SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
POLL's tijdens nominatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
![]()
Colinda vertelt sara dat haar opa een dominante man was.
Sara krijgt de standaard riedel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Is dit de eerste keer dat ze daar is?![]()
Jupsquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Is dit de eerste keer dat ze daar is?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
![]()
De kaarten worden geschudI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Sara moet sieraden dragen van Colinda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heeft ze nu al een knuffie van Col gekregen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu gaat Collie drukpunten zoeken bij Sara, als dit de dag van haar leven niet, is , dan weet ik het ook niet![]()
![]()
Ik ben toch wel blij voor Sara dat ze bij haar "idool" is... Laat het voor haar werken, wat Colinda wel of niet kan.. Al is het de suggestie maar, die helpt
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
echt leuk voor haar !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Zelus het volgende:
Nu gaat Collie drukpunten zoeken bij Sara, als dit de dag van haar leven niet, is , dan weet ik het ook niet![]()
Ik hoop het ook voor haar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ben toch wel blij voor Sara dat ze bij haar "idool" is... Laat het voor haar werken, wat Colinda wel of niet kan.. Al is het de suggestie maar, die helptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nekspieren, ja?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Sow Collie zat even met de vlakke hand recht op Collie's hartchakra.![]()
![]()
![]()
Kan je gedichten schrijven. Ja? Dat weet ik.
Collie wil ze lezenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sara heeft haar hele verhaal aan Collie geschreven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:22 schreef Hunter het volgende:
Kan je gedichten schrijven. Ja? Dat weet ik.
Collie wil ze lezenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Autongeluk? Vier of vijf jaar geleden
Het zit je niet mee, ligt niet aan jouI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Collie vraagt naar haar ondersteuningI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Fijn dat er dat soort mensen zijn.quote:Daar heb je een goed punt, ergens moet ik je ook wel gelijk geven. Waarom zou Sara anders zijn dan een willekeurige Utopia bezoeker?
Sara gooit al jaren haar hele hebben en houden op Fok. Ook hier in de COS.
Veel mensen, waaronder ik, sympathiseren met haar.
Kort gezegd, denk ik dat het inmiddels gewoon 'onze Sara' is.
En dat hebben de meeste mensen niet met een willekeurige bezoeker, denk ik.
Maar nogmaals, je hebt een goed punt. De lijn is dun.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sara moet steunzolen gaan dragen, volgens dokter Colinda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa gaat zo zingen, Charlotte wil nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan komt Isa vragen of ze "het is een nacht" komt zingenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Gelukkig maar, 1000 x Valerie gaat vervelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Raskolnikow het volgende:
Ivan vraagt aan Isa of ze gaat zingen.
Ivan: "Charlotte wil niet zingen..."Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Elzewiek doet het beter dan Lot + Isa.![]()
![]()
oeps zal ze bang zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Isa gaat zo zingen, Charlotte wil niet![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Dat inderdaad welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
geen mooie stem Wieke , vind ik dan![]()
![]()
Ze heeft Colly ook uitgebreid geschreven.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Rot geluid op 1 ze moeten muziek standaard op 1 doen, daar is geluid goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Isa's nieuwe lingerieI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Lot kan toch een moppie meespelen op haar sax?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Isa gaat zo zingen, Charlotte wil nietHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Als ik Elzemieke was, had ik dit niet gedaan, Lot jaloers, dus die wil haar er niet in houden nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het ook niet mooiquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
geen mooie stem Wieke , vind ik dan![]()
Vindt haar geen fijn stem geluid hebben eerlijk gezegd, het is net of er iets is wat knijptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:27 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Al 10x beter dan Bolly, dat dan wel....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welnee, zo ziet een gemiddelde vrouw er gewoon uit. Niks mis mee.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
ow, ik zie ze alleen maar in de Playboy. Afknapper dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Welnee, zo ziet een gemiddelde vrouw er gewoon uit. Niks mis mee.![]()
Met kerst een koortjeI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Tjee...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
ow, ik zie ze alleen maar in de Playboy. Afknapper dan.![]()
Als het rammelt en er stukken afbreken is ook een afknapperquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
ow, ik zie ze alleen maar in de Playboy. Afknapper dan.
FHRITP
Nadat Isa een nummertje heeft gezongen met Wolter is ze niet meer zo graag op het podium lijkt wel.
Ze zou nu gaan maar blijft overal staan dan bij het podiumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heb ik nieuws voor je, niet elke vrouw heeft in het echt een nietje in haar buik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
ow, ik zie ze alleen maar in de Playboy. Afknapper dan.![]()
![]()
![]()
Straks loopt Isa op die laarsjes, zal me niks verbazen, wat ze allemaal vinden in de droogtrommel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Straks met volle bek zingen.![]()
Isa is nu vrij, ze doet niks meerI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
het kleine slanke zusje van zeewierquote:It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Sara heeft een handtekening van Collie persoonlijk gesprek met Collie en is aangeraakt door Collie
Die heeft geen OV nodig om thuis te komen, ze zweeft wel naar huis![]()
![]()
Dan is zij dus die vlieger die JdM ons al die tijd beloofd heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sara heeft een handtekening van Collie persoonlijk gesprek met Collie en is aangeraakt door Collie
Die heeft geen OV nodig om thuis te komen, ze zweeft wel naar huis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is zij dus die vlieger die JdM ons al die tijd beloofd heeft.![]()
![]()
Oké, maar ik zou wel graag wat meer afwisseling zien in streams. Het is al vlgs mij meer dan een uur alleen maar streams op die band.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:31 schreef xFleur het volgende:
Nu is de muziek wel leuk...vind ik... haha
En dan ook nog een dronken stream 4
Je moet dergelijke wereldsterren ook niet lastigvallen met een riedeltje zingen op een of andere rommelmarkt,als het niet minstens in Carre is hoeft het echt nietquote:![]()
![]()
Lot wil nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zo met Lotte samen geloof ik.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Lot wil niet zingen. Waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zo met Lotte samen geloof ik.FHRITP
Hoe zou het met de cupcakes zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oké, maar ik zou wel graag wat meer afwisseling zien in streams. Het is al vlgs mij meer dan een uur alleen maar streams op die band.
En dan ook nog een dronken stream 4I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Ja klopt, ben er even tussen uit geweest en nog steeds/weer de band...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Oké, maar ik zou wel graag wat meer afwisseling zien in streams. Het is al vlgs mij meer dan een uur alleen maar streams op die band.
En dan ook nog een dronken stream 4![]()
Ze heeft oorpijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lot wil niet zingen. Waarom weet ik niet.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Classic Isa.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
Walgelijk dat Isa zo denigrerend naar alle mensen van de multiculti doetwooblabalurg![]()
quote:![]()
![]()
die lezen hier mee, dus gebeurt vast wel .quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Ebinas het volgende:
Als de regie nu maar even blijft hangen.
Is wel leuk voor Sara al die beeldne![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Iedereen die haar heeft horen zingen, weet het wél.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lot wil niet zingen. Waarom weet ik niet.![]()
![]()
Vreemd, als het je droom is, je passie zelfs, om als zangeres door te breken en je krijgt een podium en je wilt niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:24 schreef Flow3r het volgende:
Charlotte wil niet zingen en dus komt Ivan aan Isa vragen die meteen opspringtUtopia!![]()
Ow. Nou ja des te beter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lot wil niet zingen. Waarom weet ik niet.![]()
Maar het kost dan ook geen cent, en geen 1250 euro zoals dat bandje van Aikequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef zwellever het volgende:
Tjeeez,wat is dat bandje trouwens hemeltergend slecht zeg
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
3 D printer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef PTLe het volgende:
Wat is dat voor een ding waar je met je kop in moetOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat kind krijgt ook nooit een eigen leven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Detlef is er ook weer gezellig met zijn vader.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
naaah ik vind ze het echt leuk doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:35 schreef zwellever het volgende:
Tjeeez,wat is dat bandje trouwens hemeltergend slecht zeg
TEAM TAFEL![]()
Jawel hoor 750 reiskostenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar het kost dan ook geen cent, en geen 1250 euro zoals dat bandje van Aike----------------------------
Ze zei het tegen Laura en Lot. niet tegen een bezoeker vlgs mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef miertje36 het volgende:
nu weer tegen een bezoeker over ivan niet doen isa siert je niet----------------------------
Van haar eigen stem....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo'n 14e plek in de tipparade bereik je niet zomaar iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:33 schreef zwellever het volgende:
[..]
Je moet dergelijke wereldsterren ook niet lastigvallen met een riedeltje zingen op een of andere rommelmarkt,als het niet minstens in Carre is hoeft het echt niet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:37 schreef Joezi het volgende:
Apart om op deze manier te kunnen observeren hoe lelijk de Nederlandse cultuur eigenlijk is.!
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar het kost dan ook geen cent, en geen 1250 euro zoals dat bandje van Aike![]()
![]()
![]()
Stream 4I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Een vertrouwd gezicht: Lot die haar handel in de steel laat
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Love is in the air.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met een foto van haar en Collie boven haar bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Collie slaapt vanavond in Wuustwezel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Uitgeprint uit de COSquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
met een foto van haar en Collie boven haar bed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:40 schreef Joezi het volgende:
Wat een engerd die Daan.. . Zou dat niet gewoon onze DGK_Tegengas zijn??????![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt mijn dag goed. Ze had er de rotzenuwen voor en nu loopt ze te stralen.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Jan Smit uitverkocht, de schuld van Anita volgens mevrouw DaanI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Daar heeft mevrouw wel een beetje een punt. Best wel aso om 49 kaarten te kopen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef Hunter het volgende:
Jan Smit uitverkocht, de schuld van Anita volgens mevrouw DaanFHRITP
10 oktober is lederhosen verplichtI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
waarom? weg is weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar heeft mevrouw wel een beetje een punt. Best wel aso om 49 kaarten te kopen."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Jochie met bier is Klaver jr.?I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Hier zie je goed dat ze een Pompoenhoofd heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Zuchten, kreunen en steunen. Gekkigheid! aaaaaaaaaaaaaauw! Hatsikidee! Hoppetee! IK IK Ik!wooblabalurg![]()
Hahaha. Iemand wil wel naar LidL komen van Isa en Lot, maar hij vraagt aan Isa heb je ook halve kaartjes met een sarcastische lach op zijn gezicht----------------------------
Zo leuk voor Saartje,dit.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:45 schreef Zeyina het volgende:
Hahaha. Iemand wil wel naar LidL komen van Isa en Lot, maar hij vraagt aan Isa heb je ook halve kaartjes met een sarcastische lach op zijn gezicht![]()
Ja dat is het ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar heeft mevrouw wel een beetje een punt. Best wel aso om 49 kaarten te kopen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa belooft iedereen vip-kaartjesI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
o wat vals dit. (de band bedoel ik)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:46 schreef Fleur-tje het volgende:
Tijd om de band af te lossen. Even een ander muziekje graag.
Tja dat heb je met de Klaver-maffia.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
de eerste lidl waren ze maar wat blij dat klaver en hb met een flinke meute kwam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja dat heb je met de Klaver-maffia."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Ons ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij in de loods zijn er nog steeds blij mee, maar anderen buiten Utopia wat minder.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:48 schreef heks29 het volgende:
[..]
de eerste lidl waren ze maar wat blij dat klaver en hb met een flinke meute kwam.
Ik snap niet dat mensen zoveel geld voor Jan Smith over hebben.
mooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:49 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
'Ze' lezen mee. Meteen een wissel."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Zij in de loods zijn er nog steeds blij mee, maar anderen buiten Utopia wat minder.
Ik snap niet dat mensen zoveel geld voor Jan Smith over hebben.
Nu kan ik haast niet wachten op de terugkeer van Saartje in de COS. Ik hoop op uitgebreide verslagen en zo. In haar eigen topic zou misschien beter zijn zeker gezien een aantal sacherijnen hier.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
God wat lopen we toch voor lul met onze Nederlandse cultuur, ik schaam me om een Nederlander te zijn.![]()
Saraquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Paco55 het volgende:
Nu kan ik haast niet wachten op de terugkeer van Saartje in de COS. Ik hoop op uitgebreide verslagen en zo. In haar eigen topic zou misschien beter zijn zeker gezien een aantal sacherijnen hier.![]()
![]()
![]()
Isa vindt het zo fijn dat ze kan laten zien dat het niet alleen maar aso is.
Elke dag bezopen en met je bek vol praten is natuurlijk niet aso.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Of mensen met meer ervaring met Sara....Ze heeft haar eigen topic en dat gaat over Colinda...Zo'n voorkeur positie hebben de meeste mensen niet hier op Fokquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Paco55 het volgende:
Nu kan ik haast niet wachten op de terugkeer van Saartje in de COS. Ik hoop op uitgebreide verslagen en zo. In haar eigen topic zou misschien beter zijn zeker gezien een aantal sacherijnen hier.![]()
die hobbelt tussen de stand ernaast chably en als er klanten bij de sappen zijn vliegt ze weer daarnaartoequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Lot tegen Isa dat mensen weg gaan omdat de muziek zo hard staat.FHRITP
isa meteen naar ivan wijzenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:53 schreef rico80 het volgende:
Lot tegen Isa dat mensen weg gaan omdat de muziek zo hard staat.![]()
wat een bitch
TEAM TAFEL![]()
Laat Lot dat lekker tegen Ivan zeggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:53 schreef rico80 het volgende:
Lot tegen Isa dat mensen weg gaan omdat de muziek zo hard staat.![]()
En Isa legt de schuld bij Ivan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:53 schreef rico80 het volgende:
Lot tegen Isa dat mensen weg gaan omdat de muziek zo hard staat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als VIP wel,ga je mee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat staat LaurA weer te smoezen?----------------------------
Ze heeft het helemaal niet over schuld. Ze zegt Lot dat ze bij Ivan moet zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Isa legt de schuld bij Ivan.----------------------------
Oh, jij bent ook al zo'n slecht mens wat niet de hele dag over Sara wil lezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of mensen met meer ervaring met Sara....Ze heeft haar eigen topic en dat gaat over Colinda...Zo'n voorkeur positie hebben de meeste mensen niet hier op Fok![]()
![]()
Nou, die Ivan mag ook weleens wat doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:53 schreef rowan634 het volgende:
[..]
isa meteen naar ivan wijzen![]()
wat een bitch
![]()
Laura staat een truitje te regelen , hou maar apart . Ze betaalt direct , geld komt dus niet in de UTOPIAPOT![]()
want hij doet niks?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:55 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, die Ivan mag ook weleens wat doen.![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Ik heb een mindere ervaring zeg maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook al zo'n slecht mens wat niet de hele dag over Sara wil lezen.![]()
Vast het geld van Isa wat Billy in Laura haar potje heeft gestoptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
Laura staat een truitje te regelen , hou maar apart . Ze betaalt direct , geld komt dus niet in de UTOPIAPOT----------------------------
Whahaha sorry ik ben pas ziek geweest en im durf eten bij VanFlessa niet aan.quote:
Thnx but no thnx.
wat een enorm leuke foto!!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: