SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is dit eindelijk eens de wake up call die nodig is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
ADO zakt vandaag door de ondergrens.
Derijck, Zuiverloon, Jansen, Schet en van Duinen hoef ik voorlopig niet meer te zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien is dit eindelijk eens de wake up call die nodig is...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef Joezi het volgende:
Pffff bal uitschieten voor een domme wissel
lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh nee, post net even in het verkeerde topic
Degraderen als trainer met Cambuur is niet goed voor je levensverwachting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De slechtste Eredivisieteams aller tijden
Misschien dat Frans Körver nog wat boeiende tips heeft voor Heracles om aan degradatie te ontkomen
Speelt Heracles tegen Heracles?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk z'n VI Totoquote:
Manu gaat gelijk spelenquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyfus, ik had bij HER-NAC gelijkspel ingevuld
Oké, kneus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag, dom varken.
Ik noem jou ook geen dom varkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe ook niet zo bijdehand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik noem jou ook geen dom varken
Alleen dat rooie balkje eronder hoeft niet. Alleen dat rode kaartje vind ik ook genoeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Muto het volgende:
Ik blijf die rode kaartjes boven de tussenstand hip vinden.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is NAC toch ook een trieste ranzige club
*Schaapquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een kleurloze club.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wat is NAC toch ook een trieste ranzige club
quote:
Geert Wilders geeft aan zijn kat wat tonijn. Dierendag geldt dus niet voor elk dier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey, ook nog een schaap gehaald?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hey, ook nog een schaap gehaald?
Wat een lelijke kat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geert Wilders geeft aan zijn kat wat tonijn. Dierendag geldt dus niet voor elk dier.
[ afbeelding ]
Evenaring van het record. Maar elke club die ooit de eerste 7 wedstrijden verloor degradeerde ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
Toch jammer voor Heracles, 8 nederlagen op rij zou ze een nieuw record hebben opgeleverd dacht ik.
Een groot spektakel, bij deze wedstrijd hoef je tenminste niet tot de blessuretijd te wachten voordat er een doelpunt valt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie vrijwillig naar Heracles-NAC?
Wat zeiden ze dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
Homo-onvriendelijke spreekkoren bij Heracles.
Zongen ze over Ajax? xDquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
Homo-onvriendelijke spreekkoren bij Heracles.
Want het buitenlandse voetbal is uitermate boeiend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken jullie vrijwillig naar Heracles-NAC?
Mighty Mouse moet tegen Justin Pipe in de finale.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want het buitenlandse voetbal is uitermate boeiend.
50% kansquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Weghorst blijft ook maar scoren heGaat ie nog ver komen? Wat denken de kenners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |