Eh.. hier ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou hier ook in gaan maar de briefjes zijn niet binnen gekomen.
Op de zaterdag een half uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hoeveel is er afgegaan van je wijk dan qua tijd?
Hier ook nog geen wijzigingen in de omgang met pakjes gezien. Ook over het korten van de tijden hebben wij nog niks gehoord.quote:Eh.. hier ook niet, had het eigenlijk kunnen weten: óf er wordt iets ingevoerd zonder enige communicatie, óf er wordt duidelijk gecommuniceerd en dan gebeurt er verder niks
Dat zou ook wel echt handig voor hier zijn. Vind nog regelmatig een pakje onderaan in mijn tas, mag je weer wat kilometers extra fietsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:33 schreef posje het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen, met nu eens een verandering die me wel handig lijkt. Vanaf vandaag worden de buspakjes tussen de bundels gesorteerd. Voor pakjes die niet handig in de bundel zijn op te nemen komt er een bundelbriefje bovenop die bundel, als signaal dat er nog een pakje in de tas ligt. Ik ben benieuwd.
Hier nog niets, al hebben we wel een mailtje gehad dat we 4% zouden moeten inleveren. Na eventjes zitten rekenen kom ik dus een kleine drie kwartier per week minder uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
hoeveel is er afgegaan van je wijk dan qua tijd?
Thank you for the reminderquote:Voor wie lid is van de bond:
Vergeet niet te stemmen voor (of beter tegen) de nieuwe CAO.
http://www.bvpp.nl/index.(...)ers-stem-over-je-cao]
Als iedereen het doet wordt het vanzelf representatief.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Pietertje71 het volgende:
Overigens als er gen kledingscode is, kan eigenlijk iedereen maar aantrekken wat ie wil, tenzij het niet-representatief is..maar wat is (de grens van) 'niet representatief' ?
Hotpants staat mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:40 schreef posje het volgende:
[..]
Als iedereen het doet wordt het vanzelf representatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |