Ow op de router zelf, check!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En inderdaad de logfiles als je inlogt op je router.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Voor mijn onderschriftquote:
Ken je het choo choo filmpje niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
KijkNiet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Echt zin inquote:
Dat ligt eraan.. MAC adressen zijn makkelijk te klonen. En áls ik loop te fucken dan doe ik dat altijd standaard.. dus dan zie je niet eens dat er iemand van buitenaf op je router is geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op de router zelf, check!
Maar stel dat iemand er in je router zit te rommelen, dan zijn die logfiles zeker ook niet echt betrouwbaar?
Ah fijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. MAC adressen zijn makkelijk te klonen. En áls ik loop te fucken dan doe ik dat altijd standaard.. dus dan zie je niet eens dat er iemand van buitenaf op je router is geweest.
Aww damn voorlopig komt VNV Nation niet deze kant opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:16 schreef Kally het volgende:
Ik ga 8 november naar Grotesque in Maassilo, al paar keer geweest, heerlijke feesten
Alleen eckte nerds doen dat, dus of je moet een target zijn maar over het algemeen kan je zo nagaan wie of wat er op je router zit of is geweest.quote:
Ik ga weer stukquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
KijkMenno de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu SlamFM DJ, maar hij komt origineel uit Den Helder.![]()
Dit gat heeft best leuke artiesten gebracht.![]()
Van Dik Hout
DJ Quintino (Die gewoon nu een residency in Las Vegas heeft! )
Aardige gozer
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Yeah fuck, choo chooquote:
quote:
Tjah een tijd geleden heb ik wel problemen gehad en heb ik ook mijn internet provider gebeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen eckte nerds doen dat, dus of je moet een target zijn maar over het algemeen kan je zo nagaan wie of wat er op je router zit of is geweest.
Fijne aan die feesten zijn is dat het 25+ is. En super relaxte sfeer. Vorige keer Marco V als hoofdact, jezus die man is goed, ben echt helemaal los gegaan met dansen toen, kon het niet helpenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Menno de Jong![]()
Nu SlamFM DJ, maar hij komt origineel uit Den Helder.![]()
Dit gat heeft best leuke artiesten gebracht.![]()
Van Dik Hout
DJ Quintino (Die gewoon nu een residency in Las Vegas heeft! )
Aardige gozer
Ah right. Maar klinkt wel lekker!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]VNV Nation - Beloved
Het eerste nummer dat ik van ze luisterde
Zeggen ze ook alleen maar om schadeclaims te voorkomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah een tijd geleden heb ik wel problemen gehad en heb ik ook mijn internet provider gebeld.
Die zei dat er niks aan de hand was, want ALS er hackers op hun netwerk bezig waren, ging er bij hen meteen alarm af!Zij houden ALLES in de gaten!
Sure, zij kennen elke vorm van hacken en kunnen alles detecteren!
spoiler alertquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right. Maar klinkt wel lekker!
Ik zal maar niet zeggen waar die beat me aan doet denken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangt bij mij iets teveel aan het netwerk om het alleen met WW t beveiligen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik controleer gewoon de activiteit van de router.
WW is wel ok, en zie nooit raar gebruik.
MAC filter is me teveel gedoe.
Jammer dat het zover weg is. Zo'n feest lijkt me wel echt super tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijne aan die feesten zijn is dat het 25+ is. En super relaxte sfeer. Vorige keer Marco V als hoofdact, jezus die man is goed, ben echt helemaal los gegaan met dansen toen, kon het niet helpen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]klinkt wel als... Maar net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik heb er echt te weinig vanquote:
Ja ik ben naar meerdere geweest, maar deze springen er wel uit wat organisatie en publiek betreftquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jammer dat het zover weg is. Zo'n feest lijkt me wel echt super tof.
En ik heb die dag sowieso al iets
Nou het klinkt zoals mijn eerste vioolles zou klinken....en de 30e ook denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het klinkt zoals mijn eerste vioolles zou klinken....en de 30e ook denk ik.
Annabel Lee, een gedicht van Edgar Allen Poe, verteld door Rogue, van Cr:uxshadowsquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het klinkt zoals mijn eerste vioolles zou klinken....en de 30e ook denk ik.
", niet :quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Annabel Lee, een gedicht van Edgar Allen Poe, verteld door Rogue, van Cr:uxshadows
Geniale Vioolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Je viool gaat 30 lessen lang over Annabel Lee kletsen?
Hehehe joah, hebben ze wel in meerdere nummers.quote:
Dan gaan we samen, neem ik mijn espresso apparaat mee. En Frans van 't Hek (neef van..) en mijn oud geschiedenis leraarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
Ik moet koffie als ik die voetreis naar Rome wil winnen.
2 bioscoopkaartjes!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
Ik moet koffie als ik die voetreis naar Rome wil winnen.
Dat lojkt me wel gezellig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Je viool gaat 30 lessen lang over Annabel Lee kletsen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef Kally het volgende:
Poezel kijkt nijdig naar me
Iedere keer als ik langsloop geef ik een aai over haar bolletje, ze kijkt nu echt zo van, OF AAI GOED OF ROT OP
Vixen is hem weer eens gesmeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef Kally het volgende:
Poezel kijkt nijdig naar me
Iedere keer als ik langsloop geef ik een aai over haar bolletje, ze kijkt nu echt zo van, OF AAI GOED OF ROT OP
Zucht, daar heb ik 2 homo vriendjes wonen, stuur ik ze naar hunquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
2 bioscoopkaartjes!
.....voor een bioscoop in Groningen!
Whehehe!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zucht, daar heb ik 2 homo vriendjes wonen, stuur ik ze naar hun
Oh ik zat al 10 minuten in het vorige nummerquote:
kak, mijn aux deck stond niet op loopquote:
Nun aufgelöscht?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
kak, mijn aux deck stond niet op loop![]()
my bad
Burn Hereticsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef ToT het volgende:
Hmm van deze band heb ik ook het één en ander. Burn heretics geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Burn Heretics![]()
dit is overigens Kathy's Song (C64 version)
!!
Absolutquote:
En jij maar denken... Ik KEN dit nummer! Maar wtfquote:
Ja ik heb zo te zien echt ALLEEN Burn heretics van hen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
En jij maar denken... Ik KEN dit nummer! Maar wtf
quote:
Ik heb ehh ... nogal veel van APOPquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb zo te zien echt ALLEEN Burn heretics van hen!
Maar volgens mij had je het origineel van deze wel eens gedraaid he?
Ow ik ken alleen deel 1. Toch ben ik er lang niet zo'n fan van als van The young ones. Ook Bottom kan me niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef knokkels het volgende:
Bij deze kan ik sinds ik Clerks 2 heb gezien, dit nummer niet meer los zien van de film
Interspecies Erotica
APOP?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb ehh ... nogal veel van APOP
quote:
Whehehe proost!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef knokkels het volgende:
Oeh! Ik zie net een agendapunt met
Start Basketbalseizoen!
En ik zit aan de whiskey.. Gelukkig spelen ze vandaag uit, en hoeven we geen verkeer te regelen
Ja het heeft niet echt een "Wow"-factor.... maar toch thx voor het draaien!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef knokkels het volgende:
Deze versie is wel een beetje zonde op zich.. Stond ook geen live bij. Jammer.
Wat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
Oh fijn, mijn tetten gaan weer over het forum, bedankt hč Yoki
TT ergensquote:
Godverquote:
Ben benieuwd of het naar ONZ geschopt gaat worden, of dat het meteen op slot gaat!quote:
link?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
Oh fijn, mijn tetten gaan weer over het forum, bedankt hč Yoki
Die zijn het ergstequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het naar ONZ geschopt gaat worden, of dat het meteen op slot gaat!
Of is dat modje dat daar post juist van dat forum?
Altijd slim, een pre-show reboot.quote:
al sinds jaar en dag mijn eindch0000000000000000nquote:
alhoewel ik straks nog verder met die whiskey ga, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
al sinds jaar en dag mijn eindch0000000000000000n
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Dank je Knokkels en Rob kom maar op met die Uccie jingle
Komt binnenkort ongetwijfeld goedquote:
Ik zat al weer 10 minuten hetzelfde nummer te luisteren, maar was afgeleid door mijn tettenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here; dat tromgeroffel kwam wel aardig oorlog-achtig over!
Ik luister meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat al weer 10 minuten hetzelfde nummer te luisteren, maar was afgeleid door mijn tetten
Ik kreeg er apps over, nu wil ik het horen ookquote:
+1quote:
Dan zit het in de file, want ik heb geen instellingen gewijzigd. Ik vind 'm niet anders dan anders klinken.quote:
quote:
x voor de deuntjes Knokkelsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Uccie het volgende:
[qu[quote]Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef d4v1d het volgende:
Th[quote]Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer knokkels!Rob!
![]()
Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
even een massale quote actie mijnerzijdsquote:
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Kally het volgende:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
x voor de deuntjes Knokkels
[..]
Ik zat al weer 10 minuten hetzelfde nummer te luisteren, maar was afgeleid door mijn tetten
_ O- luister ook meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 3 oktober 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
_ O- luister ook mee
In random order![]()
Dankudankudanku
Quote voor het na geslacht.
Kaputzki
In random orderquote:
Je had er wel watquote:
quote:
Ja maar ik zit je nu te lezen met afwenningsverschijnselenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet compenseren.Anders kom ik straks smileys tekort.
Nu ik net heb gedraaid worden er weer extra recepten voor antipsychoticameds uitgeschreven. Het kan altijd erger, #justsayingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:07 schreef d4v1d het volgende:
Dus omdat ik ga draaien moeten jullie aan het zuurstof?
Ik post eigenlijk alleen maar veel smileys als m'n post heel lang is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik zit je nu te lezen met afwenningsverschijnselen
En dit vind je lang?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk alleen maar veel smileys als m'n post heel lang is.![]()
![]()
G'dayquote:
zo'n lekker nummerquote:
Godverdomme.quote:
Heb je ook een tattoo van een trein op je billen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef Kally het volgende:
Oh ik vergeet nooit dat ik tegen mijn vader zei (toen ik 24 was) pa ik neem een tattoo. Vind jij dat okč?
Mijn vader: Ben je dronken ofzo? Kind je bent 24 zoek het uit
(ja komt door dit nummer in me op, random post en alles)
Nee wel choo choo op iedere bil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je ook een tattoo van een trein op je billen?
We hebben een kennerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
Lock, Stock, 2 Smoking barrels... bazenfilm!
Ik kaapte nogal veel nummers voor Eggs zijn neus wegquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Godverdomme.
Jij draaide vorige keer ook al mijn muziek he?of welke DJ was dat
3FM, 538, radio 3?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Deze hoorde ik van de week ook voorbij komen op de radio met de 3 erin
Ja wie nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jazeker. Guy Ritchie fan, dit dat.
Dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef YokiKater het volgende:
Lock, Stock, 2 Smoking barrels... bazenfilm!
die heb ik niet in de autoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik alleen Radio49!Maar als ik werk, dan altijd 3FM ja!
Ik heb geen idee wat wij nu op hebben staan, maar als ik nog 1 x You're so vain voorbij hoor komen ga ik gillenquote:
Stathamquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Guy Richie en Jason Statham zijn gewoon bazen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat wij nu op hebben staan, maar als ik nog 1 x You're so vain voorbij hoor komen ga ik gillen
Owjah!quote:
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt?Dat had ik niet van je verwacht
3 x per dag, dag in dag uit, was al niet dol op het nummer, nu kots ik ervanquote:
* knokkels giet een bodem whiskey in d4v1d's koffiekop.quote:
het is echt een zeiknummerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
3 x per dag, dag in dag uit, was al niet dol op het nummer, nu kots ik ervan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef ToT het volgende:
Pulp Fiction heeft wel een paar mooie nummers!
Ik denk "Girl, you'll be a woman soon" wel 1 van de tofste ervan is!
Mousequote:
Waar denk ik nu aan?quote:
Nee dat is mijn birthmarkquote:
Had ik gewoon niet verwacht, maar we hebben beide een brede muzieksmaakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo dat danje hebt nog niet half gehoord wat ik leuk vind.
Moet je even met Specu uitvechten dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had ik gewoon niet verwacht, maar we hebben beide een brede muzieksmaak![]()
Trouwen?
Zo leer je je eigen muziekbieb pas kennen. Tegen wil en dankquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:25 schreef d4v1d het volgende:
Rob, ik heb bij deze je idee gejat en ga dit straks ook doen met die nummertjes
Ik heb geen moeite met boybands. Ik ben heter dan die boysquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je even met Specu uitvechten dan.
Maar ja waar jij qua gitaren het extreme nog wel inga, doe ik dat met de zeikliedjes
Geinig is dat altijd he, nummers tegenkomen waarvan je niet wist dat je ze hadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo leer je je eigen muziekbieb pas kennen. Tegen wil en dank
hebben je mp3s wel ID3 tags?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Hmm, ik zie geen nummertjes staan in mixxx bij libaryEnkel de album track nummers...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met boybands. Ik ben heter dan die boys
Zo kwam ik dus net ook op Rosebud terechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek vaak juist nummers waarvan het bestaan me onbekend was.
quote:
Nee joh dat klonk echt niet fout, out of context!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh dat klonk echt niet fout, out of context!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:33 schreef knokkels het volgende:
Nu wilde ik iets tegen Rob zeggen nav wat ie net zei, gaat ie mijn naam on air zeggen en raakte ik heul van de rel
Uhh?quote:
* knokkels geeft schouderklopje en haalt het mes wegquote:
Ja Uccie en haar Boybandsquote:
Vind ik ookquote:
Klussen in je eigen huis jonguhquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit MEEN je.........serieus............echt...........
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef ToT het volgende:
Dit MEEN je.........serieus............echt...........
Nooooooooooooooooooooooooooooquote:
Owwwwwquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooo
Diewas juíst vanwege die vetnek
Ik heb hem op de Lentetuin Breezand gezien, LompeHork weet.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje dacht ik
Maar nee dat was hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |