Eh.. hier ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou hier ook in gaan maar de briefjes zijn niet binnen gekomen.
Op de zaterdag een half uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hoeveel is er afgegaan van je wijk dan qua tijd?
Hier ook nog geen wijzigingen in de omgang met pakjes gezien. Ook over het korten van de tijden hebben wij nog niks gehoord.quote:Eh.. hier ook niet, had het eigenlijk kunnen weten: óf er wordt iets ingevoerd zonder enige communicatie, óf er wordt duidelijk gecommuniceerd en dan gebeurt er verder niks
Dat zou ook wel echt handig voor hier zijn. Vind nog regelmatig een pakje onderaan in mijn tas, mag je weer wat kilometers extra fietsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:33 schreef posje het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen, met nu eens een verandering die me wel handig lijkt. Vanaf vandaag worden de buspakjes tussen de bundels gesorteerd. Voor pakjes die niet handig in de bundel zijn op te nemen komt er een bundelbriefje bovenop die bundel, als signaal dat er nog een pakje in de tas ligt. Ik ben benieuwd.
Hier nog niets, al hebben we wel een mailtje gehad dat we 4% zouden moeten inleveren. Na eventjes zitten rekenen kom ik dus een kleine drie kwartier per week minder uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hoeveel is er afgegaan van je wijk dan qua tijd?
Thank you for the reminderquote:Voor wie lid is van de bond:
Vergeet niet te stemmen voor (of beter tegen) de nieuwe CAO.
http://www.bvpp.nl/index.(...)ers-stem-over-je-cao]
Als iedereen het doet wordt het vanzelf representatief.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Pietertje71 het volgende:
Overigens als er gen kledingscode is, kan eigenlijk iedereen maar aantrekken wat ie wil, tenzij het niet-representatief is..maar wat is (de grens van) 'niet representatief' ?
Hotpants staat mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:40 schreef posje het volgende:
[..]
Als iedereen het doet wordt het vanzelf representatief.
Ik heb tegen gestemd. Mensen die fietsen gaan er straks zo veel op achteruit. Dat is gewoon niet haalbaar. Vind niet dat je mensen kan opzadelen met zulke grote tekorten.quote:Thank you for the reminderNu nog even een beslissing voor of tegen....
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb tegen gestemd. Mensen die fietsen gaan er straks zo veel op achteruit. Dat is gewoon niet haalbaar. Vind niet dat je mensen kan opzadelen met zulke grote tekorten.
10 euro broek-vergoeding was het toch?quote:Ik loop trouwens gewoon in me rijbroek. Geen gezeur, als ze willen dat ik een andere broek aantrek mogen ze het betalen.
quote:Overigens vandaag super goed nieuws gehad. Heb na 5 maanden eindelijk groen licht gekregen. Mag het lopen met krukken afbouwen en me andere activiteiten opbouwen.
Met uitzonderingen van een paar echte risico dingen (geen high impact activiteiten als skieen, bungy-jumpen enzo)
En zolang jij 'hapt', zullen zij die afspraken snel vergetenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 03:12 schreef posje het volgende:
Het wordt me ook wel verd*md moeilijk gemaakt. Voor deze week duidelijke afspraken gemaakt met tc, servicecentrum heeft nog gebeld om deze te verifiëren. Tot zo ver perfect, geeft al rust in de kop, dat ik mijn territorium niet de hele week hoef te bewaken zeg maar, grrrr
Kleinigheidje, servicecentrum is vergeten de planning aan te passen, blijkt vlak voor werktijd. En of er zaterdag nog iets bij kan... nou ja, het is maar liefst 1 dag goed gegaan!
Ik zal het makkelijker maken, zolang er zoveel fout gaat met het Servicecentrum ga ik alleen nog mijn eigen wijk lopen. Voor de administratie ook makkelijker. Ik blijf niet gasgeven in een auto waarvan de rem niet functioneert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 06:51 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
En zolang jij 'hapt', zullen zij die afspraken snel vergeten
Net even gekeken: hier doet ie het wel...zij het met enige vertraging, wat ie eigenlijk altijd wel heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:49 schreef superkimmi het volgende:
mijnwerk heeft bij mij moeite met de hoofdpagina. Die blijft er 10 sec opstaan en dan is t url nog longer existing...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:34 schreef posje het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijker maken, zolang er zoveel fout gaat met het Servicecentrum ga ik alleen nog mijn eigen wijk lopen. Voor de administratie ook makkelijker. Ik blijf niet gasgeven in een auto waarvan de rem niet functioneert.
Het is sneu om alles in het honderd te laten lopen, maar eigenlijk is dat het enige wat er op zit.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:13 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Overigens vandaag super goed nieuws gehad. Heb na 5 maanden eindelijk groen licht gekregen. Mag het lopen met krukken afbouwen en me andere activiteiten opbouwen.
Met uitzonderingen van een paar echte risico dingen (geen high impact activiteiten als skieen, bungy-jumpen enzo)
Hier was het helemaal niet weinig, met een extra dikke Elsevier en het Golf Journaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het was absoluut zeer weinig. Kon alles precies tussen de buien door bezorgen
Precies dit .. 6 tassen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het helemaal niet weinig, met een extra dikke Elsevier en het Golf Journaal.
Daar staat tegenover dat er geen druppel gevallen is, en ik bijna constant in het zonnetje heb gelopen![]()
*LOL* okee, dat is wel het meest komische wat het bedrijf tot nu toe heeft gedaan.quote:Ah, een aanbod in mijn mailbox voor een contractverlenging ... ! Een contractverlenging is zeker mijn intentie, alleen jammer dat verzocht wordt uiterlijk 23 september 2014 aan te geven of ik instem met de verlenging, anders gaat het bedrijf ervan uit dat er geen interesse is en eindigt het dienstverband per 1 novemberBeetje moeilijk om vóór 23-09-2014 te reageren als ik vandáág pas die mail binnenkrijg. Zal wel loslopen, maar wel beetje knullig dit.
EDIT: nu een mail dat contractverlenging is geaccepteerd. Allemaal geautomatiseerde toestanden natuurlijk
Ik was er zo happy mee dat ik besloot vandaag een stukje met 1 kruk te gaan lopen... En nu heb ik spierpijnquote:Goed nieuws
OnbeTaalde tijd, denk ik dan altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef V__L_N het volgende:
Wel fijn dat je contract is verlengd. Onbepaalde tijd?
Nou als je sommigen in die shirtjes ziet, gewoon wandelende PostNL rollades die op knappen staan en jij vraagt je nog af waar die lat van niet representatief ligt?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Pietertje71 het volgende:
Overigens als er gen kledingscode is, kan eigenlijk iedereen maar aantrekken wat ie wil, tenzij het niet-representatief is..maar wat is (de grens van) 'niet representatief' ?
Jaarcontract. Beetje vreemde gang van zaken zo, maar ach.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:44 schreef V__L_N het volgende:
[..]
*LOL* okee, dat is wel het meest komische wat het bedrijf tot nu toe heeft gedaan.
Wel fijn dat je contract is verlengd. Onbepaalde tijd?
[..]
Qua aantallen stuks was het hier ook niet weinig, met voor veel adressen een brief over de griepvaccinatie, en een kaartje met een aanbieding van Ziggo on Demand.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:07 schreef gelestipjes het volgende:
We hadden wel veel gezinsgidsen, dan lijkt het qua volume nog wel wat want die zijn altijd dik, maar qua aantal stuks was het toch wel duidelijk 1 van de rustigere donderdagen
Sluiten die contracten wel op elkaar aan? Had er zelf een gaatje van een week tussen zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jaarcontract. Beetje vreemde gang van zaken zo, maar ach.
Volgens mij ligt die lat niet erg hoog. Ik denk dat de lat zo ongeveer plat op de grond ligt. Als je ziet wat er hier allemaal rondloopt! Een of andere zwerver die volgens mij al een jaar lang in z'n PostNL-jas onder een viaduct slaapt, want dat ding is meer zwart dan oranje, een dikke vent met een enorme tot onder z'n oksels opgehesen broek (compleet met bretels), een broodmager meisje met nog maar een paar tanden in d'r mond, het lijkt wel de daklozenopvang van de Pauluskerk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Nou als je sommigen in die shirtjes ziet, gewoon wandelende PostNL rollades die op knappen staan en jij vraagt je nog af waar die lat van niet representatief ligt?
Kreeg vandaag tegen 17h een SMS'je dat ze morgen extra post verwachten (Almelo & Hengelo) dit ivm een Ziggo mailing.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Qua aantallen stuks was het hier ook niet weinig, met voor veel adressen een brief over de griepvaccinatie, en een kaartje met een aanbieding van Ziggo on Demand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |