abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145177886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:26 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Hoe sterk is de PKK dan? Grenssmokkelactiviteiten zijn tot een minimum beperkt en alle Koerdische landbouwgrond in Syrie waar de PKK van moest eten kan niet meer geoogst worden. Ik denk dat de PKK en aanhang meer gebaat zijn bij onderdak en voedsel dan een gewapende strijd tegen Turkije. Is nog best lastig, een AK vasthouden als je maag knort.
Guerilla warfare.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gewoon Kobane met de grond gelijk maken. Op een parkeerplaats kan je niet verstoppen. Dan doet ISIS de rest
De PKK begint pas met bevrijdingsaanvallen als Kobane is gevallen. Als Kobane niet valt, zal de Turkse overheid geluk hebben.

Ik voel de haat in je posts. Ik voel de angst van de PKK :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:29:05 #252
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145177890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:26 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist blijkbaar, wanneer is Gaddafi berecht?
En we hadden het over moordende Turkse soldaten niet volken.
Assad wordt nog wel berecht.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:29:15 #253
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145177891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:27 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat denken. :') Jij weet zelf ook goed dat dat niet gebeurt.
Als de PKK Turkije nu gaat aanvallen is het klaar en over. Inpakken en wegwezen
pi_145177897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:28 schreef mylamboisblack het volgende:
Prioriteit nummer 1 van Koerden: eten vinden. Pas als de buikjes vol zijn kan er weer over aanslagen gedacht worden.
pi_145177899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:26 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Hoe sterk is de PKK dan? Grenssmokkelactiviteiten zijn tot een minimum beperkt en alle Koerdische landbouwgrond in Syrie waar de PKK van moest eten kan niet meer geoogst worden. Ik denk dat de PKK en aanhang meer gebaat zijn bij onderdak en voedsel dan een gewapende strijd tegen Turkije. Is nog best lastig, een AK vasthouden als je maag knort.
Dus toen de PKK strijders naar Shingal en Kirkuk gingen, zijn ze volgens jou via normale weg daar heen gereisd vanuit Turkije?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:29:55 #256
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145177902
quote:

De PKK begint pas met bevrijdingsaanvallen als Kobane is gevallen. Als Kobane niet valt, zal de Turkse overheid geluk hebben.

Haha moeten ze vooral doen. Dan zal ISIS opeens een stuk machtiger en sneller oprukken in Syrië en Irak.
pi_145177908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als de PKK Turkije nu gaat aanvallen is het klaar en over. Inpakken en wegwezen
Nogmaals, dat vind jij. De Turkse overheid weet dat ze dat internationaal helemaal niet kan maken. Dus dat zal nooit gebeuren. En de PKK valt Turkije alleen aan als kobane valt(als het gebeurt, is het sowieso de schuld van Turkije).

Dus blijf maar lekker dromen, de vluchtelingen blijven in Turkije en de PKK blijft er ook. :D
pi_145177909
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus toen de PKK strijders naar Shingal en Kirkuk gingen, zijn ze volgens jou via normale weg daar heen gereisd vanuit Turkije?
Grenssmokkel was de belangrijkste bron van inkomsten voor de PKK. Er valt nu weinig meer te smokkelen omdat alles op scherp staat.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:30:31 #259
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145177911
Mensen die denken dat ze Turkije kunnen bedreigen met een groepering als ISIS in hun nek _O- What teh fuck _O-
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:30:36 #260
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145177913
quote:

[..]

Guerilla warfare.

[..]

Pas op met pkk verheerlijken, staat ook op de terreurlijst van de eu en vs. Anders geven we je post door.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_145177917
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:19 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Met vele doden Turkse soldaten tot gevolg. *O*
Alsof er ook maar iets is bereikt met dit halfbakken beleid. De zwakzinnige bermbomleggers kunnen in het zuidoosten gaan en staan waar ze willen dankzij de concessiepolitiek van de AKP. Dat was eind jaren '90 toch wel anders toen ze over de grens met Irak werden gejaagd en Öcalan bij zijn arrestatie piepte dat zijn moeder ook Turks was en dat hij in dienst van de Turkse overheid stond.
pi_145177922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Prioriteit nummer 1 van Koerden: eten vinden. Pas als de buikjes vol zijn kan er weer over aanslagen gedacht worden.
Ik heb je net het woord Guerilla gegeven.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:31:15 #263
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145177923
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:30 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nogmaals, dat vind jij. De Turkse overheid weet dat ze dat internationaal helemaal niet kan maken. Dus dat zal nooit gebeuren. En de PKK valt Turkije alleen aan als kobane valt(als het gebeurt, is het sowieso de schuld van Turkije).

Dus blijf maar lekker dromen, de vluchtelingen blijven in Turkije en de PKK blijft er ook. :D
Oh zeer zeker kunnen ze dat wel. Als de PKK Turkije aanvalt is er genoeg reden om terug te slaan en is het gedaan met de koerden. Dan zijn ze overgeleverd aan ISIS en iedereen weet hoe dat dan gaat aflopen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:31:39 #264
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_145177927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Assad wordt nog wel berecht.

[ afbeelding ]
Ga maar lekker juichen, Assad heeft ook een vrouw en kinderen. Hoe kun je juichen om zoiets, maakt niet uit van welk land het is.
Anti-Turkije
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:31:59 #265
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145177933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Haha moeten ze vooral doen. Dan zal ISIS opeens een stuk machtiger en sneller oprukken in Syrië en Irak.
Zowiezo snap ik die pkk aanvallen op Turkije niet terwijl de Isis elke dag meer aanhangers krijgt en het op hen heeft gemunt.
pi_145177935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ik heb je net het woord Guerilla gegeven.
Zonder guerilla was de PKK al lang tot gruis vermaald. :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 01:56:54 #267
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145177951
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zowiezo snap ik die pkk aanvallen op Turkije niet terwijl de Isis elke dag meer aanhangers krijgt en het op hen heeft gemunt.
Ze rennen als kip zonder kop rond. Men had altijd een grote mond over het grote en machtige Peshmerga, PKK dit dat etc. maar tegen een paar geiten kunnen ze niet opboksen en dan willen ze het opnemen tegen 1 van de grootste legers van de regio. Topkek.

Nee, PKK moet oppassen want anders is niet alleen hun toekomst zeer onzeker maar ook die van de Syrische en Irakese Koerden. Turkije heeft een hoop Koerden in bescherming genomen maar dat kan in 1 klap ongedaan gemaakt worden.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:04:54 #268
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145178007
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Turkije wordt gezien als gever van (indirecte) steun aan ISIS. Zonder die steun zou ISIS nooit zo groot zijn geworden. En dat klopt ook. ISIS haalt haar manschappen vooral via Turkije naar Syrie en Irak.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_145178012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen die denken dat ze Turkije kunnen bedreigen met een groepering als ISIS in hun nek _O- What teh fuck _O-
De PKK heeft bewezen de sterkste guerillagroep te zijn sinds Vietnam.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:30 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Pas op met pkk verheerlijken, staat ook op de terreurlijst van de eu en vs. Anders geven we je post door.
Oeh, wat ben ik bang. :D Ik verheerlijk de PKK helemaal niet. Ik hoop juist dat Kobane niet valt, zodat de Turkse-Koerdische relaties omhoog schieten ipv omlaag. Maar Turkije heeft zichzelf in een domme plaats gezet door ISIS te steunen. Als Kobane valt, is het einde verhaal met vrede. En terecht ook. Je kan van niemand verwachten dat zij jou niet gaan aanvallen als jij hun vijand steunt.
pi_145178021
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Alsof er ook maar iets is bereikt met dit halfbakken beleid. De zwakzinnige bermbomleggers kunnen in het zuidoosten gaan en staan waar ze willen dankzij de concessiepolitiek van de AKP. Dat was eind jaren '90 toch wel anders toen ze over de grens met Irak werden gejaagd en Öcalan bij zijn arrestatie piepte dat zijn moeder ook Turks was en dat hij in dienst van de Turkse overheid stond.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Turkse propaganda.

Zoals ik al net zei, door een paar aanslagen zal het land in rep en roer kunnen liggen, met als gevolg: slechte PR voor het buitenland(zowel investeringen als toerisme).

Vervolgens zullen ook Turken zich niet meer heel veilig voelen e.d.

Turkije verliest in elke optie. Als het niet economisch is, is het militair. Als het niet militair is, is het economisch. Zeker de AKP, die zich heeft gepresenteerd als vredebrenger, zal dan een zwarer klap krijgen.
pi_145178031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Oh zeer zeker kunnen ze dat wel. Als de PKK Turkije aanvalt is er genoeg reden om terug te slaan en is het gedaan met de koerden. Dan zijn ze overgeleverd aan ISIS en iedereen weet hoe dat dan gaat aflopen.
Dat is vooral emotionele woede die je nu uit. Dat snap ik ook deels wel van je, maar laten we rationeel blijven. Turkije heeft een naam hoog te houden, en als het land vluchtelingen eruit gaat sturen vanwege een guerillagroep, zal het internationaal heel erg diep zakken.

Ik zeg toch, in elke situatie zal Turkije verliezen. En weet je door wie dat komt? Door de AKP. Die heeft Turkije in zo een situatie gestopt door ISIS te steunen.

Maar laten we met z'n allen hopen dat Kobane niet valt, dan hoeven we met zn allen nergens voor te vrezen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:09:38 #272
358102 Senor__Chang
pi_145178035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ze rennen als kip zonder kop rond. Men had altijd een grote mond over het grote en machtige Peshmerga, PKK dit dat etc. maar tegen een paar geiten kunnen ze niet opboksen en dan willen ze het opnemen tegen 1 van de grootste legers van de regio. Topkek.

Nee, PKK moet oppassen want anders is niet alleen hun toekomst zeer onzeker maar ook die van de Syrische en Irakese Koerden. Turkije heeft een hoop Koerden in bescherming genomen maar dat kan in 1 klap ongedaan gemaakt worden.
PKK maakt juist gehakt van ISIS, in Sengal, Kerkuk en Maxmur; daar hoef je je geen zorgen over te maken. Zelfde geldt voor de nog jonge YPG. Die hebben het enkel zwaar in Kobane omdat ze volledig belegerd worden, 2 jaar lang, en daardoor een gebrek aan wapens/munitie hebben. ISIS komt dan met Amerikaanse tanks, Humvees en wapens. Nog knap dat Kobane nog niet is gevallen en waarschijnlijk ook niet gaat vallen.

Het is Turkije dat juist moet oppassen. De enige vrienden die ze nog hebben in de regio zijn de Koerden. Verder hebben ze enorm veel baat gehad bij de kalmte in het zuidoosten. Mochten de gevechten weer oplaaien heeft Turkije het meest te verliezen, vooral economisch gezien in een nu toch al enonomisch zware tijd.
Guilty as changed.
pi_145178041
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 01:32 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Zonder guerilla was de PKK al lang tot gruis vermaald. :')
Dat komt omdat het geen gelijke veld is. Turkije mag een gemoderniseerd leger bezitten, terwijl de PKK alles via de illegale weg moet doen. Als je zo stoer wilt zijn, moet je ze dan ook een gelijke kans geven en hen aanbieden om een professionele luchtmacht en landmacht te hebben.
pi_145178043
FOK deed het trouwens niet bij mij voor even, was dit ook bij jullie zo?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:10:56 #275
358102 Senor__Chang
pi_145178050
Ja.
Guilty as changed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')