Hier hebben we ook zo'n flat, een heel doolhof, knap dat die mensen hun eigen flat kunnen vindenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Stoplichtjuh het volgende:
En hoe normaal is het eigenlijk om deur aan deur te bezorgen in een bejaardentehuis?
Ja bij die waar mijn moeder werkt moet het bij de balie afgegeven worden idd, in het centrale gebouw. De gebouwen waar de wat meer zelfstandige mensen zitten, hebben een bussenfront.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Dat verschilt per bejaardentehuis. Bij sommige kun je alles bij de balie afgeven,bij sommige is er een bussenfront en bij sommige kun je het hele gebouw door, trappen op etc.
Kom je voorbij een receptie of iets dat ervoor door moet of kon gaan? Zo ja, dan zou ik contact opnemen met je TC en de situatie uitleggen. Moeten ze maar een andere oplossing voor vinden, tenzij je de looptijd door het gebouw natuurlijk betaald krijgt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef posje het volgende:
[..]
Hier hebben we ook zo'n flat, een heel doolhof, knap dat die mensen hun eigen flat kunnen vinden
Met knoppen om de deuren te openen, maar bij het trappenhuis dan weer niet. De eerste keer heb ik me rot lopen zoeken (voor ik alleen al door had dat ik naar binnen moest...)
bij ons is er al best vaak over geklaagd maar dan zeggen de tc's dat ze er niks aan gaan doen omdat postnl al zo vaak negatief in het nieuws komt en ze dus niet nog meer negativiteit willen. Datzelfde argument gebruiken ze ook als we klagenover brievenbussen die verplaatst zijn zodat ze duidelijk meer dan 10 meter van de weg staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kom je voorbij een receptie of iets dat ervoor door moet of kon gaan? Zo ja, dan zou ik contact opnemen met je TC en de situatie uitleggen. Moeten ze maar een andere oplossing voor vinden, tenzij je de looptijd door het gebouw natuurlijk betaald krijgt.
Geldt ook voor Vixen
Dan hebben die TC's geen ruggengraat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
bij ons is er al best vaak over geklaagd maar dan zeggen de tc's dat ze er niks aan gaan doen omdat postnl al zo vaak negatief in het nieuws komt en ze dus niet nog meer negativiteit willen. Datzelfde argument gebruiken ze ook als we klagenover brievenbussen die verplaatst zijn zodat ze duidelijk meer dan 10 meter van de weg staan.
Om terug te komen over dat ik bijna een herdershond aan mijn been had hangen..quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan hebben die TC's geen ruggengraat.
Dit is mij ook verteld. Het komt er op neer dat je het maar voor lief moet nemen als d ebrievenbus niet aan de eisen voldoet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
bij ons is er al best vaak over geklaagd maar dan zeggen de tc's dat ze er niks aan gaan doen omdat postnl al zo vaak negatief in het nieuws komt en ze dus niet nog meer negativiteit willen. Datzelfde argument gebruiken ze ook als we klagenover brievenbussen die verplaatst zijn zodat ze duidelijk meer dan 10 meter van de weg staan.
het zal best dat het goed bereikbaar is, maar dat is het punt niet he. Er is toen tijd afgehaald van diensten omdat de bussen dichter aan de weg kwamen te staan. Nu worden bussen weer verder naar achteren verplaatst door mensen omdat er toch geen controle op is, en zeggen teamcoaches dat ze er niks aan gaan doen, want negatieve publiciteit blablabla, maar je krijgt er geen tijd voor terug.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:36 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Dit is mij ook verteld. Het komt er op neer dat je het maar voor lief moet nemen als d ebrievenbus niet aan de eisen voldoet.
Principe kom ik dit wel vaker tegen(vooral bij o.a boerderijen, melkveehouders en loonbedrijven), maar het is allemaal goed bereikbaar en de mensen die het hebben zijn niet moeilijk en altijd wel vriendelijkEn dat scheelt ook
Ik heb er 1 bij die al weken met een kapotte buitenbrievenbus zit. Een klein stukje verderop heeft ie zijn kantoortje...breng ik het daar wel even
Dat begrijp ik dat dat het punt niet wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
het zal best dat het goed bereikbaar is, maar dat is het punt niet he. Er is toen tijd afgehaald van diensten omdat de bussen dichter aan de weg kwamen te staan. Nu worden bussen weer verder naar achteren verplaatst door mensen omdat er toch geen controle op is, en zeggen teamcoaches dat ze er niks aan gaan doen, want negatieve publiciteit blablabla, maar je krijgt er geen tijd voor terug.
quote:Man in gezicht gestoken bij ruzie met werknemer van koeriersbedrijf DPD in Best
EINDHOVEN - Bij een steekpartij in koeriersbedrijf DPD aan de Tormentil in Best tussen twee werknemers is maandagavond rond halftwaalf een man gewond geraakt. Hij is niet in levensgevaar. De dader is aangehouden.
Het gaat om een 32-jarige man uit Eindhoven.
In gezicht gestoken
Het slachtoffer werd in zijn gezicht geraakt. Volgens een politiewoordvoerder is de man niet ernstig gewond geraakt. Agenten brachten het slachtoffer naar het ziekenhuis.
Op de plek van de steekpartij deed de politie onderzoek. Zo zijn onder meer getuigen verhoord.
DPD is ook wel een ongelofelijk baggerbedrijf, waar ze ontzettend lomp met je spullen omgaan en waar allerlei chauffeurs van dubieus pluimage werken.quote:
Dat zou hier ook in gaan maar de briefjes zijn niet binnen gekomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:33 schreef posje het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen, met nu eens een verandering die me wel handig lijkt. Vanaf vandaag worden de buspakjes tussen de bundels gesorteerd. Voor pakjes die niet handig in de bundel zijn op te nemen komt er een bundelbriefje bovenop die bundel, als signaal dat er nog een pakje in de tas ligt. Ik ben benieuwd.
hoeveel is er afgegaan van je wijk dan qua tijd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:33 schreef houdjemond het volgende:
Die nieuwe tijden zijn belachelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou hier ook in gaan maar de briefjes zijn niet binnen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |