Aan de andere kant zou het ook kunnen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Misschien is Asuna wel een biseksuele vrouw
En zelf erg verrukt van het idee
Tenminste dat gevoel krijg ik ervan
SoundCloud! Al die remixers zijn op SoundCloud.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:07 schreef Easymodo het volgende:
Zijn er DDR user hier? Ik probeer nieuwe songs te downloaden, maar ik kan ze moeilijk vinden. Het liefste anime gerelateerde songs.
*Controleert het lijstje op Pitou.*quote:
gefeliciteerd.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben de het meest consistentsteste in mijn postaantallen ... van iedereen ... op deze wereld ... die berichten achterlaat in deze reeks.
Ik wil het eigenlijk nog specifieker maken zodat zodra iemand er nog een maand bij pakt mijn hele net opgebouwde image als uberautist niet uit elkaar valt. Maar nu is er bewijs dat dat bericht korter is.quote:
Geen idee, is redelijk rustig hier. Ik moet hem nog zien, heb hem wel al binnen gehaald. Maar ik ben ook net aan Fate / Zero begonnen. Of dat een goed idee is door elkaar betwijfel ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Niemand die Fate/Stay night prologue heeft gekeken of ben ik er gewoon laat bij?
De nerveuze bibliothecaris en de bankier zijn Daichijin. Shiroe en Naotsugu zijn naar alle schijn echte mensen van onze echte wereld die echt vastzitten in de DATABASE.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:50 schreef MAHL het volgende:
Was diegene, die Knogwat, die Shiro ging ontmoeten nou een player of npc? (als dat verschil er nog berhaupt is). En hoe zit het met dat goud ofzo wat die kerel beheerde? Ik volgde het niet helemaal...
Ik moet hem nog zien. Morgen of maandag heb ik tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Niemand die Fate/Stay night prologue heeft gekeken of ben ik er gewoon laat bij?
wow wowquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De nerveuze bibliothecaris en de bankier zijn Daichijin. Shiroe en Naotsugu zijn naar alle schijn echte mensen van onze echte wereld die echt vastzitten in de DATABASE.
wat is deze, sta eindelijk voor een keer niet 1equote:
quote:
ik weet niet wat je bedoelt, maar ik moest hieraan denken:quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat die vliegende motor mecha musume serie van Sunrise?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bedoelt, maar ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
maar vliegende motor mecha muizen.quote:
Gundam cross Ange SEEDquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat die vliegende motor mecha musume serie van Sunrise?
Welke vind je pauper dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:03 schreef Smoofie het volgende:
Al die pauper gundams van afgelopen jaren. Waarom gaan ze niet back to the roots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |