Ow op de router zelf, check!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En inderdaad de logfiles als je inlogt op je router.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Voor mijn onderschriftquote:
Ken je het choo choo filmpje niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
KijkNiet verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Echt zin inquote:
Dat ligt eraan.. MAC adressen zijn makkelijk te klonen. En áls ik loop te fucken dan doe ik dat altijd standaard.. dus dan zie je niet eens dat er iemand van buitenaf op je router is geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op de router zelf, check!
Maar stel dat iemand er in je router zit te rommelen, dan zijn die logfiles zeker ook niet echt betrouwbaar?
Ah fijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.. MAC adressen zijn makkelijk te klonen. En áls ik loop te fucken dan doe ik dat altijd standaard.. dus dan zie je niet eens dat er iemand van buitenaf op je router is geweest.
Aww damn voorlopig komt VNV Nation niet deze kant opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:16 schreef Kally het volgende:
Ik ga 8 november naar Grotesque in Maassilo, al paar keer geweest, heerlijke feesten
Alleen eckte nerds doen dat, dus of je moet een target zijn maar over het algemeen kan je zo nagaan wie of wat er op je router zit of is geweest.quote:
Ik ga weer stukquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
KijkMenno de JongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu SlamFM DJ, maar hij komt origineel uit Den Helder.![]()
Dit gat heeft best leuke artiesten gebracht.![]()
Van Dik Hout
DJ Quintino (Die gewoon nu een residency in Las Vegas heeft! )
Aardige gozer
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Yeah fuck, choo chooquote:
quote:
Tjah een tijd geleden heb ik wel problemen gehad en heb ik ook mijn internet provider gebeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alleen eckte nerds doen dat, dus of je moet een target zijn maar over het algemeen kan je zo nagaan wie of wat er op je router zit of is geweest.
Fijne aan die feesten zijn is dat het 25+ is. En super relaxte sfeer. Vorige keer Marco V als hoofdact, jezus die man is goed, ben echt helemaal los gegaan met dansen toen, kon het niet helpenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Menno de Jong![]()
Nu SlamFM DJ, maar hij komt origineel uit Den Helder.![]()
Dit gat heeft best leuke artiesten gebracht.![]()
Van Dik Hout
DJ Quintino (Die gewoon nu een residency in Las Vegas heeft! )
Aardige gozer
Ah right. Maar klinkt wel lekker!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef knokkels het volgende:
[..]VNV Nation - Beloved
Het eerste nummer dat ik van ze luisterde
Zeggen ze ook alleen maar om schadeclaims te voorkomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah een tijd geleden heb ik wel problemen gehad en heb ik ook mijn internet provider gebeld.
Die zei dat er niks aan de hand was, want ALS er hackers op hun netwerk bezig waren, ging er bij hen meteen alarm af!Zij houden ALLES in de gaten!
Sure, zij kennen elke vorm van hacken en kunnen alles detecteren!
spoiler alertquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right. Maar klinkt wel lekker!
Ik zal maar niet zeggen waar die beat me aan doet denken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangt bij mij iets teveel aan het netwerk om het alleen met WW t beveiligen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik controleer gewoon de activiteit van de router.
WW is wel ok, en zie nooit raar gebruik.
MAC filter is me teveel gedoe.
Jammer dat het zover weg is. Zo'n feest lijkt me wel echt super tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijne aan die feesten zijn is dat het 25+ is. En super relaxte sfeer. Vorige keer Marco V als hoofdact, jezus die man is goed, ben echt helemaal los gegaan met dansen toen, kon het niet helpen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]klinkt wel als... Maar net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik heb er echt te weinig vanquote:
Ja ik ben naar meerdere geweest, maar deze springen er wel uit wat organisatie en publiek betreftquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jammer dat het zover weg is. Zo'n feest lijkt me wel echt super tof.
En ik heb die dag sowieso al iets
Nou het klinkt zoals mijn eerste vioolles zou klinken....en de 30e ook denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het klinkt zoals mijn eerste vioolles zou klinken....en de 30e ook denk ik.
Annabel Lee, een gedicht van Edgar Allen Poe, verteld door Rogue, van Cr:uxshadowsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |