SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
POLL's tijdens nominatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
![]()
Colinda vertelt sara dat haar opa een dominante man was.
Sara krijgt de standaard riedel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Is dit de eerste keer dat ze daar is?![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Jupsquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Is dit de eerste keer dat ze daar is?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
![]()
De kaarten worden geschudI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Sara moet sieraden dragen van Colinda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heeft ze nu al een knuffie van Col gekregen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu gaat Collie drukpunten zoeken bij Sara, als dit de dag van haar leven niet, is , dan weet ik het ook niet![]()
![]()
Ik ben toch wel blij voor Sara dat ze bij haar "idool" is... Laat het voor haar werken, wat Colinda wel of niet kan.. Al is het de suggestie maar, die helpt
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
echt leuk voor haar !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef Zelus het volgende:
Nu gaat Collie drukpunten zoeken bij Sara, als dit de dag van haar leven niet, is , dan weet ik het ook niet![]()
Ik hoop het ook voor haar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:20 schreef kaatje50 het volgende:
Ik ben toch wel blij voor Sara dat ze bij haar "idool" is... Laat het voor haar werken, wat Colinda wel of niet kan.. Al is het de suggestie maar, die helptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nekspieren, ja?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Sow Collie zat even met de vlakke hand recht op Collie's hartchakra.![]()
![]()
![]()
Kan je gedichten schrijven. Ja? Dat weet ik.
Collie wil ze lezenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sara heeft haar hele verhaal aan Collie geschreven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:22 schreef Hunter het volgende:
Kan je gedichten schrijven. Ja? Dat weet ik.
Collie wil ze lezenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Autongeluk? Vier of vijf jaar geleden
Het zit je niet mee, ligt niet aan jouI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Collie vraagt naar haar ondersteuningI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Fijn dat er dat soort mensen zijn.quote:Daar heb je een goed punt, ergens moet ik je ook wel gelijk geven. Waarom zou Sara anders zijn dan een willekeurige Utopia bezoeker?
Sara gooit al jaren haar hele hebben en houden op Fok. Ook hier in de COS.
Veel mensen, waaronder ik, sympathiseren met haar.
Kort gezegd, denk ik dat het inmiddels gewoon 'onze Sara' is.
En dat hebben de meeste mensen niet met een willekeurige bezoeker, denk ik.
Maar nogmaals, je hebt een goed punt. De lijn is dun.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sara moet steunzolen gaan dragen, volgens dokter Colinda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa gaat zo zingen, Charlotte wil nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan komt Isa vragen of ze "het is een nacht" komt zingenI am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: