SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is dit eindelijk eens de wake up call die nodig is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
ADO zakt vandaag door de ondergrens.
Derijck, Zuiverloon, Jansen, Schet en van Duinen hoef ik voorlopig niet meer te zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien is dit eindelijk eens de wake up call die nodig is...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef Joezi het volgende:
Pffff bal uitschieten voor een domme wissel
lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh nee, post net even in het verkeerde topic
Degraderen als trainer met Cambuur is niet goed voor je levensverwachting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De slechtste Eredivisieteams aller tijden
Misschien dat Frans Körver nog wat boeiende tips heeft voor Heracles om aan degradatie te ontkomen
Speelt Heracles tegen Heracles?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk z'n VI Totoquote:
Manu gaat gelijk spelenquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfus, ik had bij HER-NAC gelijkspel ingevuld
Oké, kneus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag, dom varken.
Ik noem jou ook geen dom varkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe ook niet zo bijdehand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik noem jou ook geen dom varken
Alleen dat rooie balkje eronder hoeft niet. Alleen dat rode kaartje vind ik ook genoeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Muto het volgende:
Ik blijf die rode kaartjes boven de tussenstand hip vinden.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is NAC toch ook een trieste ranzige club
*Schaapquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kleurloze club.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is NAC toch ook een trieste ranzige club
quote:
Geert Wilders geeft aan zijn kat wat tonijn. Dierendag geldt dus niet voor elk dier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey, ook nog een schaap gehaald?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey, ook nog een schaap gehaald?
Wat een lelijke kat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geert Wilders geeft aan zijn kat wat tonijn. Dierendag geldt dus niet voor elk dier.
[ afbeelding ]
Evenaring van het record. Maar elke club die ooit de eerste 7 wedstrijden verloor degradeerde ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Toch jammer voor Heracles, 8 nederlagen op rij zou ze een nieuw record hebben opgeleverd dacht ik.
Een groot spektakel, bij deze wedstrijd hoef je tenminste niet tot de blessuretijd te wachten voordat er een doelpunt valt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie vrijwillig naar Heracles-NAC?
Wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
Homo-onvriendelijke spreekkoren bij Heracles.
Zongen ze over Ajax? xDquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
Homo-onvriendelijke spreekkoren bij Heracles.
Want het buitenlandse voetbal is uitermate boeiend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie vrijwillig naar Heracles-NAC?
Mighty Mouse moet tegen Justin Pipe in de finale.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want het buitenlandse voetbal is uitermate boeiend.
50% kansquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Weghorst blijft ook maar scoren heGaat ie nog ver komen? Wat denken de kenners?
Sterker nog , daar heeft ie gelijk inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat Littlerabbit nog gelijk krijgen dat Dordt maximaal 8 punten haalt
Rechtsback komt lekker op tijd terugquote:
Je verwacht ook niet dat een medespeler zo'n kansloze actie doet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rechtsback komt lekker op tijd terug
Volendam? RBC?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke club degradeerde het laatst met een ongekend doelpunten aantal tegen?
Je moet wel beetje gaan kantelen, je hebt er geen zak aan als je daar staat. De bal zal je niet krijgen van de linkerkant.. Als je dan vijf meter naast de spits gaat staan heb je alsnog ruimte en ben je op tijd om hem te dekken..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verwacht ook niet dat een medespeler zo'n kansloze actie doet.
NAC is het nieuwe De Graafschap...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan alleen NAC.
Tweede 6-1 nu al voor NAC. Ook in Eindhoven.
24-2quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC mag binnenkort ook nog naar Arnhem.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NAC is wmb wel een serieuze degradatiekandidaat.
You don't say.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NAC is wmb wel een serieuze degradatiekandidaat.
Laatste tijd scoort ie wel. Daarvoor stond ie nogal droog.quote:
Ik zag het wel in hem zitten, zou het zelfs een goede voor Feyenoord hebben gevonden. Ajacied422 heeft er echter geen kijk op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Laatste tijd scoort ie wel. Daarvoor stond ie nogal droog.
You don't say.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Utrecht - GAE kan best wel eens een kutpot worden.
You don't say.quote:
De man met de lelijkste hattrick ooitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zag het wel in hem zitten, zou het zelfs een goede voor Feyenoord hebben gevonden. Ajacied422 heeft er echter geen kijk op.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Guitarist is een clichébrakend monster.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
You don't say.
[..]
You don't say.
Zou weer een ander cliché zijn. Soms probeer ik wat origineels te doen.quote:
Knotsgekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
Twee wedstrijden afgelopen, twee keer 6-1 dit weekend
Morgen PSV v Excelsiorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:42 schreef Tchock het volgende:
Meeste goals in een speelronde is 51. Dat is met het huidige aantal ploegen 5,67 per wedstrijd. We zitten nu na drie wedstrijden (twee hele en twee keer een helft) op 17 goals. Dat is precies 5,67 per wedstrijd.
Ik denk dat Utrecht - Eagles, AZ - Twente en Ajax - PEC geen doelpuntrijke duels worden helaas.quote:
In de 2e helft wordt vaak meer gescoordquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:42 schreef Tchock het volgende:
Meeste goals in een speelronde is 51. Dat is met het huidige aantal ploegen 5,67 per wedstrijd. We zitten nu na drie wedstrijden (twee hele en twee keer een helft) op 17 goals. Dat is precies 5,67 per wedstrijd.
Het is goed dat je je niet laat beïnvloeden door de wereld, en je je eigen creativiteit gebruikt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou weer een ander cliché zijn. Soms probeer ik wat origineels te doen.
Dikkequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou weer een ander cliché zijn. Soms probeer ik wat origineels te doen.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is goed dat je je niet laat beïnvloeden door de wereld, en je je eigen creativiteit gebruikt.
Hee bollequote:
;iquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hee bolleNog gefeliciteerd he
NEC wordt (denk ik) kampioen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Wel boeiend dit seizoen: de nacompetitie wordt een slachtveld. NEC of Roda gaat dat sowieso halen. Dus op plek 16 en 17 ben je eigenlijk ook de klos.
NEC heeft al nacompetitie hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Wel boeiend dit seizoen: de nacompetitie wordt een slachtveld. NEC of Roda gaat dat sowieso halen. Dus op plek 16 en 17 ben je eigenlijk ook de klos.
*slagveldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat ze kampioen worden en dus geen nacompetitie spelen. In dat geval haalt Roda dus de nacompetitie (voorspel ik).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NEC heeft al nacompetitie he
Ja, dat denk ik ook. Volendam, Sparta en Roda zijn echt een stuk minder goed.quote:
NEC speelt ook gewoon voetbal met een goede trainer. Roda JC wint ternauwernood haar wedstrijden waar NEC dat doorgaans overtuigend doet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kampioen worden en dus geen nacompetitie spelen. In dat geval haalt Roda dus de nacompetitie (voorspel ik).
[..]
Ja, dat denk ik ook. Volendam, Sparta en Roda zijn echt een stuk minder goed.
Ahh zo, dan snap ik 'm! Kans zit er dik in ja, lui zijn eigenlijk wel te goed voor de JL.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kampioen worden en dus geen nacompetitie spelen. In dat geval haalt Roda dus de nacompetitie (voorspel ik).
Of je moet tegen FCE als Excelsiorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
Laten we hopen dat FC Eindhoven lekker wegblijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of je moet tegen FCE als Excelsior
Ze doen het al een aantal jaren aardig met een minimaal budgetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat FC Eindhoven lekker wegblijft.
Nee, zes, want dat is boven het gemiddelde van het record.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef Sjarkiee het volgende:
5 5 5 5 5 (wij Friezen zijn al tevreden met de helft)
Ik heb 8 spelers van Cambuurquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nienhuis, maar dat tegendoelpunt zal wel vallen nog
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nienhuis, maar dat tegendoelpunt zal wel vallen nog
Bazentram. Alleen jammer dat het spel zo verneukt wordt dat je een heel team kan kiezen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder deze pot al 65 punten, als Cambuur even de 0 houdt, vlieg ik over de 100 puntengrens heen.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bazentram. Alleen jammer dat het spel zo verneukt wordt dat je een heel team kan kiezen.
Ogbche, die heb ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder deze pot al 65 punten, als Cambuur even de 0 houdt, vlieg ik over de 100 puntengrens heen.
Niet Rusnak?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ogbche, die heb ik ook![]()
En El Makrini als 2e Cambuur-speler
Ogbeche geruild voor Milikquote:
Waarom Mlik erin?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:10 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Ogbeche geruild voor Milik![]()
en Rusnak er in gezet
Tsja, hij deed het zo lekker...ff niet doorgehad dat meneer geen basisplaats heeft....quote:
Verwarrend dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overigens heb ik Bijker niet meer, maar Vytas
Geeft niet..ze hadden vorige week ook al de nul gehoudenquote:
Mooi schot, goeie redding, ik denk dat ik deze wedstrijd maar uit kijk. Nog een hoop spanning in het vat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
willem II op stoom, heerenveen ontsnapt
De herfst klopt op de deur. Na morgen komt hij binnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een kloteweer is het trouwens opeens.
Nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur houdt de 0 wel toch? Jammer dat ik Ogbeche niet meer heb.
Met stoelen?quote:
Nienhuis 5quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur houdt de 0 wel toch? Jammer dat ik Ogbeche niet meer heb.
"9,8 in de afsprong niet helemaal goed terecht gekomen"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie salto, ik geef de uitvoering een 10.
Verliezen van Dordt en Willem IIquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heerenveen is er ondaan van.
Reijnen 5quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nienhuis 5
Vytas 5
Pereira 5
Reijnen 5
Rusnak 8
Ogbeche 11
Genot zo'n Cambuuravondje.
'nahup'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"9,8 in de afsprong niet helemaal goed terecht gekomen"
tsja, gebeurde toch niet zoveel op de velden en dan heb je toch wat conversatie met mekaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit het voetbalmanager topic ofzo.
104 punten virtueel. Fly with me.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Reijnen 5
Rusnak 8
Braber 5
Vind ik ook fijn.
Ze speelden wel tegen het waardeloze NAC hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Heracles godverdomnme met dit spel blijven ze er makkelijk in. Stegemangod
Jelle en Perica bedanktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Tegen 10 man lijkt alles mooier dan het is, Rudy.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Wordt tijd voor een revival van de leverworstsponsoringquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Waar Dordrecht thuis 1-2 van verloor ja. En Go Ahead en Den Haag winnen al helemaal geen 6-1. Plus bij Zwolle verdienden we al een punt en tegen Ajax speelden ze ook goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze speelden wel tegen het waardeloze NAC he
Stond toen al 2-0 johquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen 10 man lijkt alles mooier dan het is, Rudy.
Dordt verloor met 0-1, Hans.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar Dordrecht thuis 1-2 van verloor ja. En Go Ahead en Den Haag winnen al helemaal geen 6-1. Plus bij Zwolle verdienden we al een punt en tegen Ajax speelden ze ook goed.
Gaat wel goed komen. Dordrecht en Go Ahead zijn echt droevig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een revival van de leverworstsponsoring
Ok.quote:
Je snapte mijn grapje toch welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen. Dordrecht en Go Ahead zijn echt droevig.
Bedoel je te zeggen dat ze er helemaal niks van kunnen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok.
NAC krijgt 6 goals tegen in Eindhoven. Vijf op de poffert tegen Ajax. Drie in Spakenburg.
Moet ik nog even verder gaan?
Iedereen is er dan ook wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
RKC Waalwijk staat 20e in de Jupiler League zie ik net, dat is echt slecht.
Defensief is het wel treurig, ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat ze er helemaal niks van kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |