zien. Niks mis met uitgaan, maar ik besef nu dat mijn leven voor 80 procent uit feesten bestaat. Ik wil dat terugbrengen naar 20. Ook ga ik niet langer om met personen die niet goed voor me zijn. Dat ik mezelf wil verbeteren, komt deels door mijn familie. Toen ik op beeld zag hoe alle narigheid hen kwetst, was dat een enorme klap in mijn gezicht.''
De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ou-me-vergeten.dhtml
Waarom deed je het niet Dave
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |